fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 15:39

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Hrdzava voda
PříspěvekNapsal: 18 črc 2008 11:31 
Offline
Nováček

Registrován: 20 úno 2008 04:42
Příspěvky: 12
Bydliště: Moldava nad Bodvou, Slovensko
Ahojte, mam taky uz dost dlhotrvajuci problem a mozno je to tak aj u viacerych a to je ze mam neskutocne hrdzavu vodu. Neviem co s nou, uz som skusal vseliake zazracne veci a pridavky ale stale nic po kazdej vymene je asi hodinu cista a potom je zase akoby som ju vobec nemenil. :( Je jdeno ci je tam destilovana voda alebo nemrznuca zmes, stale je to o tom istom. Som pocul ze to mozu sposobit blbe protimrazove zatky alebo ako sa im nadava, po kontrole boli vsetky uplne v pohode ale aj napriek tomu som ich dal vsetky uplne vymenit, stalo ma to celkom slusne peniaze ale ani tak nic z toho :( . Viete mi nejak poradit co s tym alebo ako tomu aspon trosku pomozem, lebo nadrzku mam uz tak zababranu ze nevidim kolko je v nej vody resp. kavapaliny. Vopred vdaka.

_________________
Ford Escort 1.6D, 1988 najazdenych cca 500tis. :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 črc 2008 11:43 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 27 srp 2007 22:40
Příspěvky: 2
Bydliště: Poděbrady
Nelil jsi tam přípravek na utěsňování chladice?
Měl jsem stejný problém se stejným motorem.
Voda byla hnědá asi 2 roky.Potom jsem propláchnul celý chladící systém a bylo to v pořádku.

_________________
FORD ESCORT combi 1.8 TD 51kW r.v.9/96 (klima,servo,šíbr,2xbag,dálka RJ CZ KEY)

FORD ORION 1.6 DCL r.v.87 (minulost)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 črc 2008 11:58 
Offline
Nováček

Registrován: 20 úno 2008 04:42
Příspěvky: 12
Bydliště: Moldava nad Bodvou, Slovensko
jirka57 píše:
Nelil jsi tam přípravek na utěsňování chladice?
Měl jsem stejný problém se stejným motorem.
Voda byla hnědá asi 2 roky.Potom jsem propláchnul celý chladící systém a bylo to v pořádku.



Nie vobec nic take som tam nelial, akonahle vidim ze mi tecie chaldic v tom momente ho menim, nebabrem sa s tym. takze tym to nebude :( ale vdaka za odpoved

_________________
Ford Escort 1.6D, 1988 najazdenych cca 500tis. :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 črc 2008 21:34 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 13 bře 2007 22:20
Příspěvky: 232
Bydliště: SK
Najlepšie urobíš, keď to prepláchneš. Ale pekne po poriadku. Na bloku motora, v mieste kde doň vchádza mierka na olej je zátka s hlavou na 14stku kľúč. Je na nej kužeľový závit, teda sa sama tesní. Cez golu ju odkrúť. Dávaj pozor,/ môže ísť ťažko/ aby si ju neulomil. Tadiaľto vytečie hrdzavý sajrajt spomedzi valcov. Musíš to samozrejme prelievať hadicou cez nádržku.
Potom odpoj hadicu, ktorá vedie z hlavy do kúrenia a znova preplachuj. Vyčistíš takto hlavu. Ďalej odpoj aj druhú hadicu, čo ide z kúrenia. Prúdom vody z hadice prepláchni radiátor kúrenia. Aj tam sa budeš diviť, čo odtiaľ pôjde. Pozor ale na tlak a prietok vody, ktorý použiješ. Príliš veľkým zničíš radiátor kúrenia. Nakoniec odmontuj chladič a mimo auto ho dobre popreplachuj, až kým nepôjde čistá voda. A ešte vypláchni aj spodnú hadicu od chladiča cez nádržku. Takto to vyčistíš na 90%. Na 100 by to bolo, keby bola dolu aj vodná pumpa. Okolo nej je ešte maglajz, čo ináč von nadostaneš. Iba ak nejakou chémiou.
A nakoniec umy aj nádržku. Tá je asi tiež už červená. Pomôže kyselina chlorovodíková/drogéria/ a ostrejší piesok na otryskávanie. Otvory zaslepiť, kyselinu s pieskom dnu a ideš ako barman so šejkrom. Niekoľkokrát zopakovať a nádržka bude ako by ju jedna mater mala :D.

_________________
Escort 1,8TD Combi


Naposledy upravil moto dne 19 črc 2008 06:42, celkově upraveno 2

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 črc 2008 06:11 
Offline
Nováček

Registrován: 20 úno 2008 04:42
Příspěvky: 12
Bydliště: Moldava nad Bodvou, Slovensko
moto píše:
Najlepšie urobíš, keď to prepláchneš. Ale pekne po poriadku. Na bloku motora, v mieste kde doň vchádza mierka na olej je zátka s hlavou na 14stku kľúč. Je na nej kužeľový závit, teda sa sama tesní. Cez golu ju odkruť. Dávaj pozor,/ môže ísť ťažko/ aby si ju neulomil. Tadiaľto vytečie hrdzavý sajrajt spomedzi valcov. Musíš to samozrejme prelievať hadicou cez nádržku.
Potom odpoj hadicu, ktorá vedie z hlavy do kúrenia a znova preplachuj. Vyčistíš takto hlavu. Ďalej odpoj aj druhú hadicu, čo ide z kúrenia. Prúdom vody z hadice prepláchni radiátor kúrenia. Aj tam sa budeš diviť, čo odtiaľ pôjde. Pozor ale na tlak a prietok vody, ktorý použiješ. Príliš veľkým zničíš radiátor kúrenia. Nakoniec odmontuj chladič a mimo auto ho dobre popreplachuj, až kým nepôjde čistá voda. A ešte vypláchni aj spodnú hadicu od chladiča cez nádržku. Takto to vyčistíš na 90%. Na 100 by to bolo, keby bola dolu aj vodná pumpa. Okolo nej je ešte maglajz, čo ináč von nadostaneš. Iba ak nejakou chémiou.
A nakoniec umy aj nádržku. Tá je asi tiež už červená. Pomôže kyselina chlorovodíková/drogéria/ a ostrejší piesok na otryskávanie. Otvory zalepiť, kyselinu s pieskom dnu a ideš ako barman so šejkrom. Niekoľkokrát zopakovať a nádržka bude ako by ju jedna mater mala :D.


Diky pekne za radu, vidim ze to nebude na kratko ale urcite sa do toho pustim, a ked to budem mat za sebou tak urcite dam vediet o vysledku, dufam ze bude tajy ako by si asi kazdy zelal. Zatial vdaka za rady. :)

_________________
Ford Escort 1.6D, 1988 najazdenych cca 500tis. :)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 38 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz