fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 29 zář 2024 13:31

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 37 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 12 čer 2008 12:23 
Offline
Nováček

Registrován: 23 dub 2008 14:41
Příspěvky: 13
Bydliště: doma
Ahoj,mam dotaz,koupil jsem si pšistrojovku s otáčkoměrem a chtěl bych si jí dát do escorta mk4 1.6D.....ted tam mam s hodinama a chtěl bych to vyměnit.....ale problém je v tom,že na jsou tam jiný konektory.....tak bych se chtěl zeptat,jestli stim pude něco udělat....díky za rady... :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 čer 2008 13:32 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 úno 2006 09:38
Příspěvky: 446
Bydliště: Krupka - Soběchleby
No pokud jsou tam jiné konektory,něco není správně.
U MkIV je to vpohodě záměnné. U MkIII konektory také pasovaly,jen se pak muselo v konektorech přeházet pár drátů.
Jedině ,že by jsi měl MkIII překopanou na MkIV.Jakou barvu měly ručky ukazatelů?
Staré MkIII budíky měly žluté ručky a teploměr a benzinoměr byly svisle uprostřed, mezi tachometrem a hodinama (otáčkoměrem).

_________________
Escort 1,3 MkIII - Tuzex - koupím interier a chrom.lišty oken,r.v.83 "PEPEK"
Escort XR3i Cabrio MkIV - originál a tak i zůstane ,motor L4B KE-Jet ,vše v elektrice i střecha - komplet po GO - 2 roky práce "LUĎA"
Škoda Octavia 1963,Škoda 100
http://www.fordfans.cz/galerie/index.php?cat=10127


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 čer 2008 13:43 
Offline
Nováček

Registrován: 23 dub 2008 14:41
Příspěvky: 13
Bydliště: doma
http://zeliiickoo.hustej.net/DSC00245.JPG takhle vypada ta co tam mam teď,s hodinama
tady je foto ze zadu na konektory http://zeliiickoo.hustej.net/DSC00247.JPG
a takhle vypadaj konektory na ty s tim otáčkoměrem http://zeliiickoo.hustej.net/DSC00248.JPG ....ty jsou větší ty konektory

_________________
........


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 čer 2008 14:09 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 úno 2006 09:38
Příspěvky: 446
Bydliště: Krupka - Soběchleby
No tak to koukám. Ten malý konektor na té s hodinama vidím poprvé. Protože i na BERUŠCE je přístrojovka s hodinama a jsou tam velké konektory.
Jediná rada, zajeď na vrakáč a sežeň konektor s kusem kabelů a přestav do něj svojí el.a zbytek (určitě signál pro otáčkoměr z altíku)
použiješ pin a dotáhneš drát.

Jinak doma ještě kouknu,ale zdá se mi,že i ta s tím otáčkoměrem má oproti XR budíkum nahoře málo kontolek.

_________________
Escort 1,3 MkIII - Tuzex - koupím interier a chrom.lišty oken,r.v.83 "PEPEK"
Escort XR3i Cabrio MkIV - originál a tak i zůstane ,motor L4B KE-Jet ,vše v elektrice i střecha - komplet po GO - 2 roky práce "LUĎA"
Škoda Octavia 1963,Škoda 100
http://www.fordfans.cz/galerie/index.php?cat=10127


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 čer 2008 14:52 
Offline
Nováček

Registrován: 23 dub 2008 14:41
Příspěvky: 13
Bydliště: doma
ta s tim otáčkoměrem je přímo vyndaná s 1.6dieslu....skusim sehnat ty konektory a předělat to;-)

_________________
........


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 bře 2009 22:48 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 17 lis 2008 15:45
Příspěvky: 510
Bydliště: Liberec
Tak teď je výše popisovaný problém na mých bedrech - zelí to nepředělal a já to koupil, takže to chci dokončit...vše mi je celkem jasné, ale nechápu, proč má otáčkoměr rozsah do 6500ot..to by mi ten motor už asi utekl :D foto zde: http://htc.wgz.cz/image/13554635 konektroy neseděj, ale to vyřeším čokoládou...z altíku to stačí přivézt napřímo do palubovky? díky za tipy a hlavne za vysvetlení těch 6500ot

_________________
Ford "Forrest" Escort MK4, 1986, 1.6 D 40kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 bře 2009 20:05 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 17 dub 2007 16:32
Příspěvky: 101
Bydliště: Vsetínsko
tak ta palubovka nebude z diesla ale to poznáš aš to zapojíš ja jsem dělal přesně to samé, a otáčkoměr šel na plný plyn tak max na 3500 ot/min. a taky palivoznak na stare palubovce po vypnutí klíčku spadnul a u téhle ne.

_________________
Ford escort mk IV 3 dv.
1,6 D po renovaci
Suzuki Bandit 600 N
Nově Mondeo 2.0 TDCI 96 Kw 5 qalt sedan


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 bře 2009 13:34 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 17 lis 2008 15:45
Příspěvky: 510
Bydliště: Liberec
no tak to je nemilé :( copak bez otáčkoměru bych se asi obešel...ale nehorázně mě serou ty blinkry (na staré mají jen jednu kontrolku...ten palivoměr je debilí, ale dumal jsem jesli by nešel přehodit z té staré...ale jestli ten otáčkoměr ukazuje blbě, tak je to o ničem :(

_________________
Ford "Forrest" Escort MK4, 1986, 1.6 D 40kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 bře 2009 18:49 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 17 dub 2007 16:32
Příspěvky: 101
Bydliště: Vsetínsko
tak palivoměr a teplota jsou zrovna opačné takže přehodit nejdou. ty blinkry to je celkem v pohode. Popíšeš si všechny barvy drátů a k čemu jdou a pak to nasoukáž do té druhé palubovky,myslím že se nějaké dráty musí přidělat ale už jsem to tu komusi popisoval co která barva je.

_________________
Ford escort mk IV 3 dv.
1,6 D po renovaci
Suzuki Bandit 600 N
Nově Mondeo 2.0 TDCI 96 Kw 5 qalt sedan


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 dub 2009 01:37 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 17 lis 2008 15:45
Příspěvky: 510
Bydliště: Liberec
nebyla by fotečka palubovky s otáčkomerem, která je fakt na diesla? A nemáte někdo zkušenost jak změřit otáčky třeba Hertzmetrem? Díky :)

_________________
Ford "Forrest" Escort MK4, 1986, 1.6 D 40kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 dub 2009 21:21 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 17 lis 2008 15:45
Příspěvky: 510
Bydliště: Liberec
tak jsem dnes jen tak ty tři vývody (+ - signál) palubky s otáčkoměrem připojil přímo k altíku a ukazovalo to volnoběh něco málo přes 1000ot (mám ho podle ucha vysokej takže bych tomu i věřil) ale na plyn to reagovalo tak do 2000ot..vejš už ne..a po chvíli už ta ručička byla tak na první čárce a nešlo to už vůbec..tak nevím co dělám blbě :(

_________________
Ford "Forrest" Escort MK4, 1986, 1.6 D 40kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 dub 2009 06:44 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 17 zář 2007 22:58
Příspěvky: 1499
Bydliště: Pečky okr. Kolín (tzv. "černé Pečky")
dáváš tam palubku co tam nepatří :-D Vrátil bych tam co bylo a máš klid..

_________________
Escort cabrio mk4 - bonbónek
Sierra DOHC


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 dub 2009 09:12 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
Ace-Majky vydelal rid.jednotku a mel ten sam problem,upravoval to tusim nejakym nasobicem ci cim.Napis mu.

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 dub 2009 18:40 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 17 lis 2008 15:45
Příspěvky: 510
Bydliště: Liberec
Nojo, ale já tam žádnou řídící jednotku nemám...prostě budík má tři vstupy - hádám +, -, a signál z altíku...na něm je přímo šroub, na kterým hertzmetrem naměřím proti zemi i nějakou frekvenci...asi 300Hz na volnoběh...budík si po propojení drží volnoběh...ale nad 2000ot ho nedostanu...to že tam nepatří vím už taky, ale nechápu proč by to nemělo jít jenom propojit :) zlatá 120ka :lol:

_________________
Ford "Forrest" Escort MK4, 1986, 1.6 D 40kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 dub 2009 18:56 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
Sak pisu ze ji vydelal ne,pak resil jak to zapojit.

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 dub 2009 09:00 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 17 lis 2008 15:45
Příspěvky: 510
Bydliště: Liberec
Tak ACE majky měl jinej problém...z jakýho typu tedy pochází ta moje palubovka? neví někdo? :) Ze bych se dopátral, jak je to zapojený originálně

_________________
Ford "Forrest" Escort MK4, 1986, 1.6 D 40kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 dub 2009 12:24 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 17 lis 2008 15:45
Příspěvky: 510
Bydliště: Liberec
Tam jsem ejště zkoušel štelovat tím trimrem, ale žádný efekt...akorát když mi upadl + drát, tak ručička vylítla vejš a reagovala na otáčky trochu líp....nevítě někdo co leze z toho alternátoru? Přemýšlím, že si něco sbastlím sám

_________________
Ford "Forrest" Escort MK4, 1986, 1.6 D 40kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 dub 2009 09:47 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 17 lis 2008 15:45
Příspěvky: 510
Bydliště: Liberec
please, jak vypadá palubovka s otáčkoměrem do MKIV do diesla? Díky za fotečku :) asi tam vbastlím nějakej externí otáčkoměr...to je hrůza..jak vůbec někoho může napadnout tam cpát ručičkový hodiny :)

_________________
Ford "Forrest" Escort MK4, 1986, 1.6 D 40kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 črc 2009 17:56 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 17 lis 2008 15:45
Příspěvky: 510
Bydliště: Liberec
nikdo nemá v dieslu otáčkoměr? existuje to vůbec? už dost pochybuju :(

_________________
Ford "Forrest" Escort MK4, 1986, 1.6 D 40kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 črc 2009 16:23 
Offline
Forďák

Registrován: 25 bře 2009 20:16
Příspěvky: 93
Bydliště: Vrchy
Já mám v 1.8 D otáčkoměr:-P

_________________
Escort 1991, 1.8 D, 44KW


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 37 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz