Poslednich par dni jsem si pri naskoceni motoru vsiml jakoby na sekundu zarezonovalo cele auto.. Nejak jsem tomu neprikladal vahu, ale dnes jsem si pri normalni jizde vsiml, ze kdyz jdou otacky nad 2500, nekdy dojde k dost neprijemnemu zarachtani a rezonanci motoru.
Rekl bych ze to nejde z rozvodu, ty jsou pul roku nove (ikdyz behem dvou let jiz podruhe, protoze v predchozim servise to udelali dost zle). V tom poslednim servise mi taky odhalili zkarbonizovany motor, trochu to pry procistili a vymenili horni viko, kde prosakoval olej.. Ted uz prosakuje zas, ale ubytek je jinak zanedbatelny.
Zvuk je celkove kovovy a intenzita roste s otackami, navic ve 2500-3000 dochazi cas od casu k te chvilkove rezonanci, ktera ustoupi kdyz pustim plyn. Tusim, ze se blizi vymena motoru, ale treba nekdo z vas vymysli jak to jeste o nejakej patek odlozit
Jinak motor je to 1.4i 55kW takze pokud by mel nekdo neco skladem, mozna bych mel zajem
_________________
Peugeot 207 1.6VTI 88kW (7/2007) - koupeno lehce bourané, dané celkem do kupy, jakštakš to jede
Ford Mondeo 1.8i 92kW liftback (5/2001), 8x Airbag, komplet elektrika, vyhrivany skla, tempomat - bohužel mi v něm udělal díru motorkář - prodáno jako vrak
Ford Escort 1.4i 55kW hatchback (12/1997), ABS, 2x Airbag, vyhrivany okna, el. predni okynka, střešní a to a tak