fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 13:28

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 587 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 30  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 čer 2008 15:38 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 srp 2007 09:37
Příspěvky: 71
Bydliště: Brno, Wien
Koukam toto tema - studeny volnobeh je tu porad velmi oblibene. :) . Pochlubim se se svym volnobehem za studena. Nastartuju v pohode ale do 3 vterin potom zacne volnobeh nahle klesat az to proste docela rychle zdechne. Takle to ale obycejne nenecham a radeji pomuzu plynem to par vterin drzet na 3-4 tis. otackach. to se pak totiz chova lip a snazi se to drzet na 1200.Ale i tak pri rozjezdu je to slabe - pokud netocim aspon 2500 tak se to proste u rozjizdeji dusi a cuka. Voln.Ventil muj mechanik vyndal a vycistil a pak se to chovalo o neco lepe, ale jen asi mesic. a sice stacilo po nastartovani jen dupnout na plyn, vytocit na 3500 a nechat spadnout a bylo. ted uz to zase jde stejne blbe jak predtim. Hodne sem to tady procetl, vim ze to asi znamena ze ten ventil proste uz lepsi nebude a ze jeho nejlepsi leta jsou jiz pryc a ze musim koupit novej. Ja se ale bojim - co kdyz ho koupim a bude to stejny ?? Zkusim samozrejme prostrikat ty veskery kontakty, jak je tu psano. Dalsi dotaz je - neda se s tim odvetravanim klikovky udelat nejakej pokus kterym by se zzjistilo neco vic ? mam na mysli to treba uplne ucpat nebo ventil uplne vyndat a nechat to otevreny.. ?
Dik za pripadne rady,.
Volnobehu Zdar :) .

_________________
Ford Escort MK7 1,6 16V Zetec, combi, r.v. 1997


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 čer 2008 10:14 
Offline
Nováček

Registrován: 09 srp 2006 08:53
Příspěvky: 41
Bydliště: asasas
Kde se prosim nachazi ten ventil..?! Ani nevim jak vypada.. Uz ty otacky jsou strasny.. :( Diky moc

_________________
asasasasas


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 črc 2008 17:22 
Offline
Nováček

Registrován: 07 črc 2008 20:53
Příspěvky: 35
Bydliště: Hodonín
Zdravím Vás, mám problém, že když nastartuju, tak se mi otáčky dostanou jen na 700 a pokud auto nechám dál na volnoběh, tak začne chcípat a má tendenci úplně zdechnout... Pokud je pak už zahřáté, tak žádný problém není, otáčky se při volnoběhu dál drží na těch 700. Jeden známý mi říkal, že by to mohlo být tím, že tam není v provozu nějaká součástka, která zvyšuje volnoběh např. při zimním startu apod. Já bohužel přesně nevím, jaký je název té součástky :(

_________________
FORD ESCORT 1.8 TD, 51kW, sedan, rok výroby 1997, motor RVA


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 18 črc 2008 16:56 
Ahoj, potřeboval bych po delší době poradit s mým problémem s volnoběhem. Když nastartuju studenej motor, tak jsou otáčky ok, ale cca za 20 vteřin slítnou na 400-600, ale motor nechcípne, pak hned zase vystřelí na 1500 a takhle pořád dokola. Když se rozjedu, tak za cca 2 minuty jízdy je volnoběh v pořádku. Volnoběh za tepla je naprosto bez problémů.

Má někdo stejně blbou zkušenost? Na co se mám zaměřit, abych nemusel vyměňovat půl auta?


Naposledy upravil otas.pe dne 31 srp 2008 08:35, celkově upraveno 1

Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 črc 2008 17:20 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 20 zář 2007 18:22
Příspěvky: 1203
Bydliště: Kladruby nad Labem
Tohle přesně mě dělalo taky a nakonec to dělal MAF

_________________
Escort combi, 1997, 1,6 16V - 90HP bylo
Focus combi, 2000, 1,6 16V-100HP je
VW golf, 2006,1,6 FSI
http://www.fordfans.cz/galerie/thumbnai ... pby&uid=29
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 črc 2008 20:03 
to mi neděláš moc radost... :?


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 črc 2008 20:41 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 bře 2008 11:48
Příspěvky: 86
Bydliště: Hlinsko, Chrudim
naprosto stejný problém...pouze 1x denně ráno, když je to uplně studené, po ujetí cca 400m to neudělá...jako by sytič vypnul rychleji než by měl?..nastartuju 1400ot., pokles 1100, chvíli drží...pak 1tis. a pak 500tis. a hned si to přidá...a znovu poklesne..

_________________
Je: Focus MKI 1.8 Zetec combi
Byl: Escort MKVII 1.6 Zetec hatch


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 črc 2008 20:43 
jo to je přesně ono, jen vědět, čím to je.. :?


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 črc 2008 20:51 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 bře 2008 11:48
Příspěvky: 86
Bydliště: Hlinsko, Chrudim
obligátní volnoběžný ventil bych vyloučil, problém bych logicky dedukoval z nějakeho čidla teploty motoru? je tam něco takoveho? spekuloval bych směrem k tomu, že motor nepozná že je studeny a měl by sytit?.. zkušenější opravte mě..

_________________
Je: Focus MKI 1.8 Zetec combi
Byl: Escort MKVII 1.6 Zetec hatch


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 črc 2008 20:53 
také mě to napadlo, ale nechci něco zbytečně měnit, proto hledám někoho kdo se s tímhle problémem setkal.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 črc 2008 00:19 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 26 pro 2006 21:03
Příspěvky: 758
Bydliště: Praha
ja ti reknu cim to je a to naprosto presne!
totiz tohle jsem vyresil cca pred tydnem.a kupodivu to byla vec asi nejlevnejsi... VENTIL ODVETRAVANI KLIKOVE SKRINE!anebo jak se to... :-D

dela to ve fordu cca 700,-

a vymena detsky snadna...

_________________
Ford Escort kombi,r.v. 10/97,1.6 zetec 16v.
Seriovka jak se patri,ale umi prekvapit i silnejsi vozy:-).Zadni dil vyfuku Ulter Sport,8cm.zni to trosku jinak:-).sportovni filtr Green(no nic to nedela no:-)).pneu 15" 195/50(najednou uplne jiny auto!)Samy nesmysly,ale jako placebo efekt vynikajici.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 črc 2008 09:15 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 bře 2008 11:48
Příspěvky: 86
Bydliště: Hlinsko, Chrudim
zkusime, uvidime, případně poděkujem a pochválíme :wink:

_________________
Je: Focus MKI 1.8 Zetec combi
Byl: Escort MKVII 1.6 Zetec hatch


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 črc 2008 22:45 
Offline
Nováček

Registrován: 21 pro 2005 15:59
Příspěvky: 28
Bydliště: Stredni cechy
Tak jak? po vymene filtru odvetravani je to v pohode?

_________________
Escort combi 96 1.8TD GHIA
Scorpio 2.3 Ghia 1997


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 srp 2008 15:22 
Nic jsem zatím nezkoušel, právě jsme se vrátili z dovolený, auto to přežilo v pohodě, ale ten volnoběh za studena občas zablbnul, jinak žádnej problém. Až vyzkouším, dám vědět.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 srp 2008 19:12 
Tak jsem na to dneska sběžně koukal a zjistil, že mi někde buď fouká nebo přisává vzduch. Zaboha jsem ale nemoh přijít na to, od kud to je. Ozývá se to někde jakoby zprava za motorem (při pohledu zepředu). Určitě to nejde od sání. Má někdo nějakej nápad od kud by to mohlo být?


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 srp 2008 07:34 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
Obligátní hadička odvětrání klikovky?

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 srp 2008 17:17 
Tak jsem se konečně mrknul na tu hadičku jak píše Wizzy a je to ona. Kolínko co vede do bloku. Je děravý a když zacpu díru, tak volnoběh nekolísá. Neví někdo jaký je vnitřní průměr toho kolínka a jestli je na obou koncích stejný? Nechci ho vyrvat ven, dokud nebudu mít náhradu. Chystám se tam něco napasovat, páč 350,- za originám je chujovina.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 srp 2008 18:08 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 02 čer 2007 21:06
Příspěvky: 269
Bydliště: Bruntál
já tam mám hadici napojenou přímo na ventil odvětrávání a druhou stranu přímo do sání zezadu mimo tu kovovou trubičku co je u bloku a nevyšlo mě to ani na stovku. více zde jak popisuje perňa: http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic ... c&start=60

_________________
Citroen C5 break 2,0l 100kw LPG, výbava exclusive
FORD GALAXY 1,9TDI - minulost
FORD ESCORT 1,6i 16v LPG. - minulost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 srp 2008 18:12 
asi to taky tak udělám a bude pokoj.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 srp 2008 20:32 
Tak hadička vyměněna, náklady 33,- Kč za 70 cm benzínové hadičky s vnitřním průměrem 8 mm. Uvidím zda bude klid, ale doufám, že jo...

EDIT 31.8.2008: // volnoběh za studena je OK, tudíž příčinou byla opravdu výše zmíněná hadička.


Nahoru
  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 587 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 30  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz