Ahoj všichni, vím, že se to tu řeší pořád dokolečka, ale nějak si už nevím rady, zkoušel jsem víceméně všechno, ale pořád se mi nepodařilo aby motor šel pěkně
. Tak zkusím popsat co motor provádí - jedná se o MkV 1.6 CVH : motor udrží volnoběh až po přidání plynu (ale někdy normálně i bez) a při ustálení jsou různé hodnoty volnoběhu (od 500 po 1500), pak taky se mi zdá, že pokud je motor studený nechce se mu táhnout. Ale nejhorší věc - teď auto cca 3 měsíce stálo a po znovunastartování je volnoběh naprosto příšernej
- pokud se drží cca 1000 a výš tak to ještě jde, ale jak spadne pod 1000 tak se motor celý klepe, zároveň to vypadá jako by vynechával jeden válec, motor jde nepravidelně a to i když zvýším otáčky na 3000 tak slyším to vynechávání. Přišel jsem na to, že když odpojím čidlo teploty vzduchu tak motor naskočí napoprvé, běží klidně , ale zase nejede ve vysokých otáčkách a při jízdě si sám přidává na 2000... atd. Když odpojím MAP tak motor běží také klidně, ale po chvilce chcípne. Obě tyto čidla jsem zkoušel měnit, ale bohužel žádná změna - co by mohlo ještě souviset s těmito čidly ??( tedy co zkusit vyměnit ).
Další věc je, že se předělával výfuk, kvůli rozpadlému katu - takže teď je trubka až po koncový tlumič - je možné, že by toto dělalo takové problémy ?
Jinak v průběhu 2 let co je auto doma bylo děláno (zkoušeno) : měněná lamda, svíčky, MAP, čistěný volnoběžňák, čistěná klapka, proměřované kabely, TPS, cívka .... už fakt nevím.
Jediná věc co dává jiné hodnoty je cívka - v Etzoldovi píšou hodnoty myslím okolo 4.5 a já naměřil 2.2 - ale tuto hodnotu jsem naměřil i na druhém autě, které jezdí normálně....
Za každou radu předem děkuji, vím, že se to tu mnohokrát řešilo - snažil jsem se vše pročíst