fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 01 lis 2024 13:22

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 693 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 35  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 úno 2008 12:14 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 srp 2005 19:34
Příspěvky: 1101
Bydliště: kousek od prahy...
Nemám, zkouknu jaká je tam stěna dole, pokud dostatečná tak jen zfrézovat do hladka a cca M10 s těsněním. Pokud tam nebude dost silná tak buď nechat vytočit a navařit, nebo se na to vykašlu... Ale mohl bych oživit TIG a zkusit to slintnout sám :D

Nechcete někdo laminátovou kapotu na mk3? Cena by mohla bejt snad kolem 3tis...

_________________
Žádnej můj escort nemá přední pohon ani víc než dvoje dveře!

Ford Escort mk2 2.0 Zetec 141kW 210Nm 860kg. Ford Transit kombi 140T300. Ford Fiesta ST150.
Ford Fiesta mk3 2.0 Zetec - 136kW a 196Nm na 820kg... auto, který fakt fungovalo!!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 úno 2008 12:51 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 30 srp 2007 09:37
Příspěvky: 2188
Bydliště: Brno
ja bych teda radej vypoustak delal s jemnejsim zavitem.. hydraulicky zatky se sehnat daji a veril bych tomu vic nez nejakymu imbusu M10.. takze 1/2" nebo 3/8" závit nebo co se to dela

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 úno 2008 13:26 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 srp 2005 19:34
Příspěvky: 1101
Bydliště: kousek od prahy...
do hliníku jemnej závit moc ne... a na palcový nemám závitníky, asi na to kašlu, ještě bych to zespod urazil :D

ikdyž auto je momentálně dost vysoko páč mi nevlezou kola do blatníků, předělal bych to na lemy golf2, ale nechce se mi pak řešit lak...

_________________
Žádnej můj escort nemá přední pohon ani víc než dvoje dveře!

Ford Escort mk2 2.0 Zetec 141kW 210Nm 860kg. Ford Transit kombi 140T300. Ford Fiesta ST150.
Ford Fiesta mk3 2.0 Zetec - 136kW a 196Nm na 820kg... auto, který fakt fungovalo!!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 úno 2008 13:50 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 30 srp 2007 09:37
Příspěvky: 2188
Bydliště: Brno
nemyslel sem jemnou metriku ale ty palcovy.. ale jestli nemas zavitnik tak tim je to vyreseny

a blatniky bych udelal treba ty golfovy ale udelal bych si je radej laminatovy (ale neni nutny) a nanytoval je a priznal bych ten spoj nytama.. origo blatniky by se jen zkratili a nemusel bys to lakovat, jen bys nalakoval ten jakoze bodykit.. to by mohlo vypadat dobre nebo aspon ne vylozene hnusne

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 úno 2008 14:19 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 srp 2005 19:34
Příspěvky: 1101
Bydliště: kousek od prahy...
už jsem v kontaktu s firmou Pesch, objednal jsem lamino kapotu - váží 4kg :D za dle mého velmi slušné 2200,- až pro ni pojedu okouknu jak to řešit... jak to máš udělaný ty je fajn, já bych to určitě přiznal, žádný kitování, ale ty tvoje jsou na mě velký

_________________
Žádnej můj escort nemá přední pohon ani víc než dvoje dveře!

Ford Escort mk2 2.0 Zetec 141kW 210Nm 860kg. Ford Transit kombi 140T300. Ford Fiesta ST150.
Ford Fiesta mk3 2.0 Zetec - 136kW a 196Nm na 820kg... auto, který fakt fungovalo!!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 úno 2008 16:09 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 30 srp 2007 09:37
Příspěvky: 2188
Bydliště: Brno
ty blaho.. za ty prachy to je zadarmo.. kolik by stala lamino na rs turbo? nova plechova stoji ale 3500,-, kdyz bych si chtel odvetraci diry udelat sam tak je nova za 2500,-.. to ty mas laminat za min penez

ja ty blatniky mam jako univerzalni polotovar a tvar sem dodelal ke kastli takze teoreticky si z toho lemy muzes pouzit mensi cast nez ja.. ale mam to na docela velky kola a na Fieste by to byly asi velky diry jak do zadku

ja se docela obavam kitovani a spojovani laminatu s plechem.. nytovani, polyuretan, podlaminovani, tekutej kov.. docela se desim toho ze to pak praskne a lak za nejakej desetitisic bude v riti.. nejpevnejsi to asi bude nechat snytovany a podlaminovany.. predni blatniky muzu casem udelat laminatovy cely a zadek se zas tolik snad nehybe.. ale i tak

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 úno 2008 16:35 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Tak to spojovani plech-laminat me taky desne zajima, pac me to ceka a vzhledem, ze to moje se nejtuje zespoda za rantlik, tak si nejsem jistej, jak by to vypadalo, kdybych priznaval spary. Je na to spousta nazoru i z praxe jak jsem koukal, vetsina se shoduje na hrubym dolaminovani, potom tmel s vlaknama a teprve potom zbytek, ale pokud to nekdo bude delat driv, budu rad za kazdou radu.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 úno 2008 21:07 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 30 srp 2007 09:37
Příspěvky: 2188
Bydliště: Brno
futura: ja to na prednich blatnicich nytuju na packy co sem udelal z puvodniho lemu a na zadnich sem si ty packy navaril navic.. a s vetsima mezerama ze to zespodu jeste podlaminuju.. v zadu mam sto chuti to proste vystriknout montazni penou a kdyz to bude zespodu pod montazkou dobre odizolovany tak by to nemelo ani rezivet a predek bych chtel podlaminovat a tim to spojit.. kitu chci pouzit co nejmin a samozrejme tam naseru ten s vlaknem.. ale cim vic kitu tim vetsi pravdepodobnost prasknuti.. ale u tech lemu je to tak i tak risk.. taky by me zajimalo jestli s tim ma nekdo nejakou praxi

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 úno 2008 21:24 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 srp 2005 19:34
Příspěvky: 1101
Bydliště: kousek od prahy...
my tu potřebujem nějakej dětskej koutek na vykecávání, takhle tu děláme OT hned z několika témat :-D ale mě je to fuk, jen je to pak nepřehledný

http://www.pesch.cz/ford/ford-escort-mk-4 :wink:

právě bych potřeboval takovej univerzální polotovar jako máš ty, ale na 14" kola

_________________
Žádnej můj escort nemá přední pohon ani víc než dvoje dveře!

Ford Escort mk2 2.0 Zetec 141kW 210Nm 860kg. Ford Transit kombi 140T300. Ford Fiesta ST150.
Ford Fiesta mk3 2.0 Zetec - 136kW a 196Nm na 820kg... auto, který fakt fungovalo!!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 úno 2008 21:54 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 30 srp 2007 09:37
Příspěvky: 2188
Bydliště: Brno
no jasny.. mit jedno tema na projekt a druhy na vykecavani:D ja ti tady do toho resim svoje veci.. omlouvam se ale neslibuju ze uz to znova neudelam:D

ty kapoty vypadaj brutalne.. az tam budes tak omrkni co to ma a nema.. jestli se k tomu daji rozumne dolaminovat dalsi casti a uchyty

a v lete sem schopnej ti udelat lemy podle pozadavku.. teda takovej nejakej polotovat.. staci rict vnitrni prumer jakej chces a jakej sklon ma mit ten lem (uhel kterej to v kolmym stavu bude svirat s osou jestli chapes - bud ostreji ke kastli nebo jak to mam ja pod 45stupnema) a pak jeste jakou usec odriznout odspodu - to co je vodorovne dole nad silnici.. kdyz nevyresis nic jinyho tak tohle bych zmaknul za nejakej ten tyden.. formu tak tyden s vykitovanim a pak co den tak 1 kus vylaminovanej.. tak nejak to trvalo me ale znicil sem 2 formy a az ta treti asi 150kg funguje a nepraskla

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 úno 2008 22:48 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 srp 2005 19:34
Příspěvky: 1101
Bydliště: kousek od prahy...
mě je to fuk, ale fakt že pro spoustu lidí musí být naše kecy naprosto nezáživné, zatímco fotky a lehkej popis třeba jo...

jsem na tu kapotu zvědavej, ale zkusit se to musí :D jsou to kopcový díly - tedy hlavní účel aby to bylo lehký a vypadalo to jako kapota, předpokládám že přesnost se moc nehrotí

_________________
Žádnej můj escort nemá přední pohon ani víc než dvoje dveře!

Ford Escort mk2 2.0 Zetec 141kW 210Nm 860kg. Ford Transit kombi 140T300. Ford Fiesta ST150.
Ford Fiesta mk3 2.0 Zetec - 136kW a 196Nm na 820kg... auto, který fakt fungovalo!!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 úno 2008 23:04 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 30 srp 2007 09:37
Příspěvky: 2188
Bydliště: Brno
to treba jo, ale uprime to bez tech kecu kolem nejde.. ty tady mas spoustu informaci a kazdej si chce vytahnout to co ho zrovna zajima.. me ted treba ty lamino dily, ale dojde na MS2 a to ti nedam pokoj:D

a kapoty si myslim budou dostatecne presny.. urcite to delaji podle originalu takze tam neni moc kde uhnout, spis me zarazi ze pisou ze to nema vyztuhy, aby to nebyl jen jakoby horni plech z kapoty.. to bys pod to musel prilaminovat nejakej patvar aby se to nekroutilo jako prase a jeste vylaminovat nejaky kusy na pripevneni pantu.. no nic.. vsak ty se pochlubis;)

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 úno 2008 11:35 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 srp 2005 19:34
Příspěvky: 1101
Bydliště: kousek od prahy...
dám to sem, nebude to mít origo výztuhy, ale je pod tím v podstatě jen čtverec aby to bylo samonosný, s origo pantama se nepočítá což mi vyhovuje

ještě se dělá že hodíš lamino krycí "plech" na origo výztuhy, ale to už je těžký

_________________
Žádnej můj escort nemá přední pohon ani víc než dvoje dveře!

Ford Escort mk2 2.0 Zetec 141kW 210Nm 860kg. Ford Transit kombi 140T300. Ford Fiesta ST150.
Ford Fiesta mk3 2.0 Zetec - 136kW a 196Nm na 820kg... auto, který fakt fungovalo!!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 úno 2008 13:07 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 30 srp 2007 09:37
Příspěvky: 2188
Bydliště: Brno
taky me napadlo rozrezat kapotu a pouzit spodek ale to si moc nepomuzes.. ja si ji nakonec asi udelam sam.. ta moje je trosku shnila u pantu a navic na to budu delat nejaky jakoze dopasovani k tem Clio svetlum takze ji stejne nebudu mit presne jako Ford a navic mam diry na odvetrani.. hezka by byla karbonova ale k mymu autu by se to nehodilo

a ty to udelas na ty oddelavaci zamky ze budes sundavat celou kapotu pryc? bez pantu?

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 úno 2008 16:56 
Offline
Forďák

Registrován: 04 kvě 2006 20:32
Příspěvky: 150
jen kecejte panove at mam kde brat ponauceni a inspiraci :-D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 úno 2008 17:14 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 srp 2005 19:34
Příspěvky: 1101
Bydliště: kousek od prahy...
tak žádný video nebude, páč jsem byl línej dát kameru do auta, od někoho splaším fotky...

Už si zdaleka nejsem jistej že bez synchronů je to dobrej nápad. Na okreskách to je fajn ale když jedu fakt pilu tak se jí to moc nelíbí a párkrát mi dvojku při podřazení vrátila. Z čehož je průšvih protože probrzdím když mi to neveme kvalt hned. Uvidím... asi zkusím novej synchron na 2, zajímavý že ostatní rychlosti nemaj problém ani s ani bez.

Aspoň jsem tam zlikvidoval nějaké slicky které už byly závodně nepoužitelné. Sosnová je vcelku fajn kus asfaltu :D

Byl jsem povozen WRX STi, což docela i jede, umí to bejt pohodvej daily car, ale taky pěkně surový auto :D

_________________
Žádnej můj escort nemá přední pohon ani víc než dvoje dveře!

Ford Escort mk2 2.0 Zetec 141kW 210Nm 860kg. Ford Transit kombi 140T300. Ford Fiesta ST150.
Ford Fiesta mk3 2.0 Zetec - 136kW a 196Nm na 820kg... auto, který fakt fungovalo!!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 úno 2008 18:58 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 30 srp 2007 09:37
Příspěvky: 2188
Bydliště: Brno
Milo: ja si s tema synchronama nebyl jistej protoze nemas prevodovku s primym ozubenim ale sikmym ale cekal sem co to udela.. ale i tak dobry

fotky urcite nejaky prihod

a wrxko bych si taky nechal libit, kdyz v tom sedi pilot a ne dement tak to muze byt super zazitek;)

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 úno 2008 20:33 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 srp 2005 19:34
Příspěvky: 1101
Bydliště: kousek od prahy...
to nemá vůbec nic společnýho se šikmejma nebo přímejma zubama, kvalt stejně řadíš zubovou spojkou a obě ozubený kola každýho kvaltu jsou axiálně zajištěný... a ve stálym záběru

závodní skříně který si nechaj líbit řazení i bez spojky maj tzv čelní zubové spojky, těch elementů do sebe zapadajících bejvá třeba jen 6 a s dost velkou vůlí, také se samy zamykají - nejsou kolmé, ale třeba 7° podkosené takže tam kvalt pod plynem drží

naproti tomu tady je drážkování, nebo říkejme tomu zuby na vnějším obvodu a je jich hafo a téměř bez vůle... hlavně mohutnost toho řešení je úplně o nečem jiném

ještě s tím asi něco najedu, ta skříň to stejně odnese, a pak jsem zvědav co bude vevnitř :D

však to od začátku byl test, zkusit jsem to musel, problém nyní vidím ve dvou věcech
- asi bude v oleji dost částic kovu - tedy ikdyž by zoubky vydržely odserou to ložiska a vše ostatní
- ty špičaté zuby budou časem kulaté a nepůjde zas řadit

no co, doufám že ve fordu nestojí synchron na 2 moc a že jich maj dost :D

_________________
Žádnej můj escort nemá přední pohon ani víc než dvoje dveře!

Ford Escort mk2 2.0 Zetec 141kW 210Nm 860kg. Ford Transit kombi 140T300. Ford Fiesta ST150.
Ford Fiesta mk3 2.0 Zetec - 136kW a 196Nm na 820kg... auto, který fakt fungovalo!!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 úno 2008 22:28 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 30 srp 2007 09:37
Příspěvky: 2188
Bydliště: Brno
zase sem chytrejsi.. ikdyz teda ne o moc:D holt nemam tu spravnou skolu a do rozebirani prevodovek a motoru si zatim moc netroufam.. teda rozebrani by mi jeste slo:D ale uz bych to nikdy neslozil:D ale proc me napadly ty sikmy zuby nevim.. nekde sem asi zahlid ze do skodovek nebo do ceho (myslim 130 LR) mel kdosi prevodovku s primyma zubama a mohl radit i bez spojky.. ale to asi fakt nebylo o ozubenych kolech na stromcich protoze ty fakt jsou na sobe porad ale o systemu razeni.. neco cos popsal ty.. tohle je na me moc velka veda.. a to sem maturoval z diferencialu, rozvodovek, mezinapravovejch spojkach , samosvornych diferencialech:D a dokonce sem mel dobrou znamku:D jestli bych nemel vratit vysvedceni

a co sem shanel ve Fordu origo dily tak nemeli nic moc co bylo starsiho jak 10 let, tak snad budou synchrony nejaky univerzalni do mladsich prevodovek a budou je mit

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 úno 2008 11:04 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 srp 2005 19:34
Příspěvky: 1101
Bydliště: kousek od prahy...
ono často kdo staví závodní skříň tak dává přímej zub, je to výrobně jednodušší, tedy levnější, a zuby vyjdou často silnější, ovšem zas jsou více namáhané... každopádně přímej zub nenamáhá skříň na axiál což je slušná výhoda

já stále vycházím ze sériovejch dílů a toho co je k dispozici...

rep sady a synchron objednávám z englandu, maj všechno i na úplně staré rwd skříně

_________________
Žádnej můj escort nemá přední pohon ani víc než dvoje dveře!

Ford Escort mk2 2.0 Zetec 141kW 210Nm 860kg. Ford Transit kombi 140T300. Ford Fiesta ST150.
Ford Fiesta mk3 2.0 Zetec - 136kW a 196Nm na 820kg... auto, který fakt fungovalo!!!


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 693 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 35  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz