2 Wizzy: ja k tomuhle mam jeste jeden original kus kterej bych rad casem zrenovoval.
na jedne fotce je videt - je to klasika Granada 2door V6 2.0 ve vybave L - jeden z nejlevnejsich a
nejchudsich modelu Granady z roku 1977 ale pro me to ma sve kouzlo.
2 mariS: fyzicky to sedne jak poklicka na.. ale Ford to tak nikdy neprodaval - udajne nejakou omezenou serii.
zajimave je ze LUK na to dela spojkovou sadu i kdyz ten motor je oficialne dostupnej jen ve Scorpiu s automatem.
jde o elektroniku - u teto starsi verze to neni tak hrozne jako u te novejsi.
v podstate pokud ti nevadi drobne chybove hlasky v pameti jednotky tak to chodi bez problemu - ja se ted seru s detailama.
dalsi vec je ta ze kdyz mas info ze by to melo jit tak se to blbe resi.
2 milos.l: no uprime toto auto pripravuju uz asi 6tym rokem a proto ta hlaska ze uz bych rad jezdil - testovani probihalo
vetsinou v Brne na Okruhu v ramci OldFordich akci a Epilogu a pokazde jsem mazal zpet do dilny s tim ze se neco musi predelat.
dva roky jsem jezdil na tom automatu nez jsem skocil do vymeny.
chtel bych dal jezdit OldFordi zavody jakekoli. k tomu mam vyhlidky na vrchy ale s absenci sponzoru moje vyhlidky mizi.
vzhledem k cene Brna pro me Prazaka bych se ted rad soustredil prave na Most a Sosnovou kde me zajima hlavne testovani noveho differencialu
takze opravdu uvitam jakoukoli nabidku nebo jen vzajmene testovani a vymenu zkusenosti/poznatku.
co se tyce vahy tak chapu kam miris - koncepce vozu k tomu co po nem chci je zcela spatne ale tady se priznam ze
ja to auto proste miluju a proto se snazim z te tezke a nemotorne kary udelat "tryskac".
kdyz koukam na tvuj lehkej a mrstnej vuz tak jen slintam
momentalni vahu nevim - probehlo mirne odlehcovani a vazeni bude az dokoncim prave pripravovane upravy spolecne s merenim vykonu.
2 ALL: zde musim priznat ze prostory nemam a stale resim a hlavne musim na rovinu rict ze jsem levej ale neskutecne
takze vetsinu veci ktere je potreba udelat poradne nechavam delat zkusenejsi mechaniky a alchimii typu nastaveni diffu
do spravne polohy za pomoci specialni barvy a vedomosti ktere jsou pro me zatim velkou neznamou.
takze i zminena vymena prevodofky nebo motoru probehla za pomoci jinych rukou nez mych.
ja jen vzdy vymyslim nejakou tycovinu pak sezenu dily a nakonec nekoho kdo se na to vrhne.
moje o trochu silnejsi stranka je u klavesnice takze po tom co jsem konecne pripojil PC
k autu zacinam travit i vice casu opravdovou praci.
zde male promo video:
Granada a Scorpio cosworth a jeste jedna Granada 2.8i Ghia
http://www.youtube.com/watch?v=Jh8syQgqAGg
zde docela zajimavej zavod se startem typu LeMans kdy ja mel na noze ortezu a auto plne kameramanu a stejne
jsem si dojel pro druhe misto - sice o pul auta ale obcas je slyset jak se automat rozhodl pro ekonomickej rezim
a na misto podrazeni zaradil nahoru a ja tam byl navic.
http://www.youtube.com/watch?v=aRbfIyPKD7o&feature=user
no a tady trochu k zasmani - po vymene automatu za manual a pritvrzeni podvozku jsem si s tim autem nevedel moc rady
takze kazda druha zatacka byla ve znameni hodit ale nejak se to otestovat musi ne?
http://www.youtube.com/watch?v=GDENwRmJbMA&feature=user
no a takhle ta vostuda vypada ze zhora
http://www.youtube.com/watch?v=ac-JzVgTmLQ
po case uz to nebylo tak hrozne
http://www.youtube.com/watch?v=hppsqTRH8Ew&feature=user