fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 06:28

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 74 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: koukněte se co stavím za závoďáka
PříspěvekNapsal: 16 bře 2008 18:36 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 kvě 2007 21:57
Příspěvky: 220
Bydliště: Unhošť
začalo to normálním autem:
Obrázek
Je to Ford Escort 1.3 r.v. 89
Obrázek
nápad postavit závodní auto do vrchů.

_________________
TEĎ:
- Escort 1.8 16V r.v.96 Combi GHIA

DŘÍVE:
- Escort 1.6 i r.v. 88 5ti dvéřko - Escort Xr3i r.v. 89 3dveř.
- Escort 1.3 r.v. 88 3dveř.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 bře 2008 18:48 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 zář 2007 13:39
Příspěvky: 910
Bydliště: Česká Lípa
A nechtělo by to trošku jinou motorizaci?

_________________
Ford Sierra ( new projet racing)
Opel Omega 2.5TD
Avia A31turbo

Escort RS turbo (Auto na které nikdy nezapomenu, pro mě bude vždy nejlepší. ale vše má konec)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: první zásah do karosérie
PříspěvekNapsal: 16 bře 2008 18:50 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 kvě 2007 21:57
Příspěvky: 220
Bydliště: Unhošť
zásah na zádi,zahladit ji a nějaké krídlo.
Obrázek

práce s plechem,fííííha.
Obrázek

a nastrojené finále.
Obrázek

_________________
TEĎ:
- Escort 1.8 16V r.v.96 Combi GHIA

DŘÍVE:
- Escort 1.6 i r.v. 88 5ti dvéřko - Escort Xr3i r.v. 89 3dveř.
- Escort 1.3 r.v. 88 3dveř.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 bře 2008 18:54 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 zář 2007 13:39
Příspěvky: 910
Bydliště: Česká Lípa
jinak vypadá to na zajímavej projekt.

_________________
Ford Sierra ( new projet racing)
Opel Omega 2.5TD
Avia A31turbo

Escort RS turbo (Auto na které nikdy nezapomenu, pro mě bude vždy nejlepší. ale vše má konec)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 bře 2008 19:50 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 19 lis 2006 14:37
Příspěvky: 5648
Bydliště: Trutnovsko
A co takhle nějakej bližší popis,něco konkrétního,hmm???: :-D

_________________
Ford Orion 1.8 16v,r.v. 92,77kW,supersport -40/-40,RS nárazník,RS volant,15 alu,BYLO
Ford Escort RS2ooo,r.v. 91,110kW,bilstein + eibach -40/-40,recaro, BYLO
Ford Mondeo Combi 1.8 16v,r.v. 99,85kW,el. okna, zrcátka, výhřev čelního okna,klima, BYLO
Ford Mondeo Combi 2,0TDDi,r.v.01,85kW,el. okna, zrcátka, klima, BYLO
Ford Mondeo Combi 2,2TDCi, r.v.06, 114kW, výbava Titanium X

Galerie FordFans


Možnost nákupu na Allegro.pl


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 bře 2008 20:21 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 30 srp 2007 09:37
Příspěvky: 2188
Bydliště: Brno
hmmm.. můj oblíbenej typ Escorta... taky by mě zajímalo víc.. jakej motor? podvozek? kolik chces investovat? co s tím vůbec všechno chceš dělat?

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 bře 2008 20:47 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 17 dub 2007 16:32
Příspěvky: 101
Bydliště: Vsetínsko
mk IV moje krevní skupina ale ta hranatá police na zádi? :smt018

_________________
Ford escort mk IV 3 dv.
1,6 D po renovaci
Suzuki Bandit 600 N
Nově Mondeo 2.0 TDCI 96 Kw 5 qalt sedan


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: tak na dotaz o více info....
PříspěvekNapsal: 16 bře 2008 21:49 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 kvě 2007 21:57
Příspěvky: 220
Bydliště: Unhošť
Tak začátky jsou opravdu těžké,ale myšlenka snad zvítězí.

Motor: Fabie 1.4 s Webery 40,převodovka krátká se špérou nejspíše s Favorita. Ta je nejdostupnější.

Podvozek: Počítal sem se sériovkou z Xr3i,nebo RS 2000 po jisté úpravě

Karosérie: Rozšířená a upravená po vlastní fantazii,bezpečnostní klec,dvě sedačky,samostatnou malou 10 L nádrž místo rezervy,atd..

Barvy: Chtěl bych závodní stáj RED-BULL základ modrá,s dvěma býky v žlutém poly.

permanentně tam budu dodávat fotky díky zatím za kladné názory.Wena

_________________
TEĎ:
- Escort 1.8 16V r.v.96 Combi GHIA

DŘÍVE:
- Escort 1.6 i r.v. 88 5ti dvéřko - Escort Xr3i r.v. 89 3dveř.
- Escort 1.3 r.v. 88 3dveř.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: obhajoba té lopaty
PříspěvekNapsal: 16 bře 2008 21:56 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 kvě 2007 21:57
Příspěvky: 220
Bydliště: Unhošť
je to lam křídlo z BMW E30,napasoval sem to na zadní dveře a líbylo se to,ale stejně tam půjdou laminítové 3tí dveře vlastní výroby,komplet auto bude z laminátu. P a L přední i zadní baltník,P a L dveře,přední kapota a 3tí dvěře jak sem předeslal.

_________________
TEĎ:
- Escort 1.8 16V r.v.96 Combi GHIA

DŘÍVE:
- Escort 1.6 i r.v. 88 5ti dvéřko - Escort Xr3i r.v. 89 3dveř.
- Escort 1.3 r.v. 88 3dveř.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 bře 2008 21:59 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 zář 2007 13:39
Příspěvky: 910
Bydliště: Česká Lípa
Je to jenom můj názor, srát se ti do toho nebudu, ale ve fordu bych nechal motor z a další věci z forda, jinak to pro mě neni ford.je to jen můj názor.

_________________
Ford Sierra ( new projet racing)
Opel Omega 2.5TD
Avia A31turbo

Escort RS turbo (Auto na které nikdy nezapomenu, pro mě bude vždy nejlepší. ale vše má konec)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 bře 2008 22:09 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 30 srp 2007 09:37
Příspěvky: 2188
Bydliště: Brno
plany zajimavy ale ten motor z fabky taky nejak nechapu.. mam pocit ze 1,4 je nejmensi obsah v kategorii takze to neni moc dobry reseni.. ja bych asi sel do 1,6 8v z Forda XR3 kterej ma v zakladu 105 koni a s karbecama by to mohlo byt super.. lehci setrvak a remenice, udelat pruchozi vyfuk a prevodovku z RS Turba se samosvorem.. ale pokud ses presvedcenej o Fabce tak ok..
laminat je dobrej smer.. usetris hodne kilogramu
podvozek bych klidne sel do Superssportu.. celej set stoji asi 6-7 tisic.. levnejsiho snad ani nic nesezenes a ma to hned lepsi jizdni vlastnosti

ale jinak hodne stesti a prihazuj fotky

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: objasním motor 1.4 z Fábie
PříspěvekNapsal: 16 bře 2008 22:22 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 kvě 2007 21:57
Příspěvky: 220
Bydliště: Unhošť
jak si jistě všímnete u mého NICU je dodatek,stavím auto do vrchů. Kategorie 1.6 až 2.0 litry jsou za prvé bezkonkurenční,jezdí tam machři a neměl bych tam šanci se umístit. 1.0 až 1.4 tato kategorie je pro mě dostupnější,obzvláště se sériovou Fábii která ma 100 PS,a když jí člověk trochu poupraví tak ještě víc. Kdybych chtěl auto jen třeba na sprinty na tuning uvažoval bych o RS 2000 ale mé záměry jsou takové auto na vrchy y pomalu se propracovávat.

_________________
TEĎ:
- Escort 1.8 16V r.v.96 Combi GHIA

DŘÍVE:
- Escort 1.6 i r.v. 88 5ti dvéřko - Escort Xr3i r.v. 89 3dveř.
- Escort 1.3 r.v. 88 3dveř.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: rozšíření
PříspěvekNapsal: 16 bře 2008 22:32 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 kvě 2007 21:57
Příspěvky: 220
Bydliště: Unhošť
zadní blatník o 5 cm rozšířen:

Obrázek

jen pro představu

_________________
TEĎ:
- Escort 1.8 16V r.v.96 Combi GHIA

DŘÍVE:
- Escort 1.6 i r.v. 88 5ti dvéřko - Escort Xr3i r.v. 89 3dveř.
- Escort 1.3 r.v. 88 3dveř.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: přední platník rozšířen o 3,5 cm
PříspěvekNapsal: 16 bře 2008 22:48 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 kvě 2007 21:57
Příspěvky: 220
Bydliště: Unhošť
Obrázek

rozšíření nálitku dveří aby lícovali s zadním blatníkem:

Obrázek

_________________
TEĎ:
- Escort 1.8 16V r.v.96 Combi GHIA

DŘÍVE:
- Escort 1.6 i r.v. 88 5ti dvéřko - Escort Xr3i r.v. 89 3dveř.
- Escort 1.3 r.v. 88 3dveř.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 bře 2008 22:49 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 30 srp 2007 09:37
Příspěvky: 2188
Bydliště: Brno
ja myslel ze sou kategorie do 1,3, do 1,6, do 2,0 - proto sem myslel ze ten obash nebude vhodnej

proc sis vubec vybral kastli z escorta? takova skodovka s hnanym zadkem se sice hur shani v dobrym stavu ale dilu je spousta i zavodnich a laminaty taky.. ale me se escorty libi takze to beru.. ikdyz i escort se delal v 1,4 ale vykon zadnej.. jak tam vubec ten motor z fabky sedne? budes delat uplne jiny uchyty nebo tam navaris celej predek z fabky abys toho nemusel tolik vymyslet?

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 bře 2008 22:49 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 srp 2005 19:34
Příspěvky: 1101
Bydliště: kousek od prahy...
což každý svého štěstí strůjcem...

1,4 fábie je smysluplnej motor, ale pokud bych chtěl jít touhle cestou tak ve favoritu, neřešit ptákoviny a jen odlehčovat, HP podvozek a pojede to jak kráva, je to prošlápnutá cesta k velice schopnýmu autu za normální peníze

pokud to má být ford tak dneska bych šel cestou ex cupový fiesty a dodělat to k obrazu svému, už to není nejlevnější ale je to schopnej základ

jedinou výhodu mk4 vidím v zadní nápravě

nádrž měj radši mezi nápravama

maris: fordí 1,6 podle mě nejsou moc konkurenceschopný, potkáš s tím hondy...

_________________
Žádnej můj escort nemá přední pohon ani víc než dvoje dveře!

Ford Escort mk2 2.0 Zetec 141kW 210Nm 860kg. Ford Transit kombi 140T300. Ford Fiesta ST150.
Ford Fiesta mk3 2.0 Zetec - 136kW a 196Nm na 820kg... auto, který fakt fungovalo!!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 bře 2008 22:55 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 kvě 2007 21:57
Příspěvky: 220
Bydliště: Unhošť
Obrázek

_________________
TEĎ:
- Escort 1.8 16V r.v.96 Combi GHIA

DŘÍVE:
- Escort 1.6 i r.v. 88 5ti dvéřko - Escort Xr3i r.v. 89 3dveř.
- Escort 1.3 r.v. 88 3dveř.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: spekulace o motoru
PříspěvekNapsal: 16 bře 2008 23:01 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 kvě 2007 21:57
Příspěvky: 220
Bydliště: Unhošť
no ohladně toho jak zapasovat motor z Fábie do Escorta navařej se tam jiné držáky a samo že to bude fuška,a na ten dotaz proč zadši neudělat Favorita,no chci se odlišovat,ten Escort mi stejně zbyl tak jsem ho chtěl nějak využít,nejdříve sem chtěl motor z Fordu ale nemám na koho s díly aby ten motor měl nějaký víkon,tak proto ta Fábie a jí stačí málo a prosperuje výkonem celkem slušným.

_________________
TEĎ:
- Escort 1.8 16V r.v.96 Combi GHIA

DŘÍVE:
- Escort 1.6 i r.v. 88 5ti dvéřko - Escort Xr3i r.v. 89 3dveř.
- Escort 1.3 r.v. 88 3dveř.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 bře 2008 23:02 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 30 srp 2007 09:37
Příspěvky: 2188
Bydliště: Brno
Milo: fordi 1,6 jsou v haji.. Vtec se 150-160 konema v zakladu je bezkonkurencni to mas pravdu

1,4 fabka mi prijde jako normalni motor s kterym se da neco delat ale me se tahle kubatura moc nelibi... XR3 1,6 koni me napadl jen tak ze to je ford.. krom toho ze do mk4 se da dostat i RS2000 a neni to tak slozity.. ale vzdycky potkas konkurenci... a opet Honda S2000 ma ve dvoulitru skoro dvojnasobnej vykon.. takze sam nevim co bych chtel na zavody.. asi Vtec 1,6 a nebo laminatovou skodovku.. a nebo staryho Escorta s hnanym zadkem;)

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 bře 2008 23:06 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 30 srp 2007 09:37
Příspěvky: 2188
Bydliště: Brno
wena: design mas teda prisernej ale nedelas to na krasu:-D sem zvedavej jak to pojede

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 74 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 41 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz