fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 07:00

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 32 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: HELP!!Asi ojnice??
PříspěvekNapsal: 09 kvě 2005 23:11 
Takze: prestal me mazat motor...ucpane sito.Jenze me to ted po vycisteni klepe jak prase...i prez to,ze maze OK.Zjistil jsem,ze je to na prvim valci z leva.Kdyz odpojim svicku tak je klepani zmizi a kdyz uberu predstih tak se stlumi.Jo a dela to jen kdyz motor neni v zaberu.Tak se ptam,nevite cim to muze byt???Muze to byt vymletymi salky v ojnici????Jo a studene to taky nedela...
HELP!!!!!!!!!!


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 kvě 2005 11:33 
Notak,poradte me nekdo... :( :(


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 kvě 2005 12:57 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
No tady bude dobrá rada drahá.... Jestli to klepe v situacích jak popisuješ, tak to opravdu vypadá na vůli v uložení ojnice. Jestli na klice nebo na pístním čepu, to je otázka. Otázkou také je v jakém stavu ten motor bude po tom co jsi použil "čistič motoru" a následném nedostatečném mazání. Asi bych s tím nic nedělal a počkal jak se to bude projevovat dál. Buď to bude stále hlučnější a pak bych se asi sháněl po jiném motoru, nebo se to možná naopak sklidní a nebude co řešit. Dej tomu ještě čas a uvidíš.

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 kvě 2005 14:41 
Stando,mam strach cekat at to nerupne nejak uplne!!!???Mel jsem venku vanu a se 3 ojnicema se dalo lehce pohnout doboku,jen s tou klepajici vubec...takze typuju na ty spodni salky.Studeny motor vubec netukne...cim teplejsi,tim horsi.Dnes zkusim jiny olej...nalil jsem tam mineral 15W40,dnes budu mit polosynt.10W30.Nevim totis,co tam bylo predtim...prej nejakej EXEL??? :shock: Jinak sada salku stoji kolem 1000Kc na vsechny 4 ojnice vrch i spodek.A po vycisteni sita se taky o dost ztisila zdvihatka.Ve vane bylo tak pul kila bordelu.Jo a ten cistic byl Valvoline...tak snad... :(


Naposledy upravil Návštěvník dne 10 kvě 2005 14:44, celkově upraveno 1

Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 kvě 2005 14:43 
Jo a nedostatecne mazani bylo nejdriv.Z toho duvodu jsem zkusil cistic a nasledne demontaz vany a vycisteni sita...


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 kvě 2005 06:19 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
[quote="Ričrd"]Dnes zkusim jiny olej...nalil jsem tam mineral 15W40,dnes budu mit polosynt.10W30.Nevim totis,co tam bylo predtim...prej nejakej EXEL??? :shock: Jinak sada salku stoji kolem 1000Kc na vsechny 4 ojnice vrch i spodek.quote]

Co se týče toho oleje tak EXEL říkají mechanici polosyntetice 10W-40, nevím jestli všude ale na Hlučínsku určitě. Ta 1000,- za sadu není moc, ale zkus to ještě s někým v okolí prokonzultovat aby to nebyla zbytečná investice. Myslím posoudit motor celkově.

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 kvě 2005 09:46 
nO TAK ZNAMY MECHANIK ME RADI VYMENU MOTORU...CCA 4000motor a 2500veci kolem.tak do 7000Kc.ale musi sehnat ten motor...


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 kvě 2005 09:48 
Mam strach,at to neni zajic v pytli...za pul roku bych mohl resit totez... :(


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 kvě 2005 12:26 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
Motor je nejlép kupovat se známou minulostí, nebo od někoho kdo ho má ještě v autě a vyzkoušet. Jinak by určitě bylo dobré na stávajícím motoru změřit kompresní tlak, ať máš alespoň představu o stavu pístních kroužků a ventilech.

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 kvě 2005 13:33 
No,ten mechanik me rekl ze ma spodek,ktery by me namontoval+GO a pouziti me hlavy+novy rozvodak atd. a s praci chce 7-8tis.za vse.jenze GO hlavy by nedelal on ,posila to nekam a trva to tyden.Jenze me tlaci cas...Bez auta se nedostanu do prace... :x


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 kvě 2005 14:22 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
Za ty peníze bys asi sehnal 1,6 ve slušném stavu. Když se dobře udělá GO tak ti motor určitě také ještě pár let poslouží. Jo ty hlavy dělá jen jedna ostravská dílna a opravdu je to na týden, sám jsem ji tam měl před 2 roky.

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 kvě 2005 14:48 
A co myslis,zkusit jen vymenit spodek a hlavu dat tak,jak je???Nebo vymenit jen ty salky???Rekni me tvuj nazor...Vim,ze za ty prachy by bzla i 1,6 ale je tam prj dost uprav...takze asi zustanu u 1,4...s vykonem jsem spokojenej...Bydlis v Opave???


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 kvě 2005 14:51 
Je to jako naschval...rok jsem na pracaku a auto si pomalu davam do kupy...v nedeli jsem ho poskladal po laku(jestli se tak tomu da rict :oops: (ma prace,ale na elektronika neni spatnej)a od pondelka mam praci a ta svine jak naschval klekne... :x


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 kvě 2005 14:59 
Ty,stando a nevis o nejakym motoru,za slusnej peniz????? :oops:


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 kvě 2005 16:08 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 08 úno 2005 13:15
Příspěvky: 1068
Bydliště:
..pokud bych resil problem jako ty, urcite bych si sehnal jinej celej motor, myslim, ze se da sehnat kolem 5 tisic, a to jeste prehanim...prece jen uz je to stary esco no...vzdyt sem videl prodavat za 20000 kompletni normalne funkcni escort 1.4 kulatej z roku 95 (uz ten co mam ja, posledni model!!!!!) ale pravda je, ze normalne stoji tak 30 no...

_________________
carPWR


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 kvě 2005 06:06 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
Ričrd píše:
A co myslis,zkusit jen vymenit spodek a hlavu dat tak,jak je???Nebo vymenit jen ty salky???Rekni me tvuj nazor...Vim,ze za ty prachy by bzla i 1,6 ale je tam prj dost uprav...takze asi zustanu u 1,4...s vykonem jsem spokojenej...Bydlis v Opave???


Vždyť už jsem ti psal, že napřed nech změřit kompresní tlak a pak se uvidí, jestli má smysl opravovat stávající motor. Když budou na některých válcích nízké tlaky, tak se nad píst stříkne trochu motorového oleje a změří se znovu. Když olej pomůže ke zvednutí tlaku tak je problém s kroužky, když nenastane žádná změna tak je problém s ventily. Jestli budou tlaky OK tak by snad výměna šálku mohla pomoct.

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 kvě 2005 10:09 
Tak jeden motor muzu mit za 4tis a druhej za 3,ale jeste nevim,co za obsah je ten druhej.Tlaky mam 9,7,8,9...nic moc...
Je hodne prace s predelavanim na jinej obsah..treba 1,6???Tam je ten mech 4 bod,ne??Ja mam 1bod... :(


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 kvě 2005 08:06 
Tak,dneska me bude jeden znamej menit motor.Ale,jde o to,ze ja mam 1,4i a ten druhej je 1,6 karburator.Nevim,jestli 66/77KW...ale chceme dat jen motor a nechat moje svody i vstrikovani.Nevite nekdo,jestli to bude OK,kdyz je motor 1,6 a vstrik a rid.jedn.pro 1,4????Nemate stim nekdo zkusenosti???? :shock:


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 kvě 2005 10:54 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 08 úno 2005 13:15
Příspěvky: 1068
Bydliště:
Ričrd píše:
Tak,dneska me bude jeden znamej menit motor.Ale,jde o to,ze ja mam 1,4i a ten druhej je 1,6 karburator.Nevim,jestli 66/77KW...ale chceme dat jen motor a nechat moje svody i vstrikovani.Nevite nekdo,jestli to bude OK,kdyz je motor 1,6 a vstrik a rid.jedn.pro 1,4????Nemate stim nekdo zkusenosti???? :shock:


..ja bych prehodil vsechno...

_________________
carPWR


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 kvě 2005 12:19 
Jenze to je i komplet elektrika...ten typek tvrdi,ze prej to vstrikovani to vpoho utahne...
A myslim si ze odstranovat strikacku a montovat karbec je docela degradace jizdnich vlastnosti...ne??? :(


Nahoru
  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 32 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Bing [Bot] a 62 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz