hoši nevím z jakýho kraje jste vy, ale mám pocit jako bych poslouchal starý drbny... Nechcu se nikoho dotknout, ale hláška typu na co rovnat palici je trošku mimo mísu... Kolik z vás to už dělalo? A kolikrát a na jakých autech?
přetěsnit palici na RS 2000 tak aby to bylo udělaný pořádně znamená:
těsnění pod palici,
těsnění pod vent víko,
těsnění pod sání,
těsnění pod svody,
což dohromady je 2000 - 3000 dle dodavatele.
a
olej+filtr - min 700 - 1200
nemrznoucí směs do chladiče - min 300...
hlavu určitě otlakovat a srovnat. Když už je dole tak není od věci nabrousit ventily a sedla. což pokud je vše ok vyjde na 1500 - 2500.
celý poskládat a vůbec není od věci udělat i rozvody (cca 3000 - 4000) při jednom a vodní pumpu (1000-1500)...
A nejlepší je na tom práce... za udělání tohoto nepůjde nikdo pod 2500... protože jenom 4-8 hodin stráví na tom že palici sundá a pak to stejný než ji nahodí... plus je potřeba udělat rozvody - 2hod....
Takže pokud znáte někoho kdo se srovnáním palice, otlakováním a nabroušením ventilů a výměnou všech těsnění na palici a gufírek to zvládne do 1500 nebo i 3000 kč včetně práce tak sem s ním, takovýho mechanika chci vidět a zaměstnat. Potřebuji někoho kdo bude nejenže dělat práci na autech zadarmo, ale bude ještě přispívat z vlastní kapsy na materiál....
a pokud by měl někdo pochyby o fundovanosti mojeho příspěvku, tak jsem za posledních 7 týdnů dělal hlavu na 7 různých autech a nikde se cena nedostala pod 7 tis. a to účtuji podle normo hodin(které vystavuje přímo výrobce a jsou časem strávným na opravě za ideálních podmínek - žádnej zarezlej šroub, žádnej zarvanej závit, veškerý přípravky, perfektně popsanej postup, a hlavně jsou stanoveny simulovanou opravou na NOVÉM automobilu. - tudíž v reálu se k nim je těžko dostává.. v 80% případů se člověk dostane na o 15-30% delší dobu opravy.) a to účtuji 200 - 250kč/hod(podle auta)...