fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 06:44

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 19 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: jak muzu zvednout vykon??
PříspěvekNapsal: 04 říj 2004 22:26 
je to sice blbej dotaz ale velky zkusenosti nemam... mam ten novejsi tip escorta myslim bud 97 nebo 98 benzinaka a chtel bych ho trochu pozlobit uz tam mam zavodni svicky s platinovym povrchem nebo co ale neni to ono... i kdyby mala blbost pomohla k vykonu aniz bych musel investovat prosim helfnete :cry: :)


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 říj 2004 07:45 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
No nechci te zklamat, ale zvednuti vykonu za maly penize se vetsinou nekona, natoz u fordu, nepises taky, jestli mas 1,6 nebo 1,8. Ta 1,6 je zabita od sameho pocatku, samozrejme muzes dat bavlneny filtr a vyfuk, svicky by platinovy mely byt v serii. Neocekavej zadny zazraky, ale subjektivni pocit muze byt kladny. S 1,8 uz jde delat vic, ale taky to neco stoji, i kdyz je fakt, ze nevim o zadnym jinym motoru, kde by se dalo ziskat 15 -25 semiku tak lacino.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 říj 2004 19:52 
je to 1,8 jo to uz sem zjistil taky ze jsou tam od zacatku s platinou :-) ale ted sem tam daval novy a pry to jsou nejlepsi svicky co sou nebo aspon za tu cenu jedna stala 400,- nad filtrem uvazuju akorat kolik za nej asi dam?? da se nejak vyhrat za maly penize s jednotkou?? thanks


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 říj 2004 20:02 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 srp 2004 22:31
Příspěvky: 178
Bydliště: Pardubice
filtr něco málo přidá de to líp do otáček ale šahat na elektroniku je blbost atmosferické motory se nedaj skoro čipovat na to tam musí bejt turbo


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 říj 2004 07:32 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
No 1,8 je docela slusnej zaklad, s tim se da neco delat. Jestli 400 za svicku, tak asi Densa iridium, to je fakt slusny. 1,8 105k jde celkem slusne dostat na 130k jen pouzitim originalnich dilu, podle mne je to nejvetsi prirustek za nejmensi penize i kdyz taky musis pocitat, ze jsou to tisice a ne stovky. Cipovani silene drahy, prinos diskutabilni, spis bych to videl jako doplnek a optimalizaci parametru k mechanickym upravam, takova tresnicka na dortu.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 říj 2004 08:51 
Oooops, to je hudba pro mé uši. Ne že by mi 105 koní nestačilo, ale jen ze zvědavosti by mě zajímalo jak na to. Dá se někde o tuningu 1.8 dočít více? Alespoň obecně, v čem by tato sranda spočívala a co by to stálo.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 říj 2004 09:22 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Hele nemely nahodou esca v 96 uz 115k? Jinak obecne jde 1,8 105k jednoduse posilit pouzitim fordovych standardnich dilu z verze 130k, potrebujes k tomu vacky, RJ a skrtici klapku, nic vic a mas navrch 25k. Za kolik ty dily sezenes je cena tuningu.
U verze 1,8 115k myslim, ze tech 10k je danejch rozdilnou RJ, ze tam nejsou zadne rozdily v mechanice, ale opravdu overeny to nemam. V tvem pripade budes mit asi problem se shanenim RJ, je to uz verze s vestavenym edisem, vetsina dostupnych 130k jsou na starsi modely, ktere mely edis zvlast. Ale muzu te utesit, ze to jde resit, mel jsem stejny problem a uz dva roky jezdim s RJ z Mondea 2l. Teoreticky by mozna bylo jeste reseni vymenit cip 130k ze starsi jednotky do jednotky novejsi, ale to je zatim jen muj napad, jestli by realizace byla fakt mozna, to by musel rict spis nekdo, kdo PC rozumi vic, nez ja.
Jeste maly upozorneni, normalni 1,8 nemaji ostrik pistu olejem zespoda a neda se to tam normalne dodelat, pac by se musely vrtat diry do hlavniho olejovyho kanalu z prostoru kliky, ale podle vsech referenci tento handicap neni az tak zasadni a pokud se vykon vyuziva ne stale na maximum, nedojde ke snizeni zivotnosti agregatu.To by asi bylo v kostce vsechno.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 říj 2004 23:30 
no vida to sem se dozvedel pekne veci dik lidicky :wink: pokracujte v tom fakt super!!! :D :D :D


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 říj 2004 18:42 
A co ty iridiový svíčky......zvedne to pár kobyl nebo ne??? :oops:


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 říj 2004 22:20 
Chuli píše:
A co ty iridiový svíčky......zvedne to pár kobyl nebo ne??? :oops:

tak o neco znat to je.... ale furt to neni ono. :cry:


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 lis 2004 20:20 
JA si myslim ze kdyz chces zvedat vykon motoru tak svícky,filtr kvalitní olej a kvalitni benzín je zaklad ktery se musi udelat pak jsou ty vetsi upravy ale to us je hlavne o penezich.Ja osobne mam na sve kare prevrtanou hlavu-snizenou hlavu zvetseny saci a výfukový kanaly musim uznat ze to fakt jede o dost lip i kdyz to vyslo na 9000 no a ted by to chtelo este ostrou vacku-5000-a cip a komlet sportovní vyfuk vykonu taky hodne pomuze-20000,ale myslim ze vsechny tyhle upravy moc nepomuzou zivotnosti motoru a kdyz spocitas na kolik te to vyjde


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 úno 2005 21:10 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 12 úno 2005 12:34
Příspěvky: 142
Bydliště: Praha 5
mno ja mam 115-ti kobylu, ale stejne bych rad tech 130 :D
jenze ted musim dar nejdriv prachy do vymeny oleje, filtru (krom vzduchoveho, tam chci casem konus od Greenu (nebo K&N) a vyfuku... (ten mi slibil JR i s resonatorem, tak sem zvedavej :lol:)

_________________
Bývávalo Esco 1.8 HC, 85 kW/115 PS, RKC, Zetec-E SEFI, EEC V; r.v. 1997

Nyní jsou nohy...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 bře 2005 15:44 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 říj 2004 20:16
Příspěvky: 162
Bydliště: Praha - Vysocany, CZ
No tak ja mam 130HP a taky bych rad neco navrch 8)
tuning motoru neni o nicem jinem nez o penezich, pokud chcete vykon tak vas to rozhodne neprijde na par supu :o) ... zatim predbezne uvazuju o upravach, za ktere prevyzi soucasnou cenu meho auta, otazkou je o kolik 8)

Myslim ze ptat se v tomhle smeru na vykon za rozumne penize je trochu scestne, tuning se vam nikdy nevyplati a bud se s tim smirite a nebo jdete od toho :o)

Jen si zpocitejte procentualni narust vykonu vzhledem k vynalozenym prostredkum, o kolik mi stoupne uzitna hodnota kdyz se mi porari pridat dejme tomu 13HP? a to si vemte ze je to navyseni o 10%!!

diskuze o uprave motoru ZETEC 1.8i 16V 130HP je zde

_________________
Ford Fiesta NTi projekt | RS1800 (XR2i MK III 92) | 1.8i 16V (130 HP)
Ford Escort Kombi | MK VII 97 | 1.6 16V (90 HP)


Naposledy upravil NTI dne 08 bře 2005 16:08, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 bře 2005 16:06 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 08 úno 2005 13:15
Příspěvky: 1068
Bydliště:
NTI píše:
No tak ja mam 130HP a taky bych rad neco navrch 8)
tuning motoru neni o nicem jinem nez o penezich, pokud chcete vykon tak vas to rozhodne neprijde na par supu :o) ... zatim predbezne uvazuju o upravach, za ktere prevyzi soucasnou cenu meho auta, otazkou je o kolik 8)

Myslim ze ptat se v tomhle smeru na vykon za rozumne penize je trochu scestne, tuning se vam nikdy nevyplati a bud se s tim smirite a nebo jdete od toho :o)

Jen si zpocitejte procentualni narust vykonu vzhledem k vynalozenym prostredkum, o kolik mi stoupne uzitna hodnota kdyz se mi porari pridat dejme tomu 13HP? a to si vemte ze je to navyseni o 10%!!



...muj nazor na zvysovani vykonu je takovy, ze proc cpat tolik prachu do zvyseni vykonu, to je levnejsi koupit uz rovnou karu se silnejsim motorem, treba mondeo 2.5 V6 stoji stejne nebo jeste min nez 1.8 a pritom te strci do kapsy (slovo do pranice :-)

_________________
carPWR


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 bře 2005 16:19 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 říj 2004 20:16
Příspěvky: 162
Bydliště: Praha - Vysocany, CZ
jen tak mimochodem, levnejsi asi nebude

Jestli jsem hledal dobre tak to mondeo 2.5 V6 ma 125kW, je skoro jednou tak tezsi a je to na muj vkus uz docela velka krava :o) ... asi by me dal o tom se nehodlam hadat, nikdy jsem se s nim nepotkal 8)

Samozrejme zalezi co chces ... zajima te jen co nejvetsi vykon, chces si hrat s turbem? ... ja osobne chci maly a rychli auto ... dostat vykon z 1.8 N/A motoru a nebojim se v tom "utopit" prachy 8)

_________________
Ford Fiesta NTi projekt | RS1800 (XR2i MK III 92) | 1.8i 16V (130 HP)
Ford Escort Kombi | MK VII 97 | 1.6 16V (90 HP)


Naposledy upravil NTI dne 08 bře 2005 16:22, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 bře 2005 16:20 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 07 pro 2004 23:29
Příspěvky: 1634
Bydliště: Turnov 50°35´21,58" N 15°02´31,32" E kdysi Praha
ASi začni filtrem a výfukem, nějakou tepelnou izolací svodu výfuku a pak uvažuj o něcem zásadnějším, ale jak píšou kluci předemnou bez peněz to nejde :-(

_________________
C-MAX 2.0 Titanium 08´107kW AUT

Mondeo Combi Ghia 2.0 TDCi 04´96kW Navy deep



-->čo bolo to bolo<--
Mondeo Combi Festival 1,8 16V CLX 99´85kW
MAZDA 626 2,0 TD-Di 74kW 99´
MONDY - Ford Mondeo Combi 1.8 TD CLX 97´66kW
MACÍČEK - Ford Escort Combi 1.8 16V Ghia 93´77kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 říj 2008 00:37 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 24 srp 2007 12:24
Příspěvky: 25
Bydliště: Praha
jen přídavek ještě je tu možnost upravy laděné svody je to investice cca 10000 s komplet závodním výfukem a optimalizací jednotky 18000,- ale podle mě to pomůže dost pak jen zakazkové upravy a desetitisíce se nedají spočítat na prstech jedné ruky

_________________
zdrhlík s mercedesem kiblick


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 říj 2008 15:42 
Offline
Forďák

Registrován: 13 úno 2008 17:44
Příspěvky: 218
Bydliště: jo
to uz se pomalu vyplati tam dat jinej (vykonejsi) motor ne?

_________________
https://www.youtube.com/watch?v=QnNpIyzelDo&index=16&list=PLnNGWXxZv-XdPF52lAAvvgu0PMsJ_09-d


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 říj 2008 16:01 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 čer 2004 21:42
Příspěvky: 5161
..myslim ze u te 105 HP verze je idealni zastavba vacek a dalsich veci ze 130 HP motoru, plus aplikovat svody z RS2000....upravit trochu vyfuk a sani a troufam si tvrdit ze to pojede mnohem lepe....dulezite je i investovat minimalne do prednich brzd....z RS2000 opet...to je ideal...cele toto nestoji az tak silene penize, ma to realny efekt, na rozdil od ruznych chipu a tak...


Futy...ridici EPROM prece jde v podstate v pohode prehodit do RJ s Edisem a navic imobilizerem...to se uz delalo...dle tve rady...

_________________
Escort Mk.III XR3i 1.8 16V / 1.3 Tuzex/ 1.6 XR3i cabrio/ 1.6 Express automat/ 1.8 D Express

www.vh-autoservis.cz

Úpravy/ opravy/ renovace
604 133 132


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 19 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 41 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz