fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 27 pro 2024 05:06

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 28 srp 2008 06:19 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 říj 2007 18:33
Příspěvky: 80
Bydliště: Tisá
Zdar Foďáci, delší dobu mi stálo auto v dílně, když jsem s ním vyjel, nehorázně začal škubat motor zatepla i za studena, netáhne to, no je to prostě hrůza, tak se pouštím hledat problém. chtěl bych zjistit, jestli se dá nějak změřit či ověřit správnost té mechanické stříkačky, změřit tlaky či něco podobného, uvítám každou radu.

_________________
Ford Escort MKIV 1.6i 66kW, r.v. 1988


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 zář 2008 22:19 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 25 bře 2007 22:37
Příspěvky: 159
Bydliště: Praha
Vyměnil bych palivovej filtr a co odlučovač olejových par, jak na tom je? Může to dělat voda v benzinu, chtělo by to vyjezdit pár nádrží... :wink:

_________________
VW Golf III Match 1.9D
Ford Fiesta XR2i, 76KW, r.v. 1990 - prodáno
Ford Fiesta 1.8D CL , 44KW, r.v. 1990 prodáno


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 zář 2008 19:05 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 říj 2007 18:33
Příspěvky: 80
Bydliště: Tisá
palivovej filtr mám měněnej, asi tak před 1000km a jezdím jen na shell, tak nevím no, tankoval jsem plnou, a dělá to pořát, prostě když na to šlápnu, tak při akceleraci je cejtit vynechávání, takový houpání a i na volnoběh to vynechává. Dělá mi to už co jsem to auto dostal, nějak jsem pořešil karoserii a spoustu jinejch píčovin, tak teď chci nějak pořešit tohle no. Mám tam svíčky brisk, nemůže to být tím???? Zase to není zetec, tak nevim jestli to je až tak náchylný. Původně jsem chtěl koupit rs motor, ale všecho se podělalo skoro v jeden den a prachů je taky málo.

_________________
Ford Escort MKIV 1.6i 66kW, r.v. 1988


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 zář 2008 19:19 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 25 bře 2007 22:37
Příspěvky: 159
Bydliště: Praha
ještě bych dal kabely ke svíčkám, co zapalovací cívka a rozdělovač? Mě to dělalo podobný věci a zapalovací cívka měla z oxidovaný kontakty a taky jsem měl blbě nastavený rozvody - posunutý o zub

_________________
VW Golf III Match 1.9D
Ford Fiesta XR2i, 76KW, r.v. 1990 - prodáno
Ford Fiesta 1.8D CL , 44KW, r.v. 1990 prodáno


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 zář 2008 20:54 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 říj 2007 18:33
Příspěvky: 80
Bydliště: Tisá
cívka se mi někde válí, tak jí kdyžtak zkusim vyměnit. S rozdělovačem docela válčim, vytéká mi z něj motorový olej, asi tam bude špatnej simerink, ale tím by to nemělo být, kámoš co dělá v servisu mi dovezl nějakej sprej (čistič brzd), tím sem to vystříkal a odmastil, ale dělalo to stejně. Na rozvody mrknu, minule mi chcípla baterka na benzíně v ústí a tak jsem to rozstrkával, tak to mohlo přeskočit, mrknu na to, dík moc

_________________
Ford Escort MKIV 1.6i 66kW, r.v. 1988


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 zář 2008 21:14 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 25 bře 2007 22:37
Příspěvky: 159
Bydliště: Praha
Mě to chcípalo a znělo to jako když jede na tři válce, bylo úplně jedno jestli je motor studený nebo zahřátý. Samovolně chcípal na dálnici při podřazení. Když jsem odpojil čidlo teploty nasávaného vzduch tak pohoda volnoběh super, ale ta spotřeba. Pak jsem vyměnil zapalovací cívku (mám jinej systém zapalovaní - edis) tak za studena pohoda, ale při prvním startu to chcíplo a na druhej start už dobrý. Jakmile se zahřál tak táhnul divně. Všechno jsem proměřil a žádnou chybu jsem nenašel. Náhodou jsem kouknul na rozvody a na klice nastaveno na třetím zářezu místo druhého. Zatím jsem to moc neprojížděl, ale doufám, že to bude v pohodě.

_________________
VW Golf III Match 1.9D
Ford Fiesta XR2i, 76KW, r.v. 1990 - prodáno
Ford Fiesta 1.8D CL , 44KW, r.v. 1990 prodáno


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 zář 2008 21:36 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 říj 2007 18:33
Příspěvky: 80
Bydliště: Tisá
Mě to taky chcípalo, ale to jen nějakou dobu po GOčku, měnil jsem kroužky, šály, nějaký ventily a samozřejmě všechny těsnění a ono se to takhle jebe. Jj, rozvody jsou potvory, koupil jsem u forda komplet řemen i kladku za necelý 3OOO,- a kladka mi po roce odešla, nalítal jsem na ní asi 5tis km a ona nedávno začala bzučet jak komár.. :evil: Myslel jsem, že mi umřela váha vzduchu, dost lidí si mi stěžovalo, že se jim to taky podělalo, zítra po práci na to snad mrknu

_________________
Ford Escort MKIV 1.6i 66kW, r.v. 1988


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 zář 2008 21:52 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 25 bře 2007 22:37
Příspěvky: 159
Bydliště: Praha
Já tedkon budu měnit hlavu za stejnou, ale zrepasovanou (nový gufera ventilů, zabroušený ventily), žere olej a mám podezření na podpálený ventily protože pořád cejtím z vejfuku smrad nespálenýho benzínu

_________________
VW Golf III Match 1.9D
Ford Fiesta XR2i, 76KW, r.v. 1990 - prodáno
Ford Fiesta 1.8D CL , 44KW, r.v. 1990 prodáno


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 zář 2008 22:03 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 říj 2007 18:33
Příspěvky: 80
Bydliště: Tisá
hlavu už mám za sebou :? taky papal olej, sehnal jsem jinou, ten chlapík mi povídal, že je o.k, preventivně jsem sundal ventily a všechny vejfukový byly podpálený, v Praglu jsem je koupil u szakalmetal. Docela jsem byl spokojenej. Zkoušel jsi měřit kompresi??? To taky může za neklidnej běh motoru. Já naměřil na všech 10 a kousek bar

_________________
Ford Escort MKIV 1.6i 66kW, r.v. 1988


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 zář 2008 22:27 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 25 bře 2007 22:37
Příspěvky: 159
Bydliště: Praha
Neměřil nemám budík a nikam se mi nechce jezdit :-D

_________________
VW Golf III Match 1.9D
Ford Fiesta XR2i, 76KW, r.v. 1990 - prodáno
Ford Fiesta 1.8D CL , 44KW, r.v. 1990 prodáno


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 zář 2008 19:30 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 říj 2007 18:33
Příspěvky: 80
Bydliště: Tisá
tak jsem dneska akorát zkusil prohodit ten modrej bazmek, co je z boku na rozdělovači vstřikování paliva, škube to míň a líp se vytáčí nebo mi to po jedné jízdě teda připadalo, ale zase jsem musel štelovat volnoběh, protože mi to chcípalo. Chtěl jsem se zeptat, co to je za "cosi"... co cvaká vždy, když padnou otáčky na volnoběh, vedou do toho dvě hadičky z klapky a je to přidělané nad převodkou řízení, to je nějaký volnoběžný ventil??? Jinak sorry za mé pojmenování jednotlivých dílů, jsem línej si najít odbornej název 8)

_________________
Ford Escort MKIV 1.6i 66kW, r.v. 1988


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 zář 2008 22:08 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 25 bře 2007 22:37
Příspěvky: 159
Bydliště: Praha
do volnoběžnýho ventilu vedou dvě hadičky když je přidělanej mimo škrtící klapku, ale tohle vstřikování moc neznám. Jedna hadička jde z tělesa škrtící klapky a druhá ze sání? Zeptám se Tě ohledně výměny hlavy, byl nějakej problém nebo to šlo v pohodě? dík :wink:

_________________
VW Golf III Match 1.9D
Ford Fiesta XR2i, 76KW, r.v. 1990 - prodáno
Ford Fiesta 1.8D CL , 44KW, r.v. 1990 prodáno


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 zář 2008 16:40 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 říj 2007 18:33
Příspěvky: 80
Bydliště: Tisá
s hlavou nebyly problémy, dělal jsem jí dvakrát během měsíce :roll: , pokud si hlavu už někdy měnil, tak by to mělo proběhnout v pohodě, akorát dobře nastavit rozvody a je to :wink:

_________________
Ford Escort MKIV 1.6i 66kW, r.v. 1988


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 zář 2008 18:32 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 25 bře 2007 22:37
Příspěvky: 159
Bydliště: Praha
Tak hlavu jsem vyměnil, už někdo přede mnou ji sundaval a nedal zesilující podložky pod šrouby. Naštěstí jsem si je vzal s sebou. Montáž v pohodě, ještě jsem si koupil u Forda pružinu do napínáku abych si ulehčil práci :wink: jinak nastavit rozvody je taky umění, kryt na klice jsem nesundaval a řídil se ryskou na řemenici (snad je dobře nandaná), ale nastavit přesně vačku - z jednoho pohledu sedí, z druhého nesedí :-D Stará hlava měla podpálený vejfukový ventil na druhým válci, ale pořád mi smrdí benzín z vejfuku asi to bude tím, že nemám kat tak nevím jestli to muže být tím...
Tak co už jede jak má? Co potenciometr škrtící klapky?

_________________
VW Golf III Match 1.9D
Ford Fiesta XR2i, 76KW, r.v. 1990 - prodáno
Ford Fiesta 1.8D CL , 44KW, r.v. 1990 prodáno


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 zář 2008 20:46 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 říj 2007 18:33
Příspěvky: 80
Bydliště: Tisá
jezdí jezdí, taky jsem to tehdá nastavoval podle řemenice a padlo to jak prdel na hrnec. Ale nejvíc co mě štve, tak jsem koupil kladku i řemen u Forda, prachů jsem tam nechal nehoráznejch a normálně mi ta kladka začala bzučet, mrcha, tak raději koupim opět novou, protože už jsem pár zadřenejch kladek viděl :twisted:

_________________
Ford Escort MKIV 1.6i 66kW, r.v. 1988


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 zář 2008 21:05 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 25 bře 2007 22:37
Příspěvky: 159
Bydliště: Praha
Kup SKF kupoval jsem jí v kelly byla nejdražší kolem 1200,-. Ještě k tý hlavě pokud nastavím vačku na značku tak jsou všechny ventily zavřený? Logicky by to tak mělo bejt není to Lada :-D

_________________
VW Golf III Match 1.9D
Ford Fiesta XR2i, 76KW, r.v. 1990 - prodáno
Ford Fiesta 1.8D CL , 44KW, r.v. 1990 prodáno


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 zář 2008 17:38 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 říj 2007 18:33
Příspěvky: 80
Bydliště: Tisá
Ty rysky značí první válec v horní úvrati na konci komprese, jestli ti to pálí 1-3-4-2, tak na prvnim válci jsou ventily zavřený, na druhym je výfuk, měly by se otevírat, třetí válec je v DÚ před kompresí, tady může být sací ventil otevřený a čtvrtej je se otvýrá na sání, takže když to dohromady shrnu, některý ventily můžou bejt otevřený, záleží jak tam máš ostrou vačku. A pokud kecám, tak ať mě zkušenější opraví ;-)

_________________
Ford Escort MKIV 1.6i 66kW, r.v. 1988


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 zář 2008 18:05 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 25 bře 2007 22:37
Příspěvky: 159
Bydliště: Praha
na druhým se vyfukový ventil začíná otvírat takže máš nejspíš pravdu. Jen sem se chtěl ujistit :wink:

_________________
VW Golf III Match 1.9D
Ford Fiesta XR2i, 76KW, r.v. 1990 - prodáno
Ford Fiesta 1.8D CL , 44KW, r.v. 1990 prodáno


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz