fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 15:46

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 23 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Označení motoru
PříspěvekNapsal: 18 úno 2005 17:31 
Zdravím.
Mám Eskorta 1.8 TD 1996 kombajn a byl jsem s ním na technický přímo u Forda. Chlápek kouknul na motor a řek, že je tam jinej, než v papírech.
Prej tam mám mít RFS a mám RFK. Ale když jsem byl jinde (ne u Forda), tak to označení nemohl na motoru ani přečíst. Takže je asi i na první pohled poznat, že je jinej.
Tak jsem koukal do německýho techničáku, tam žádný označení motoru není a podle VIN kódu to taky nerozlousknu.
Jakej je mezi nima rozdíl. Nebo, řešil to už tady někdo? Mám to nechat oficiálně změnit?
Díkec.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 úno 2005 22:39 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
Koukam do Etzolda a ten RFS co to vubec je?? Bud je to RVA-1/96-8/98 51 kW nebo RFK-9/93-8/98 66 kW,oba TD. Tak jak si proboha prisel k tomu RFS? :?:

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: označení motoru
PříspěvekNapsal: 18 úno 2005 23:01 
Podle knihy "Jak na to" od Etzolda na str. 13 jsou motory Ford značeny takto :
na 1. pozici třípísmenového kódu znamená R motor 1,8
na 2. pozici F : turbo, T : atmosférický
na 3. pozici je pouze "pořadí ve výrobní sérii"
Já sám ovšem mám dle TP motor typu RVA. Písmeno V přitom v přehledu Etzolda vůbec není, na motoru jsem označení nenašel. Zřejmě není Etzold úplný. Pro informaci : mám 1,8 TD 51kW r.v.2000.
Zdraví Rosťa


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: označení motoru
PříspěvekNapsal: 18 úno 2005 23:05 
Tak Karle, než jsem to naťukal, už jsi odpověděl dříve. Ale teď se zase divím já. To RFS je klidně možné (viz můj příspěvek), ale odkud ty máš to RVA - speciálně to V uprostřed. To přece v Etzoldovi není.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 úno 2005 23:11 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
Ja to opsal ze str.13! Asi mas starsi vydani ,ja mam 4. 2002.A ja ten RVA (bohuzel) mam. To je tech 51kW.

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 úno 2005 23:17 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 02 led 2005 13:28
Příspěvky: 84
Bydliště: Praha
Na Etzolda bych rozhodně nedal, vůbec v něm nenajdeš zmínku o tom, že Endura TD používá nějakou řídící jednotku EEC-V, natož pak schema jejího zapojeni. Já osobně mám v techničáku typ motoru RFS. Také jsem hledal před evidenční kontrolou, kde je to na motoru vyraženo, ale nic jsem nenašel. Jinak ten typ RFS je také zmíněn na http://www.fordfans.cz/technics/motory.htm – je to úplně poslední položka.
RFS zdar :) ,
David

_________________
Ford Escort Combi MK VII 1.8TD (66kW) r.v. 1997
http://www.fordescorttd.wz.cz/


Naposledy upravil Slow D dne 24 úno 2005 19:39, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 úno 2005 23:20 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 črc 2004 12:47
Příspěvky: 113
Bydliště: Brno / Jesenicko
tož v mém TP je taky psáno RVA. A v Etzoldovi mám psané to samé co Karel.

_________________
Je: Volvo V40 1.8i 98'

Bylo: Ford Escort 1.8TD 51kW 97 Sedan Ontario blue


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 úno 2005 23:22 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
Koukam na to a co znamena to oznaceni TC nebo TCI ?

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 úno 2005 23:25 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 02 led 2005 13:28
Příspěvky: 84
Bydliště: Praha
I jako Intercooler, to je pak tech 66kW :lol:
Řekl bych, že ty motory RFD a RFK nebudou mít řídící jednotku, poznávací znamení - snímač na třetím vstřiku, ale možná se pletu.

_________________
Ford Escort Combi MK VII 1.8TD (66kW) r.v. 1997
http://www.fordescorttd.wz.cz/


Naposledy upravil Slow D dne 18 úno 2005 23:29, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 úno 2005 23:28 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
A taak! :idea: Uz me to trklo.

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 úno 2005 12:52 
Slow D píše:
I jako Intercooler, to je pak tech 66kW :lol:
Řekl bych, že ty motory RFD a RFK nebudou mít řídící jednotku, poznávací znamení - snímač na třetím vstřiku, ale možná se pletu.

Na vstřiku nic není.
Jen u spolujezdce je nějakej Lucas Diesel Systems. Docela mě zlobil, než jsem přišel na to, že je povytaženej ten vícepólovej konektor :x
Takže jak dál? Změnit přímo u Forda?


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 úno 2005 20:35 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
Marty: Tobe z 3 vstriku netrci 2 draty?

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 úno 2005 22:05 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 02 led 2005 13:28
Příspěvky: 84
Bydliště: Praha
To Marty: Řekl bych, že tam nemáš ani MAF senzor, snímač polohy regulátoru na čerpadle a několik dalších snímačů, pomocí kterých pak řídící jednotka u RFS a RVA řídí volnoběh, začátek vstřiku a činnost EGR ventilu.

S tou změnou typu těžko říct, na magistrátu kde to tuším dělají by určitě chtěli nějaké potvrzení od dealera, že tam máš RFK. Otázkou je, zdali jsou schopni u Forda zjistit s jakým typem motoru vyjelo tvoje auto z fabriky a napsat na to nějaké potvrzení. Doložil bys tak, že při přihlášení auta udělali s tím typem chybu.
Druhou možností je zkusit jinou technickou, kde se v tom nebudou tak šťourat. Jestli to tedy nekontrolují všude. Zatím jsem totiž se svým autem na technické nebyl.

_________________
Ford Escort Combi MK VII 1.8TD (66kW) r.v. 1997
http://www.fordescorttd.wz.cz/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 úno 2005 22:30 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
Mi se nezda, ze 1,8TD 66kW 1996 nema ridici jednotku a tudis i vsechny snimace! Je to posledni model Esca. Marty vyfot motorovej prostor a posli foto.

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 úno 2005 12:00 
Karel píše:
Marty: Tobe z 3 vstriku netrci 2 draty?

Na žádnym vstřiku nic není :(
Kolem vstřikovacího čerpadla jsou nějaký dráty, ale na vstřicích nic.
Jen vím, že když jsem měl ten konektor povytaženej, tak se motor choval jako studenej a pořád cvakalo relátko studenýho startu.
Ale vyfotím to a hodím to sem. Jsou někde ještě další "poznávací" znaky, než řídící jednotka u nohou spolujezdce?


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 kvě 2008 09:43 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 11:38
Příspěvky: 2225
Bydliště: Liberecko
Tak to doplnim, jelikoz se chystam koupit rozvody:

v technicaku napsano RFS
Konektor na vstriku mam
MAF mam
RJ mam

_________________
ACEMajky
Ford Mondeo Kombi 1,5EB Titanium, white - r.v.2018
Ford Focus RS 2,3 EcoBoost, white frozen

Minulost:
Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, black panther - r.v. 1997
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi (114kW) Titanium X, black panther - r.v.2006


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 kvě 2008 09:51 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
S tou ridici jednotkou(tvou)si nejsem tak jistej. :-D

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 kvě 2008 11:23 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 11:38
Příspěvky: 2225
Bydliště: Liberecko
Nevnasej rozruch :)

_________________
ACEMajky
Ford Mondeo Kombi 1,5EB Titanium, white - r.v.2018
Ford Focus RS 2,3 EcoBoost, white frozen

Minulost:
Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, black panther - r.v. 1997
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi (114kW) Titanium X, black panther - r.v.2006


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 kvě 2008 20:23 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 zář 2005 08:17
Příspěvky: 1922
Bydliště: Strakonice
dobře probuzený téma po třech letech...

u mně: 1.8 TCI D RFS
mám: maf, drát na š. vstřiku
jednotku nevím, neviděl jsem. ale u nohou spolujezdce(na sloupku dveří) je nějaký konektor...

_________________
FORD Escort 1.8 TD combi (X/97)....trippling, lakované plynové vzpěry na kapotě, folie okna, zapomenutá světla=melodie, neony, plastíky v barvě laku, zásuvka v kufru, manometr turba, teploměr, voltmetr, K+N filtr vzduchu - zůstává v rodině...

nově Suzuki Jimny


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 kvě 2008 08:28 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 11:38
Příspěvky: 2225
Bydliště: Liberecko
Konektor, nebo i RJ? - http://www.acemajky.com/escort/data/moj ... age_01.htm

_________________
ACEMajky
Ford Mondeo Kombi 1,5EB Titanium, white - r.v.2018
Ford Focus RS 2,3 EcoBoost, white frozen

Minulost:
Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, black panther - r.v. 1997
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi (114kW) Titanium X, black panther - r.v.2006


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 23 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 48 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz