fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 00:18

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 17 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: prebobenie motoru
PříspěvekNapsal: 11 bře 2008 18:38 
Offline
Nováček

Registrován: 11 bře 2008 10:20
Příspěvky: 2
Bydliště: Bratislava
nemate niekto nahodou skusenosti s prerobenim motoru???mam sierru a chcela by som spravit motor tak nech mi to prida aspon nieco na kW...co tam potrebujem?

_________________
Ford Sierra 2.0i DOHC 120PS


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 bře 2008 23:44 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 16 pro 2004 04:54
Příspěvky: 1473
Bydliště: brno
najdi si tema pinto versus OHC a par veci tam najdes...

Taky by nebylo od veci napsat, jakou sirku to vlastne mas, hlavne jaky motor.

_________________
xr3i MK IV (byvavalo), Sierra 2,0i OHC, DOHC (taky uz ani jedna), Scorpio (stoji a stoji), Transit (zatim kupodivu jedou)...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Siera
PříspěvekNapsal: 12 bře 2008 00:28 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 kvě 2007 20:45
Příspěvky: 277
Bydliště: Malacky Slovensko
Myslím že nejak veľa tam ten vykon nezvýšiš ale za pokus to stojí. Ale musíš fakt najprv napísať aký máš motor. Rok výroby, obsah, KW...

_________________
Ford Escort, r.v 97, 1,6 16V 66KW Modré podsvietenie všetkých budíkov, červené podsvietenie vypínačov, stredová opierka z bielej kože, doplnky z bielej kože plus slonia kosť. Kožený volant, 15" ALU kola, výfuk, nasávanie, rádio Alpine vpredu 16 repro Magnat + vyskace Hertz. Vzadu 2x Magnat. 500W zosilovač, subwofer infynity 1250W. Prahy, Vzadu číre svetlá. Zamračená kapota. Zadné dvere zahľadené.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 bře 2008 00:35 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 16 pro 2004 04:54
Příspěvky: 1473
Bydliště: brno
ono uplne staci jen obsah typ motoru.. treba jako 2,0i DOHC nebo tak... zbytek uz se da dovodit, tech motoru zase tolik nemontovali. nebo idealne tripismenny kod motoru

_________________
xr3i MK IV (byvavalo), Sierra 2,0i OHC, DOHC (taky uz ani jedna), Scorpio (stoji a stoji), Transit (zatim kupodivu jedou)...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Siera
PříspěvekNapsal: 12 bře 2008 06:43 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 kvě 2007 20:45
Příspěvky: 277
Bydliště: Malacky Slovensko
Ono záleží čo s tým motorom chce robiť. Keď chce len o pár koníkov viac tak by som tam dal športový kat. Rezonátor, nejaký lepší koncový tlmič. Kit priameho sania. Ked chce robiť viac tak by som to videl aspoň k tomu všetkému ostrú vačku, zníženú hlavu, nejake pevnejšie zdvyhatka aj s ventilmi. a v Bratislave poznám chlapíka ktorý by jej to spravil... :-) . Teda to auto. Spravil by jej ostrú vačku aj s tou hlavou a samozrejme k tomu by dal preprogramovať RJ. Ten zásah do toho motora je ale dosť drahý. Neviem či by som do toho toľko investoval, na to zo Siera je dosť staré auto a ked sa zdá že je motor slabý tak či náhodou už nieje aj dostatočne vybehany. To potom už k tomu všetkému aj GO motoru. Je toho dosť čo by sa tam dalo natlačiť a v pohode aj do 70 tisíc.

_________________
Ford Escort, r.v 97, 1,6 16V 66KW Modré podsvietenie všetkých budíkov, červené podsvietenie vypínačov, stredová opierka z bielej kože, doplnky z bielej kože plus slonia kosť. Kožený volant, 15" ALU kola, výfuk, nasávanie, rádio Alpine vpredu 16 repro Magnat + vyskace Hertz. Vzadu 2x Magnat. 500W zosilovač, subwofer infynity 1250W. Prahy, Vzadu číre svetlá. Zamračená kapota. Zadné dvere zahľadené.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 bře 2008 12:27 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2007 23:57
Příspěvky: 3865
Bydliště: Náchod
PH píše:
ono uplne staci jen obsah typ motoru.. treba jako 2,0i DOHC nebo tak... zbytek uz se da dovodit, tech motoru zase tolik nemontovali. nebo idealne tripismenny kod motoru

tak typ tohle zrovna není 2.0 DOHC -----N9C
2.0 SOHC -----NR
nic jinýho jsem neměl tak nevim. :-D Ale moc na tech motorech nejde dělat... to DOHCko jezdí skvěle, není potřeba ůprav. V případě SOHC bych měnil za DOHC. :wink:

_________________
moje maličkost
Ford Mondeo, 1998, 2.5 V6 24V, GHIA, 4x el. okna, ABS, ASR, DIGIklima, pal PC, mlhovky, opět topení ve všem :wink:
Takhle zrychluje na "kilčo"
Obrázek Spotřeba FORD MONDEO Duratec VE 125 kW / 170 HP
Bylo:
Ford Scorpio, 1997, 2.3i DOHC 16V. 4 x el. okna, Aut. klima (zatím funkční), ABS - na škorpo samozřejmost, vyhřejvaný snad všechno co v autě je, pal. PC, mlhovky a akorát mi tam chybí už závěs, abych za tím něco potahal :)

***************************************
Video sraz FF2008
video sraz FF2009


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 bře 2008 13:42 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 16 pro 2004 04:54
Příspěvky: 1473
Bydliště: brno
No tak co se uprav tyce, tak na OHC se toho da udelat docela dost. DOHC neni na upravy zadna slava, protoze ma problemy s chlazenim a navic se na nej neda skoro nic sehnat.
V podstate jediny smysluplny motor na upravy ve Sierre je Pinto 2,0i OHC. Kazdopadne ale napred zgeneralkovat a pak teprve upravovat

Krtek: kod motoru u 2,0i OHC je N4B, jen tak pro uplnost

_________________
xr3i MK IV (byvavalo), Sierra 2,0i OHC, DOHC (taky uz ani jedna), Scorpio (stoji a stoji), Transit (zatim kupodivu jedou)...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 bře 2008 22:33 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2007 23:57
Příspěvky: 3865
Bydliště: Náchod
jo sorry to bylo ve škopku :-D :wink: Já to plival z palice a nikde neověřil, tak sory. Jinak myslím, že nejlevnějc vyjde přestavba na DOHC, který jede slušně :wink:

_________________
moje maličkost
Ford Mondeo, 1998, 2.5 V6 24V, GHIA, 4x el. okna, ABS, ASR, DIGIklima, pal PC, mlhovky, opět topení ve všem :wink:
Takhle zrychluje na "kilčo"
Obrázek Spotřeba FORD MONDEO Duratec VE 125 kW / 170 HP
Bylo:
Ford Scorpio, 1997, 2.3i DOHC 16V. 4 x el. okna, Aut. klima (zatím funkční), ABS - na škorpo samozřejmost, vyhřejvaný snad všechno co v autě je, pal. PC, mlhovky a akorát mi tam chybí už závěs, abych za tím něco potahal :)

***************************************
Video sraz FF2008
video sraz FF2009


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 bře 2008 23:12 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 16 pro 2004 04:54
Příspěvky: 1473
Bydliště: brno
No ja ti nevim, neprijde mi to jako idealni reseni, pokud to budes chtit udelat poradne... Kdyz by to melo byt poradne, tak te tech 20 kobyl nahoru prijde docela draho a o moc vic s tim neudelas...

_________________
xr3i MK IV (byvavalo), Sierra 2,0i OHC, DOHC (taky uz ani jedna), Scorpio (stoji a stoji), Transit (zatim kupodivu jedou)...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 bře 2008 08:50 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2007 23:57
Příspěvky: 3865
Bydliště: Náchod
Nevím za kolik by ho sehnal(a), ale nakolik přijde v OHC tech 20 kobyl?? V sirce má 100PS myslím, překopat sání ze škopka ten měl silnější motor, ale nevím o kolik, bylo to tím, že ty první neměli katy a EGR, i parohy na sání se lišily. :wink:

_________________
moje maličkost
Ford Mondeo, 1998, 2.5 V6 24V, GHIA, 4x el. okna, ABS, ASR, DIGIklima, pal PC, mlhovky, opět topení ve všem :wink:
Takhle zrychluje na "kilčo"
Obrázek Spotřeba FORD MONDEO Duratec VE 125 kW / 170 HP
Bylo:
Ford Scorpio, 1997, 2.3i DOHC 16V. 4 x el. okna, Aut. klima (zatím funkční), ABS - na škorpo samozřejmost, vyhřejvaný snad všechno co v autě je, pal. PC, mlhovky a akorát mi tam chybí už závěs, abych za tím něco potahal :)

***************************************
Video sraz FF2008
video sraz FF2009


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 bře 2008 09:58 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 16 pro 2004 04:54
Příspěvky: 1473
Bydliště: brno
Jiny vykon je ciste jenom o katu. DOHC N9x ma taky s katem 88kW a ve verzich bez katu 92. EGR taky neco hodi.
U pinta tak repas hlavy, pri tom trosku snizit, priostrit vacku, jine svody, vyfuk, vyhodit EFi a dat 2x aspon 40 karburatory, odlehcit setrvak. Akorat se v tom nebude dat normalne ekonomicky jezdit.
Kdyz to porovnas s vymenou motoru, prevodovky, tusim i kardanu, komplet elektriky plus samozrejme aspon castecnou GO motoru, a potazmo tim, ze mas auto s uplne jinym motorem nez je v papirech...
Ovsem porad nevime, co ma slecna za motor...

_________________
xr3i MK IV (byvavalo), Sierra 2,0i OHC, DOHC (taky uz ani jedna), Scorpio (stoji a stoji), Transit (zatim kupodivu jedou)...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 bře 2008 21:04 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2007 23:57
Příspěvky: 3865
Bydliště: Náchod
No to jo, ale myslím, že s tím chce jezdit na nákupy a aby to líp jelo :wink: Taky by se moh ozvat zakladatel tématu :wink:

_________________
moje maličkost
Ford Mondeo, 1998, 2.5 V6 24V, GHIA, 4x el. okna, ABS, ASR, DIGIklima, pal PC, mlhovky, opět topení ve všem :wink:
Takhle zrychluje na "kilčo"
Obrázek Spotřeba FORD MONDEO Duratec VE 125 kW / 170 HP
Bylo:
Ford Scorpio, 1997, 2.3i DOHC 16V. 4 x el. okna, Aut. klima (zatím funkční), ABS - na škorpo samozřejmost, vyhřejvaný snad všechno co v autě je, pal. PC, mlhovky a akorát mi tam chybí už závěs, abych za tím něco potahal :)

***************************************
Video sraz FF2008
video sraz FF2009


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: moj motor
PříspěvekNapsal: 20 bře 2008 12:16 
Offline
Nováček

Registrován: 11 bře 2008 10:20
Příspěvky: 2
Bydliště: Bratislava
no mam 2.0 DOHC r.v. auta je 90 kod motora je N9C
inak diky za rady
a nechcem to na nakupy... :D

_________________
Ford Sierra 2.0i DOHC 120PS


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 bře 2008 13:08 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 16 pro 2004 04:54
Příspěvky: 1473
Bydliště: brno
Mno tak u tohohle motoru toho moc neudelas. Na druhou stranu je schopny s tim autem cvicit docela dostatecne, takze bych se zatim zameril spis na veci jako jsou podvozek, brzdy, vyfuk atd.
Jinak N9C je nejsilnejsi motor, co se do 2,0 Sierry daval, 120k, rozvod retezem, povedena masinka.

_________________
xr3i MK IV (byvavalo), Sierra 2,0i OHC, DOHC (taky uz ani jedna), Scorpio (stoji a stoji), Transit (zatim kupodivu jedou)...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: prebobenie motoru
PříspěvekNapsal: 31 bře 2011 00:09 
Offline
Nováček

Registrován: 30 bře 2011 03:16
Příspěvky: 2
Bydliště: Brno
Ano, mohu potvrdit. N9C/120k je velice dobrý motor, ale bohužel určitě ne na sport. Zato na cesťák k nezaplacení. Osobně bych na tom, být Sierrkou, nic moc nedělal, pokud ovšem je v pořádku. Jestli se zdá mít malý výkon/akceleraci, nechej přeměřit tlaky, příp.nastavení ŘJ. Ovšem závad může být i víc a jinde. Zvyšovat výkon i u tohoto motoru samozřejmě jde, ale jak jsem napsal - na sport to nikdy nebude. Pokud je ale eminentní zájem, pak je řešením karburátorový motor a jeho sportovní vyladění. Ale nebude to zadarmo a moc ekonomicky to jezdit taky nebude. Doporučuji se juknout třeba na www.fordsierra.eu, tam je takových kutilů dost, i zkušených. Třeba se tam najde nějaký dobrý tip. :idea:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: prebobenie motoru
PříspěvekNapsal: 16 dub 2011 17:32 
Offline
Forďák

Registrován: 28 bře 2011 21:00
Příspěvky: 52
pokud OHC, tak doporucuju primo sehnat motor z iSka, ma 115koniku a projevem mnohem zivejsi nez DOHC (je to tim ze to je ctvercovy motor). Jestli jde jen o posileni OHC na denni jezdeni, tak jednoznacne zasadit DOHC. Bez debat je to asi nej motor na denni jezdeni v sierre. Pokud bys chtel jit s vykonem vys, tak 2,9ku a tu potom ladit. Kdybys ladil OHC, tak ti bude nejakou dobu trvat (nemluve o penezich), nez se dostanes na vykon 2,9ky. No a pokud chces fakt top, tak sezen radeji celeho coswortha. Pripadne nacpi tam BOA nebo BOB 2,9ku 24V z scorpia csw...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: prebobenie motoru
PříspěvekNapsal: 22 kvě 2011 10:21 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2007 23:57
Příspěvky: 3865
Bydliště: Náchod
Jenže dnes už je techto motorů velmi pomálu. Ale zapasovat tam motor ze Scorpia by jít mělo. Já tenkrát pasoval ze Sierry do Scorpia MKI bez větších problémů. Jen kardan byl malinko víc vysunutej z převodovky :wink: :lol:

_________________
moje maličkost
Ford Mondeo, 1998, 2.5 V6 24V, GHIA, 4x el. okna, ABS, ASR, DIGIklima, pal PC, mlhovky, opět topení ve všem :wink:
Takhle zrychluje na "kilčo"
Obrázek Spotřeba FORD MONDEO Duratec VE 125 kW / 170 HP
Bylo:
Ford Scorpio, 1997, 2.3i DOHC 16V. 4 x el. okna, Aut. klima (zatím funkční), ABS - na škorpo samozřejmost, vyhřejvaný snad všechno co v autě je, pal. PC, mlhovky a akorát mi tam chybí už závěs, abych za tím něco potahal :)

***************************************
Video sraz FF2008
video sraz FF2009


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 17 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz