fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 00:29

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Starty v teplém počasí.
PříspěvekNapsal: 14 dub 2005 06:28 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 bře 2005 13:12
Příspěvky: 952
Bydliště: Kadaň
Tak jsem včera poprvé nenastartoval napoprvé:lol: . Otočím klíčkem, motor naskočil a hned se zadusil. Napodruhe starter chvilku točil a motor naskočil, až když jsem mu pomohl plynem. Teplý motor pak už nastartoval v pohodě.
Problém mám už delší dobu. Při teplejším počasí (cca od 15st) mi (studený) motor naskočí a pak najednou spadne na cca 500RPM, když přidám plyn, vrátí se do režimu volnoběžných otáček při studeném motoru a pak už je to v pohodě. V zimě za třeskutých mrazů to ale startuje na brnknutí bez nejmenších problémů :( .

Poraďte, prosím, někdo, co s tím...

_________________
FORD Focus II Kombi Trend Plus 1,6i 74kW 2010 Blazer Blue

starý vůz: FORD Escort Combi 1.6 16v, L1H (66kW), 05/1999 Ontario Blue

...dobře posloužil, snad poslouží i dalším (aspoň jako zdroj ND)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 dub 2005 06:58 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 zář 2004 10:03
Příspěvky: 344
Bydliště: Brno
Mě to dělá to stejný co tobě a řeší se to tady.

http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic.php?t=1983 a tady http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic.php?t=2123

_________________
Ford Escort CLX 1.6 16V, 66KW, 11/96, 1x airbag, ABS, el. okna, el. kufr, červený, výfuk Laityng, Alu Borbet 195/50/15, NA PRODEJ

Opel Vectra 2.0 16V, 100KW, rv. 99, plná nálož, krom kůže


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 dub 2005 07:08 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 bře 2005 13:12
Příspěvky: 952
Bydliště: Kadaň
Neřeší, tohle není můj případ; já jenom za tepla špatně startuju, volnoběh je OK, nechcípá. Svíčky mám nový (cca 10000km) - kontroluju je pravidelně- jsou čistý, MAF je čistý, palivový filtr vyměněn, čerpadlo OK, motor po opravě (nový kroužky, repase hlavy, zabroušený ventily, zdvihátka vyčištěny(sice rachtaj, ale nejsou zapečený)); mmch. dělalo to i před opravou. Vypadá to spíš na nějaký zblázněný čidlo teploty; ŘJ si pak myslí, že je motor teplý a nedá dost benzínu. Ale ještě zkusím dvakrát "žhavit" čerpadlo...

_________________
FORD Focus II Kombi Trend Plus 1,6i 74kW 2010 Blazer Blue

starý vůz: FORD Escort Combi 1.6 16v, L1H (66kW), 05/1999 Ontario Blue

...dobře posloužil, snad poslouží i dalším (aspoň jako zdroj ND)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 36 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz