fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 01 lis 2024 05:38

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 15 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: PRIDANI NAFTY NA CERPADLE
PříspěvekNapsal: 06 bře 2008 23:13 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 09 čer 2007 10:33
Příspěvky: 108
Bydliště: Nový Hrádek
zajimalo by me jestli to tu nekdo zkousel...

_________________
Ford Escort 1.8TD (66kw) r.v.1994
Sportovní filtr,Přímé sání,Křídlo,Central,Alu 14"
_______________________________________
Když máte pocit, že máte vše pod kontrolou, prostě jenom nejedete dost rychle.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 kvě 2008 14:28 
Offline
Forďák

Registrován: 13 úno 2007 22:45
Příspěvky: 120
Bydliště: Kosice
Snaha bola len neviem kde to mam, nasiel som srubu co nastavuje dobu vstreku len tu na pridanie nafty vobec neviem najst ale musit tam byt :D mam lucas. Chcel by som aj nejake schemy cerpadla skusal som neco vygooglit ale bezuzpesne a precitat co je stitku neviem lebo je to uz take hrdzave a tazko ktomu sa dostat. Nevie nekto poradit tiez :D vyfotim a dam fotku cerpadla.

_________________
Ford Escort 1,8 16V 96 Ghia
Ford Escort Combi 1,8TD 90PS
BMW e30 2.0i 95KW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 kvě 2008 14:49 
Offline
Forďák

Registrován: 13 úno 2007 22:45
Příspěvky: 120
Bydliště: Kosice
Cafte tak mam fotky....inak cerpadlo je Lucas
Obrázek
Obrázek
Ta sruba co tam ju vidno uplne dole som skusal ju tak motor potom za tepla startoval tak ze dost sa dusil ale nedimil a cerpadlo malo dost divny zvuk cize to bude asi doba vztreku.
Obrázek
Co je to za zelenu srubu tam na cerpadle co vyzera fakt divne :D
Obrázek
Tipujem ze je to ta sruba uplne dole na fotke na pridavanie nafty... vie mi to dakto potvrdit ?
Obrázek

_________________
Ford Escort 1,8 16V 96 Ghia
Ford Escort Combi 1,8TD 90PS
BMW e30 2.0i 95KW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 kvě 2008 17:45 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 dub 2006 20:52
Příspěvky: 1138
Bydliště: Most
co se tím sleduje přidat na čerpadle závodák z toho nebude ,bude to žrát ,kouřit ,když honíš diesla tak ho časem utaháš a motor jde sr... .Nebude lepší když koupíš benz.To je jen můj názor .

_________________
BMW,AUDI,ESCORT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 kvě 2008 20:44 
Offline
Forďák

Registrován: 05 říj 2006 11:04
Příspěvky: 119
Bydliště: Žatec
Na lucasu se to dělá úplně jinak a není to sranda,a zvenku na to žádnej šroub není.Jestli chcete zavodníka tak viz. catrr

_________________
Ford Mondeo 1,8TD combi rv99,KAT - OFF, EGR - OFF,spotřeba 6l/100km


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 kvě 2008 20:48 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 09 čer 2007 10:33
Příspěvky: 108
Bydliště: Nový Hrádek
no nemas uplne pravdu.proc by tedy delaly skodovky RS turbodieseli?hmm?no nic,ale nedavno sem byl na sprintu a rozdrtil sem i par 1.8 v benzinu.jo a znam par typku co si naftu pridalo a jede to jak utrzeny,chlasta asi o pul litru vic a hodne kouri to je pravda ale na vykon to ma velky vliv.

_________________
Ford Escort 1.8TD (66kw) r.v.1994
Sportovní filtr,Přímé sání,Křídlo,Central,Alu 14"
_______________________________________
Když máte pocit, že máte vše pod kontrolou, prostě jenom nejedete dost rychle.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 kvě 2008 20:52 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 dub 2006 20:52
Příspěvky: 1138
Bydliště: Most
chlapče až budu mět sponzora tak mne bude jedno kolik motorů pošlu do háje, dieslů neb benz.zatím jezdíme v provozu ,pak to tak dopadá .

_________________
BMW,AUDI,ESCORT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 kvě 2008 21:41 
Offline
Forďák

Registrován: 13 úno 2007 22:45
Příspěvky: 120
Bydliště: Kosice
Dobre staci mi odpoved ze to nejde :D ale akoze som mal auto co bol diesel escort combi a mal cerpadlo bosh a isiel jak dabel a nedimil a bol to ktomu byvali taxik :D asi mal pridane na cerpadle bo do otacok isiel ako benzinak....

_________________
Ford Escort 1,8 16V 96 Ghia
Ford Escort Combi 1,8TD 90PS
BMW e30 2.0i 95KW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 kvě 2008 20:25 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 dub 2006 20:52
Příspěvky: 1138
Bydliště: Most
a neb v seřízení celkovém.

_________________
BMW,AUDI,ESCORT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 kvě 2008 08:11 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
Výkon je danej optimálním poměrem nasátýho vzduchu a k tomu adekvátnímu množství vstříknutý nafty, což je důvod proč td má turbokorektor a maf....takže pouhé zvýšení množství nafty bez přidání vzduchu pro udržení toho poměru neznamená výkon, ale jen zhoršené hoření nafty pro nedostatek kyslíku doprovázený kouřovými efekty a jelikož nafta hoří špatně a déle, tak se to projevuje zvýšenou teplotou motoru a mohou nastat i některé destrukční vlivy podobné jako u vadných vsřiků....

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 kvě 2008 10:07 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 dub 2006 20:52
Příspěvky: 1138
Bydliště: Most
A nebo... Palivová soustava vznětových motorů musí splnit stejné požadavky jako u motorů zážehových... dodat palivo ve správném množství,formě a okamžiku tak, aby bylo co nejlépe využito tlaku vzniklého spálením paliva.Proces tvorby hořlavé směsi a jejího zapálení je odlišný.Protože vznětový motor nemá škrtící klapku,nasává vždy plný objem vzduchu a výkon se mění množstvím paliva.To znamená ,že vznětový motor pracuje vždy v oblasti chudé směsi,s proměnlivou hodnotou břebytku vzduchu.;Průběh spalování... od začátku vstřiku do vznícení prvních částic paliva je do spalovacího prostoru dopraveno určité mnöžství paliva ,které pak po vznícení velmi prudce shoří.Zbytek vstř.paliva které je do spal.prostoru dodáváno již při probíhajícím tlakovém rázu,začíná hořet těsně po výstupu ze vstřik.trysky téměř bez prodlevy vznícení a plynule.V této fázi vstřiku je tedy možné ( do určité míry) regulovat průběh hoření změnou rychlosti vstřikování druhé části dávky paliva.Moderní pali. soustavy vznětových motorů jsou řízeny elektronicky,,proto umožnují rychlou a přesnou regulaci , hospodárný provoz nízké emise.Zkráceno nic tím nezískáš[/b]

_________________
BMW,AUDI,ESCORT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 kvě 2008 19:06 
Offline
Forďák

Registrován: 13 úno 2007 22:45
Příspěvky: 120
Bydliště: Kosice
oki no dobre no... ale predsa len su tam tie emisie a normy cize ono mierne pridanie po hranicu kym motor nedimi nemoze skodit....a ked mam vysoky volnobech ako ho mozem zostelovat ? lebo pozeral som to tam tam je ten doraz ked je pusteny plyn lenze pri zahriati motoru mam otacky asi 1100 co maju byt asi 950 a neda sa to uz nastavit na mensie otacky pretoze ta sruba je uplne vysrubovana tj je medzi nou a tiahlom plynu asi mm medzera to asi uz jedine ist za cerpadlarom dakym ze ? A este tam na cerpadle na prednej strane chyba taky ten sulok co pridava plyn ked je motor studeny a vobec to tam nieje pripojene a ani nebolo ale ta packa ku ktorej ma ist lanko tak funguje normalne prida naftu zhruba na 1200 otacok nema niekto to na predaj ?

_________________
Ford Escort 1,8 16V 96 Ghia
Ford Escort Combi 1,8TD 90PS
BMW e30 2.0i 95KW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: PRIDANI NAFTY NA CERPADLE
PříspěvekNapsal: 02 zář 2011 21:45 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 02 zář 2011 20:48
Příspěvky: 5
S otáčkami jsem řešil stejný problém. Když jsem otáčky ubral moc, sepnul sytič a tím otáčky vylezly na ccy 1100-1500ot/min. Zkus tím šroubem otáčky trochu přidat a až povolí sytič, tak pak teprve reguluješ tím šroubem... já to trochu přitáhnul a otáčky se snížily...

_________________
Aktuální - Ford Mondeo Mk II 18TD 66kW, r.v.97, 210tkm
Předchozí - Opel Omega 3.6l Bi Turbo (á la Lotus Omega) 365kW, 520Nm, r.v. 90, 460tkm, 0-100/6s, 0-200/18s, 0-300/43s


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: PRIDANI NAFTY NA CERPADLE
PříspěvekNapsal: 02 zář 2011 22:57 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
Ten tvuj SYTIC na ropaku bych chtel videt. :smt101

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: PRIDANI NAFTY NA CERPADLE
PříspěvekNapsal: 21 pro 2011 00:20 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 20 led 2009 17:22
Příspěvky: 561
Bydliště: České Budějovice
asi myslel studeny start

_________________
FORD MONDEO 1998 COMBI TD GHIA MATT BLACK WAGOON :D
Předchozí: Mondeo 1993 sedan TD Matt Black viewtopic.php?f=48&t=22829


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 15 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz