fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 18:57

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 37 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 zář 2008 18:10 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 zář 2006 10:47
Příspěvky: 1249
Bydliště: Údolí zelených hlav - Vyš Point
Dobrej nápad... Hodně štěstí...

_________________
Mám toho moc.. Willi Foc, Drift king, Avie, plečka a výkuch, Spořílek, kamikatze.
Všechny auta od F stojí za hovno: Fiat, Ferrari, Ford a Fšichni Francouzi...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 zář 2008 19:04 
Tak dneska mi servisak rikal,ze mereni tlaku valcu je vporadku,nezjistili unik chladici kapaliny...vycistil volnobezny ventil...a porad nevi,co s tim:) Jsou dobre tlaky valcu meritko toho,ze jsou ventily 100procent ok? Pze on porad mele o tech ventilech....ze by to asi chtelo vymenit...


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 zář 2008 19:12 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 zář 2006 10:47
Příspěvky: 1249
Bydliště: Údolí zelených hlav - Vyš Point
Dobré tlaky ve válcích vypovídají o tom, že hlava těsní tak jak má, že ventily se dovírají na doraz a že není prasklá hlava. V případě přidření ventilů dojde k tomu, že pomaleji zavírají a nemusejí dovřít úplně - pak jsou tlaky KO. Nemáš třeba náhodou ucpanej výfuk?

_________________
Mám toho moc.. Willi Foc, Drift king, Avie, plečka a výkuch, Spořílek, kamikatze.
Všechny auta od F stojí za hovno: Fiat, Ferrari, Ford a Fšichni Francouzi...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 zář 2008 19:53 
Uf..s temi ventily mi spadl kamen ze srdce...defakto to rekl servisak jako ty...ventily tesni...Covece vuz mam dva mesice,nez jsem vymenil baterii,tak to jelo vporadku,od vymeny baterie to takto na volnobeh zlobi. S tim vyfukem,nenapada me co na to rici:) Pokud jsou ventily ok,tipl bych to na nejakoe cidlo ci sondu nebo volnobezny ventil. Treba se mu proste ta chyba neukazuje na diagnostice.Popravde nemam tucha...jak ta zarizeni komunikuji o svych chybach...


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 zář 2008 20:02 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
Čidla a sondy s řídící jednotkou komunikují - kdyby ne, tak by tam nemusely být - a pokud dávají hodnoty mimo rozsah, tak to diagnostika vyplivne. Ovšem záludnost spočívá v tom, že občas čidla vykazují hodnoty v očekávaném rozmezí, ale absolutně neodpovídající reálné situaci. Jako je to například pěkné popsáno zde u lambdy http://www.fordfans.cz/technics/O2%20Se ... ostika.php
Naopak akční členy o své činnosti/nečinnosti řídící jednotku většinou nijak neinformují, takže zlobící volnoběžný ventil, regulátor tlaku paliva na liště, svíčka nebo vstřikovač řídící jednotka nepozná.

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 zář 2008 20:04 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2007 23:57
Příspěvky: 3865
Bydliště: Náchod
Opravdu máš auto v dobrých rukách. Ventily těsní, ale asi bych je vyměnil aby těsnili ještě líp, nejhůř stejně a aby to tady nestálo jen tak pro nic za nic.
Kdyby radši povyměňovali jiný věci a přestali vymejšlet píčoviny. :!:

_________________
moje maličkost
Ford Mondeo, 1998, 2.5 V6 24V, GHIA, 4x el. okna, ABS, ASR, DIGIklima, pal PC, mlhovky, opět topení ve všem :wink:
Takhle zrychluje na "kilčo"
Obrázek Spotřeba FORD MONDEO Duratec VE 125 kW / 170 HP
Bylo:
Ford Scorpio, 1997, 2.3i DOHC 16V. 4 x el. okna, Aut. klima (zatím funkční), ABS - na škorpo samozřejmost, vyhřejvaný snad všechno co v autě je, pal. PC, mlhovky a akorát mi tam chybí už závěs, abych za tím něco potahal :)

***************************************
Video sraz FF2008
video sraz FF2009


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 zář 2008 20:07 
Diky za vyjasneni. Zitra tam jdu,tak se s nim poradim...a pak se ozvu tady,co jsme vyspekulovali:)Zatim prijemny vecer


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 zář 2008 20:10 
Taky sem z toho srna,proc porad točí o tech ventilech. Proste nevi..v cem je problem. Jeste me napada,ze jsem menil olej,mam tam 5w40 ...ale to delat nemuze,co??pro me je ted dulezite,ze udelali ty tlaky,coz jsem mel stejne v planu udelat..a vysly dobre.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 zář 2008 20:39 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2007 23:57
Příspěvky: 3865
Bydliště: Náchod
Pokud vyjdou tlaky je motor mechanicky v pořádku. Ale může klidně bejt přidřenej na klice, nebo něco, ale oni ho tam mají aby to mohli posoudit jestli mu něco brání v pohybu...

_________________
moje maličkost
Ford Mondeo, 1998, 2.5 V6 24V, GHIA, 4x el. okna, ABS, ASR, DIGIklima, pal PC, mlhovky, opět topení ve všem :wink:
Takhle zrychluje na "kilčo"
Obrázek Spotřeba FORD MONDEO Duratec VE 125 kW / 170 HP
Bylo:
Ford Scorpio, 1997, 2.3i DOHC 16V. 4 x el. okna, Aut. klima (zatím funkční), ABS - na škorpo samozřejmost, vyhřejvaný snad všechno co v autě je, pal. PC, mlhovky a akorát mi tam chybí už závěs, abych za tím něco potahal :)

***************************************
Video sraz FF2008
video sraz FF2009


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 zář 2008 17:06 
Takze jsem doma s opravdu divnymi pocity.Vuz tam meli tri dny. Hledali problem,v diagnostice nenasli,jinde take nenasli,meli domenku na vodu ve valci a pridrene pisty,voda ve valci nenasli.Rozebrali volnobezny ventil,vycistili,prisli na to,ze "je nejaky divny" a doporucili vymenu...udajne je jeste divny i termostat,auto se nezahreje na provozni stav tak jak ma...s tim udajne souvisi narust spotreby,kdy jednotka motoru toto vyhodnoti jako potrebu davat do valcu vice benzinu...Takze sem VYHODIL 1800za ty srace....Jeste rekli,ze auto studene tuhceji startuje,takze se mam pripravit na vymenu starteru. Tlaky valcu si necham na posled .Stahujte obrazek zde http://uloz.to/763387/tlakySpeed.jpg Jinak vychazi takto :11,5 12 12,5 13 Nevim,jaky je to vysledek,ale rekl bych,ze ujde.Muj nazor. Jim to nestaci a porad tvrdi,ze jsou pridrene ventily.Ze tento test probiha za nizsich tlaku,nez jake jsou tlaky skutecne pri nastartovanem motoru a otackach 1000ot/min..Kdyz jsem odjizdel,auto se chova jako kdyz jsem ho tam vezl...stim rozdilem,ze pote co rozdelali a vycistili volnobezak se ke chcipani motoru pri prvnich 200metrech za STUDENA pridalo to,ze otacky pri prerazeni nechcou padat k volnobehu,ale drzi se vytocene,pripadne se jeste zvysi.Toto dela skutecne jen prvnich 200metru,nebo 2minuty pokud stojim studeny a nastartovany na miste. Ma nekdo pro me a za servisaky moznou odpoved?Me z nich doslova jebne:)


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 zář 2008 17:53 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2007 23:57
Příspěvky: 3865
Bydliště: Náchod
Ještě jsem neviděl že zahřátej motor je pokyn přidat dávku. To asi aby se snadněji přehrál katalyzátor nebo nevím. Ale nevím, asi bych to zkusil o dům dál. Co tam máš za olej???

_________________
moje maličkost
Ford Mondeo, 1998, 2.5 V6 24V, GHIA, 4x el. okna, ABS, ASR, DIGIklima, pal PC, mlhovky, opět topení ve všem :wink:
Takhle zrychluje na "kilčo"
Obrázek Spotřeba FORD MONDEO Duratec VE 125 kW / 170 HP
Bylo:
Ford Scorpio, 1997, 2.3i DOHC 16V. 4 x el. okna, Aut. klima (zatím funkční), ABS - na škorpo samozřejmost, vyhřejvaný snad všechno co v autě je, pal. PC, mlhovky a akorát mi tam chybí už závěs, abych za tím něco potahal :)

***************************************
Video sraz FF2008
video sraz FF2009


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 zář 2008 17:54 
nene,zahratej motor je udajne povel ubrat benzin:) Studeny je pridat benzin. Mam tam 5w40 valvoline


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 zář 2008 20:18 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2007 23:57
Příspěvky: 3865
Bydliště: Náchod
Tak olej je v pohodě, sice si myslím že má být 5W30, ale to nevím - do škopka teda jo.
Tak to je potom na posouzení toho kdo ten motor uvidí, ono odhadovat kde to vázne, jestli vůbec není vůbec směrodatný...

_________________
moje maličkost
Ford Mondeo, 1998, 2.5 V6 24V, GHIA, 4x el. okna, ABS, ASR, DIGIklima, pal PC, mlhovky, opět topení ve všem :wink:
Takhle zrychluje na "kilčo"
Obrázek Spotřeba FORD MONDEO Duratec VE 125 kW / 170 HP
Bylo:
Ford Scorpio, 1997, 2.3i DOHC 16V. 4 x el. okna, Aut. klima (zatím funkční), ABS - na škorpo samozřejmost, vyhřejvaný snad všechno co v autě je, pal. PC, mlhovky a akorát mi tam chybí už závěs, abych za tím něco potahal :)

***************************************
Video sraz FF2008
video sraz FF2009


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 zář 2008 22:59 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
Za studena opravdu se otáčky drží vysoko, po nastartování i 2000rpm. Takže pokud jedeš hned a 1-2 přijedeš ke křižovatce na dvojku s 1500rpm a vyřadíš, tak to opravdu může stoupnout na 2000. Po zahřátí to klesá. Jinak u Zetecu oproti jiným motorům opravdu pomalu klesají otáčky, to je vlastnost, ne chyba.

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 zář 2008 17:37 
zdravicko,takze dneska sem to projel...uz jsou ty zvysene otacky dobre,vratilo se to zpet..asi si musel vycisteny volnobezny ventil sednout. Jinak kolisani k 500ot/min trva stale. Jeste me napada ventil odvetravani klikovky...nebo pak uz jen nejake cidlo teploty. S temi ventili se nechci smirit....Dnes sem poslouchal motor...trosku doslova seveli hydrostely,ale musis se do motoru zaposlouchat,abys to vnimal...ale jemne cvrkotaji i po zahrati..Chci znat vas nazor na vysledky tlaku mych valcu a jak moc mam brat vazne dle vas vyroky servisaku ford o tech tlacich,ze za volnobehu jsou tlaky jine nez jen pri zkouseni tlaku valcu manometrem..a proto zkouska neni meritko toho,ze jsou ventily 100procent ok.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 zář 2008 18:10 
Offline
Forďák

Registrován: 10 úno 2008 09:24
Příspěvky: 396
Bydliště: Petřvald
Z toho si nic nedelej... Mi kdyz se ochladi v motoru zacne bublat a otacky se drzi o 100 - 150 vys nez maj, auto pak lip tahne a je zhruba stejna spotreba a taky nikdo netusi co by to mohlo byt. Chcipani sem vyresil vymenou volnobezneho ventilu - zas tak moc penez to neni, a s tim ostatnim sem se smiril a neresim to :D Az to upadne tak se to vymeni....

_________________
Ford focus combi red 1,6 ; weitec 40/40, hudba hertz, kola dotz mugello 16" 205/50 cca 400 tis km


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 črc 2009 19:07 
Zdravim,po dlouhe dobe pisu. Problem,o kterem se rozepisuji na zacatku. Tedy vycisteny volnobezny ventil u Forda melo za nasledek lepsi chovani vozu,ale az po cca 300km.To si asi jednotka nastavila potrebne udaje. Celou zimu sem projezdil s myslenkama na vadne ventily a dalsi veci,co mi rekli u fordu. v zime mi vuz obcas chcipl,pokud byl studeny a venku zima.Nyni,sem menil rozvody se znamym, Mely nalitane 80tkm.dalsich 30 by uplne vklidku zvladly.Zadne vlasecnicove prasklinky,ojete zuby,nic podobneho. Docela se podobal novemu. stejne tak kladky. Nove rozvody sem vzal od ford.sklep.pl za 1450 kc znacka Dayco,kladky tam jsou Ina. Objednal sem i volnobezny ventil a vymenil. Bylo to sice od forda,ale jinak noname za 1000kc s ujistenim,ze problemy s nimi nejsou. Po montazi se volnobeh poradne uklidnil a to i se zaplou klimou,kdy mi otacky kolisaly. Stejne tak pri vyssich otackach nezustavaji otacky viset,ale pomerne rychle padaji k volnobehu. Jeste jednu vec,po vymene oleje za 5w40 valvoline se mi zda,ze vuz a jeho chod se podstatne zjemnil a prestala mi klepat zdvihatka. spotreba je tak 2mm na rysce na 7000km.Tolik news.Vsem diky Jinak smrt servisu ford.


Nahoru
  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 37 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 64 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz