fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 00:23

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 62 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 31 bře 2005 11:28 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 16 pro 2004 04:54
Příspěvky: 1473
Bydliště: brno
Tak ja bych s nazory typu "nema cenu do toho nic rvat" docela nesouhlasil. Pokud se do toho chce opravdu poradne obout a mit opravdu jedinecne auto (o cemz tuning je) tak je lepsi tech 40 vrazit do stavajiciho, protoze po te investici to bude stat opravdu za to.
Tuning je konicek a jako takovy ho je potreba brat. myslet si, ze kdyz auto upravim, tak ze tim zvednu hodnotu je dost naivni. Bud bude mit za nasetrene penize slusnejsi seriovku (a na upravy nezbyde) nebo opravdu zajimave upravene stavajici. Taky je treba se rozhodnout, jestli mu pujde spis o tuning nebo styling (vykon nebo vzhled)

Kazdopadne je potreba jakekoliv auto pred upravami dat do dobreho stavu, takze vyvarit, vybrousit, vykytovat je zaklad. Dal se fantazii meze nekladou.
Par zakladnich veci veci: jiny naraznik dopredu, sundat pridavna svetla (aspon dve, ale to uz jsem rikal jinde), jiny motor, tlumice (sportovni), brzdy, volant (koupit volant, ne potah), pedaly, hlavice radici paky...

_________________
xr3i MK IV (byvavalo), Sierra 2,0i OHC, DOHC (taky uz ani jedna), Scorpio (stoji a stoji), Transit (zatim kupodivu jedou)...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 31 bře 2005 13:36 
PH píše:
Tak ja bych s nazory typu "nema cenu do toho nic rvat" docela nesouhlasil. Pokud se do toho chce opravdu poradne obout a mit opravdu jedinecne auto (o cemz tuning je) tak je lepsi tech 40 vrazit do stavajiciho, protoze po te investici to bude stat opravdu za to.
Tuning je konicek a jako takovy ho je potreba brat. myslet si, ze kdyz auto upravim, tak ze tim zvednu hodnotu je dost naivni. Bud bude mit za nasetrene penize slusnejsi seriovku (a na upravy nezbyde) nebo opravdu zajimave upravene stavajici. Taky je treba se rozhodnout, jestli mu pujde spis o tuning nebo styling (vykon nebo vzhled)

Kazdopadne je potreba jakekoliv auto pred upravami dat do dobreho stavu, takze vyvarit, vybrousit, vykytovat je zaklad. Dal se fantazii meze nekladou.
Par zakladnich veci veci: jiny naraznik dopredu, sundat pridavna svetla (aspon dve, ale to uz jsem rikal jinde), jiny motor, tlumice (sportovni), brzdy, volant (koupit volant, ne potah), pedaly, hlavice radici paky...

celkove mi jde o oboji.chci tam dat ten motor 1,8tdi az budou prachy.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 31 bře 2005 15:39 
carPWR píše:
...sundal bych ten pruh nad oknem, sehnal alu kola, narazniky do laku, pak ty stribrny okraje oken se tam dost tlucou s tim poslednim oknem, ktery je nema, sundal bych ty 4 kulaty svetla, nastrikal PP blatnik a haupnu, na listach na dverich nas stribrny listy a na naraznikach ne, to bych taky predelal, sundal bych ty nesmysly ze steracu, na kufr dal nejaky decentni zakryti otvoru pro pristup vzduchu k topeni, a mas to moc tmavy, kdybych delal zatmaveny svetla, tak bych to zatmavil do modra a pak jeste neco udelal modry, pak by to auto bylo veselejsi, proste je moc tmavy si myslim....vic me zatim nenapadlo
ty okraje kolem oken uz tam byly a nejdou sundat.kazda cast je na dva srouby krz na skrz


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 31 bře 2005 21:57 
Offline
Nováček

Registrován: 18 bře 2005 09:49
Příspěvky: 16
Bydliště: Nová Paka
Ja bych se spise priklonil k nazoru "auto prodat ".Nechci nikomu kazit sny a plany,ale v 17 jsem si poridil skoda 110 R a myslim si,ze na takovem aute se hodne ze zacatku naucite a jeste to auto vypada,podle me,skvele i pred nejakym tuningem a co hlavne,za malo penez!!!Nejenom ze nahradni dily jsou celkem levny a dostupny na jakekoliv autoburze,ale upravovane auto musi mit(podle me) i trosicku smrncu a to eRko urcite ma.Nechci ale nikomu nic vymlouvat nebo v nucovat Skodovky.V momentalnim stavu mam escorta v cabriu( trosku v tuningu),takze nevlastnim zadnou Skodu(jenom 1000MB na zimu).Je to ale subjektivni nazor,takze zalezi na mladem upravci,jak se rozhodne.Pokud se rozhodne dale "tunit" to svy,tak bych poradil to samy,jak rikali kluci.Od zacatku.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 dub 2005 06:34 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 zář 2004 10:03
Příspěvky: 344
Bydliště: Brno
PH píše:
Tak ja bych s nazory typu "nema cenu do toho nic rvat" docela nesouhlasil. Pokud se do toho chce opravdu poradne obout a mit opravdu jedinecne auto (o cemz tuning je) tak je lepsi tech 40 vrazit do stavajiciho, protoze po te investici to bude stat opravdu za to.
Tuning je konicek a jako takovy ho je potreba brat. myslet si, ze kdyz auto upravim, tak ze tim zvednu hodnotu je dost naivni. Bud bude mit za nasetrene penize slusnejsi seriovku (a na upravy nezbyde) nebo opravdu zajimave upravene stavajici. Taky je treba se rozhodnout, jestli mu pujde spis o tuning nebo styling (vykon nebo vzhled)

Kazdopadne je potreba jakekoliv auto pred upravami dat do dobreho stavu, takze vyvarit, vybrousit, vykytovat je zaklad. Dal se fantazii meze nekladou.
Par zakladnich veci veci: jiny naraznik dopredu, sundat pridavna svetla (aspon dve, ale to uz jsem rikal jinde), jiny motor, tlumice (sportovni), brzdy, volant (koupit volant, ne potah), pedaly, hlavice radici paky...


To co jsi mu poradil, znamená koupit rovnou nové auto, protože mu zbyde jen karoserie a to ještě ruzně vařená, vyvařená a pod. :)

_________________
Ford Escort CLX 1.6 16V, 66KW, 11/96, 1x airbag, ABS, el. okna, el. kufr, červený, výfuk Laityng, Alu Borbet 195/50/15, NA PRODEJ

Opel Vectra 2.0 16V, 100KW, rv. 99, plná nálož, krom kůže


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 dub 2005 13:22 
tak tady se asi niceho jinyho nez koupin oveho auta nedockam.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 dub 2005 14:00 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
axetom píše:
tak tady se asi niceho jinyho nez koupin oveho auta nedockam.


Nevím na co ještě čekáš, nápadu je tady dost, jen se do toho pustit.

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 dub 2005 14:02 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 11:38
Příspěvky: 2225
Bydliště: Liberecko
Axetom, nechapu proc tohle pises!!!!!!!!!! Pokud to dobre ctes, sou lidi, ketri ti radi koupi noveho (jineho) auta a jsou lidi, kteri ti radi, co by upravili na tom tvem v pripade, ze se rozhodnes upravovat to svoje, tak co to tu meles, z ese niceho jineho nez koupe jineho auta nedockas!!!!!!!!!!

_________________
ACEMajky
Ford Mondeo Kombi 1,5EB Titanium, white - r.v.2018
Ford Focus RS 2,3 EcoBoost, white frozen

Minulost:
Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, black panther - r.v. 1997
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi (114kW) Titanium X, black panther - r.v.2006


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 dub 2005 18:15 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 10 srp 2004 22:02
Příspěvky: 332
Bydliště: okr. Břeclav
Asi čekal, že mu někdo doporučí, kam by šly ještě nacpat nějaký světýlka a další blbůstky.
No nic proti - já provádím se svým vozíkem taky různý "zvrácenosti" :wink:

Ale pro někoho je to asi jediná možnost, jak z auta, který není ve stavu, že by z něj šel udělat hezkej orig. veterán , udělat něco odlišného od ostatních a přitom zbytečně nenavyšovat cenu vozu (kterou už prostě navýšit nejde).
Prostě potřebuje nějaké "tvůrčí vyžití" :lol:

_________________
TOYOTA Avensis 2,0 D-4D Exclusive; 93kW; r.v.´07
Hyundai ELANTRA 1,6i GLS; 79kW; r.v.´02
------------------------- HISTORIE -------------------------
Ford Ka 1,3[/b]; 44kW; r.v.´98
Ford PROBE 2,2 LX; 108kW; r.v.´89 ; ("my ex-Precious")
Ford ORION 1,6 CLX; EFi 77kW; r.v.´91
Ford ESCORT 1,4i; CFI 54kW; r.v.´90 ; 3dv ("my ex-Precious")


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 dub 2005 18:52 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 lis 2004 18:21
Příspěvky: 239
Bydliště: Nové Sedlo (Sokolov)
Xfield píše:
Asi čekal, že mu někdo doporučí, kam by šly ještě nacpat nějaký světýlka a další blbůstky.
No nic proti - já provádím se svým vozíkem taky různý "zvrácenosti" :wink:

Ale pro někoho je to asi jediná možnost, jak z auta, který není ve stavu, že by z něj šel udělat hezkej orig. veterán , udělat něco odlišného od ostatních a přitom zbytečně nenavyšovat cenu vozu (kterou už prostě navýšit nejde).
Prostě potřebuje nějaké "tvůrčí vyžití" :lol:

Tys to rozlousknul

_________________
Hatchback 3 doors , CVH 1.4 EFI PTE , 01/1996 , Complectation CLX
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 dub 2005 19:56 
Offline
Forďák

Registrován: 12 úno 2005 08:40
Příspěvky: 148
Bydliště: Praha
Já mám teda taky stejný problemy , studuju a peníze nejsou , ale je fakt že do žádnýho velkýho tuningu bych se rozhodně nepouštěl !! je fakt že na levnej tuning je potřeba aspoň nějakej základ , třeba aby to mělo aspoň jednotnej lak a nebylo to tak shnilí a to že do toho chceš dát 1,8tdi to mi příjde škoda . Bude to kurva problém a bude to hodně nákladný , za to si můžeš nechat dovezt to samý co máš ve 100%stavu a jen prohodit papíry a máš super vozejk a základ pro tuning , jestli chceš tunit zrovna tenhle model :lol: hodně štěstí :D

_________________
bez auta - chodící pěšky a jezdící MHD :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 dub 2005 23:17 
Offline
Forďák

Registrován: 25 říj 2004 22:23
Příspěvky: 73
Bydliště: Českokrumlovsko
axetom píše:
PH píše:
Tak ja bych s nazory typu "nema cenu do toho nic rvat" docela nesouhlasil. Pokud se do toho chce opravdu poradne obout a mit opravdu jedinecne auto (o cemz tuning je) tak je lepsi tech 40 vrazit do stavajiciho, protoze po te investici to bude stat opravdu za to.
Tuning je konicek a jako takovy ho je potreba brat. myslet si, ze kdyz auto upravim, tak ze tim zvednu hodnotu je dost naivni. Bud bude mit za nasetrene penize slusnejsi seriovku (a na upravy nezbyde) nebo opravdu zajimave upravene stavajici. Taky je treba se rozhodnout, jestli mu pujde spis o tuning nebo styling (vykon nebo vzhled)

Kazdopadne je potreba jakekoliv auto pred upravami dat do dobreho stavu, takze vyvarit, vybrousit, vykytovat je zaklad. Dal se fantazii meze nekladou.
Par zakladnich veci veci: jiny naraznik dopredu, sundat pridavna svetla (aspon dve, ale to uz jsem rikal jinde), jiny motor, tlumice (sportovni), brzdy, volant (koupit volant, ne potah), pedaly, hlavice radici paky...

celkove mi jde o oboji.chci tam dat ten motor 1,8tdi az budou prachy.[/
quote]S tim motorem Ti nechci kazit radost plan je to spise ale z rise snu.Daleko schudnejsi bude opravdu tohle prodat a pokud to TDI chces koupit ho rovnou a pak na tom zacit s upravami.Bude to schudnejsi a jiste i lacinejsi.A pokud muzu jeste pripojit svuj nazor tak postup by byl asi ve stylu nnejdrive vse pro to aby auto bylo v perfektnim tech.stavu brzdy rizeni napravy karoserie lak a az nakonec potom to ostatni.Jinak jak se rika viel gluck.

_________________
1,8 TD CLX Combi 1996/05,ABS,klima,2xairbag,


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 dub 2005 00:26 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 19 črc 2004 16:36
Příspěvky: 84
Bydliště: Havířov
jr píše:
vyhodit modry diody, vyhodit ty pridavny svetla, dat tam masku, sundat ten prisernej predni naraznik, na kterym je i podle tech fotek poznat, ze je nsazenej na originale a urcite je nejak dabelsky prinejtovanej. Pak udelat celolak, vyhazet vsechny ty zatmaveny svetla, vyhazet i ty predni praskly svetla. Dat tam bily blinkry, novy predni svetla, dozadu spachat neco z krouzku od Helly. Pokud jde o plasty, tak bych to nechal tak nejak original, dopredu spoiler z RS Turbo. Pak pochopitelne nejaky pekny 15" kola a poslat to k zemi. Z interieru vyhazet ty modry plasty (nechapu jak nekdo k cervenymu autu da modry doplnky), dat nejaky sedacky treba od FK-automotive .....

no kdyz to vezmes kolem a kolem, nema cenu s tim cokoliv delat, protoze to bude stat sileny prachy, aby to auto vypadalo trochu k svetu. Takze setrit penize, prodat to a koupit neco novejsiho v peknym stavu.


:D :D :D no coment
každopádně bych urval tu světelnou rampu (rally asi nejezdíš), když pruh na okno tak v barvě votu (tzn. červený) a sundat ten hrozný přední nárazník.Celkem to je za 0Kč a jako základ postačí. Pak popřemýšlej co dál-viz. výše

_________________
Mondeo Turnier MkII 1999 1,8 85kW Silver metallic
Escort Turnier MkVII 1997 1,6 66kW
EX - Fiesta MkIII 1996 1,1 37kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 dub 2005 09:19 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 lis 2004 12:49
Příspěvky: 70
Bydliště: Praha 8
Prostě stoho nejdřív udělej trochu normální auto.
Já mam na autě taky jenom alu a folie jo trochu podsvícenej interier, ale
mam nové rozvody,pumpu,spojiku,kotouče a takový ty kravyny co nikdo nevidí, jistě by se za to dalo pořídit spousta světel, diod, plastů atd.

_________________
Ford escort combi rv.94 18 16v (77kw EFI)
DOHC


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 dub 2005 00:56 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 16 pro 2004 04:54
Příspěvky: 1473
Bydliště: brno
Nitro: a jak si myslis, ze se dela tuning, pokud ma opravdu za neco stat? Jako ze si koupis auto ve slusnem stavu (zvenku, pod plechy a do motoru nevidis) a nalepis na nej par plastu? asi tezko... proste ho kompletne odstrojis, vyvaris, nejlepe i provaris spoje karoserie, aby se zvysila i jeji pevnost a pak pokracujes dal... pri tom se delaji zaroven i upravy karoserie - vytazeni lemu, prodlouzeni kapoty, zahlazeni, atd... Auto tohoto stari bez znamek koroze je hodne velka utopie, takze uz je celkem jedno jestli by varil tohle, nebo nejake jine "lepsi"
konkretne stylingove veci jako vyhlazeni karoserie hodne pomuzou vzhledu, pokud chce mit axetom auto spis pekne, nez extremne vykonne (u dieslu asi tezko)

Mimochodem: Bud neco uniklo mne, nebo ostatnim, ale TD motor se do MK4 nemontoval, pokud vim... jenom atmosfericke 1,6 a 1,8 takze prima koupe 1,8TD asi moc nepripada v uvahu.

Tuning ano, klidne i extremni, ale hlavne s rozumem.

_________________
xr3i MK IV (byvavalo), Sierra 2,0i OHC, DOHC (taky uz ani jedna), Scorpio (stoji a stoji), Transit (zatim kupodivu jedou)...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 dub 2005 01:05 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 11:36
Příspěvky: 573
Bydliště: Praha
PH: Jenze zapominas na to, ze kdyz budes delat vsechny tyhle veci, tak si v tom za slusny penize, ktery Axetom nema. A nez vrazit treba 40k do tohodle veterana, to radeji koupit neco novejsiho.

_________________
Ford Escort RS2000 MK5 ....... ticho léčííííí
Ford Mondeo MK3 2,0TDCI 96kW ..... konečně rozumně velký auto


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 dub 2005 01:37 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 16 pro 2004 04:54
Příspěvky: 1473
Bydliště: brno
ono to sice zni desive, ale kdyz mas zanme a kamarady a kokazes si na tom i udelat neco sam (coz predpokladam) tak to zase na tolik nevyjde. Je to spis o praci nez o dilech.
navic si myslim, ze je lepsi koupit za 5 vrak a 30 do nej narvat, nez si za 35 koupit stejne auto v "dobrem stavu" navic jsou ty investice postupne, takze to tak nezatizi penezenku.
Asi tak nejak, za 25000,- sezenes xr3i ve slusnem stavu, ale spoustu veci stejne budes muset vymenit a mas ji v zakladu. Kdyz narve tech 25 do sveho esca, tak bude v lepsim stavu a jeste se za to zvladne i docela dost uprav (samozrejme, ze ne v servisu nebo tuningove firme). takze bud xr3i v zakladu a opotrebenymi dily, nebo tohohle kombika se spoustou novych dilu a jeste upraveneho?

_________________
xr3i MK IV (byvavalo), Sierra 2,0i OHC, DOHC (taky uz ani jedna), Scorpio (stoji a stoji), Transit (zatim kupodivu jedou)...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 dub 2005 13:05 
tak dneska je autisko u znameho.nove cerpadlo, vycistit starter, nove vstriky a alternator, pistni koruzky, tesneni pod hlavu.ted uz to sand bude v poho pac tlaky byly uplne v riti. jinak ty ramy kolem oken sundat dou ja sem koukal jinam.pak sundam ty horni svetla, dam je misto tech mlhovek a mlhovky zapustim dolu do narazniku.mam sehnanej tahokov a pak ho dam doanrazniku.pka poslu fotky.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 dub 2005 15:55 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 srp 2004 22:31
Příspěvky: 178
Bydliště: Pardubice
no konečně rozumná řeč :?

_________________
předešlá auta
escort 88 1,4 cvh 51 Kw
escort 92 1,6 cvh 81 Kw


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 dub 2005 12:42 
mylslite si ze bych mel nastrikat ten vnitrek misto modre tak cervene????


Nahoru
  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 62 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 49 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz