fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 02:02

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: tekoucí nafta od čerpadla ??
PříspěvekNapsal: 13 kvě 2005 12:29 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 črc 2004 12:47
Příspěvky: 113
Bydliště: Brno / Jesenicko
lidičky, problém... od včerejška mi teče někde (asi) čerpadla nafta. někdy více, někdy méně. ale furt. nenapadá vás někoho co by mohlo být s největší pravděpodobností v háji? dík

_________________
Je: Volvo V40 1.8i 98'

Bylo: Ford Escort 1.8TD 51kW 97 Sedan Ontario blue


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 kvě 2005 20:58 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
Konkretne od kud? Nafot,auto jede,nebo k vuli tomu nejede?

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 kvě 2005 07:39 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 úno 2005 21:26
Příspěvky: 66
Bydliště: Ostrava
jak víš, že ti teče nafta, když nevíš odkud? Máš někde kolem čerpadla vlhko? Nejlepší by bylo, umýt motor a potom hledet! ;-)

_________________
escort combi 1,8TD 66kW r.v.95 doděláno el. stahování oken + el. otevírání kufru,osvětlení nohou
Mondeo kombi 1.8TD 66kW r.v.99 zatím dodělán dálkáč s alarmem,folie v oknech(není dovnitř vidět)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 kvě 2005 18:01 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 črc 2004 12:47
Příspěvky: 113
Bydliště: Brno / Jesenicko
Auto jede, bez problémů. Ale dokud se nezahřeje tak z něj teče nafta. Je to z paliv čerpadla, ale zrovna z oblasti kde je přední rám kastle a není tam vidět. 100%pro to teče z čerpadla. Z vrchu není vidět vůbec nic, zespodu de vidět že to teče ze přední části.

_________________
Je: Volvo V40 1.8i 98'

Bylo: Ford Escort 1.8TD 51kW 97 Sedan Ontario blue


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 kvě 2005 19:20 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 úno 2005 21:26
Příspěvky: 66
Bydliště: Ostrava
Takže teď jsem se byl podívat na čerpadlo, co mám doma na stole a jediné místo podle mě je korektor turba. Vede do něj hadička od přepadu z čerpadla(myslím, že je to přepad) a na konci je kovová sponka. Podle mě máš ztyřelou tu hadičku. Ale je to jen má doměnka. Zkus se mrknout k majkymy na web. Má tam nějaké fotky čerpadla. Jo a ten můj postřeh je z Lucase. Nevím, jak to má Bosch

_________________
escort combi 1,8TD 66kW r.v.95 doděláno el. stahování oken + el. otevírání kufru,osvětlení nohou
Mondeo kombi 1.8TD 66kW r.v.99 zatím dodělán dálkáč s alarmem,folie v oknech(není dovnitř vidět)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 kvě 2005 19:37 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 02 led 2005 13:28
Příspěvky: 84
Bydliště: Praha
Na přední části čerpadla (Lucas) je magnetický ventil předvstřiku. Někde jsem četl, že díky netěsnosti v tom ventilu z něj prosakovala nafta. Ten ventil je utěsněn přes gumový o-kroužek. Dále také v místě, kam je ten ventil zašroubován, vystupuje z čerpadla hadička či trubička. Ta vede na přepadový šroub nahoře na čerpadle. Třeba by problém mohl být v jedné z těchto věcí.

_________________
Ford Escort Combi MK VII 1.8TD (66kW) r.v. 1997
http://www.fordescorttd.wz.cz/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 kvě 2005 21:07 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 črc 2004 12:47
Příspěvky: 113
Bydliště: Brno / Jesenicko
no mrknu se na to ještě. Auto ted mám asi 15km od domova u práce.

ACE má fotky jen BOSCHe, já mám LUCASe. Ale je pravda že kdž se na čerpadlo podívám z vrchu, tak to teče někde pod těma vrchníma trubičkama. Ale de tam houby vidět. A mám strach cokoliv odmontovat. Netuším jestli pokud se tam někde po odpojení dostane vzduch jestli se čerpadlo nepoškodí?? Byl bych moc rád kdyby to byla jen blbá hadička.

dík za rady a uklidnění(nerad bych kupoval nové čerpadlo)

_________________
Je: Volvo V40 1.8i 98'

Bylo: Ford Escort 1.8TD 51kW 97 Sedan Ontario blue


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 kvě 2005 21:09 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 črc 2004 12:47
Příspěvky: 113
Bydliště: Brno / Jesenicko
mj, ta nafta po nastartování teče asi tak, že za 30sec mi nateče celá dvoudlaň nafty :-(

_________________
Je: Volvo V40 1.8i 98'

Bylo: Ford Escort 1.8TD 51kW 97 Sedan Ontario blue


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 kvě 2005 10:20 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 úno 2005 21:26
Příspěvky: 66
Bydliště: Ostrava
podle tvých postřehů by to měla být jedna z těch hadiček. Klidně je sundej, nic se nestane. 4erpadlo se zavzdušní jen když s ním protočíš bez nafty

_________________
escort combi 1,8TD 66kW r.v.95 doděláno el. stahování oken + el. otevírání kufru,osvětlení nohou
Mondeo kombi 1.8TD 66kW r.v.99 zatím dodělán dálkáč s alarmem,folie v oknech(není dovnitř vidět)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 kvě 2005 13:06 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 črc 2004 12:47
Příspěvky: 113
Bydliště: Brno / Jesenicko
tak s asistencí tchána jsme zjistili že to budou ty gumičky na tom magnetickém ventilu. S kámošem jsme to rozdělali a přetěsnili. teď čekám až auto pořádně vychladne a pak uvidím. zatím čus dík

_________________
Je: Volvo V40 1.8i 98'

Bylo: Ford Escort 1.8TD 51kW 97 Sedan Ontario blue


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 kvě 2005 12:41 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 črc 2004 12:47
Příspěvky: 113
Bydliště: Brno / Jesenicko
Slow D píše:
Na přední části čerpadla (Lucas) je magnetický ventil předvstřiku. Někde jsem četl, že díky netěsnosti v tom ventilu z něj prosakovala nafta. Ten ventil je utěsněn přes gumový o-kroužek. Dále také v místě, kam je ten ventil zašroubován, vystupuje z čerpadla hadička či trubička. Ta vede na přepadový šroub nahoře na čerpadle. Třeba by problém mohl být v jedné z těchto věcí.


hele hele. Až ted sem pochopil jak si to asi myslel. Když ten ventil vyšroubuji tak jsou tam vlastně dve cca 2cm gumky(podložkovložky) a zhruba v polovině šroubu(ventilu) je jedna gumová(asi ten tvůj O kroužek) A ten asi bude teda vadnej že???? lebo ty dvě gumky jsou po asi už desátém přešroubování dobře utěsněné. a nic jiného mi nezbývá vyměnit.

_________________
Je: Volvo V40 1.8i 98'

Bylo: Ford Escort 1.8TD 51kW 97 Sedan Ontario blue


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 kvě 2005 00:05 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 02 led 2005 13:28
Příspěvky: 84
Bydliště: Praha
Ano, měl jsem na mysli ten větší gumový těsnící kroužek, který je umístěn v rozšiřujícím se místě toho
ventilu (zhruba v polovině jeho délky). Ten druhý (menší) na to vytékání nafty nemůže mít vliv.
Pak je tu ale ještě možnost, že ti nafta protéká skrze ten ventil, prostorem kde je umístěna cívka. Cívka je na plastové kostřičce, která je do kovové části zalisována. Mezi ní a kovovou částí ventilu je další (třetí) gumový o-kroužek. Buďto je to špatně zalisováno nebo mohla třeba prasknout ta umělá hmota uvnitř.
Pokud z ventilu sundáš tu gumovou krytku, mělo by být vidět, odkud to vlastně teče. Třeba bude vidět, že to je kolem těch vodičů, které z něj vystupují.

_________________
Ford Escort Combi MK VII 1.8TD (66kW) r.v. 1997
http://www.fordescorttd.wz.cz/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 kvě 2005 12:23 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 črc 2004 12:47
Příspěvky: 113
Bydliště: Brno / Jesenicko
no rávě že se mi zdá že to asi teče spíše uvnitř ventilu a ven se to dostává přes ten kablík. Ovšem sehnat ty gumky je nadliský výkon. všude mě vyhazují :-((

_________________
Je: Volvo V40 1.8i 98'

Bylo: Ford Escort 1.8TD 51kW 97 Sedan Ontario blue


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 kvě 2005 14:14 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 09 lis 2004 16:20
Příspěvky: 24
Bydliště: Praha
herma píše:
no rávě že se mi zdá že to asi teče spíše uvnitř ventilu a ven se to dostává přes ten kablík. Ovšem sehnat ty gumky je nadliský výkon. všude mě vyhazují :-((





No mě vyhazovali taky než mi kamarád co dělá Fordy už dost dlouho poradil ať koupím gumky do vodovodu....perfektně pasují nejsou drahý a vydržejí pomalu co originál.... :P

_________________
Ford Escort 1,8D 44kW, r.v. 8.12.1996 , sedan


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 kvě 2005 17:08 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 črc 2004 12:47
Příspěvky: 113
Bydliště: Brno / Jesenicko
hmmm... já už to dnes nervově nevydržel a nechal jsem objednat celej ten ventil. 3 a půl litru v háji. :(

_________________
Je: Volvo V40 1.8i 98'

Bylo: Ford Escort 1.8TD 51kW 97 Sedan Ontario blue


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 kvě 2005 20:24 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
Jde koupit sada, kde si udelas(slepis) jak velkej chces o-krouzek.A do nafty bych dal silikonovej O-krouzek,nebo se ti rozpusti, postupne.

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: netěsný elektroventil
PříspěvekNapsal: 24 kvě 2005 14:22 
Taky mě ten ventil na čerpadle LUCAS chcal, ale přímo v tom vrchním zalisovaném plastu. Tady mě "servisáci" strašili tisícema Kč a v Polsku (pár km od baráku), mě ho maník v Diesel-servisu vyndal z pod pultu, nasadil do auta, zaplatil jsem 900,-Kč komplet a mám pokoj !!!


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: netěsný elektroventil
PříspěvekNapsal: 24 kvě 2005 22:23 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 črc 2004 12:47
Příspěvky: 113
Bydliště: Brno / Jesenicko
Jirka H píše:
Taky mě ten ventil na čerpadle LUCAS chcal, ale přímo v tom vrchním zalisovaném plastu. Tady mě "servisáci" strašili tisícema Kč a v Polsku (pár km od baráku), mě ho maník v Diesel-servisu vyndal z pod pultu, nasadil do auta, zaplatil jsem 900,-Kč komplet a mám pokoj !!!


néééé... já sem za to dnes uvalil 3725kč. sakra, sem nečekal že to bude v PL tak levné

_________________
Je: Volvo V40 1.8i 98'

Bylo: Ford Escort 1.8TD 51kW 97 Sedan Ontario blue


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: netěsný elektroventil
PříspěvekNapsal: 25 kvě 2005 07:37 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 úno 2005 10:51
Příspěvky: 280
Bydliště: Děčín přechodně Liberec
Jirka H píše:
Taky mě ten ventil na čerpadle LUCAS chcal, ale přímo v tom vrchním zalisovaném plastu. Tady mě "servisáci" strašili tisícema Kč a v Polsku (pár km od baráku), mě ho maník v Diesel-servisu vyndal z pod pultu, nasadil do auta, zaplatil jsem 900,-Kč komplet a mám pokoj !!!


Kde je ten Diesel-servis v PL už sem o něm někde čet že ten maník umí perfektně seštelovat motor. Jsem přes týden v LB tak bych tam mohl zajet

_________________
Ford Escort Combi 1,8 TD 66kW r.v. 5/99 klima 195/50/15


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Diesel servis v PL
PříspěvekNapsal: 30 kvě 2005 14:38 
Diesel-servis kousek za CZ hranicemi u přechodu Královec (ca. 15 km nad Trutnovem). Z Liberce se tam dá jet i vrchem přes Jeleni Goru, odhadem ca. 90 km). Je to těsně u Kamenni Gory obec Pisarzowice
www.dieselserwis.pl
Ale doporučuji objednat, je to jistější, ikdyž já tam byl vždy na blind a vzal mě, jenže to mám do 20 km...
jak jsem psal : levný, rychlý, bez keců že něco "nejde"... nemachrujou a uměj.


Nahoru
  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 77 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz