Zdravím přátelé,
na tomto autě:
Ford Escort 1.8i (RDA) Ghia Sedan r.v.95 + LPG
mi při jízdě na benzín motor při rozjezdech a přidání plynu značně kuckal a zdálo se, že občas jel na 3 válce. Po změření tlaků ve válcích (8,5 12 12 11) sme se dali do jeho generálky. Udělal se výbrus, repasovala se hlava + ventily, všude nová gufera a ložiska, nová spojka, šály ke klice...
Nevím ale jak nalisovat pístní čep na ojnici, resp jak ho tam zafixovat. U motorek jsou na pístech drážky pro ségrovky, aby čep nevyjel z pístu, u Forda na pístech nic není. Prosím zkušenější z vás, aby mi poradili, jestli se to lisuje nějakou zvláštní metodou a zdali to udělají v servisu nebo to mám svěřit nějaké odborné firmě.
Dostal jsem kontakt na tuto firmu, prosím o vaše rady a komentáře.
http://www.toptip.cz/brusirna/
Ještě by mě zajímalo, jestli se musí zkracovat o nějaké ty desetinky nebo setinky ventily, když proběhlo zabrušování sedel na hlavě. Aby mi pak nevyjel ventil příliš hluboko do motoru a něco tam zase nevymlátil
Mam k fordu příručku, ale tyhle dva problémy tam nejsou zmíněný.
Díky