fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 10 led 2025 01:30

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 36 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: kostra baterky
PříspěvekNapsal: 06 bře 2007 22:30 
Offline
Nováček

Registrován: 10 úno 2007 11:38
Příspěvky: 6
Bydliště: Slovensko
pri napojeni priamo na baterku inneho zdroja vecsej sili a hned velkom odbere sa poskodzuje clanok baterie stoho dovodu sa odporuca pripojit na kostru ze ten odber nieje priamo na kontakte baterie potom sa to chova ako len dobijanie a plus pol je spinany az na starteri ked ho prepoji cievka takze odber ide priamo do startru.

_________________
Ford Escort 1.6D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 bře 2007 18:22 
Offline
Nováček

Registrován: 20 led 2007 13:56
Příspěvky: 19
Bydliště: Trutnov
olilub píše:
Musím uznat,
rada od Ferdy Mravence (vyzkoušet ventil na čerpadle, který zastavuje přívod nafty) bylo to pravé ořechové.Když jsem prvně zkoušel zda tam jde nafta tak šla,ale pak jsem to už nezkoušel a měl jsem! No teď už musím jen najít kde se ten drát k ventilu na naftu přerušil, v konektoru na ventilu byl drát volně vsunutý, ale i tak tam není proud.Rozebral jsem kryt pod volantem,abych se dostal ke spínací skříňce a ta spíná jak má, no nic polezu po drátě a snad to někde najdu.
Jinak všem kteří mi chtěli pomoci velmi děkuji

Mě to na escu taky blblo,ale já musel ten ventil vyměnit byla tam křivá jehla a jednou otevřel desetkrát ne.Takže mě to napadlo že bys mohl mít stejný problém a ono se to povedlo.Kámoš co má s naftákama dost zkušeností říká když starter točí motorem a nechce chytit tak první co ho zajímá kam až jde nafta.Až potom hledá jinou závadu,ale prej 99%závad je na přívodu nafty.

_________________
Ford escort rv.1991 1.8D 44kW 2H25577


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 bře 2007 21:29 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 dub 2006 20:52
Příspěvky: 1138
Bydliště: Most
Ferdíku konečně je tu správná rada.Máš a i tvůj známej pravdu

_________________
BMW,AUDI,ESCORT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 dub 2008 12:14 
Offline
Nováček

Registrován: 28 dub 2008 12:11
Příspěvky: 15
Bydliště: KK
No ja mam taky problem se startovanim u meho transita kdyz je zima nemuzu nastartovat ale ak je teplo nastartuje bez problemov ale kdyz ho uz raz nakopnu startuje krasne ...startujem se startovacim sprejem ale neni to moc dobry tak chcem prist na chybu ....konektor na cerpadle je funkcny a dobre zapojeny skusal sem to kdyz sem auto mohol nakopnout sem uz zufaly co je stim ...pomozte mi :D

_________________
Ford Transit 2.5 D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 dub 2008 19:59 
Offline
Nováček

Registrován: 20 led 2007 13:56
Příspěvky: 19
Bydliště: Trutnov
kk-mirec píše:
No ja mam taky problem se startovanim u meho transita kdyz je zima nemuzu nastartovat ale ak je teplo nastartuje bez problemov ale kdyz ho uz raz nakopnu startuje krasne ...startujem se startovacim sprejem ale neni to moc dobry tak chcem prist na chybu ....konektor na cerpadle je funkcny a dobre zapojeny skusal sem to kdyz sem auto mohol nakopnout sem uz zufaly co je stim ...pomozte mi :D

Zkus zkontrolovat žhavení hlavně kontakty na žhavičkách jestli nejsou zoxidovaný.

_________________
Ford escort rv.1991 1.8D 44kW 2H25577


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 dub 2008 21:09 
Offline
Nováček

Registrován: 28 dub 2008 12:11
Příspěvky: 15
Bydliště: KK
no zhaveni transit nemaa

_________________
Ford Transit 2.5 D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 dub 2008 00:25 
Offline
Forďák

Registrován: 26 úno 2006 20:47
Příspěvky: 345
Bydliště: Plzeň
Koukni se na ovládání páky přesuvníku předvstřiku na vstřikovacím čerpadle . Má tvar válce a je na boku vs. čerpadla .

_________________
Ford Transit 2.5D (1991) Sešrotován , sloužil dobře
Ford Escort 1.6 16V (1994) Sešrotován 10.2.2015 , v autě byla původní baterie Motorcraft , stáří cca 21 let . Asi zázrak
Fiat Ducato 2.8 JTD (2000)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 dub 2008 15:19 
Offline
Nováček

Registrován: 28 dub 2008 12:11
Příspěvky: 15
Bydliště: KK
je k tomu vedeni kablik s konektorom lebo ak ano tak je to v poriadku to sem skusal ..

_________________
Ford Transit 2.5 D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 dub 2008 21:29 
Offline
Forďák

Registrován: 26 úno 2006 20:47
Příspěvky: 345
Bydliště: Plzeň
Kablík k tomu vede , když je motor studený tak je lanko co z toho vede zatažené a během ohřívání motoru se lanko vysunuje .
Při kolika °C nejde motor nastartovat ?

_________________
Ford Transit 2.5D (1991) Sešrotován , sloužil dobře
Ford Escort 1.6 16V (1994) Sešrotován 10.2.2015 , v autě byla původní baterie Motorcraft , stáří cca 21 let . Asi zázrak
Fiat Ducato 2.8 JTD (2000)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 kvě 2008 13:54 
Offline
Nováček

Registrován: 28 dub 2008 12:11
Příspěvky: 15
Bydliště: KK
nooo motor nejde nastartovat tak ked je uz tych 5 stupnov teraz som vlial take dobre aditivum do oleja tak startuje lepsie ale ked je chladno nenastartuje

_________________
Ford Transit 2.5 D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 kvě 2008 22:11 
Offline
Forďák

Registrován: 26 úno 2006 20:47
Příspěvky: 345
Bydliště: Plzeň
Ještě mě napadlo , nemůže to dělat nízký tlak ve válcích ? Kolik máš v autě baterek jednu , nebo dvě ? Kolega měl podobný problém s jeho Transitem , tak k původní baterce přidal paralelně druhou baterku a má po problémech se studenými starty .

_________________
Ford Transit 2.5D (1991) Sešrotován , sloužil dobře
Ford Escort 1.6 16V (1994) Sešrotován 10.2.2015 , v autě byla původní baterie Motorcraft , stáří cca 21 let . Asi zázrak
Fiat Ducato 2.8 JTD (2000)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 kvě 2008 22:32 
Offline
Nováček

Registrován: 28 dub 2008 12:11
Příspěvky: 15
Bydliště: KK
v aute mam jednu baterku a moze to byt aj ten tlak ok diky kluci

_________________
Ford Transit 2.5 D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 kvě 2008 15:23 
Offline
Nováček

Registrován: 28 dub 2008 12:11
Příspěvky: 15
Bydliště: KK
este chalani taka mala otazocka kolko mozem dat najviac amperove baterky neze neco odpalim ??

_________________
Ford Transit 2.5 D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 kvě 2008 16:15 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 bře 2007 20:16
Příspěvky: 827
Bydliště: Horní Branná
pánové minus se má dávat někam jinam na motor proto že když se připojí kabely tak to zajiskří a baterie muže explodovat pišou to jen kvuli bezpečnosti já to taky dávám na baterku :wink:

_________________
ford mondeo III 1,8 92kw ghia


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 kvě 2008 19:49 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 zář 2005 08:17
Příspěvky: 1922
Bydliště: Strakonice
Karel1 píše:
Ještě mě napadlo , nemůže to dělat nízký tlak ve válcích ? Kolik máš v autě baterek jednu , nebo dvě ? Kolega měl podobný problém s jeho Transitem , tak k původní baterce přidal paralelně druhou baterku a má po problémech se studenými starty .



...se dělaly transity v provedení polar, měly dvě baterie a samosvorný diferenciál...

_________________
FORD Escort 1.8 TD combi (X/97)....trippling, lakované plynové vzpěry na kapotě, folie okna, zapomenutá světla=melodie, neony, plastíky v barvě laku, zásuvka v kufru, manometr turba, teploměr, voltmetr, K+N filtr vzduchu - zůstává v rodině...

nově Suzuki Jimny


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 kvě 2008 02:02 
Offline
Forďák

Registrován: 26 úno 2006 20:47
Příspěvky: 345
Bydliště: Plzeň
...se dělaly transity v provedení polar, měly dvě baterie a samosvorný diferenciál...[/quote]

Tak takový Transit přesně mám . Bohužel díky samosvornému diferenciálu je max. rychlost pouze 112Km/hod .

_________________
Ford Transit 2.5D (1991) Sešrotován , sloužil dobře
Ford Escort 1.6 16V (1994) Sešrotován 10.2.2015 , v autě byla původní baterie Motorcraft , stáří cca 21 let . Asi zázrak
Fiat Ducato 2.8 JTD (2000)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 36 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz