fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 21:39

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 840 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 42  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 říj 2007 14:38 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 05 bře 2004 21:52
Příspěvky: 5740
Bydliště: Praha
Málo hledáš :-D Link

_________________
----------- Ford Escort 1.6 16V 66kW GHIA rv:05/1997 -----------
-- Ford Mondeo 2.2 TDCi 114kW Titanium X kombi rv:03/2005 --
---------- Originální náhradní díly (nejen Ford) se slevou ----------
Obrázek -------> Diagnostika IDS <------- Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 říj 2007 14:57 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 24 říj 2007 19:23
Příspěvky: 23
Bydliště: Ústí nad Labem
Opět děkuji :-D :-D :-D

_________________
"Kdo říka, že nafta patří do taktora, tak nikdy nejel v TDi ! "

VW Golf Variant TDi 81kW=BAZÉN, VW GOLF Cabrio I. 82´, Ford Escort Combi 1,6 Zetec 96


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 lis 2007 22:19 
Offline
Nováček

Registrován: 16 zář 2007 21:24
Příspěvky: 30
Bydliště: Chonkovce 230
Skusal z vás uz niekto diagnostku z ELM 320 tento svb vraj odporuje len OBD II a to cidla spojene z nastavením parametrov nastavenia zmesi napr. neukaze cidlo polohy kluky,ziadny airbag,ABS,nejde live data,test čidiel,mne sa zda ze jediná plnohodnotná diagnostika je WDS od forda,hladal som aj na forach ale nič

_________________
pista,escort 1.4 cvh 1997,escort combi 1.6 16 Zetec Ghia 1998


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 16 lis 2007 09:52 
Offline
Nováček

Registrován: 19 říj 2006 16:11
Příspěvky: 24
Bydliště: Terezín(Litoměřice)
Ahoj kluci, potřeboval bych poradit, kde naleznu na escortu mk7 rv96 snímač TK. Tohle mi totiž vypsala vyblikaná dignostika. "Snímač Tk nereaguje na test škrtící klapky". Jinak mám dignostiku bez chyb

_________________
Ford Escort 1.6 16V Atlanta, 5dv, rv:95, state blue, klima, el. přední okna.
Dodělávky: zadní repra, zadní spínače dveří, zadní opěrky,ghia lampička s úpravou a prodlužovačem, alarm(DO), pravá zadní mlhovka, pravá lampička v kufru, servisní 9pin canon konektor pro blikací diagnostiku, motůrky v hl. světlometech,


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 lis 2007 18:23 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 11 kvě 2007 11:14
Příspěvky: 204
Bydliště: Hlinsko
Tak jsem jsem přečetl toto celé téma a jsem z toho jelen... Ma cenu snažit se o diagnostiku na dieslu? Mám EEC V...

_________________
Henry - Ford Escort 1.8 TD 51 kW, GHIA, r.v. 1997


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 lis 2007 17:00 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
Chuck podle meho nema

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 lis 2007 18:54 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
shodou okolností tu kousek vedle na tohle téma napsal Walker toto:

Walker píše:
diagnostika moc cenu nemá....protože je to hybrid mechanickýho čerpadla a hlavně mechanických vstřikovacích trysek s elektronickou regulací...ta řj ovládá víceméně jen volnoběh a optimalizuje (pokud to jde v závislosti na seřízení základního předvstřiku na rozvodech) časování vstřikování v závislosti na zátěži (čidlo polohy plynu), otáčkách (čidlo polohy klikového hřídele) a zpětnou vazbou je snímač otevření vstřikovací trysky na třetím válci.....a pak to dle vnitřního výpočtu zatížení motoru ještě řídí ventil recyrkulace spalin....a posílá otáčkoměru signál o otáčkách motoru....takže z toho moc toho vyčíst nejde....ale to co zde je psáno je vcelku ten obecný a černý scénář....nakonec to bude blbost typu špatná nafta nebo kousek karbonu co zasekl egr ventil a stačí ej vyčistit...nebo podobná "kravina"...ovšem takhle poslepu se to opravuje špatně....jen pozor na ty servisy....zaplatit si nechá každej slušně, ale aby to taky za ty peníze odpovídalo....a značkový servisy nevyjímaje...o tom ví Heňa svoje.....k tý kontrole vstřiků a čerpadla je zapotřebí speciální pumpa na vstřiky, kde se měří vstřikovací tlak a vizuelně i úhel a jemnost rozprášení nafty....na čerpadlo je stolice....dost často tohle mívaj v opravnách zemědělský techniky či bývalý STS....tam se to dá zkontrolovat nebo seřídit za slušný peníz...

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 lis 2007 19:26 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 11 kvě 2007 11:14
Příspěvky: 204
Bydliště: Hlinsko
OK, tak o starost min:)

_________________
Henry - Ford Escort 1.8 TD 51 kW, GHIA, r.v. 1997


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 pro 2007 12:20 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 10 zář 2007 18:55
Příspěvky: 259
Bydliště: Brno
Tak stále laboruji s diagnostikou..

Máte na OBD zásuvce na pinu 16 stále napětí 12V, i bez zapnutého klíčku?
Podle schema to vypadá že by tam být mělo stálé z baterky, zároveň i pro zálohování paměti ŘJ.
Mám to tak, že bez klíčku tam mám 0V a při zapnutém klíčku 4,7 V.

Předem dík !

_________________
minulost: Escort 1,6 16V Zetec CLX, 98


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 pro 2007 13:24 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
alien27 píše:
Máte na OBD zásuvce na pinu 16 stále napětí 12V, i bez zapnutého klíčku?

Ano.

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 pro 2007 18:26 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 10 zář 2007 18:55
Příspěvky: 259
Bydliště: Brno
Nagant dík!

_________________
minulost: Escort 1,6 16V Zetec CLX, 98


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 led 2008 00:27 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 17 pro 2007 09:53
Příspěvky: 86
Bydliště: Praha
tak sem to vcera zkousel, rychle mi to vyblikalo, jakoze start testu a pak nic:) tak nevim

_________________
Ford Escort 1.8 16V,77kw,r.v.1992,přes 285tkm,stav dostatečný:)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: vyblikal som
PříspěvekNapsal: 22 led 2008 16:38 
Offline
Nováček

Registrován: 02 říj 2007 09:03
Příspěvky: 9
Bydliště: rk
no tak skusil som vyblikat pamat zavad ale neviem co si mam o tom mysliet ... vycital som toto:

blik--blik blik blik blik blik blik blik------blik blik blik blik--blik
jedna pomlcka je zhruba jedna sekunda
je to escort vyrobeny v druhej polovici 94 1.6 16V

A skusil som aj druhy konektor a tam bolo(pri tom EGR solenoide pri lavom kolese):

111 111 -----1----- 113 122 157 158 113 122 157 158

pred meranim som odpojil a pripojil baterku
KOLISU MI OTACKY NA STUDENY VOLNOBEH (750 - 1200 ot/min)
ked sa auto zohreje cca. 5 minut tak nic nekolise, vykon normalny

ako sa da odskusat ci je dobra vaha vzduchu?? alebo kde moze byt problem este? moze to robit aj ten snimac teploty nasavaneho vzduchu???

_________________
uff


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 led 2008 19:35 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 25 bře 2007 11:31
Příspěvky: 184
Bydliště: Praha
cau, mam fiestu mk3 1,4i, po zapojení všeho jak má mi nic nebliká prostě to trvale svítí... poradí někdo? jestli se to tu už řešilo se omlouvám snažil sem se to přečíst celý ale skončil sem někde na 13 str. je toho fakt moc

_________________
Focus Combi 1,8 Zetec '02 metropolis blue
Escort 1,8 Zetec Cabrio '91 white
------------------------------------------------------------------------------
Escort RS 2000 '93 radiant red - urezlo
Fiesta 1.1i '92 white - rozšmelcovaná tatrou
Fiesta 1.4i CLX '89 red - prodáno


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 úno 2008 16:24 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 srp 2007 14:14
Příspěvky: 953
Bydliště: Východní Čechy
Nedělal jste někdo diagnostiku na CVH-čku? Potřebuju poradit:

moje diagnostika:
19/19/-/2/-/11/11/-/1/

jak jsem zjistil, jsou to dvoumístné diagnostické kódy. Kupodivu, čekal jsem 3místné, tak mi chvíli trvalo, než jsem to pochopil.. :oops:
Z toho vyplývá, že motor hlásí chybu číslo 19 - Chyba paměti KAM, to ale netuším co je :smt100 , a nikde jsem to nenašel :smt100 . Ani tady ani nikde jinde... Paměť 11 - OK..vono jsem byl nucen den před tím vyměnit baterii. :smt017

No a pak jsem zkoušel dynamickej test, to dopadlo velmi divně.
Normálně podle návodu, dioda na začátku blikala...pak chvilku nic..>pak se otáčky zvedly na 2000ot/min(přesně podle návodu)>pak klesly na volnoběh> pak to bliklo(čili dál podle návodu volant, brzda plyn) >a pak se stalo toto: začala blikat a to: /11/11/ pauza a chcíplo to a dida 6x blikla :shock:
No nic, jel jsem to projet, cca 5km, a dělal jsem dynamickej test znova. Výsledek> /46/46/-pauza- a zase motor chcípnul a dioda 6x blikla. No pokud to chápu, je to kód 46 a to je v-ventil (ISC) - není dosaženo maximálních otáček? Ale celkem pochybuju, že by to mělo chcípat...poradíte někdo? :smt100
více o mém problému zde, neboť nechci zaplácávat toto téma:
http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic ... 4&start=20

dneska jdu dělat znova diagnostiku, tak jsem zvědav.. :roll:

_________________
Peugeot 206 RC...zkus mě chytit :-P
Peugeot 206 GTI <- Audi Coupe quattro <- Audi Coupe <- Ford Orion 1.6i


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Nejde vyblikat chybový kód
PříspěvekNapsal: 09 bře 2008 11:31 
Offline
Nováček

Registrován: 09 bře 2008 11:15
Příspěvky: 1
Bydliště: Plzeň
Zdravím a prosím o radu, postupoval jsem podle návodu na vyblikání chybového kódu, ale po připojení LED diody na Dg konektor a na kladný pól baterie dioda trvale svítí, nebliká (bez ohledu na to, zda je vypnuté nebo zapnuté zapalování). :?
Jinak závada, kterou jsem se snažil diagnostikovat: motor se dusí při přechodu z volnoběžných otáček, zhoršuje se to při zvýšení teploty, kdy motor úplně vynechává a není možné s ním pokračovat v jízdě.

_________________
Fiesta GFJ 1.1i, hatchback, r.v. 1992


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 čer 2008 10:02 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 dub 2007 12:20
Příspěvky: 75
Bydliště: Brno
Přečet sem o tom tady i na internetu snad všechno a uvěřil jsem že na EEC IV není diagnostika kromě orig. Fordí.

Včera jsem byl vyveden z omylu!

Na vlastní oči jsem viděl, jak si tohle:
http://www.atal.cz/page.php?m_ssekce=9&article=5&lang=cz
popovídalo přes ten "OBD" konektor u spolujezdce s mojí EEC IV a ABS!

Normálně to ukazuje živý data za běhu motoru - grafy průběhu signálů z čidel, doby vstřiků, napětí - prostě VŠECHNO.
Výsledek na mým autě: lambda sice nějakej signál dává, ale pro jednotku je to pořád chudá směs a špatný dobíjení (jen 13,1 V).

_________________
Obrázek Ford Focus 2.0i :: 130 PS :: Magnum grey


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 čer 2008 14:37 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 17 úno 2005 08:58
Příspěvky: 746
Bydliště: Plzeň
kluci,potřebuju helpnout.udelal sem si diagnostiku po dlouhy dobe a nestacim se divit....esco,96,1.6,EEC-IV....

po zapnuti klicku se dioda rozblikala jako stroboskop a pak to zaclo.....

5-5-2-5-5-2-1-1-2-2-1-5-7-1-5-8-1-7-2-1-2-2-1-5-7-1-5-8-1-7-2

delal sem to 3x za sebou,jestli sem se nespletl a nespletl.3x po sobe ty samy hodnoty.tak nevim,pomozte mi.

diky

_________________
mondeo......


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 čer 2008 18:14 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 11 úno 2007 17:51
Příspěvky: 47
Bydliště: Děčín
552-552-1-122-157-158-172-122-157-158-172

552-552 test motoru
1 mezera
výpis paměti:
122-157-158-172 chybové kódy
122-157-158-172 opakované chybové kódy

552 Obvod přidaného vzduchu
122 Snímač polohy škrtící klapky - nízká hodnota
157 Snímač MAF - nízká hodnota
158 Snímač MAF - vysoká hodnota
172 Snímač HEGO (lambda) - (chudá směs)

_________________
FORD Escort 1.6i 16V 1994 DOHC - EFI , servo , sibr , 3-dverko , komplet nove brzdy , novy vyfuk , homokinetaky , tlumiče , čepy , veskere filtry a elektrika(prepajena pojiskovka,vycisten volnobezny ventyl).


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 čer 2008 09:20 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 17 úno 2005 08:58
Příspěvky: 746
Bydliště: Plzeň
diky,ale co s tim ted???vycistit maf??proc je jednou nizka a pak vysoka hodnota??

_________________
mondeo......


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 840 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 42  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz