fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 00:08

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 635 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 32  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 dub 2008 22:18 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 čer 2004 22:35
Příspěvky: 234
Bydliště: Vrbno p.Prad.
* 4 tlačítka jsou zbytečně moc, stačí jedno a také zvládne kompletní ovládání. Původně jsem počítal s max. dvěma tlačítky (třípin konektor ovládání měl střední pin vyveden jako rezervu pro budoucí rozšíření) nakonec jsem na místo rezervního pinu implementoval kontrolu světel, což je určitě lepší než 4tlačítkové ovládání. Snažím se vyhnout změnám HW proto bude verze 2.0x více méně poslední, dá se sice použít 89C4051 s 4kB paměti programu, ale nenapadá mě o co by se dal PP rozšířit, aniž by bylo potřeba dalších pracovních registrů (paměti dat), čítačů atd.

* Do budoucna ještě zvážím možnost optimalizace využití RAM a pokud to půjde snad by do 89C4051 šla hodit navíc počítadla pro denní měření.

* Hodiny reálného času nepadají v úvahu, Byly by zbytečným doplňkem požírajícím systémové prostředky Atmelu.

* Velký displej není v zásadě problém, třeba by bylo možno na LCD 20 zn. x 4 ř. zobrazení všech údajů zároveň, akorát by to nebylo moc přehledné a rozměry PP a cena materiálu by značně narostly. Teoreticky i displej 16x2 by bylo možno využít např.
1.ř aktuální spotřeba
2. ř. pak přepínatelný: suma L a km - prům. L/100km a km/h - palivo a dojez
opět mírně naroste velikost displeje, bude třeba výměna atmelu za 89C4051 a já nemám navíc tolik času, takže je to v nedohlednu.

_________________
Ford Escort 1.6 16V, 1997, 5dv. hatchback, ABS, klimatizace, př.okna v elektrice, palubní počítač vlastní konstrukce (viz. mé www stránky)

Ford Mondeo combi 2.0 TDCi 96kW, 2006, verz. Trend

kontakt na smachj@gmail.com


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 dub 2008 08:53 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 26 bře 2004 09:19
Příspěvky: 535
Bydliště: Praha
Mel bych jeste namet na zlepseni. Moznost prohlizeni udaju pri vypnutem zapalovani pomoci stavajiciho tlacitka.
Pri stisku tlacitka pri vypnutem zapalovani by se PP probudil na cca 10s pri kterych by se daly prohlizet udaje.

_________________
FORD Focus 1.8 TDCi, S-MAX 2.0i


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 kvě 2008 21:09 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 čer 2004 22:35
Příspěvky: 234
Bydliště: Vrbno p.Prad.
tak to nepůjde, PP při vypnutém motoru usne a není jak ho probudit, obě externí přerušení jsou použitá pro vstřik a rychlost. Navíc není místo v program. paměti a musel by se překopat program obsluhující usnutí po vypnutí motoru.

_________________
Ford Escort 1.6 16V, 1997, 5dv. hatchback, ABS, klimatizace, př.okna v elektrice, palubní počítač vlastní konstrukce (viz. mé www stránky)

Ford Mondeo combi 2.0 TDCi 96kW, 2006, verz. Trend

kontakt na smachj@gmail.com


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Info na jsmacha ohladom PP
PříspěvekNapsal: 09 kvě 2008 12:30 
Offline
Nováček

Registrován: 17 srp 2007 20:27
Příspěvky: 33
Bydliště: Košice, Slovensko
Mam Vas palubny PC ale mam s nim takyto problemik - nepravidelny 1÷2x z 10 zapnuti. Po prepnuti start kluca do polohy II sa aktivuje displej ale zobrazi v strede pismeno "c" alebo "L". Ak dam kluc do polohy I a spatne II uz displej nabehne normalne. Je to taka nepravidelna chybicka. Co sa s tym da robit?
Vopred dik za vasu reakciu.

_________________
MOJE: FORD Escort Combi 1.6i 16V ZETEC, r.v. 1998, strieborná pastelová, 66kW(90K), klima, servo, 1x airbag, 2x el. okna, palubna doska GHIA, central + alarm s DO, predne zastery dorobene podla navodu Fordfans, úprava original radia 4000 Traffic na vstup pre mp3 player, palubny pocitac (jsmach), 04/2008-kompletna vymena rozvodov
MANZELKA: FORD Fiesta 1,25 Zetec 16V, 11/1999, strieborna, 5-dv., 55kW, klima, servo,2x el.okna, 2x airbag, central, uprava origo radia 4000 RDS na mp3 vstup


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 kvě 2008 19:35 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 čer 2004 22:35
Příspěvky: 234
Bydliště: Vrbno p.Prad.
může být problém v osazení desky (někde nějaký studený spoj ) nebo možná i vadný Atmel, těžko říci čím to je způsobeno. Je to asi první taková chyba o které vím. Osazenou desku máte ode mne nebo jde o vlastní konstrukci?

_________________
Ford Escort 1.6 16V, 1997, 5dv. hatchback, ABS, klimatizace, př.okna v elektrice, palubní počítač vlastní konstrukce (viz. mé www stránky)

Ford Mondeo combi 2.0 TDCi 96kW, 2006, verz. Trend

kontakt na smachj@gmail.com


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 kvě 2008 09:34 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 led 2007 15:30
Příspěvky: 232
Bydliště: Hulín
Ahoj, tak jsem konecne nainstaloval PP, jen mam s tim mensi problemek. Vsechno ukazuje, ale napr. UJETE KILOMETRY ukazuji o neco vic... V aute najeto 197Km na PP najeto 225Km. Nevite cim to muze byt? Nema to pak vliv i na spotrebu? Spotrebovane palivo? prumernou rychlost?? Diky za odpoved, popr za radu, co je spatne.. dik

_________________
Život začíná až v rychlostech, při kterých životy jiných náhle končí... :)

Ford Escort 1.6 16V, r.v. 1994, ABS, 2x airbag, DO, centrál, vyhřívaný sedačky, třetí brzdový světlo (vlastní výroby), 4x repro ... klakson, světla, 4kola, 4 dveře, stěrače.. dead.
Ford Escort 1.6 16V Zetec, rv. 1997 kombi, nějaká výbava.. dead.
Mitsubishi Colt 1.6 rv. 1996... sold.
Mitsubishi Galant 2.0i GLS combi rv. 1998 :)
Jeep Cherokee 4.0i rv. 1989 - na pole a do lesa.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 kvě 2008 15:25 
Offline
Nováček

Registrován: 17 srp 2007 20:27
Příspěvky: 33
Bydliště: Košice, Slovensko
jsmach píše:
může být problém v osazení desky (někde nějaký studený spoj ) nebo možná i vadný Atmel, těžko říci čím to je způsobeno. Je to asi první taková chyba o které vím. Osazenou desku máte ode mne nebo jde o vlastní konstrukci?


Predlohu dosky mam od Vas, osadzovanie suciastok som robil sam.

_________________
MOJE: FORD Escort Combi 1.6i 16V ZETEC, r.v. 1998, strieborná pastelová, 66kW(90K), klima, servo, 1x airbag, 2x el. okna, palubna doska GHIA, central + alarm s DO, predne zastery dorobene podla navodu Fordfans, úprava original radia 4000 Traffic na vstup pre mp3 player, palubny pocitac (jsmach), 04/2008-kompletna vymena rozvodov
MANZELKA: FORD Fiesta 1,25 Zetec 16V, 11/1999, strieborna, 5-dv., 55kW, klima, servo,2x el.okna, 2x airbag, central, uprava origo radia 4000 RDS na mp3 vstup


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 kvě 2008 20:27 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 čer 2004 22:35
Příspěvky: 234
Bydliště: Vrbno p.Prad.
for Aldík, nemáš náhodou jiné čidlo rychlosti? na všech Eskortech 1,6 Zetec by mělo být stejné čidlo a tedy měření by mělo být max. +- 1%. Samosebou to má vliv na výpočet průměrné rychlosti, rychlosti atd.

for RomanS
nebude tedy někde studeňák? já to vždy před odesláním testuji a neměl jsem nikdy problém (nevím o žádném problému). Zkus to řádně propájet a případně vyměň resetovací kondenzátor.

_________________
Ford Escort 1.6 16V, 1997, 5dv. hatchback, ABS, klimatizace, př.okna v elektrice, palubní počítač vlastní konstrukce (viz. mé www stránky)

Ford Mondeo combi 2.0 TDCi 96kW, 2006, verz. Trend

kontakt na smachj@gmail.com


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 kvě 2008 22:47 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 led 2007 15:30
Příspěvky: 232
Bydliště: Hulín
for jsmach: a jak zjistim jake mam cidlo rychlosti?

_________________
Život začíná až v rychlostech, při kterých životy jiných náhle končí... :)

Ford Escort 1.6 16V, r.v. 1994, ABS, 2x airbag, DO, centrál, vyhřívaný sedačky, třetí brzdový světlo (vlastní výroby), 4x repro ... klakson, světla, 4kola, 4 dveře, stěrače.. dead.
Ford Escort 1.6 16V Zetec, rv. 1997 kombi, nějaká výbava.. dead.
Mitsubishi Colt 1.6 rv. 1996... sold.
Mitsubishi Galant 2.0i GLS combi rv. 1998 :)
Jeep Cherokee 4.0i rv. 1989 - na pole a do lesa.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 kvě 2008 20:21 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 čer 2004 22:35
Příspěvky: 234
Bydliště: Vrbno p.Prad.
tak to nevím, ale podle mých pozámek by mělo dávat správné čidlo 12800 impulsů/ 1 míli, tedy cca 7955 impulsů / 1km.

_________________
Ford Escort 1.6 16V, 1997, 5dv. hatchback, ABS, klimatizace, př.okna v elektrice, palubní počítač vlastní konstrukce (viz. mé www stránky)

Ford Mondeo combi 2.0 TDCi 96kW, 2006, verz. Trend

kontakt na smachj@gmail.com


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: palubní počitač
PříspěvekNapsal: 11 čer 2008 10:05 
Offline
Nováček

Registrován: 03 zář 2007 15:40
Příspěvky: 5
Bydliště: Ceske Budejovice
zdravím pánove, pokud nekdo chcete ten palubni pocitac (s modrym displejem) prodam jej... nebyl ani nainstalovany.... :) nezli jsem jej stacit osadit, auto jsem prodal....

kdyzta se ozvete na pvobr@seznam.cz

Petr

_________________
cerstve koupenej esco, 1,8 115 kobylek, zelena metla, klima, hlinky, okna v ele. .... jo kombik.....


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 črc 2008 21:04 
Offline
Forďák

Registrován: 01 říj 2006 12:18
Příspěvky: 188
Bydliště: nýřany
prosim ty co mají toto téma v malíčku :idea: - co počíta vstrekovač,nebo jakým spůsobem sníma. protože už mi funguje pp od smacha při přepnutí na pohon lpg. ale!!!!!
volnoběh na místě: benzín spotřeba 0,6l/hod , lpg spotřeba 2,3l/hod

při akceleraci na lpg ukazuje pp klidně 55l/100km :shock: (samozřejmě reálne celková průměrná spotřeba je kolem 9l/100km :D )

tak v tom případě musí podle mně vstřikovač jinak počitat impulzi při vstřikováni benzínu a jinak při lpg - hustota směsi????

_________________
escort combi 1,6 16v(L1H) 66kw zetec r.v.7/97 klima, okna v el., LPG(už je polovina holandského systému nahrazena našim systémem) dovoz NL.PP od smacha(funguje pri prepnutí do plynu ale ukazuje nesmyslnou spotřebu)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 črc 2008 21:36 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 čer 2004 22:35
Příspěvky: 234
Bydliště: Vrbno p.Prad.
tohle mi dělao těžkou hlavu, nevěděl jsem jak se to bude chovat u plynu, teď to vím. PP měří délku otevření ventilu a z jmenovitého průtoku ventilem použitým na konkrétním typu motoru počítá spotřebu.

_________________
Ford Escort 1.6 16V, 1997, 5dv. hatchback, ABS, klimatizace, př.okna v elektrice, palubní počítač vlastní konstrukce (viz. mé www stránky)

Ford Mondeo combi 2.0 TDCi 96kW, 2006, verz. Trend

kontakt na smachj@gmail.com


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 črc 2008 21:45 
Offline
Forďák

Registrován: 01 říj 2006 12:18
Příspěvky: 188
Bydliště: nýřany
jsmach píše:
... PP měří délku otevření ventilu a z jmenovitého průtoku ventilem použitým na konkrétním typu motoru počítá spotřebu.

nějak jsem to nepobral. jsem jednoducho-technickej typ.
až to budu mít víc odsledovaný a bude zájem, tak dám výsledky měření spotřeby při jízdě na lpg. samozřejmě co ukáže pp a co bude reál.

_________________
escort combi 1,6 16v(L1H) 66kw zetec r.v.7/97 klima, okna v el., LPG(už je polovina holandského systému nahrazena našim systémem) dovoz NL.PP od smacha(funguje pri prepnutí do plynu ale ukazuje nesmyslnou spotřebu)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 črc 2008 18:18 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 dub 2004 10:16
Příspěvky: 688
Bydliště: Plzeň
Neni tu nahodou nekdo co ma zkusenost s pripojenim pp na EEC V potrebuji vedet na jakem pinu EEC V a nebo kde jinde by se dal pripojit signal průtoku paliva? Predem dik.

_________________
Ford Modeo mkIII Socka

bejvávalo:
Ford Escort 97" Ghia


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: ECC5
PříspěvekNapsal: 30 črc 2008 18:23 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 čer 2004 22:35
Příspěvky: 234
Bydliště: Vrbno p.Prad.
ECC V

vstrikovac:
s PATS (PATS je imobilizer)
1. 70
2. 96
3. 20
4. 95

bez PATS
1. 75
2. 101
3. 74
4.100


tachometr
s velkou pravdeodobnosti
pin 58

zem
je na tehto pinech
24 25 51 77 103

+12V
musi jit o trvale napajeni
asi pin 55

cisla pinu by mela sedet, uz podle toho popisu PP na ECC5 zapojovali a vse fungovalo bez chyby, nikdo tyto údaje neripominkoval.

_________________
Ford Escort 1.6 16V, 1997, 5dv. hatchback, ABS, klimatizace, př.okna v elektrice, palubní počítač vlastní konstrukce (viz. mé www stránky)

Ford Mondeo combi 2.0 TDCi 96kW, 2006, verz. Trend

kontakt na smachj@gmail.com


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 črc 2008 18:29 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 dub 2004 10:16
Příspěvky: 688
Bydliště: Plzeň
Tvuj PP mne fungoval ted tam rvu origo z mondea a nejsem si jist jestli signal ze vstrikovace je shodny se signalem prutok paliva.

_________________
Ford Modeo mkIII Socka

bejvávalo:
Ford Escort 97" Ghia


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 črc 2008 18:44 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 čer 2004 22:35
Příspěvky: 234
Bydliště: Vrbno p.Prad.
aha, tak to asi nepůjde, pošlu ti zapojení ECC5, potřebuji na to tvůj email.

_________________
Ford Escort 1.6 16V, 1997, 5dv. hatchback, ABS, klimatizace, př.okna v elektrice, palubní počítač vlastní konstrukce (viz. mé www stránky)

Ford Mondeo combi 2.0 TDCi 96kW, 2006, verz. Trend

kontakt na smachj@gmail.com


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: palubní počitač
PříspěvekNapsal: 30 črc 2008 20:37 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 kvě 2007 20:45
Příspěvky: 277
Bydliště: Malacky Slovensko
Tresik píše:
zdravím pánove, pokud nekdo chcete ten palubni pocitac (s modrym displejem) prodam jej... nebyl ani nainstalovany.... :) nezli jsem jej stacit osadit, auto jsem prodal....

kdyzta se ozvete na pvobr@seznam.cz

Petr
ja ho beriem. Cena?

_________________
Ford Escort, r.v 97, 1,6 16V 66KW Modré podsvietenie všetkých budíkov, červené podsvietenie vypínačov, stredová opierka z bielej kože, doplnky z bielej kože plus slonia kosť. Kožený volant, 15" ALU kola, výfuk, nasávanie, rádio Alpine vpredu 16 repro Magnat + vyskace Hertz. Vzadu 2x Magnat. 500W zosilovač, subwofer infynity 1250W. Prahy, Vzadu číre svetlá. Zamračená kapota. Zadné dvere zahľadené.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: palubní počitač
PříspěvekNapsal: 30 črc 2008 20:38 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 kvě 2007 20:45
Příspěvky: 277
Bydliště: Malacky Slovensko
Tresik píše:
zdravím pánove, pokud nekdo chcete ten palubni pocitac (s modrym displejem) prodam jej... nebyl ani nainstalovany.... :) nezli jsem jej stacit osadit, auto jsem prodal....

kdyzta se ozvete na pvobr@seznam.cz

Petr
ja ho beriem. Cena?

_________________
Ford Escort, r.v 97, 1,6 16V 66KW Modré podsvietenie všetkých budíkov, červené podsvietenie vypínačov, stredová opierka z bielej kože, doplnky z bielej kože plus slonia kosť. Kožený volant, 15" ALU kola, výfuk, nasávanie, rádio Alpine vpredu 16 repro Magnat + vyskace Hertz. Vzadu 2x Magnat. 500W zosilovač, subwofer infynity 1250W. Prahy, Vzadu číre svetlá. Zamračená kapota. Zadné dvere zahľadené.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 635 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 32  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz