fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 21:43

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 46 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 led 2006 09:41 
červený kľúč (MASTER) slúži na kódovanie (klonovanie kódu pre immobilizér) obmedzeného počtu náhradných kľúčov. Postup nájdeš tu na stránkach, a myslím ,že je to aj v návode na obsluhu.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 led 2006 09:50 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 26 bře 2004 09:19
Příspěvky: 535
Bydliště: Praha
cerveny klic by ale fungovat mel normalne

_________________
FORD Focus 1.8 TDCi, S-MAX 2.0i


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 led 2006 10:32 
Ten cerveny proste nefunguje, cervena ledka zbezisle blika, nenacte tedy kod. Bohuzel me nanapadlo to vyzkouset pri koupi vozu. Takze bud mi dali jiny Master nebo nefunguje, tedka ale nevim co je horsi varianta :D , potrebuju udelat alespon jeden novy klic, ten fungujici uz je dost vychozeny.

K tomu radiu jsem nasel nejake programy na zjisteni kodu podle serioveho cisla, budou fungovat i na Ka ?

Jinak takova drobnost, auto jsem kupoval s tim ze ma najeto 67tkm, pravidelny servis jeden majitel atd., tedka uz jsem si skoro jisty ze je to 167tkm, zjistil jsem ze jsou pred nedavnem meneny predni tlumice , nepredpokladam ze by je nekdo menil pri 67tkm.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 led 2006 11:19 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
A ten červený klíč ti do spínačky pasuje? Nestačí mít ten černý klíč, s kterým ti jde nastartovat, jen na kroužku, eventuálně šňůrce z provázku? (kroužek na klíče=závit nakrátko)

Případně ten černý klíč zabudovat třeba někde pod kryt volantu, nebo na něj udělat vhodnou schránku (kam ho budeš dávát před nastartováním a imobilizér to schroupne).

Nebo ti ten master klíč vyrobí ve FORD servisu, není to, myslím, ale nijak levná záležitost (nerad bych kecal, ale 1500 Kč :?: )

Téma o čipu imobilizéru zde:
http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic ... ght=master

Rádio - záleží co máš za typ. Pokud třeba FORD RDS 5000, kód zjištěný podle sériového čísla autorádia by měl zabrat, pokud ho nemáš někde přímo napsaný u příručky k autu.

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 led 2006 12:32 
Diky za info, ve zminene diskuzi jsem nasel :

Master klic (vetsinou cervenej) je master pouze pro ucel imobilizeru, pomoci ktereho se programuji do imo novy cip klice. Vetsinou vsechny klice z mechanickeho hlediska jsou stejny a pasuji do vsech der (dvere,
spinaci skrinka, kufr, nadrz).

Lze tedy s timto cervenym klicem normalne nastartovat? Me to nejde, jinak do dveri pasuje bez problemu, do spinacky taky, ale nejde uplne hladce vyndat.

Nevim jaky je to typ toho radia, je to original pro Ka z kazetakem, ten nejbeznejsi typ. Kod nemam, manual k autu je v italstine takze si moc nepoctu, ani o tech klicich.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 led 2006 12:56 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Nastartovat tím červeným klíčem by asi normálně mělo jít.
Nezkoušel's použít ten červený klíč a izolepou k němu přimotat ten klíč, s kterým ti startovat jde?

Případně ten plast červeného klíče obalit alobalem (abys eliminoval případný nesprávný čip)a pak ten druhý k němu přimotat nebo hledat vhodnou polohu tohoto černého funkčního klíče u spínačky.

Jinak červená barva na klíči nemusí nic znamenat, viz můj případ (imobilizér nemám):
http://www.sweb.cz/nagant/Klice/klice.jpg

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 led 2006 23:34 
Nezkoušel's použít ten červený klíč a izolepou k němu přimotat ten klíč, s kterým ti startovat jde? - Nezkousel, toto ale neresi muj problem mit alespon dva funkcni klice, kdyz se s tim jednim neco stane nebo ho ztratim tak jsem celkem v haji......

Kic je uplne cely cerveny, ne jen logo jako na tvem obrazku.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 led 2006 09:13 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
No, tak to ti asi nezbyde, než navštívit servis FORD a nechat si udělaj jiný master klíč.
(Pokud tedy pomineme nouzové možnosti nainstalovat někam ten klíč s funkčním čipem nastálo nebo ten imobilizér nechat natrvalo nějak odpojit - to už ve fóru taky někdo řešil)

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 led 2006 09:20 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
Mastr klíč je celý z červeného plastu a jde s ním normálně startovat. Je stli ten tvůj master funguje ve spínačce (myslím že je vybroušený) tak by měl jít načíst jeho kód jako nový master. Záleží na roku výroby ale pro 96-98 by mělo platit:

jestli chcete uvést nový univerzální klíč MASTER....

1.Vložit nový klíč do zapalování a otočit to NA II pozice. Bezpečnost světlo bliká po patnáct minut.

2. Když bezpečnostní světlo zastaví blikání, vy máte PĚT minut pro spuštění dalšího kroku. Otočit klíček v zapalování na vypnuto a pak zpět do NA II pozici. Bezpečnost světlo bliká pro patnáct i více minut.

3. Když bezpečnostní světlo zastaví blikání, máte 5 minut pro začátek dalšího kroku. Otočit klíček v zapalování z Vypnuto a pak zpět NA II pozici. Bliká po patnáct i více minut.

4. Poté co bezpečnostní světlo zastaví blikání nastala třetí fáze, nový klíč byl naprogramovaný do vozidla a počítač ve voze bude fungovat . To vyměnilo VŠECHNY předchozí elektronické klíče, a funguje jen klíč naprogramovaný do ŘJ vozidla.

Další klíč se pak naprogramuje standardním způsobem podle nového klíče master.

Nemám tuto metodu ověřenou, je to neodborný překlad z angličtiny viz originál:

for Ford keys (1996 -early 1998 Ford, Lincoln, Mercury)
If you want to initiate a new master key....
1. Insert new key into ignition cylinder and turn it to the ON (RUN) position. The security light on the dash will flash for fifteen minutes.
2. When the security light stops flashing, you have FIVE minutes to start the next step. Turn the ignition cylinder OFF and then back to the ON (RUN) position. The security light on the dash will flash for fifteen more minutes.
3. When the security light stops flashing, you have FIVE minutes to start the next step. Turn the ignition cylinder to OFF and then back ON (RUN) position. The dash will flash for fifteen more minutes.
4. After the security light stops flashing the third time, the new key has been programmed into the vehicles computer and will operate the car. It has replaced ALL the previous electronic key codes and is the ONLY key programmed into the vehicles computer.

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 led 2006 12:51 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Takže teoreticky z červeného klíče udělat registrací v autě Master, pak si koupit x klíčů s čipem, nechat vyříznout profil a vzápětí naklonovat čipy?

Obsah těch čipů lze nahrát jednou (něco jako PROM)? Pokud ano, pak jeden z původních klíčů (ten jediný funkční) půjde používat na vše mimo startování (pokud jsou všechny zámky stejné).

Riziko vidím v tom, že se změna master klíče nepovede a nevezme to už ani původní ani nový master klíč, pokud to není nějak dokonale ošetřeno.

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: ŠTĚSTÍ!
PříspěvekNapsal: 10 úno 2006 10:38 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 31 led 2006 09:24
Příspěvky: 3201
Bydliště: Medlovská vrchovina
Jak si to tady tak pročítám, tak jsem normálně neskutečně rád, že tam nemám originál imobilizér!

_________________
SATAN: ford escort N7A.. pekelná hračka.. a hroznej HAJZL... :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Problém s imobilizérem
PříspěvekNapsal: 14 úno 2006 17:38 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 zář 2004 16:45
Příspěvky: 70
Bydliště: Brno
Pepa z depa píše:
Včera se mi stala docela neprijemna vec. Sednu do auta, otocim klickem a nic, kontrolka imobilizeru stale blika. Po chvili jsem to zkusil znovu a vse OK, normalne jsem dojel domu. Vecer potrebuji znovu odjet a znovu stejny problem, ale tentokrat ani po opakovanych pokusech se to nepovedlo. Zkousel jsem ostatni klice (4), prohlidnul pojistky, odpojil na cca 5 minut baterku a stale nic.
Mam tam jeste jeden imobilizer+alarm+DO, ale ten normalne funguje a hlavne by s tim nemel mit nic spolecneho (odpojuje palivove cerpadlo).
Volal jsem znamemu, ke kteremu to dnes odtahnu a ten rikal, ze muze byt v haji nejaky dratek v krouzku u zapalovani, ktery cte kody z klice.
Stalo se vam nekdy neco podobneho nebo nevite v cem by mohl byt problem a na jakou palku se mohu pripravit?

PS: Za dva mesice s tim mam jet do Chorvatska, kdyby se mi tohle stalo tam, tak me prosim odriznete, abych se na tom strome moc dlohou nehoupal a tazne lano si vemte do povinne vybavy. Takze stesti v nestesti, ze se mi to stalo pred barakem.


Teď se mi v průběhu 14 dnů (byly zrovna mrazy) 3x :o taky stala divná věc. Otočím klíčem v zapalování a ... vůbec nic, naprosté ticho. :cry: Navíc po tomto zhaslo úplně všechno (světýlko na stropě při otevřených dveřích, ani výstražné blikače nešly) - bohužel jsem si nevšiml, co dělala LEDka pod hodinama. Nepomohl ani jinej z mé trojice klíčů.
Vytáhl jsem klíč ze zapalování, otevřel kapotu a čučel, možná jsem sáhl na kontakty u baterky, ale ty jsou utažené v pohodě, 2 roky jsem s nima nic nedělal. Po chvíli začly varovné blikače, které jsem při zkoušení nechal zapnuté, blikat. Otočil jsem klíčem v zapalování, baterka točila jak blázen a auto hravě naskočilo jako vždycky. Jen rádio chtělo znovu kód.

Může být výše popsané chování způsobeno (originálním) imobilizérem ? To jsou tím ovlivněny i třeba varovné blikače ? To se mně nějak nezdá. Ale co to teda mohlo jiného být ? Že by někde něco přimrzlo a proud do startéru by na chvilku úplně vyšťavil baterku ? Na to aby byla baterka špatná mně příjde, že potom točí naprosto v pohodě.

_________________
Čelda
Ford Escort 1.6 16V kombi, 1997, amparo blue


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 úno 2006 18:18 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 05 bře 2004 21:52
Příspěvky: 5740
Bydliště: Praha
Co zoxidovaný kontakty na baterce? Pořádně je očisti...

_________________
----------- Ford Escort 1.6 16V 66kW GHIA rv:05/1997 -----------
-- Ford Mondeo 2.2 TDCi 114kW Titanium X kombi rv:03/2005 --
---------- Originální náhradní díly (nejen Ford) se slevou ----------
Obrázek -------> Diagnostika IDS <------- Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 úno 2006 20:10 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
To Honza Čelda: Myslím, že to spíš vypadá na téma vedle: http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic.php?t=3336
, nebo jak píše dj. DEKL.

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 čer 2008 22:55 
Offline
Forďák

Registrován: 07 srp 2007 12:03
Příspěvky: 245
Bydliště: u Litomyšle
Zkoušel jste někdo tu Standou popisovanou metodu svépomocně nakódovaného nového Master-klíče (takový to ...15 minut bliká, pak vypnou a znouv zapnout ....)? Funguje to?

_________________
HAVÁRIE 2011 - exFord Escort Combi 1.8TD, Ghia, 5/1996, 66kW, tm.zel.metal.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: s klíčema do rybníku...???
PříspěvekNapsal: 08 čer 2008 00:42 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 20 srp 2007 10:37
Příspěvky: 26
Bydliště: Praha - Jičín
ahoj kluci,
chtěl jsem se jen zeptat na Váš názor:

Muže do vody origo klíček Ford s imobiliserem? (Samozřejmě že bez DO, ten černej s malým kouskem oranž. plastu)

Dík:)

_________________
1.6 16V Zetec, MKVII, r.v. 06/97, COMBI!
-----------------------------
1.6 16V EFi, MKVI, r.v. 93
-----------------------------
1.3I, MKIV, r.v. 88
-----------------------------
=FX=


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 čer 2008 09:50 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 zář 2005 08:17
Příspěvky: 1922
Bydliště: Strakonice
vypral si ho v pračce nebo tě někdo šoup do bazénu? :-D

_________________
FORD Escort 1.8 TD combi (X/97)....trippling, lakované plynové vzpěry na kapotě, folie okna, zapomenutá světla=melodie, neony, plastíky v barvě laku, zásuvka v kufru, manometr turba, teploměr, voltmetr, K+N filtr vzduchu - zůstává v rodině...

nově Suzuki Jimny


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 čer 2008 10:09 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 20 srp 2007 10:37
Příspěvky: 26
Bydliště: Praha - Jičín
no svým stylem zvládám bez problému obojí:)
Ale rád bych to vedel, at wim zda je to wpohode či ne...?
Navíc tedka léto - koupání - klíčky od svého milačka nedám z ruky...:)
Předtím jsem nemel imob. a nemusel řešit nic!

_________________
1.6 16V Zetec, MKVII, r.v. 06/97, COMBI!
-----------------------------
1.6 16V EFi, MKVI, r.v. 93
-----------------------------
1.3I, MKIV, r.v. 88
-----------------------------
=FX=


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 čer 2008 11:47 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 zář 2005 08:17
Příspěvky: 1922
Bydliště: Strakonice
já myslím, že se mu nestane nic. pro jistotu vysušit.

_________________
FORD Escort 1.8 TD combi (X/97)....trippling, lakované plynové vzpěry na kapotě, folie okna, zapomenutá světla=melodie, neony, plastíky v barvě laku, zásuvka v kufru, manometr turba, teploměr, voltmetr, K+N filtr vzduchu - zůstává v rodině...

nově Suzuki Jimny


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 čer 2008 16:12 
Offline
Forďák

Registrován: 07 zář 2005 11:31
Příspěvky: 88
Bydliště: Bukovany
Neznáte nějaký servis v Brně nebo okolí(na jih) který dokáže odpojit originál ford immobilizer? Mě se stává že se mi půl hodiny immo nechytá. Nakonec se chytne.
Nepomohlo ani odpojení baterky, ani použití červenýho klíčku.
Dioda immo bliká jak blázen.

_________________
Ford Escort Ghia 1.8TD/66kW
r.v. 1999


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 46 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 20 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz