no ty vole neco malo by tu bylo...
po 4 merenich HW jsem zkonstatoval ze vacky jsou ulozeny spravne a ze problem je jinde.
po case jsem zjistil ze zapojeni kabelu ke svickam neni uplne spravne a zapojil jsem je tak jak maj bejt - chod motoru se zklidnil a obcas zaznely zname tony - bohuzel jen na volnobeh.
tak jsem se pochlapil a jel na diag.
vysledek:
idle sensor (volnobezny) KO
TPS (senzor na polohu pedalu) KO
ATS (senzor na teplotu nasavaneho vzduchu) KO ...tady mam pocit ze by to mohlo hrat roli pac teplota vzduchu je brana v potaz v MAPach pro jednotku a podle teploty , otacek a dale i polohy plynu se davkuje palivo.
coz znamena ze 2 ze 3 dulezitejch veci mam v pitchi
no pak uz jsem jen zjistil ze pri vymene prevodofky nebyla osetrena elektronika jednotky takze dalsi 3 cidla hlasi chybu ale to nema vliv na aktualni problem a je mozne se na to vysrat nebo to osetrit pozdeji.
dale jsem si nechal zmerit dobu horeni na valci a zjistil ze mam kable ke svicum KO a svice taky - tyto jsem obednal vcera jsem dal kable dnes dam svice...jen mi sere ze mi dnes cestou do prace nejak ztuhnul volant a kdyz jsem zaparkoval koukam ze neco jako servokapalina caka z motoru a po chvilce prestala... no to asi abych mel o zabavu postarano.
abych mel te srandy jeste vic tak mi odesel nejakej bazmek na Trandaku a chcije z toho nafta a Fiesta se rozhodla konzumovat jednu baterku denne a navic se do me zakouslo kliste az jsem z toho musel k doktorovi...
jo jinak jsem zdravej...
takze mi nemejte zazle ze jsem se potreboval trochu uvolnit:
http://www.youtube.com/watch?v=Yw5hfET27WA
http://www.youtube.com/watch?v=Yw5hfET27WA