fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 10 led 2025 01:36

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Vstrekovacie čerpadlá a MERO.
PříspěvekNapsal: 25 kvě 2008 02:49 
Offline
Nováček

Registrován: 26 bře 2008 02:52
Příspěvky: 9
Bydliště: Trebatice 201
Nazdar borci.
Ani po dlhých hodinách hladania na fore,v tajnej sekcii sa mi bohužial nepodarilo nájsť foto vstrek. čerpadiel Bosch a Lucas príp. Delphil.
Asi som slepý.
Prosím nejakú dobrú dušu, aby zverejnil tieto foto(obr.), príp. mi dal podrobnú nápovedu, kde ich najdem. Už mám odjazdených cca. 800km. na použitý prefiltrovaný fritovací olej s naftou (1:1) a zatial OK na nerozpoznanie od nafty. Ak mám Lucasa rozmýšlam od jazdy na olej upustit. Jazdíte niekto na "mišung" olej+nafta s LUCASOM? Ako dlho a v akom pomere to mixujete pre LUCASA?
P.S. Ak mám BOSCH-a tak sa od radosti ožerem. :P

_________________
Escort 1,8TD(1996/66) Ervin


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 kvě 2008 09:03 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 13 bře 2007 22:20
Příspěvky: 232
Bydliště: SK
No, podľa toho čo máš v popise to vyzerá, že chlastať sa nebude. Iba ak od jedu. Máš tam Lucas. Tu si pozri Lucasa. http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic.php?t=15721
Dúfam, že ma za to maros000 nezažaluje za autorské práva.
Tvoj Lucas má tam ešte čosi viac navešané ale pohľad zhora je skoro taký istý.

_________________
Escort 1,8TD Combi


Naposledy upravil moto dne 25 kvě 2008 21:56, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 kvě 2008 19:42 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 zář 2005 08:17
Příspěvky: 1922
Bydliště: Strakonice
moto, odkaz je blbě (zle)

_________________
FORD Escort 1.8 TD combi (X/97)....trippling, lakované plynové vzpěry na kapotě, folie okna, zapomenutá světla=melodie, neony, plastíky v barvě laku, zásuvka v kufru, manometr turba, teploměr, voltmetr, K+N filtr vzduchu - zůstává v rodině...

nově Suzuki Jimny


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 kvě 2008 21:49 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 13 bře 2007 22:20
Příspěvky: 232
Bydliště: SK
nat píše:
moto, odkaz je blbě (zle)

Že by som sa v niečom sekol?

Čo som zvoral?

_________________
Escort 1,8TD Combi


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 kvě 2008 21:53 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 13 bře 2007 22:20
Příspěvky: 232
Bydliště: SK
A už vidím problém.
Odkaz je v tejto sekcii "motor diesel", ako pridanie nafty na čerpadle. Sú tam aj tie obrázky.
Už som to opravil aj hore, alebo klikni rovno tu. http://img141.imageshack.us/my.php?image=img2794qd6.jpg

_________________
Escort 1,8TD Combi


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 kvě 2008 22:07 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2412
Bydliště: CZurakistan
Asi takhle, já až na jistý vyjímky nepocházející od forda v escu TD nic jinýho než Lucase neviděl......a krmit ho vyliskem z bylin je dost nemoudré...a krmit ho použitým a notně nasoleným (těžko někdo solí řízky až potom) bylinným výliskem je už diagnóza....kdepak asi ta sůl skončí?...nemluvě o tom zbytku humusu....nevidím to optimisticky, páč mě chybí ta spokojená část odjetých km na Řepkol V-Power, ale já už řeším ty důsledky po oněch šťastně najetých kilometrech už né tolik šťastných majitelů....:)....ale ať si každej jezdí na co chce....

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 kvě 2008 10:22 
Offline
Forďák

Registrován: 07 kvě 2007 09:06
Příspěvky: 218
Bydliště: Hodonín
S dvounádrží a předehřevem je to docela jezditelné i s lucasem (ne použitý RO ale nový). Akorát je problém že Lucas je háklivka v zimě při přepnutí z ledové nafty na horký olej - umí umřít právě na teplotní šok. Řešit to lze ohřevem i nafty ale tam je potom trošku riziko že nad určitou teplotu blbě maže takže se na naftu vlastně nedoporučuje jet trvale (když ti dojde olej) protože Lucase přidřeš horkou naftou. Pomoct se dá přidáním oleje do nafty (ne RO) ale prostě s lucasem je to s prominutím spíš jebačka a čekání na průser - leda mít v záloze další čerpadlo na stole - pokud možno bosche.

_________________
Escort combi 1.8D r.95 - bez výbavy ale nežere a odveze :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 kvě 2008 11:58 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 zář 2005 08:17
Příspěvky: 1922
Bydliště: Strakonice
moto - odkaz ok - obrázek OK, ale to čerpadlo je ošklivýýýý :lol:

pedros - na horkou naftu se zadře čerpadlo?

_________________
FORD Escort 1.8 TD combi (X/97)....trippling, lakované plynové vzpěry na kapotě, folie okna, zapomenutá světla=melodie, neony, plastíky v barvě laku, zásuvka v kufru, manometr turba, teploměr, voltmetr, K+N filtr vzduchu - zůstává v rodině...

nově Suzuki Jimny


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 kvě 2008 12:04 
Offline
Forďák

Registrován: 07 kvě 2007 09:06
Příspěvky: 218
Bydliště: Hodonín
na moc horkou naftu dlouhodobě lucas umí umřít. Nemyslím nějaké minuty ale prostě letní dlouhodobý provoz - naftu třeba 80 - 100st. Radši přimáznout olejem do nafty (to vše pokud máš předehřev i nafty výměníkem)

_________________
Escort combi 1.8D r.95 - bez výbavy ale nežere a odveze :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 kvě 2008 22:22 
Offline
Forďák

Registrován: 26 úno 2006 20:47
Příspěvky: 345
Bydliště: Plzeň
Nespletl ses v teplotě předehřívání nafty ? Bod vzplanutí u nafty je okolo 55°C a ty píšeš o 80 - 100°C . To bych měl strach že mi nafta začne hořet už ve výměníku .

_________________
Ford Transit 2.5D (1991) Sešrotován , sloužil dobře
Ford Escort 1.6 16V (1994) Sešrotován 10.2.2015 , v autě byla původní baterie Motorcraft , stáří cca 21 let . Asi zázrak
Fiat Ducato 2.8 JTD (2000)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 kvě 2008 12:33 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 13 bře 2007 22:20
Příspěvky: 232
Bydliště: SK
[quote="nat"]moto - odkaz ok - obrázek OK, ale to čerpadlo je ošklivýýýý :lol:

Máš pravdu ale to nie je moje. Ja mám Boscha.

_________________
Escort 1,8TD Combi


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 kvě 2008 21:24 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 zář 2005 08:17
Příspěvky: 1922
Bydliště: Strakonice
:-D
já myslel spíč vzhled než značku...

_________________
FORD Escort 1.8 TD combi (X/97)....trippling, lakované plynové vzpěry na kapotě, folie okna, zapomenutá světla=melodie, neony, plastíky v barvě laku, zásuvka v kufru, manometr turba, teploměr, voltmetr, K+N filtr vzduchu - zůstává v rodině...

nově Suzuki Jimny


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 kvě 2008 08:03 
Offline
Forďák

Registrován: 07 kvě 2007 09:06
Příspěvky: 218
Bydliště: Hodonín
Už jsi viděl něco vzplanout v trubce bez vzduchu?

_________________
Escort combi 1.8D r.95 - bez výbavy ale nežere a odveze :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 kvě 2008 12:56 
Offline
Forďák

Registrován: 13 úno 2007 22:45
Příspěvky: 120
Bydliště: Kosice
Este mi to neda :D ale ten bod vzplanutia je asi pri urcitom tlaku vzduchu... lebo ked zahrejes naftu na 55C pri atmosferickom tlaku tak nic sa nestane podla mna..... :roll:

_________________
Ford Escort 1,8 16V 96 Ghia
Ford Escort Combi 1,8TD 90PS
BMW e30 2.0i 95KW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 kvě 2008 00:28 
Offline
Forďák

Registrován: 26 úno 2006 20:47
Příspěvky: 345
Bydliště: Plzeň
V trubce samozřejmě nafta nevzplane . Já bral v úvahu naftu co jde z přepadu zpět do nádrže . Když ji ohřeji na tech 100°C poteče do nádrže ještě docela horká . Vím o řidiči kamionu který natankoval v létě nekvalitní naftu s nízkým bodem vzplanutí a při jízdě se ta nafta vznítila v uzavřené nádrži . Taky beru v úvahu případnou poruchu na palivovém vedení mezi tepelným výměníkem a vstřikovacím čerpadlem . Myslím si že stačí naftu předehřívat na nějakých 20 - 30°C a to jenom v zimě když se začíná tvořit parafín .

_________________
Ford Transit 2.5D (1991) Sešrotován , sloužil dobře
Ford Escort 1.6 16V (1994) Sešrotován 10.2.2015 , v autě byla původní baterie Motorcraft , stáří cca 21 let . Asi zázrak
Fiat Ducato 2.8 JTD (2000)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 kvě 2008 07:19 
Offline
Forďák

Registrován: 07 kvě 2007 09:06
Příspěvky: 218
Bydliště: Hodonín
Jenže to neřeší problém přestavby na RO který je třeba hřát daleko víc, dále věc dávkování výkonu zima/léto (nevím jak bys chtěl regulovat výměník voda/palivo) takže jsme zpět u varianty 1. Samozřejmě to jde řešit tak že naftu neohřívám ale pak to čerpadlo umí umřít náhlou smrtí při přepnutí v mrazech. Je to přece jen citlivé soustrojí a když tam naráz vletí místo kapaliny -10st kapalina +50st tak je to docela i pravděpodobné že to někdy prdne. Pokud olej nahřeješ jen na 20-30st tak to čerpadlo odděláš eště dřív.

_________________
Escort combi 1.8D r.95 - bez výbavy ale nežere a odveze :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 kvě 2008 20:39 
Offline
Forďák

Registrován: 26 úno 2006 20:47
Příspěvky: 345
Bydliště: Plzeň
My si asi nerozumíme , těch 20-30°C myslím samozřejmě pouze pro naftu . Naftu bych ohříval elektrickým ohřívačem ( buď originálním od Forda , nebo nějakým vyrobeným doma ) . RO tepelným výměníkem voda palivo

_________________
Ford Transit 2.5D (1991) Sešrotován , sloužil dobře
Ford Escort 1.6 16V (1994) Sešrotován 10.2.2015 , v autě byla původní baterie Motorcraft , stáří cca 21 let . Asi zázrak
Fiat Ducato 2.8 JTD (2000)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 kvě 2008 18:53 
Offline
Forďák

Registrován: 07 kvě 2007 09:06
Příspěvky: 218
Bydliště: Hodonín
Tak to jo, pokud vyrobit něco s regulací tak to by šlo. Bral jsem jen klasiku voda/nafta a tam teplotu moc nezreguluješ...

_________________
Escort combi 1.8D r.95 - bez výbavy ale nežere a odveze :-)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 30 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz