fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 19:17

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 304 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 16  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 dub 2005 11:55 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
To Sedloň vidím že máš problémy s počítáním, dělí se to přesně naopak, spotřeba je kolik litrů/počtem kilometrů.
Tedy 40:5= 8 l/100km
nebo 40:6=6.66 l/100km

To co jsi počítal ty je kolik km ujedeš na 1 litr benzínu

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 dub 2005 12:07 
sedloň píše:
tak jinak...kolik km najezdite na plnou nadrz?nadrz je na nakejch 50L a rezerva asi 8L...takze kolik km najezdite na 40L paliva?ja najezdim v zime 500km a v lete 600km......ale kdyz to pocitate 500km:40L=12,5
ale kdyz to tak vemu.....600km:40L=15...tak by me zajimalo jak si pocitate spotrebu


Ty vole, jestli tady takhle tu spotřebu počítaj všichni, tak by možná nebylo na škodu všechno smazat... :D :D :D :D
Co teprve, kdybys na tu plnou nádrž najel 700 km - pak bys měl spotřebu 17,50. Nepřislo Ti divný, že když si najel víc, tak si měl vyšší spotřebu? :D


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 dub 2005 12:20 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 16 dub 2004 13:03
Příspěvky: 510
Bydliště: nedaleko FM
Tak to je opravdu síla. Takže je potvrzeno, že ve vzduchu to není :lol:

_________________
Toko

Kia XCeed GT-line 1,5 T-GDI/118 kW, šedá Penta Metal, 09/2023
Opel Corsa Enjoy 5D, 1,2-16V/63 kW, 05/2014, Sunny Melone
Kia Ceed SW 1,6 GDI/99 kW, 11/2013, šedá metalíza - prodáno
Ford Mondeo 5D, 1.8 SCi 96 kW - 6 kvalt, 01/2005, stříbrná Machine - prodáno
Nissan Almera HB N16, 1.5-16V/66 kW, 12/2000, modrá perleť - prodáno
Ford Escort Turnier 1.8, 16V-85 kW, Ghia, 11/1997, Tourmallard Green - budiž mu vrakoviště lehké


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 dub 2005 12:33 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
sedloň píše:
,jak mas repasi hlavy ze to min zere....ale spis bych se priklonil k tomu ze je lepsi chod motoru...apropo.....kolik te stala repase a co ti vsechno udelali?ale na spotrebu zabrouseni hran ventilu urcite moc vliv nema...spis na komresy a vyvazenejsi chod motoru a na emise......nejsem odbornik od fordu,tohle je muj nazor...


Repase hlavy je popsána tady>
http://fordfans.cz/phpBB2/viewtopic.php ... pase+hlavy

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Naposledy upravil Standa dne 01 dub 2005 12:34, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 dub 2005 12:33 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
No, já myslím že Sedloň chtěl popíchnout ostatní, zda to nepočítají špatně, aby se nedivili, proč se nemohou dopočítat. Docela logicky to z jeho příspěvku vyplývá, snad jen nepoužil správný ksichtík a nezdůraznil, že jemu je jasné, jak se to počítá...

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 dub 2005 12:58 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 17 úno 2005 08:58
Příspěvky: 746
Bydliště: Plzeň
...ale ta moje spotreba 10ti litru v mestskym provozu je realna....brzda plyn.....jezdim hodne rychle,mysky a tak......to to potom roste....pri ekonomicke jizde se na tech 8 dostanu taky......pri 120 po dalnici tocim necelejch 3000.jo doufam ze ste to moje pocitani vzali jako prdel!chtel sem tu trosku rozvynout nakou diskusi. :oops: :lol: :lol: :lol: :lol:

_________________
mondeo......


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 dub 2005 13:05 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 16 dub 2004 13:03
Příspěvky: 510
Bydliště: nedaleko FM
Nagant píše:
No, já myslím že Sedloň chtěl popíchnout ostatní, zda to nepočítají špatně, aby se nedivili, proč se nemohou dopočítat. Docela logicky to z jeho příspěvku vyplývá, snad jen nepoužil správný ksichtík a nezdůraznil, že jemu je jasné, jak se to počítá...

No jestli chtěl popíchnout, tak to moc šťastně neudělal.
A k těm kilometrům. Většinou tankuju 48-50 litrů benzínu, převážně u stejné benzínky a většinou i na stejném stojanu. Tím tak trochu eliminuju vliv čerpadla a vypínání. Pokud chci občas dopočítat průměrnou spotřebu za nějaké období, tak tankuju až po hrdlo. A na těchto cca 50 litrů najedu 600-650 km, těch 600 v zimě. Takže v zimě ta spotřeba vychází tak 8,2-8,3. Nejnižší spotřeba mi pak vychází spíše na jaře a na podzim, kdy jsem tak na úrovni 7,5 l. V létě to pak závisí na používání klimy, to pak vyleze na 7,8-8 l.

_________________
Toko

Kia XCeed GT-line 1,5 T-GDI/118 kW, šedá Penta Metal, 09/2023
Opel Corsa Enjoy 5D, 1,2-16V/63 kW, 05/2014, Sunny Melone
Kia Ceed SW 1,6 GDI/99 kW, 11/2013, šedá metalíza - prodáno
Ford Mondeo 5D, 1.8 SCi 96 kW - 6 kvalt, 01/2005, stříbrná Machine - prodáno
Nissan Almera HB N16, 1.5-16V/66 kW, 12/2000, modrá perleť - prodáno
Ford Escort Turnier 1.8, 16V-85 kW, Ghia, 11/1997, Tourmallard Green - budiž mu vrakoviště lehké


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: M.
PříspěvekNapsal: 01 dub 2005 14:27 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 úno 2005 13:17
Příspěvky: 533
Bydliště: Praha
V lete s 1,6 jezdim i pod 7l/100km, ale mimo mesto a ne na dalnici 130km/h. Ted v zime jsem jel mimo mesto za 7,2l/100km, ale po meste to ted vypada na 9-10l/100km :cry: to mesto me se*e, protoze spis jezdim usporne, nez ze bych nekde honil otackomer :shock: fakt je, ze ve meste clovek najede 10-20km a ty prvni kilometry, to je spotreba jako krava :x

_________________
Ford Mondeo combi GHIA, Duratec HE 1.8 92kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 dub 2005 06:22 
Takže spotřeba 8l :lol: při podobném režimu jako dřív.
Na jednu stranu - spokojenost 8) , ale na druhou stranu, čím to bylo? Vlasně jsem nic neopravil, ani nenašel. :roll: :?: No za měsíc pojedu tak 2 x 300 km tak uvidíme...
Jen dodám, že to není tím, že zkončila zima, žralo mi to i v létě.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 dub 2005 09:48 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 úno 2005 13:17
Příspěvky: 533
Bydliště: Praha
klob píše:
Takže spotřeba 8l :lol: při podobném režimu jako dřív.
Na jednu stranu - spokojenost 8) , ale na druhou stranu, čím to bylo? Vlasně jsem nic neopravil, ani nenašel. :roll: :?: No za měsíc pojedu tak 2 x 300 km tak uvidíme...
Jen dodám, že to není tím, že zkončila zima, žralo mi to i v létě.


No 8l/100km s 1,4, to by me teda stvalo 8) ale fakt je, ze i podle tabulek 1,4 zere vic nez 1,6, takze je to asi jakz takz v norme

_________________
Ford Mondeo combi GHIA, Duratec HE 1.8 92kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 dub 2005 09:51 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 08 úno 2005 13:15
Příspěvky: 1068
Bydliště:
no, me to zere 8.4 ale to to sakra honim, myslim ze na 7.5 neni proble se dostat, to ze 1.4 zere vic, to byl jeden z duvodu moji velky radosti, ze mam 1.6 :-) Zrovna nedavno sem jel 190 po dalnici a vzpomel si na maja, jak rikal, ze mu to jede 190, fakt se tomu neda verit, i na 1.6 je to uz hodne dost....

_________________
carPWR


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 dub 2005 13:32 
Pánové, co názor, to originál. Asi se nikdy nedopídíme, za kolik by to Esco mělo jezdit.
Nicméně jedna zajímavá věc - má osobní zkušenost.

Cesta Pardubice - Vídeň a zpět, v SRPNU celou jízdu zapnutá klima, spotřeba 8,0 l/100 km (letní gumy Continental)

Cesta Pardubice - Vídeň a zpět, v PROSINCI celou jízdu bez klimy, spotřeba 7,14 l/100 km Zimní gumy Eurotec Snow-Wolf)

podotýkám, stejně plné auto, stejný řidič (já), stejný styl jízdy. Tank u stejné benzínky, stejný stojan... prostě ideální podmínky proměření. A výsledek???
Podle mě si klima jednoduše polkne 0,8 l na 100 km. To je 10% spotřeby a to už je sakra vlivný faktor.

Jinak přůměr za posledních 9 měsíců mám 8,32 l/100 km, je v tom vše včetně pár cest s naloženým přívěsem.

Co vy nato?

MIRIS


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 dub 2005 13:45 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
Nemusí to být jenom tou klimou. Nezapomeň že v zimě jede motor líp protože lépe spaluje. Studený vzduch pojme při stejném objemu vice kyslíku a motor má lepší účinost. To, že většina má v zimě větší spotřebu je dáno tím, že jezdíme krátké tratě a sotva se dostane motor na provozní teplotu tak už zase stojíme. Motor tedy jezdí s bohatou směsí a spotřeba roste. Ve tvém modelovém příkladu byl motor na provozní teplotě několik stovek km a pak se už projeví výhoda studeného vzduchu. Navíc jsi asi nejel ve sněhu 30 km rychlostí ale po asfaltu jako v létě. Jinak mi plně naložené kombi v létě s klimou vzalo na 2500km v průměru 7,8.

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 dub 2005 13:45 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 08 úno 2005 13:15
Příspěvky: 1068
Bydliště:
..myslim ze mas spotrebu dobrou, ja mam 8.4 kdyz jedu rychle, kdyz se krotim tak min, musim nekda zkusit jezdit eko, jsem zvedavej, jestli se dostanu na 6.5 :-)

_________________
carPWR


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 dub 2005 13:45 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 18 úno 2005 09:56
Příspěvky: 240
Bydliště: Zlín
Jojo , mám to stejné a nemohu se už dostat níž.

Včera jsem tankoval 33 L na 400 km což mi činí pokud dobře počítám 8,25 L/100km.

Ale o ceně benzínu se radši nebavím , cítil jsem průser už když měla včera Shellka 27,90 , tak jsem vlítnul na Agip a stihl jsem 27,30 , mohl bych se vsadit , že to už srovnali.
Ať mi nikdo neříká , že se kluci neznají ,na třech kilometrech Shell 2x , Agip , ÖMW , Aral , všichni mají vždycky přesně stejně , kde je nějaký konkurenční boj ? Stačí jenom aby Kotangens ve zprávách naznačil , že se možná zdraží a už to kluci ženou přes noc o osmdesát halířů nahoru a všichni naráz . Jo , ale když to majíi zhodit , tak to jim trvá 50 halířů čtrnáct dní , parchanti . . no , už jsem se vykecal . . . .

_________________
Ford Escort Combi 1,6 16V Zetec 06/96
Zes Rodek (zemřel 21.9.2006) , ovály Focal , 165 Spectron , SW Sony , Cap . . .
mr.rus@seznam.cz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 dub 2005 14:10 
To Standa:
s tím vzduchem to myslíš tak,že nízké teplotě je vyšší specifická hmotnost vzduchu (což opravdu je - viz horkovzdušné balony) a tím, se do směsi dostane víc vzduchu (na váhu i víc kyslíku) při stejném objemu jako v létě?

MIRIS


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 dub 2005 14:20 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
To Miris: Přesně tak těžší vzduch znamená více kyslíku pro spalování a tedy větší výkon a lepší účinnost motoru.

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 dub 2005 14:35 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 úno 2005 13:17
Příspěvky: 533
Bydliště: Praha
carPWR píše:
no, me to zere 8.4 ale to to sakra honim, myslim ze na 7.5 neni proble se dostat, to ze 1.4 zere vic, to byl jeden z duvodu moji velky radosti, ze mam 1.6 :-) Zrovna nedavno sem jel 190 po dalnici a vzpomel si na maja, jak rikal, ze mu to jede 190, fakt se tomu neda verit, i na 1.6 je to uz hodne dost....


Jak uz jsem tu psal, dlouhodobe jsem nekde na 7,7l/100km (ale jezdil jsem se spatnym termostatem). co zkousim mereni od tankovani do tankovani, tak se mimo mesto da jezdit v pohode za nejakych 7-7,3l /100km. V lete jsem obcas za 6,5 jezdil, ale to chtelo okresky a jet tak nejak normalne. Ani mi tak nejde o penize za benzin, ale spis me to bavi zkouset, kam az se da ses potrebou dostat a to jezdim cca na max. povolene rychlosti s tim, ze vcas vyrazuju a plachtim na neutral, vyuzivam rozjezdu do protikopcu apod. Co mam vypozorovane, tak vliv jizdy na spotrebu je o dost mensi nez u stare stopetadvacy. ta pri normalni jizde brala do tech 7,5, ale kdyz jsem se snazil, slo to i pod 6.
na escu jsem mel na tachaci nejvic 180, jeste by to asi jelo, ale vubec nerikam, ze to bylo v pohode, v pohode to jede jeste tak tech 150-160 (4000rpm)... tech 190 muze byt blizko realne maximalky 177km/h (ty to budes mit ale s CTX urcite zase jinak :lol: )

_________________
Ford Mondeo combi GHIA, Duratec HE 1.8 92kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 dub 2005 14:46 
carPWR píše:
no, me to zere 8.4 ale to to sakra honim, myslim ze na 7.5 neni proble se dostat, to ze 1.4 zere vic, to byl jeden z duvodu moji velky radosti, ze mam 1.6 :-) Zrovna nedavno sem jel 190 po dalnici a vzpomel si na maja, jak rikal, ze mu to jede 190, fakt se tomu neda verit, i na 1.6 je to uz hodne dost....


no comment ... zas sme v rovine teorii, tabuliek a dohadov a emocii. Ktosi tu spominal ze motory maju v skutočnosti vacsi vykon ako je uvedeny. Mozno tam mam namiesto 55kW o niečo viac, mozno 55.99 ... :)


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 dub 2005 14:57 
Standa píše:
To Miris: Přesně tak těžší vzduch znamená více kyslíku pro spalování a tedy větší výkon a lepší účinnost motoru.


Tak mi to nedalo a kouknul jsem se do chytré knihy. Změna objemu vzduchu při delta t 30 stupňů je nějakých 11% (bez ohledu na tlak)a to je skoro dost na to aby to funfovalo jak říkáš.
Nu ještě si říkám, že teda musel foukat stejně silný vítr stejného směru...
Ale kolik si potom polkne podle tvé zkušenosti klima?

MIRIS


Nahoru
  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 304 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 16  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 52 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz