fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 24 pro 2024 02:41

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 49 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 bře 2008 12:42 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 11 kvě 2005 09:53
Příspěvky: 978
Bydliště: Český Těšín
Package píše:
ale to ze lejes do motora blby olej tak to nepomaha nicomu.. ale je to aj koli tomu ze v nekvalitnych olej su rozne latky ktore reaguju s guferkami a tie potom rychlejsie stvrdnu.

Proboha živého a tady na ty dvě perly jsi přišel kde?

Pro zakladatele tématu - mě u manželčiného motoru s 145 000 km ten regenerátor od Wynns fakt pomohl a drahý nebyl,co nabízí Horst,nevím :D

_________________
Opel Astra Caravan Comfort 1,6 16V 2001 šedá metal. (neboli Ford Astra - viz. Částkovice 2013)
Peugeot 106 1,1 XR 1996 červenofialová metal.
____________________________________________________________________________________________________________________________
nebožtík z důvodu nerentability nutných oprav po pádu stromu - Escort 1,6 Zetec 16V Turnier CLX 1997
ABS , klima , okna elektrika , vyhřívané sklo , barva metal. State blue , interiér Raven
nebožtík krutě rozstřelen řidičkou o sousedovu bránu- Peugeot 106 1.0 1997
barva zlatá metal., imobilizér,šíbr,okna elektrika - mamčina nákupní taška


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 bře 2008 12:50 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2007 23:57
Příspěvky: 3865
Bydliště: Náchod
Pro každý auto jsou mazací plány. Zde jsou uvedeny i alternativní oleje. Osobně si myslím, že pokud 1,6 dáš polosynťák 10W40 tak mu to určitě vadit nebude :wink: A plná syntetika je docela luxus do toho motoru. Tu bych dal tak na Prahu kdy je potřeba na to šlapat hned po vyjetí z paneláku :!:

_________________
moje maličkost
Ford Mondeo, 1998, 2.5 V6 24V, GHIA, 4x el. okna, ABS, ASR, DIGIklima, pal PC, mlhovky, opět topení ve všem :wink:
Takhle zrychluje na "kilčo"
Obrázek Spotřeba FORD MONDEO Duratec VE 125 kW / 170 HP
Bylo:
Ford Scorpio, 1997, 2.3i DOHC 16V. 4 x el. okna, Aut. klima (zatím funkční), ABS - na škorpo samozřejmost, vyhřejvaný snad všechno co v autě je, pal. PC, mlhovky a akorát mi tam chybí už závěs, abych za tím něco potahal :)

***************************************
Video sraz FF2008
video sraz FF2009


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 bře 2008 13:17 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 lis 2007 09:21
Příspěvky: 179
Bydliště: Šaľa
tak tak
Ja lejem Valvoline syntetický 10W-40 a tiež ho trocha zožerie cca 0,5l na 2000km. Je to veľa?

_________________
Escort Turnier 1,6 16v benzín, 10/97, zelená, alarm Radix
Focus Hatchback 1,8 TDDi, 2/2000, strieborná,

Služobné
bolo: Škoda Octavia II, Kombi, 1,9TDi, 4x4, zelená metalíza
Kia Ceed, 1,4 Benzín, biela, design pekný, len z tých 100 koní tam 90 chýba
Škoda Octavia III, Kombi, 1,9TDi, 4x4, čierna metalíza
je: Škoda Octavia III, 1,8 TSi, 160 koníkov, biela strela


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 bře 2008 13:31 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 02 led 2008 22:06
Příspěvky: 99
Bydliště: Slovensko
neviem preco ale mne to nezerie nic...ak nalejem na max tak do vymeny je akurat na min a to je slusne...nestazujem sa...a predtym nez som kupil toto auto tak sa tam lial 5W40 a tak si myslim ze tomu motoru to robi len dobre..predtym tam bol valvoline a teraz ja davam shell.
nech si hovori kdo chce co ale 5W40 je podla mna najlepsia alternativa

_________________
Focus ST170
Uz bejvalka na ktoru budem dlho spominat
ESCO 1,6l 16V - KONI podvozok,airbox+filter,16" imitace coswort 205/45/16
http://s1.bitefight.cz/c.php?uid=61037


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 bře 2008 13:39 
Offline
Forďák

Registrován: 03 zář 2007 21:51
Příspěvky: 412
Bydliště: Praha, severní Čechy
radosi: no jestli se nepletu tak ford rika, ze ubytek oleje do 1L na 1000km neni na zavadu, takze 1L/4000km mi prijde jako pohoda kdyz to srovnam s tim svym...

package: jinak ja proti shellu nic nerikam, akorat mi prijde ze jsou ty oleje krute predrazeny, kdyz to srovnam s jinejma, ktery by mely bejt na podobnym levelu

jinak tu sragoru teda asi koupim, doufam ze mi to nevyrube ten motor jeste vic :) ale tak je to origo valvoline tak si myslim ze by to nemuselo bejt uplne zly

_________________
dříve Escort Mk6 .94/1.6i EFI CLX /5dv., dnes F Focus ST170 5dv., r.v.2003


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 bře 2008 15:01 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 02 led 2008 22:06
Příspěvky: 99
Bydliště: Slovensko
tak v tom mas 101% pravdu..je ten olej vyborny ale aj trochu predrazeny...ale zase nejaka ta koruna navyse aby som spravil dobre motoru a mojmu svedomiu stoji zato.a hlave ak to porovnam ze mi to nic nezozerie ...a komu to zerie a dava 10w40 tak pri vymene zisti ze dal za dolievanie tolko isto penazi ako ja za vymenu..takze je to vlastne uplne rovnake..naliat tam 8 litrov 10w40 a 4litre 5w40 je cenovo zrovnatelne...ak nie este lacnejsie

_________________
Focus ST170
Uz bejvalka na ktoru budem dlho spominat
ESCO 1,6l 16V - KONI podvozok,airbox+filter,16" imitace coswort 205/45/16
http://s1.bitefight.cz/c.php?uid=61037


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 bře 2008 15:32 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 11 kvě 2005 09:53
Příspěvky: 978
Bydliště: Český Těšín
Ty si fakt myslíš,že jestli to někomu žere olej záleží na tom,co tam leje za olej?Není to spíše o něčem jiném?
A Shell versus jiné značky - nevšiml sis,když tady citovals olejářský server,že se tam dá zjistit,že skoro všechen olej prodávaný v Evropě pochází v podstatě od jednoho výrobce?Takže mezi zavedenýma značkama stejné kategorie není v podstatě téměř žádný rozdíl.Anebo si myslíš,že Shell má oproti nim nutně nějaká super aditiva ?Že by u ostatních firem byli vývojáři zcela padlí na hlavu a úplné gumy?
Nadšení nad tvým olejem ti neberu,ale to cos napsal mě pobavilo.A ještě asi marketingové odělení bandy se žlutou mušlí.

_________________
Opel Astra Caravan Comfort 1,6 16V 2001 šedá metal. (neboli Ford Astra - viz. Částkovice 2013)
Peugeot 106 1,1 XR 1996 červenofialová metal.
____________________________________________________________________________________________________________________________
nebožtík z důvodu nerentability nutných oprav po pádu stromu - Escort 1,6 Zetec 16V Turnier CLX 1997
ABS , klima , okna elektrika , vyhřívané sklo , barva metal. State blue , interiér Raven
nebožtík krutě rozstřelen řidičkou o sousedovu bránu- Peugeot 106 1.0 1997
barva zlatá metal., imobilizér,šíbr,okna elektrika - mamčina nákupní taška


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 bře 2008 18:40 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2007 23:57
Příspěvky: 3865
Bydliště: Náchod
Plazák píše:
Ty si fakt myslíš,že jestli to někomu žere olej záleží na tom,co tam leje za olej?Není to spíše o něčem jiném?
A Shell versus jiné značky - nevšiml sis,když tady citovals olejářský server,že se tam dá zjistit,že skoro všechen olej prodávaný v Evropě pochází v podstatě od jednoho výrobce?Takže mezi zavedenýma značkama stejné kategorie není v podstatě téměř žádný rozdíl.Anebo si myslíš,že Shell má oproti nim nutně nějaká super aditiva ?Že by u ostatních firem byli vývojáři zcela padlí na hlavu a úplné gumy?
Nadšení nad tvým olejem ti neberu,ale to cos napsal mě pobavilo.A ještě asi marketingové odělení bandy se žlutou mušlí.

:wink: , jinak ty sračky do olejů, pokud je motor mechanicky v čudu, tak to ničím nezachráníš. Zrovna třeba ty gufera?? Jak chcete aby změkly nějakou srágorou, když už ta guma na nich má nej za sebou??

_________________
moje maličkost
Ford Mondeo, 1998, 2.5 V6 24V, GHIA, 4x el. okna, ABS, ASR, DIGIklima, pal PC, mlhovky, opět topení ve všem :wink:
Takhle zrychluje na "kilčo"
Obrázek Spotřeba FORD MONDEO Duratec VE 125 kW / 170 HP
Bylo:
Ford Scorpio, 1997, 2.3i DOHC 16V. 4 x el. okna, Aut. klima (zatím funkční), ABS - na škorpo samozřejmost, vyhřejvaný snad všechno co v autě je, pal. PC, mlhovky a akorát mi tam chybí už závěs, abych za tím něco potahal :)

***************************************
Video sraz FF2008
video sraz FF2009


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 bře 2008 20:03 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 03 úno 2007 22:28
Příspěvky: 38
Tak ja mam trochu jinou skušenost,do esca sem po koupi nalil olej 10W-40
s tim ,že motoru už to je jedno.Po dvou letech sem dojezdil,diagnoza znela
podpalenej saci i vyfukovej ventil.
Ptal sem se svyho mechnika kterej mimo jiny pracuje přimo u Fordu Č.L a
on mi řek spatnej olej!!!!!!Ford je na olej prej hodne citlivej
Takže moje rada:použivejte olej pouze 5W-30 a nebo 5W-40 :wink:
Me to stalo 10 000kc blba sranda :(

_________________
Ford Escort,12m-94,16-16v,hlinikace,šíbr,a trochu rezu.
A ted už Ford FOCUS combi, r.v99,16-16V,,alu 16",K/N vložka


Naposledy upravil Franta dne 06 bře 2008 21:19, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 bře 2008 21:07 
Offline
Forďák

Registrován: 03 zář 2007 21:51
Příspěvky: 412
Bydliště: Praha, severní Čechy
za dva roky uz to auto asi mit nebudu takze to me tak netrapi :D
ne, ted vazne...ja fakt nevim, kazdej mi rika uplne neco jinyho...a rozhodne to nejsou lidi ktery by videli auto jenom z dalky na obrazku...a jestli se nepletu tak primo ve fordackym manualu je doporucenej 10w40 polosynt., dal mi ho tam i mechanik, kterej tam moh nacepovat olej dvakrat tak drahej aby na tom mel vetsi ryto a nakecat mi ze je to pro ten motor to nejlepsi co muze bejt...naopak mi rikal at s tim neexperimentuju, ze si tim muzu zadelat na vetsi problemy
dalsi vec je, ze nevim jakej presne olej do toho lil predchozi majitel...a vzhledem k tomu jak to auto vypada, kolik veci tam bylo zanedbanejch atd. tak bych se vubec nedivil, kdyby tam lil nakej mogul nebo podobny sragory...kdyby ten motor byl novej tak se tomu nebranim, ale tedka uz tezko neco zachranim olejem, kterej bude stat o balik vic nez normalni a kterej to bude palit uplne stejne jako ten levnejsi
fakt je mi to lito, ze na nem takhle setrim, ale drazsi olej mi v tomhle pripade pripada jako zbytecnost

btw dneska jsem koupil ten valvoline stop oil leak tak jsem zvedavej jestli to zabere...stalo to 150kc coz zas neni takova hruza
jestli to nezabere(a neznici motor :D), tak pak asi vyzkousim ty gufera

_________________
dříve Escort Mk6 .94/1.6i EFI CLX /5dv., dnes F Focus ST170 5dv., r.v.2003


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 bře 2008 21:18 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 03 úno 2007 22:28
Příspěvky: 38
Jo to je jasny když je to v p..eli tak tomu nepomuže ani svěcena voda :cry:

_________________
Ford Escort,12m-94,16-16v,hlinikace,šíbr,a trochu rezu.
A ted už Ford FOCUS combi, r.v99,16-16V,,alu 16",K/N vložka


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 bře 2008 00:12 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2007 23:57
Příspěvky: 3865
Bydliště: Náchod
Nechápu souvislost mezi olejem a podpáleným ventilem??? :!: To bych spíš viděl na mechanickou vadu hydroštelu. Olej je mu šumafuk :wink:

_________________
moje maličkost
Ford Mondeo, 1998, 2.5 V6 24V, GHIA, 4x el. okna, ABS, ASR, DIGIklima, pal PC, mlhovky, opět topení ve všem :wink:
Takhle zrychluje na "kilčo"
Obrázek Spotřeba FORD MONDEO Duratec VE 125 kW / 170 HP
Bylo:
Ford Scorpio, 1997, 2.3i DOHC 16V. 4 x el. okna, Aut. klima (zatím funkční), ABS - na škorpo samozřejmost, vyhřejvaný snad všechno co v autě je, pal. PC, mlhovky a akorát mi tam chybí už závěs, abych za tím něco potahal :)

***************************************
Video sraz FF2008
video sraz FF2009


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 bře 2008 07:21 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 02 led 2008 22:06
Příspěvky: 99
Bydliště: Slovensko
Plazák píše:
Ty si fakt myslíš,že jestli to někomu žere olej záleží na tom,co tam leje za olej?Není to spíše o něčem jiném?
A Shell versus jiné značky - nevšiml sis,když tady citovals olejářský server,že se tam dá zjistit,že skoro všechen olej prodávaný v Evropě pochází v podstatě od jednoho výrobce?Takže mezi zavedenýma značkama stejné kategorie není v podstatě téměř žádný rozdíl.Anebo si myslíš,že Shell má oproti nim nutně nějaká super aditiva ?Že by u ostatních firem byli vývojáři zcela padlí na hlavu a úplné gumy?
Nadšení nad tvým olejem ti neberu,ale to cos napsal mě pobavilo.A ještě asi marketingové odělení bandy se žlutou mušlí.


mas pravdu ze skoro vsetok olej pochadza od jedneho vyrobcu ale aditiva a rozne primesy si dava kazdy sam a ma na to patent..preto neni olej ako olej.
mam kamosov v slovnafte a ty mi ukazali co sa pridava ake veci a kolko.a bol by si sakra prekvapeny co dokazu tie primesy spravit.je pravda ze vsetci renomovany vyrobcovia sa snazia mat olej naj .ja len vravim ze zo shellom mam len najlepsie skusenosti a preto ho odporucam.je uz na kazdom co si vyberie...

"To bych spíš viděl na mechanickou vadu hydroštelu. Olej je mu šumafuk Wink"

a ako asi tak pracuje hydrostela??zeby z olejom??a ked je nekvalitny tak ani ta hydrostela nepracuje ako ma...
takze tam moze olej ozaj sposobit podpalenie..len tak mimochodom...

_________________
Focus ST170
Uz bejvalka na ktoru budem dlho spominat
ESCO 1,6l 16V - KONI podvozok,airbox+filter,16" imitace coswort 205/45/16
http://s1.bitefight.cz/c.php?uid=61037


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 bře 2008 09:28 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 11 kvě 2005 09:53
Příspěvky: 978
Bydliště: Český Těšín
Pořád jsem nepochopil souvislost mezi kvalitou a jestli je to 5W-40 , nebo 10W-40.To vypovídá o kvalitě?A že mají výrobci své patenty?Přece úroveň znalostí techniků různých výrobců musí být na přibližně stejné úrovni a tak i kvalita a složení aditiv bude obdobné.Ale už toho nechme.
Má naprostou pravdu,když :
Citace:
a jestli se nepletu tak primo ve fordackym manualu je doporucenej 10w40 polosynt., dal mi ho tam i mechanik, kterej tam moh nacepovat olej dvakrat tak drahej aby na tom mel vetsi ryto a nakecat mi ze je to pro ten motor to nejlepsi co muze bejt...naopak mi rikal at s tim neexperimentuju, ze si tim muzu zadelat na vetsi problemy

_________________
Opel Astra Caravan Comfort 1,6 16V 2001 šedá metal. (neboli Ford Astra - viz. Částkovice 2013)
Peugeot 106 1,1 XR 1996 červenofialová metal.
____________________________________________________________________________________________________________________________
nebožtík z důvodu nerentability nutných oprav po pádu stromu - Escort 1,6 Zetec 16V Turnier CLX 1997
ABS , klima , okna elektrika , vyhřívané sklo , barva metal. State blue , interiér Raven
nebožtík krutě rozstřelen řidičkou o sousedovu bránu- Peugeot 106 1.0 1997
barva zlatá metal., imobilizér,šíbr,okna elektrika - mamčina nákupní taška


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 bře 2008 09:51 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 02 led 2008 22:06
Příspěvky: 99
Bydliště: Slovensko
jasne ze kvalitu ti to nepovie ale len naznaci..pretoze 5w40 mava lepsie indexy kvality...a ked napises ultra pri shelli tak hned by si mal vediet ze je to kvalitnejsi olej ktory splna API SL/CF ACEA A3/B3/B4
API SL Současná.Pro všechny současné motory i starší motory. Kategorie zavedena roku 2001.
API CF Současná Zavedena v roce 1994. Pro off-road motory s nepřímým vstřikováním a motory používající palivo s hmotnostním objemem síry nad 0.5%. Může být použit místo CD olejů.
ACEA A3/B3 Olej pro vysokou zátěž, možnost prodloužení intervalu výměny
ACEA B4 Jako B3 + možno použít pro dieselové motory s přímým vstřikováním

nebudem sa viac hadat a ani rozoberat to tu,pretoze ak ma niekto iny nazor a pevne sa ho drzi tak mu ho nevyhovori nik.
len oporucanie vsetkym aby davali kvalitu a nebudu banovat...tot len vsetko.

_________________
Focus ST170
Uz bejvalka na ktoru budem dlho spominat
ESCO 1,6l 16V - KONI podvozok,airbox+filter,16" imitace coswort 205/45/16
http://s1.bitefight.cz/c.php?uid=61037


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 bře 2008 11:22 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2007 23:57
Příspěvky: 3865
Bydliště: Náchod
Poví ti to kvalitu - každý má na sobě uvedenou specifikaci API a dvoupísmenný kód / a zas dvě písmena......
Docela mě dostal olej z Kauflandu za 349Kč 4 litry se specifikací SJ???? Na tom musel někdo prodělat, nebo to byla ůplně max. sračka :!:

to přečíst je to dobrý: http://oleje.cz/index.php?left=main&page=clanky_mytus3 :wink:

_________________
moje maličkost
Ford Mondeo, 1998, 2.5 V6 24V, GHIA, 4x el. okna, ABS, ASR, DIGIklima, pal PC, mlhovky, opět topení ve všem :wink:
Takhle zrychluje na "kilčo"
Obrázek Spotřeba FORD MONDEO Duratec VE 125 kW / 170 HP
Bylo:
Ford Scorpio, 1997, 2.3i DOHC 16V. 4 x el. okna, Aut. klima (zatím funkční), ABS - na škorpo samozřejmost, vyhřejvaný snad všechno co v autě je, pal. PC, mlhovky a akorát mi tam chybí už závěs, abych za tím něco potahal :)

***************************************
Video sraz FF2008
video sraz FF2009


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 bře 2008 11:56 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 02 led 2008 22:06
Příspěvky: 99
Bydliště: Slovensko
jasne mas pravdu..ja som len udal to co je naflasi napisane..
a stym olejom za tak fantasticku cenu by som nekrmil ani skodu 120..
ja mam tie stranky velmi dobre precitane takze viem cosi malinko o olejoch..

inak Specifikacia SJ je najstarsia z dnes platnych


Současná
Pro motory z roku 1996 a mladší.

_________________
Focus ST170
Uz bejvalka na ktoru budem dlho spominat
ESCO 1,6l 16V - KONI podvozok,airbox+filter,16" imitace coswort 205/45/16
http://s1.bitefight.cz/c.php?uid=61037


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 bře 2008 12:55 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 02 led 2008 22:06
Příspěvky: 99
Bydliště: Slovensko
len ak by si niekto neklikol na odkaz tu je strucny vypis toho najdolezitejsieho co by vas malo zaujimat

Fenomén syntetických, polosyntetických a minerálních motorových olejů se projevuje i v tom, že těmito termíny jsou často určovány jak viskozitní vlastnosti, tak i kvalita olejů. Přitom to spolu ale vůbec nesouvisí. Z minerálních olejů lze namíchat olej s jakoukoliv viskozitou, ale ta přece nic neříká o kvalitě oleje.Výkonové vlastnosti, tzn.kvalita olejů, jsou dány především použitou aditivací. Ta je rozhodující pro konečnou kvalitu motorového oleje. Samozřejmě, že také záleží na kvalitě základových olejů, ať už syntetických nebo minerálních, kterých máme několik typů s různou kvalitou. Ale to už bychom zabíhali příliš do podrobností.

Kvalita oleje je zřejmá především ze specifikací uvedených na etiketě obalu. Vezměme si jako příklad oleje SAE 15W-40, 10W/40, 5W-40 a 0W-40. Všechny mohou mít výkonovou specifikaci ACEA A3/B3, příp.i B4. Z toho je zřejmé, že výkon, kvalita a životnost, např. olejů SAE 15W-40 a 5W-40 či 0W-40, může být naprosto stejná. Rozhodně tedy neplatí, že čím je údaj xW nižší, tím je vyšší kvalita a životnost oleje a olej vydrží v motoru déle. To je naprostý nesmysl. Oleje SAE 0W-40 či 5W/40 mají lepší viskozitní vlastnosti, rychleji se v motoru dopravují na všechna mazaná místa, ale kvalitou a životností jsou stejné jako oleje SAE 10W-40 či 15W-40, tj.úspěšně prošly stejnými motorovými testy, kde všechny dosáhly vyhovujících výsledků.

Rozdělování olejů na minerální, polosyntetické a syntetické je přežitek ze 70. a 80. let minulého století. Tehdy to mělo i svůj praktický význam. V dnešní době to již nic neříká a tyto termíny by se neměly už vůbec používat. Ostatně i respektované instituce API, SAE a ACEA je také na začátku 90. let minulého století vyřadily ze svého slovníku. Povede se to i nám?

_________________
Focus ST170
Uz bejvalka na ktoru budem dlho spominat
ESCO 1,6l 16V - KONI podvozok,airbox+filter,16" imitace coswort 205/45/16
http://s1.bitefight.cz/c.php?uid=61037


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 dub 2008 07:28 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 17 říj 2007 15:38
Příspěvky: 59
Bydliště: Hradec Králové/Brno
to like.n0.other:
Zdarec, tak jak ti pomohla ta přísada do oleje?? Žere mi to olej taky hrozným působem, proto mě zajímá, jestli do toho mám jít taky nebo se mám s kámošem vrhnout na tu výměnu těsnění atd???

to all:
pánové, když budu mít hlavu dole, co fšecko mám vyměnit?? a na kolik to tak přijde? Apropo - mechanikovi jsem cca před měsícem říkal (když mi přebrušoval hlavu), ať kua vymění i ty těsnění a gufera atd, páč mi to kouřilo a smrdělo i předtím :-( mno a i přes patero upomínání to samozřejmě neudělal. pointa dotazu spočívá v tom, jestli musím vyměnit znovu těsnění pod hlavou, když má najeto max. 2tis. km..??? nebo to jde nějak zkusit znova??

takže shrnutí: jaké díly a bajvočko za kolik?
a co stím těsněním pod hlavou???

_________________
ford escort, 1.6i cabrio, rv 1989; zlato-černá barva, nějaé spoilery a podprahy. a taky uplně zbytečná díra v kapotě ;-D kola lité 16. rádio Sony, 4x repro plus stará Tesla bedna (ta hraje nejlíp :-))


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 dub 2008 07:36 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 17 říj 2007 15:38
Příspěvky: 59
Bydliště: Hradec Králové/Brno
PS: Díky moc, kuci ;-)

_________________
ford escort, 1.6i cabrio, rv 1989; zlato-černá barva, nějaé spoilery a podprahy. a taky uplně zbytečná díra v kapotě ;-D kola lité 16. rádio Sony, 4x repro plus stará Tesla bedna (ta hraje nejlíp :-))


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 49 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 38 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz