fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 21:01

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 840 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 42  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 čer 2008 09:43 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 05 bře 2004 21:52
Příspěvky: 5740
Bydliště: Praha
Viděl bych to na netěsnost někde v sání...

_________________
----------- Ford Escort 1.6 16V 66kW GHIA rv:05/1997 -----------
-- Ford Mondeo 2.2 TDCi 114kW Titanium X kombi rv:03/2005 --
---------- Originální náhradní díly (nejen Ford) se slevou ----------
Obrázek -------> Diagnostika IDS <------- Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 čer 2008 10:32 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 09 bře 2008 19:02
Příspěvky: 207
Bydliště: Pardubice
Medved09 píše:
Přečet sem o tom tady i na internetu snad všechno a uvěřil jsem že na EEC IV není diagnostika kromě orig. Fordí.

Včera jsem byl vyveden z omylu!

Na vlastní oči jsem viděl, jak si tohle:
http://www.atal.cz/page.php?m_ssekce=9&article=5&lang=cz
popovídalo přes ten "OBD" konektor u spolujezdce s mojí EEC IV a ABS!

Normálně to ukazuje živý data za běhu motoru - grafy průběhu signálů z čidel, doby vstřiků, napětí - prostě VŠECHNO.
Výsledek na mým autě: lambda sice nějakej signál dává, ale pro jednotku je to pořád chudá směs a špatný dobíjení (jen 13,1 V).


Nevíte někdo cenu?

_________________
[url=http://www.fordfans.cz/galerie/index.php?cat=10025]


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 čer 2008 11:49 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 11 úno 2007 17:51
Příspěvky: 47
Bydliště: Děčín
jak píše dj.DEKL někde ti to může nasávat falešnej vzduch,většinou je to příčina špatné váhy vzduchu,ale zkus vyčistit technickým benzínem ty odporové drátky a uvidíš.a vypadá to,že máš lambdu v háji nežere ti to??a asi už máš vydřenou odporovou dráhu na jezdci na klapce zkusit jinou.

_________________
FORD Escort 1.6i 16V 1994 DOHC - EFI , servo , sibr , 3-dverko , komplet nove brzdy , novy vyfuk , homokinetaky , tlumiče , čepy , veskere filtry a elektrika(prepajena pojiskovka,vycisten volnobezny ventyl).


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 čer 2008 20:22 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 17 úno 2005 08:58
Příspěvky: 746
Bydliště: Plzeň
tak esco jezdi po meste za cca 9 litru,coz mi zase neprijde jako nejak moc v mestskym provozu.spis me desi ze obcas studenej motor jde na 3 ale staci proslapnout plyn a je to ok.je tam teda jeden kabel a jedna svicka jina nez ty ostatni.mam v planu zakoupit sadu kabelu a svicek primo u forda,tak doufam ze to pak bude ok.kdyz odpojim RJ vynulujou se ty chyby??

_________________
mondeo......


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 čer 2008 00:24 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 11 úno 2007 17:51
Příspěvky: 47
Bydliště: Děčín
odpojit baterii tak na 30 min a budou nulové ale pak musíš nastavovat zase rj.tam stačí kdyz vynulujes jen pamet při zacatku testu odpojit klemu a budes mit vynulovanou pamet nebo po te 1 ale dlouho jsem to uz nedelal tak zkus obe varianty,tam potom nemusis znovu ucit rj

_________________
FORD Escort 1.6i 16V 1994 DOHC - EFI , servo , sibr , 3-dverko , komplet nove brzdy , novy vyfuk , homokinetaky , tlumiče , čepy , veskere filtry a elektrika(prepajena pojiskovka,vycisten volnobezny ventyl).


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 čer 2008 07:59 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 dub 2007 12:20
Příspěvky: 75
Bydliště: Brno
Mikesh: no, na takové to domácí testování to asi neni.

Majitel říkal cosi o 90ti tisících, ale mám pocit, že tam měl od tý firmy víc věcí..

_________________
Obrázek Ford Focus 2.0i :: 130 PS :: Magnum grey


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 čer 2008 08:57 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 26 bře 2004 09:19
Příspěvky: 535
Bydliště: Praha
ten pristroj na diagnostiku stoji 59900,- bez DPH

_________________
FORD Focus 1.8 TDCi, S-MAX 2.0i


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 čer 2008 01:04 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 25 čer 2008 00:48
Příspěvky: 24
Bydliště: okres Přerov
Zdravím, řeším škubání Mondea po zahřátí, diagnostika vyhodila 327 a 172, 172 lambda, to je jasný a 327 je podle http://www.fordfans.cz/technics/3diag.htm
Elektronický převodník tlaku (EPT)/diferenciální tlakový spínač recirkulace výfukových spalin (DPFE)/elektronický podtlakový regulátor(EVR), v originále
podle http://www.wpk.p.lodz.pl/~pawelzap/sche ... reader.pdf je 327 popsané jako EGR valve position circuit below minimum voltage...což podle mě znamená, že obvod EGR ventilu je pod minimální hranicí napětí.
Tak se chci ujistit,od čeho se odrazit. Vím,že je v mondeu snímač tlaku ve výfukovém potrubí, pak je tam pod klapkou napíchnutý nějaký elektromag. ventil,který reguluje tlak v hadičce,která dál vede do EGR ventilu a řídí jeho činnost (podle mě podobně jako je regulátor tlaku paliva-takže podtlakem v sání se ventil otvírá/zavírá) a propouští z výfuku zpět do sání bordel,snad je to k něčemu pro emise,ale podle mě si zbytečně vymýšlejí blbosti,aby mohli pak těžit na opravách,páč tenhle bazmek prý jde na hodně autech do kytek...no...abych to zkrátil,neřešil už někdo tenhle problém? Omlouvám se jestli to patří jinam...to cukání je hodně ostré, takže bych to typoval spíš na zapalování,ale to je vyměněné a navíc diagnostika mi vyhodila jen tyhle dva kódy (172 a 327), navíc mě zaráží, že po vypnutí a opětovném nastartování jede zahřáté auto zase chvíli v pohodě, někdy to samo přestane....už jsem z toho jelen s opičí hlavou,asi to pustím někde z kopce...omlouvám se za ten román....za každou radu mockrát děkuji,příjemný den.



mno,takže EVR bazmek, který reguluje EGR ventil je pod drnem, nevíte náhodou někdo za kolik se to dá sehnat?

_________________
Ford SMax 2010 2.0 TDCi 100kW
Ford Mustang 2006
________________________________
VW Passat Variant 1.6
Ford Mondeo kombi MKI 1995 1.6i 16V
Daewoo Matiz 1999 0.8i
Ford Fiesta MKIII 1989, 1.1i
Skoda 120 LS 1988


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 čer 2008 15:54 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 17 úno 2005 08:58
Příspěvky: 746
Bydliště: Plzeň
velkybanan píše:
552-552-1-122-157-158-172-122-157-158-172

552-552 test motoru
1 mezera
výpis paměti:
122-157-158-172 chybové kódy
122-157-158-172 opakované chybové kódy

552 Obvod přidaného vzduchu
122 Snímač polohy škrtící klapky - nízká hodnota
157 Snímač MAF - nízká hodnota
158 Snímač MAF - vysoká hodnota
172 Snímač HEGO (lambda) - (chudá směs)




takže sem se v tom opět vrtal....všechno jsem vycistil,od MAFu až po volnobez.ventil,zkontroloval tesnost sani,vynuloval RJ a opet provedl diagnostiku s timto vysledkem:

pri prvnim testu:5-5-2-5-5-2-1-5-1-2-5-1-2....prislo mi to nejaky divny tak jsem test opakoval jeste 3x s uplne jinym vysledkem:5-5-2-5-5-2-----1------1-1-1-1-1-1

takže z prvniho testu jsem jelen,ale z tech dalsich uz by to melo byt ok.

_________________
mondeo......


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 čer 2008 16:36 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 17 úno 2005 08:58
Příspěvky: 746
Bydliště: Plzeň
tak jsem si aktivne jeste udelal test se spustenym motorem a to sem nemel delat......

1-1...otacky mirne vzrostli a pak klesly......-1- zacatek testu...-1-1-1-5-5-3-8-5-2-1-1-1-6-5-3-8-5-2-1

test č.2:...-5-3-8-5-2-1-5-2-8-5-2-1
test č.3:...-1-7-2-5-3-8-5-2-1-1-7-2-5-3-8-5-2-1

tak to nechapu uz vubec!diky za rady kluci :-D

_________________
mondeo......


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 črc 2008 22:44 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 17 úno 2005 08:58
Příspěvky: 746
Bydliště: Plzeň
nikdo nevi???

_________________
mondeo......


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 črc 2008 00:01 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 25 čer 2008 00:48
Příspěvky: 24
Bydliště: okres Přerov
možná se ti tam zamíchala chybka,když jsi to odečítal, nicméně máš tam (nejspíš) 538, což je chyba při obsluze u dynamického testu a 521 je spínač posilovače, takže jsi pravděpodobně nedělal to co se má při dyn. testu dělat, někde to tady bylo popsané,jestli to nenajdeš,tak to někde v počítači mám,kdyžtak dej vědět. Dál tam máš (asi) 172, což je lambda,že ti hlásí pořád chudou směs, což jsem měl i já,když byla lambda KO, hlásila furt chudou, nepřepínala do vyššího napětí, takže EEC si myslela, že je směs furt chudá a pořád tím pádem obohacovala...spotřeba 9 litrů na 1.6 s hodně lehkou nohou byla na palici...pokud ses jenom nepřehlédl a máš tam i 528 (a ne opětovně 538) tak jsi možná zmáčkl spojku při tom testu. Jak jsi psal, že jsi udělal reset a pak diagnostiku,tak nevím jestli jsi po resetu ještě před diagnostikou udělal učení EEC, pokud ne, tak může být diagnostika nesměrodatná, protože se EEC teprve učí, ale to je jen moje teorie, určitě bych dělal diagnostiku až po naučené EEC a ujetí min 50km.

_________________
Ford SMax 2010 2.0 TDCi 100kW
Ford Mustang 2006
________________________________
VW Passat Variant 1.6
Ford Mondeo kombi MKI 1995 1.6i 16V
Daewoo Matiz 1999 0.8i
Ford Fiesta MKIII 1989, 1.1i
Skoda 120 LS 1988


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 črc 2008 10:16 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 17 úno 2005 08:58
Příspěvky: 746
Bydliště: Plzeň
:shock: diky.

mas pravdu,RJ jsem neucil.je to mozny ze jsem se prekouk,dioda blika jako blazen:-))))

skusim nekde sehnat tu lamdu a uvidim.dik moooc za pomoc

_________________
mondeo......


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 črc 2008 21:50 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 10 zář 2007 18:55
Příspěvky: 259
Bydliště: Brno
Máte někdo ověřený způsob přečtení závad na Escu 98? Přečtení se nezdařilo u třech nezávislých servisů vč. Fordu. Podle příspěvků jsem zkoušel LED přímo přes piny ŘJ a také přes Zásuvku OBDII. Blikátko ani náhodou. Zkusil jsem vyměnit ŘJ - také nekomunikuje s PC. Dráty k OBDII jsou jak mají být podle schemat i s porovnáním (i proměřením napětí) podle jiného Esca (ten nebyl na diagnostice).
Smířím se s tím že to nevyblikám, stačí mi když se podaří přečíst závady - u fakt zkušeného profíka -mám podezření na váhu. Díky za tip.

_________________
minulost: Escort 1,6 16V Zetec CLX, 98


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 zář 2008 20:28 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 17 lis 2006 14:26
Příspěvky: 15
Bydliště: Mikulovsko
Caute. Chtel bych se zeptat, jestli mi to k necemu bude, nebo jestli vite o necem lepsim. Diagnostikou jsem se zatim nezabyval, tak patram a ptam se... ;-)
Dik za rady.
http://www.motordiag.cz/produkt/fast-KKL

_________________
Esko 1.8, 16V ZETEC (115k), r.v. 97 GHIA, Tuscany ...snad jen kdyby nerezivěl...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 zář 2008 20:31 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 17 lis 2006 14:26
Příspěvky: 15
Bydliště: Mikulovsko
Je tu jeste jedna predrazena blbinka :wink:
http://www.motordiag.cz/znacka/ford

_________________
Esko 1.8, 16V ZETEC (115k), r.v. 97 GHIA, Tuscany ...snad jen kdyby nerezivěl...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 zář 2008 07:31 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
Ten první je ti na prd a ten druhý nejspíš taky - ale ty normy neznám, spíš jen soudím podle toho, že v seznamu aut Escort není...

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 zář 2008 22:34 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 čer 2007 09:06
Příspěvky: 74
Bydliště: Beroun
Ahoj všem
Sestrojil jsem si vyblikávačku a nic. Napojil jsem to dle návodu do ŘJ na PIN 17, 48 ukostřil přes vypínač a nic se nedílo. Když jsem dal plus na baterku a - z diody do PINu 17, stále to svítilo a o to víc, když jsem zapnul zapalování.
Když jsem dal plus z diody na Pin 17 a - ukostřil, ani se nerozsvítila. Dneska u mě byl kamarád, dělá přímo u Forda a přinesl s sebou noťase, že diagnostiku uděláme. Nekomunikovalo to. :smt010 Doma jsem to proměřil, jestli jde do zásuvky šťáva a jde následovně. Vím někomu to taky nekomunikovalo, tak proč tam ale jinak ta zásuvka je. Komu jinému, než autorizovanému servisu by byla určena.

Obsazené mám PINy : 3,4,5,7,11 a 16.

Při vypnutém klíčku jde do PINu č. 3 0,05V

Při zapnutém klíčku jde do PINu č. 3 4,79V
č. 7 10,86V
č.11 0,24V

Při běžícím motoru: č. 3 4,82V
č. 5 0,03V
č. 7 12,26V
č. 11 0,26v

Co Piny 4 a 16? Kostra? Napadlo mi, že zástrčka z diagnostiky může mít jinak obsazené PINy, ale zatím to nemám potvrzené.

Můžete mi někdo změřit, zda Vám zásuvka udává na měřáku to samé a zkokntrolovat to s el. schématem?

děkuji.

Jo a jinak, ventil odvětrání klikové hřídele chrastí jako kr...va a navíc má označení 1A, což je na 1,8 já mám 1,6 zetec a tam patří údajně označení C. Ještě jsem měl špatně nasazenou a na druhém konci vypadlou hadičku, co vede od sacího potrubí někam za domeček termostatu. Trubička o malém průměru.

Takže to mám proměřit, dát nové svíčky a kabely a pak uděláme diagnostiku. říkal, že bude shnilej nějakej drátek za diagn. zásuvkou, ale už nebyl čas to ověřit. :(

_________________
Ford Escort kombi 1.6 16V zetec r.v. 1997
pár fotek z oprav, mohlo by se někomu hodit. http://smejky1.rajce.idnes.cz/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 zář 2008 09:27 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 čer 2007 09:06
Příspěvky: 74
Bydliště: Beroun
Co jsem se dozvěděl od mechanika, Piny jsou obsazeny prý takto:

16) plus
4) mínus
3,11,5) PCM snímače

7) ABS


Takže pokud to má takto správně fungovat, neleze mi šťáva do PINu 16)

Nemám pravdu? no, já :smt102

_________________
Ford Escort kombi 1.6 16V zetec r.v. 1997
pár fotek z oprav, mohlo by se někomu hodit. http://smejky1.rajce.idnes.cz/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 zář 2008 20:01 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 22 zář 2008 19:42
Příspěvky: 11
Bydliště: Vranov nad Topľou, Slovenská republika
Podľa návodu na prvej strane som si pospajkoval obvod s diódou a rezistorom 1,2kOhm. pramo na baterku mi to svietilo, po zapojeni do zasuvky mi to tiez svietilo (kluc v spinacej skrinke som nemal pretoceny) ... spodne dve diery zasuvky som mal prepojene na kratko a do diery v špici zasuvky som pripojil zaporny pol diody, kladny som pripojil priamo na baterku, tak ako je to v navode. Urobil som asi 10km aby motor sa zohrial na pracovnu teplotu. Dojdem domov, zapojim obvod na zasuvku, dioda svieti, pretocim klucom do polohy II a nic ... dioda neblika, stale svieti. V com som urobil chybu? V navode som cital ze po pretoceni kluca blikne jeden krat, potom sa spusti seria blikani a az potom sa zacne test motora vyblikavat ... no mne to stale len svietilo ... poradte pls.

Obrázek

_________________
Ford Escort 1.6 CLX, 75kW, r.v. 1990, CVH, EFI, EDIS


Naposledy upravil Mich@l dne 24 zář 2008 18:38, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 840 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 42  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz