fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 02 říj 2024 08:39

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 17 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: MKIV - zetec
PříspěvekNapsal: 21 kvě 2008 20:35 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 říj 2007 18:33
Příspěvky: 80
Bydliště: Tisá
Zdravim, sháním rady jak na změnu agregátu8). S kámošem máme mk4 a chtěly bysme do něj dostat ZETEC 1.8xr3i. Motor bude do 14 dnů (z bouračky)a nevím jak se to dá přidělat na silentbloky, jestli převařit uchycení na karoserii nebo jak na to???? Co s poloosama a tak. Jestli máte někdo rady, tak prosím sem s nimy:-).

_________________
Ford Escort MKIV 1.6i 66kW, r.v. 1988


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 kvě 2008 12:11 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 30 srp 2007 09:37
Příspěvky: 2188
Bydliště: Brno
neco malo o tom vim, protoze tenhle motor mam taky - zatim v atmosfere
mechanicky pasuje na origo prevodovku uplne v pohode takze prevodovka s poloosama zustane origo.. uchyt ke kastli je jinej ale da se predelat z jakyhokoliv CVH motoru.. nic tezkyho, chybi tam myslim jedna dira, jedna je o kus vedle.. ale jestli mas svarecku, flexku a vrtacku tak mas pul prace hotove
zasadnejsi problem je v setrvacniku.. musis pouzit z Mk4 motoru kterej ma EFI vstrikovani, ja sehnal z 1,6 XR3i Mk4 na vrakovisti.. nesedely prumery der takze sem je musel prestruzit na vetsi prumer ale jen o kousek.. ted to pekne sedi a dokonce tim i ziskas, protoze ten setrvacnik je skoro polovicni.. takze stazenej setrvak v zakladu;)
a nejvetsi problem je elektrika, u CVH to musis za pojistkovkou rozstrihnout a napojit celej motorovej svazek od Zeteca podle schemat (nebo pouzit celou elektriku ale to sem nedelal)
pak uz jen chladic, upravit plynovy lanko a nejaky drobnosti a teoreticky muzes vyjet
ale problem je jeste v tom ze zetec ma jinak dlouhou drahu na plynu takze ja kdyz seslapnu plyn na podlahu tak utrhnu lanko.. je potreba dodelat nejakou cihlu pod pedal a tim uz mas asi vsechno hotovy
kazdopadne hodne stesti a pevny nervy

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 kvě 2008 17:20 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 říj 2007 18:33
Příspěvky: 80
Bydliště: Tisá
panejo, dík moc, té převodovky jsem se docela bál, ale když to takhle sedí tak paráda. Až budu mít čas, tak na to skočíme, snad to trochu pojede :D. Jinak mariSi, koukal jsem co děláš se svým escem, je to pěkný, takový "decentní" :-D

_________________
Ford Escort MKIV 1.6i 66kW, r.v. 1988


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 kvě 2008 18:18 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 30 srp 2007 09:37
Příspěvky: 2188
Bydliště: Brno
:-D decentni.. tak bych to nazval taky
a zeteca se neboj.. jde to fakt docela pekne

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 kvě 2008 22:33 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 říj 2007 18:33
Příspěvky: 80
Bydliště: Tisá
Jo a prosim tě (mariSi) jak si psal s tím setrvačníkem, že je skoro o polovinu lehčí, nebude to mít vliv na volnoběh?? Co nás učili ve škole, tak bych řekl, že to bude celkem neklidý nebo jak to běhá tobě? Zase to bude mít odpich... 8) Nebo se pletu???

_________________
Ford Escort MKIV 1.6i 66kW, r.v. 1988


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 kvě 2008 06:30 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 30 srp 2007 09:37
Příspěvky: 2188
Bydliště: Brno
naposled sem s tim jel loni kdyz sem potreboval uvolnit garaz na nejakou dobu.. mel sem to poskladany jen nahrubo a krom motoru a svetel nic nefungovalo jak melo.. a volnobeh byl uplne v pohode, chytalo to na brnk, ale na plyn to reagovalo hodne ostre.. blby bylo ze kdyz sem tomu fakt slapnul tak sem urval lanko, tak sem to behem chvilky opravil, jel jen decentne ale u garaze uz sem se neudrzel a zas tomu slapnul a zase urval lanko :-D mel sem na konci lanka provizorne udelanej sroubovaci valecek, takze se to lanko jen vytrhlo z toho valecku.. ale jinak to jede pekne
ale nemel sem a nemam zapojeny budiky takze ti nereknu jestli to nema treba o 100 ot vyssi volnobeh.. ale myslim ze se to chovalo uplne normalne

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 kvě 2008 07:11 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 pro 2007 19:52
Příspěvky: 415
Bydliště: Ústí nad Labem
ááá další ustečák :-) pokud dobre ctu budes tam davat 1,8ku z xr3i tech 85kw???to bude slusny svezenicko no :-) tak at se zdaří

_________________
Ford Escort MKVII 3dveř, 1,8 16V - komplet tuning, mazlik - prodáno :-( zbyli jen vzpomínky
BMW e38 740i - komplet zrenovováno stav 1A


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 kvě 2008 08:42 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 30 srp 2007 09:37
Příspěvky: 2188
Bydliště: Brno
P3RF3KT: kdyby jenom 85kW.. ja mam 96kW a jeste budu davat turbinu.. kladivo na VW motory 1,8 20v turbo :)

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 kvě 2008 13:58 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 pro 2007 19:52
Příspěvky: 415
Bydliště: Ústí nad Labem
ja mma po sezone prez zimu v planu ridici jednotku, klapky,maf z xr3i takze bych se mel dostat taky na odhdovanych 100kw tak sem na to zvedavej

_________________
Ford Escort MKVII 3dveř, 1,8 16V - komplet tuning, mazlik - prodáno :-( zbyli jen vzpomínky
BMW e38 740i - komplet zrenovováno stav 1A


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 kvě 2008 18:25 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 30 srp 2007 09:37
Příspěvky: 2188
Bydliště: Brno
P3RF3KT: a co spodem chlazeny pisty olejem a hlavne vacky? neni lepsi rovnou prohodit motory?

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 kvě 2008 21:43 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 říj 2007 18:33
Příspěvky: 80
Bydliště: Tisá
mariS: Když máš v plánu instalaci turba, co takhle kovanej vnitřek?? Nebo to ta xr3ka má??

_________________
Ford Escort MKIV 1.6i 66kW, r.v. 1988


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 kvě 2008 21:58 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 čer 2004 21:42
Příspěvky: 5161
mariS...ty pisty az tak treba nejsou,ale vacky joooo

_________________
Escort Mk.III XR3i 1.8 16V / 1.3 Tuzex/ 1.6 XR3i cabrio/ 1.6 Express automat/ 1.8 D Express

www.vh-autoservis.cz

Úpravy/ opravy/ renovace
604 133 132


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 kvě 2008 22:00 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 pro 2007 19:52
Příspěvky: 415
Bydliště: Ústí nad Labem
nenapsal sem vse samozrejme ze vacky jo bez nich by to jaksi asi moc nefungovalo :-)

_________________
Ford Escort MKVII 3dveř, 1,8 16V - komplet tuning, mazlik - prodáno :-( zbyli jen vzpomínky
BMW e38 740i - komplet zrenovováno stav 1A


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 kvě 2008 06:15 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 30 srp 2007 09:37
Příspěvky: 2188
Bydliště: Brno
dzimir: kdybych vydelaval 3x tolik co ted tak o kovanych a lestenych vnitrnostech uvazuju ale jelikoz sem prumerne vydelavajici clovek tak si to nemuzu dovolit.. a na ten vykon, kterej chci ten motor ma rezervy takze by to mel prezit
anglicak: je mi jasny ze nejvetsi podil maji vacky s elektronikou
P3RF3KT: tak to pak musis rict jestli ty kone udelaji takovej rozdil.. vetsinou slysim ze to jen jede trochu lip ve vyssich otackach, ale na rozdil 15 koni bych cekal, ze to bude znat

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 kvě 2008 07:09 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
Nějakej rozdíl tam je, ale hlavně ve vysokejch.
http://www.fordfans.cz/technics/1_8_105.jpg
http://www.fordfans.cz/technics/1_8_130.jpg

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 kvě 2008 22:11 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 říj 2007 18:33
Příspěvky: 80
Bydliště: Tisá
Když už byla řeč o přechodu na zetec, co takhle RS2000, to by taky šlo na tu původní převodovku z 1.6CVH?? Jen se ptám, párkrát jsem to viděl na webu a vypadá to namaštěně 8)

_________________
Ford Escort MKIV 1.6i 66kW, r.v. 1988


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 kvě 2008 07:26 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 30 srp 2007 09:37
Příspěvky: 2188
Bydliště: Brno
RS2000 sem nedelal, ale logicky by tam mel jit taky bez problemu.. ma prevodovku MTX stejne jako XR3i a kdyz pasuje XR3i na origo prevodovku tak logicky by melo i eReSo

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 17 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz