fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 11 říj 2024 22:27

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 20 dub 2005 01:35 
V zimním čase cca 0°C když nastartuju a motor je studenej,tak ihned po nastarování mi něco zaškrčí cca na 2sekundy v palivové soustavě nad motorem(zní to jako kdyby byl ucpanej průtok paliva nebo nějaká tryska) a když se rozjedu,hned naskočí abnormální otáčky(otáčkoměr bohužel nemám),počítám,že to může být tak kolem 2000ot.,hned jak zabrzdím a stojím tak cca 2sekund po tom spadnou otáčky na normal popřípadě když je motor ještě studený tak jsou pouze zvýšené..max.1.200ot.Až se motor zahřeje tak je to v poho.Ted na jare uz s tim problem nemam,protoze uz je teplo.
Dělá něco podobného i někomu z vás?Co myslíte že je závadou?Automatický obohacovač studeného startu(sytič)?Nebo nějaká závada v ŘJ?Nebo je špatná lambda sonda,která dává pokyn ŘJ a ta škrtící klapce?Poraďte prosím!


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 dub 2005 21:17 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 01 říj 2004 09:18
Příspěvky: 92
Bydliště: Praha 9
Ahoj. Myslím, že to co vrčí nad motorem je servo škrtící klapky, které ji otevře a v důsledku toho se Ti zvýší otáčky. Mám sice CFi, ale myslím, že to bude obdobný. To přestavení dělá ŘJ protože má špatnou informaci od některého z čidel. Mě to dělo čidlo škrtící klapky, když jsem ho odpojil tak ji to při startování tajk neotevřelo. Ještě to může být třeba fce termosytiče..pak by bylá zcestná ta informace o teplotě motoru... ty 2s by tomu odpovídali...je to poznat, že je to servomotor tak to odposlouchej a napiš. Ale jinak věřím, že Ti poradí určitě někdo kdo má EFI a nebude mít jen doměnky. Úspěchu zdar..!

_________________
1,4i CVH CFI 52kW, CLX, r.v 93; 3dveře, černá


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 dub 2005 21:40 
Zdechlina píše:
Ahoj. Myslím, že to co vrčí nad motorem je servo škrtící klapky, které ji otevře a v důsledku toho se Ti zvýší otáčky. Mám sice CFi, ale myslím, že to bude obdobný. To přestavení dělá ŘJ protože má špatnou informaci od některého z čidel. Mě to dělo čidlo škrtící klapky, když jsem ho odpojil tak ji to při startování tajk neotevřelo. Ještě to může být třeba fce termosytiče..pak by bylá zcestná ta informace o teplotě motoru... ty 2s by tomu odpovídali...je to poznat, že je to servomotor tak to odposlouchej a napiš. Ale jinak věřím, že Ti poradí určitě někdo kdo má EFI a nebude mít jen doměnky. Úspěchu zdar..!


Vidis ..ten servomotorek mě nenapadl...takze diky..
Jestli mate nekdo podobne zkusenosti a mate EFI tak bych byl moc rad za kazdou radu.Zatim diky i tobe Zdechlino:o)


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 dub 2005 11:23 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 bře 2005 13:12
Příspěvky: 952
Bydliště: Kadaň
Jaké SERVO pánové? Zvýšené otáčky má snad u Forda na svědomí volnoběžný ventil, který ovládá průtok vzduchu kolem klapky obtokovým kanálem, nebo se mýlím?

_________________
FORD Focus II Kombi Trend Plus 1,6i 74kW 2010 Blazer Blue

starý vůz: FORD Escort Combi 1.6 16v, L1H (66kW), 05/1999 Ontario Blue

...dobře posloužil, snad poslouží i dalším (aspoň jako zdroj ND)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 dub 2005 12:29 
[quote="George V."]Jaké SERVO pánové? Zvýšené otáčky má snad u Forda na svědomí volnoběžný ventil, který ovládá průtok vzduchu kolem klapky obtokovým kanálem, nebo se mýlím?

Dobře...já fakt nevím čím to může být,takže sbírám všechny info kdo mi co napise.
Ale tak když už jsme u toho volnoběžného ventilu,tak co s ním?A myslíš že to ude tím?Jo nemáš prosimtě dílenskou knížku pro Escora 1,6 16V Zetec,r.v.98?Nebo kde bych ji mohl sehnat a za kolik?předem díky!


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 dub 2005 13:50 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 bře 2005 13:12
Příspěvky: 952
Bydliště: Kadaň
Tady na fóru je přímo téma věnované volnoběžnému ventilu a problémy s ním. Dílenská knížka pro Escorty od r. 1998 v češtině neexistuje. Něco málo můžeš najít v Etzoldovi, ale to jsou jenom základní věci. Nové Escorty od r. 1998 jsou v lecčems odlišné, třeba právě v provedení volnoběžného ventilu. Nejlepší publikace by byla asi:

Ford Escort and Orion Service and Repair Manual: 1990-2000 (Haynes Service & Repair Manuals).

_________________
FORD Focus II Kombi Trend Plus 1,6i 74kW 2010 Blazer Blue

starý vůz: FORD Escort Combi 1.6 16v, L1H (66kW), 05/1999 Ontario Blue

...dobře posloužil, snad poslouží i dalším (aspoň jako zdroj ND)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 dub 2005 14:03 
George V. píše:
Tady na fóru je přímo téma věnované volnoběžnému ventilu a problémy s ním. Dílenská knížka pro Escorty od r. 1998 v češtině neexistuje. Něco málo můžeš najít v Etzoldovi, ale to jsou jenom základní věci. Nové Escorty od r. 1998 jsou v lecčems odlišné, třeba právě v provedení volnoběžného ventilu. Nejlepší publikace by byla asi:

Ford Escort and Orion Service and Repair Manual: 1990-2000 (Haynes Service & Repair Manuals).


díky mrknu tam...


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 dub 2005 14:18 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
Volnoběžný ventil, tam bych to hledal jako první.

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz