fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 00:13

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: převodovka a spojka z 1,4 do 1,8
PříspěvekNapsal: 01 črc 2008 12:35 
Offline
Nováček

Registrován: 10 čer 2008 12:33
Příspěvky: 5
Bydliště: Karlovy Vary
Zdravim všechny,
v autech se vůbec nevyznam, proto bych vás chtěl požádat o pomoc...nejdřív nastíním svůj problém, který už se tady řešil hodněkrát co jsem koukal..mam v prdeli převodovku, řazení se postupně zhoršovalo, až to skoro nejde už vůbec, tak s tim raději nejezdim, abych nezkurvil ještě něco navíc :) problém byl v tom, že rychlosti šly přes zuby a nebo jsem je musel řadit s plynem, aby samy zapadly..totiž, když si dám jedničku a spojku mam sešláplou až na podlahu, auto se stejně okamžitě rozjede a spojka tedy poměrně dost zabírá i s max. sešlápnutym pedálem..tzn. jedničku tam dávám před nastartováním, to samé zpátečku, jinak už bych asi ani nezařadil...je to čim dál horší, ted už mi i dělá problém, než tam dokonce najdu trojku a čtyrku, když se mi to povede, mam zase problém se dostat zpátky na jedničku a dvojku...mohl bych mít zadarmo převodovku z escorta ze stejného roku (92), akorát má motor 1,4...já mam 1,8i EFI DOHC, pasovala by tam ta převodovka, popř. spojka? děkuji za vaše názory a zkušenosti...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 črc 2008 12:45 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 19 říj 2004 16:37
Příspěvky: 274
Bydliště: Český Těšín
Osobně ti moc neporadím, nejsem si jistý, ale 1.4 by mohla mít úplně jiné zpřevodování. On ti k tomu určitě někdo něco napíše. Ale tak mě napadá, nemáš náhodou jenom něco s lankem, které ovládá spojku? Myslíš, že to je fakt převodovkou? Hledal bych problémy od těch nejjednodušších...

_________________
BMW 523i Combi 125 kw, steptronic
Předchozí:FORD MONDEO TD GHIA r.v. 1998, 2x airbag, alu kola, rádio 6000 CD
Předchozí: FORD ESCORT 1.6 66 kw, r.v. 1995


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 črc 2008 13:03 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Prevodovka bude BC jako mas ty, prevody budou pravdepodobne kratsi, kdyz je to ze slabsiho auta, asi by to vic tocilo, ale nekde tady na foru snad nejaka tabulka, nebo odkaz na pomery prevodu snad byly. 1,8 ma spojku 220mm, myslim, ze 1,4 ma mensi, zkus overit treba na www.mjauto.cz.Do 1,6 a 1,8 16V jde spojka z 1,6 CVH, aspon rozmerove a ´funguje, akorat ma slabsi ty stredovy torzni pera, takze nejaky odpaly z mista neni asi to pravy orechovy.
Ale opravdu bych nejdriv overil vypinani spojky a spis nez na prevodovku bych to taky spis videl na ojetou spojku, nebo problem s tim spojenej.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 črc 2008 13:10 
Offline
Nováček

Registrován: 10 čer 2008 12:33
Příspěvky: 5
Bydliště: Karlovy Vary
díky za rychlé odpovědi..kdyby to bylo jen tim lankem, tak bych byl fakt šťastnej, ale bojim se, že tim že jsem s tim stále jezdil, tak jsem zkurvil i tu převodovku, blbne to asi tak 2 týdny...ale je pravda, že když tam ten převodový stupen dostanu, tak jako jinak žádný problémy nejsou, že by prokluzovala nebo něco podobného...akorát když auto dlouho stojí, tak mi to při rozjezdu docela cuká, což taky tolik nedělalo...je to nějak složitý si to nějak zjistit s tim lankem, že bych to zvládl třeba i já? :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 črc 2008 14:13 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Muze ti blbnout napinani spojkovyho lanka, ten pulmesic stelovaci na pedalu,za to nevypina uplne, drhnouci lanko v bowdenu muze delat skubani pri rozjezdu, muze bejt i uvolnena vypinaci paka na prevodovce na tom cepu. Pokud to zaclo najednou a kdyz na miste bez behu motoru zaradis jednoznacne vsechno, nevidel bych to na prevodovku.Lanko i pulmesic vymenis sam, akorat je opruz se tam dostat. Nekde tady na foru k tomu i neco bylo.Paku taky zkontrolujes, musi bejt dotazenej poradne ten svernej sroub v oku.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 črc 2008 14:36 
Offline
Nováček

Registrován: 10 čer 2008 12:33
Příspěvky: 5
Bydliště: Karlovy Vary
no je bohužel pravda, že poslední dva dny už mi to šlo docela špatně i při vypnutym motoru :-((


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 črc 2008 15:05 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
No jo, ono by to fakt asi chtelo zkontrolovat serizeni razeni, zkusit si pripadne odpojit to tahlo v ty objimce u prevodovky a zkouset zaradit jen tim cepem v prevodovce a kdyby to slo, tak by melo jit jen o poradny serizeni toho tahla, tam i jeden mm na objimce vuci cepu udela neskutecnej binec.Jak rikali na zacatku, od nejjednodussiho k tomu slozitejsimu, at nevyhazujes zbytecne prachy.Zase ale to skubani by timhle zpusobeny bejt nemuze . Radit na sucho jde bez problemu i bez spojky,nekdy teda hur i na serizenym razeni, ono jde o momentalni polohu kol, ale urcitej obrazek to poskytne.A nemas ruzne dlouhy drahy razeni dopredu, dozadu a do stran?

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 črc 2008 15:40 
Offline
Nováček

Registrován: 10 čer 2008 12:33
Příspěvky: 5
Bydliště: Karlovy Vary
to by mělo být v pohodě, ted je problém v tom, že tam dam prostě jedničku, rozjedu se, dám dvojku (bud hned při klesání otáček z jedničky a nebo později s trošku přisláplým plynem, jinak by tam šla špatně)..a pak s tim musim trošku šmrdlat, abych se dostal trochu na pravou stranu na trojku a čtyrku...pak zase šmrdlat abych se dostal na pětku...to samé když se dostávám zpátky...a stane se mi, že to třeba z pětky přeskočilo moc, a já jsem ani nepoznal, že tam nedávám trojku ale jedničku...ale jinak díky moc, prozatim zkusim, to co jsi mi navrhoval a případně písnu zítra, díky


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 črc 2008 15:44 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Pokud s tim musis ondit a kdyz trefis polohu, tak to tam zapadne, soustredil bych se na samotny razeni, tahla, pripadne i domecek. Zkus a dej vedet.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 črc 2008 10:19 
Offline
Nováček

Registrován: 10 čer 2008 12:33
Příspěvky: 5
Bydliště: Karlovy Vary
tak snad v sobotu se mi na to známej podívá, vytisknu to co jste mi radili a on na to koukne :) ještě jednu věc...pokud bych musel měnit tu převodovku nebo i spojku, nevíte teda jestli by tam šla z tý 1,4? nebo jestli nevíte o nějaký převodovce na 1,8i 16v EFI DOHC..díky moc


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 41 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz