fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 11:19

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 460 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 23  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 zář 2008 18:17 
Offline
Nováček

Registrován: 23 dub 2008 14:41
Příspěvky: 13
Bydliště: doma
jee..spatne sem to napsal....jen uhliky sem vymenil...altik sem nemenil;)jenom sem prehodil uhliky...;)

_________________
........


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 zář 2008 23:40 
Offline
Forďák

Registrován: 13 srp 2008 19:38
Příspěvky: 91
Bydliště: Ostrava
Tak to potom jo.

_________________
MK7 Rv95 1.6 16V 66kW Hatchback; supersocial verze (naprosty zaklad)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 zář 2008 10:43 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 09 dub 2005 00:47
Příspěvky: 947
Bydliště: Vlašim - Blaničtí rytíři nejezděj na koních, ale ve FORDech! ;-) www.mesto-vlasim.cz
TomyCZ píše:
Zdravim :) potreboval bych poradit :( Celkem nedavno(2-3 mesice) me menili diodovy mustek ve fordu. A vcera jedu a pri jizde sem si vsimnul ze me poblikava kontrolka dobijeni, a po chvilce to zacalo blaznit- radio se me za jizdy zapinalo a vypinalo, svetla sotva svitili a kdyz sem zapnul dalkove tak to s autem cuklo. vubec sem nechapal co se deje :-o dneska rano sem uz nenastartoval.
Napada vas neco, cim by to mohlo byt? uhliky tam jsou stare max. 3 roky, Doufam ze to nebude chtit cely novy altik :(

pro zatim vyreseno: trosku sem zahybal s dratama u alternatoru

Taky to nemusí mít vůbec nic společnýho s altíkem, ale s pojistkovkou.

_________________

FORD FOCUS CC MK2 2.0i FL
FORD FOCUS MK2 1.6 TDCi 66kW po FL - ex
FORD COUGAR 2.5 V6 24V - ex
FORD SCORPIO Ghia 2.0i 16V MKII - dovoz z Dojčlandu - ex
FORD ESCORT CL 1.4 EFi MKVII - ex
Fotky a popisy na http://www.fordici.wz.cz

Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 zář 2008 00:17 
Offline
Forďák

Registrován: 13 srp 2008 19:38
Příspěvky: 91
Bydliště: Ostrava
s pojistkovkou? Nevim, nemam moc velkou zkusenost s autama, ale uprimne, jak muze mit obvod dobijeni co docineni s pojistkovkou? Vzdyt obvod dobijeni jde pres pojistkovku jen jednim mistem a to je pred zarovkou dobijeni, skrz ni jde tenky dratek na altik. V okamziku kdy ma altik dostatecne otacky se buzeni "prepne" z tohohle dratku na samobuzeni a zarovka diky tomu zhasne (na obou jejich stranach bude +12V cili rozdil 0) a nebude svitit... Samozrejme pokud by nedoslo vubec k prvotnimu vybuzeni, nebude altik vubec dobijet, ale jak psal, kontrolka mu poblikavala... Tohle by opravdu odpovidalo zavade v altiku nekde pred odbockou do buzeni, tj bud kartace, nebo diodovy mustek popr regulator. Jinak vlastne neni duvod, aby kontrolka, nebot sviti pouze tehdy, kdyz si altik bere buzeni pres budici drat = pres zarovku = je s nim neco v neporadku.

_________________
MK7 Rv95 1.6 16V 66kW Hatchback; supersocial verze (naprosty zaklad)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Alternátor!!!
PříspěvekNapsal: 18 zář 2008 11:47 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 17 zář 2008 18:59
Příspěvky: 775
Bydliště: Liberec 7
Myslíte že půjde alternátor z Ford Escort 1.6 16V do Ford Escort 1.4?????

_________________
Nyní:
Opel Omega MV6 3litr V6 sedan plná palba
Opel Omega MV6 3litr sedan na ND

Bylo: :(
Ford escort VII COMBI GHIA 1.8/16 85KW Benzin v plny palbe rok 1998/5dv klimat,abs,tonovany skla atd


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 zář 2008 12:41 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Uchyty asi pasovat budou, ale je dobry srovnat aspon na fotce rozlozeni pripevnovacich otvoru predtim a problem bude asi v remenici, 16V ma drazkovanou, 1,4 na jeden klinak pravdepodobne. Tutove se to da prizpusobit, akorat je s tim prace navic.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 zář 2008 13:07 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 06 bře 2004 16:56
Příspěvky: 4126
Bydliště: Pardubicko - Skořenice 80
Myslím, že MkVII 1.4 už bude mít servo a tam je řemenice stejná jako u 16V. Kdyžtak tady ten z 1.4 1995 myslím mám.

_________________
Escort VII, Focus I+II, Mondeo I-III, Fiesta III-V, Fusion, Galaxy I - veškeré použité díly na prodej Tel.: 608977212 http://www.dilyford.eu
Ford Galaxy 1.9TDI ´03 Ghia - moje


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 zář 2008 13:41 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
No jo, ja nekouknul na datum, to mas recht.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 říj 2008 12:06 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 26 úno 2007 14:11
Příspěvky: 7
Bydliště: U.Hradiště
Caute... ani altik ani pojistkovka(alespon myslim)...uz se mi to same stalo tak 3x proste me to vycvachta baterku nebo tak neco a nemuzu pomalu sni nastartovat, prepajel sem koncovku dratu u altiku, pac byla nejaka potrhana...nic se nezmenilo.. nakompl sem to pres nabijecku a po chvilce to samo od sebe na volnobeh zdechlo. Pak me znami rikal ze neco takoveho mu delala lambda...tak sem ji odpojil a najednou vpoho sem si uz frcel, ale asik tak za 14 dni zas,chci pridat plyn a auto me chcipa, tak tak dojedu domu, zkousim na volnobeh dat plny a motor me chcipne. A dneska sem zkusil odpojit aj mafku a auto zas jede. ja to nechapu. mel bych to dat asi do fordu na nejakou diagnostiku ze? nebo co s tim? cim by to mohlo byt? uz me to auto fakt zacina stvat, asik pujde se srotovat:( a budu jezdit radsi na kole :-D

_________________
ESCORTík CL 1.4 CVH- 55 kW 1996


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 říj 2008 22:50 
Offline
Forďák

Registrován: 13 srp 2008 19:38
Příspěvky: 91
Bydliště: Ostrava
A nemas jen KO baterku? Meril si ze ti dobiji? Napis se napeti baterky pri: vypnutem zapalovani, zapnutem zapalovani, nastartovanem motoru. Samozrejme zapoj vse zpatky. Pak zmer totez (vyjma posledniho logicky), ale s odpojenym kabelem stareru co vede z baterky (ten cerveny drat co je jen na "ocku".

_________________
MK7 Rv95 1.6 16V 66kW Hatchback; supersocial verze (naprosty zaklad)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 říj 2008 14:31 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 26 úno 2007 14:11
Příspěvky: 7
Bydliště: U.Hradiště
Tak vsechno sem zapojil zpatky. a nameril sem pri:
vyp.zapalovani - 12,23 V
zap.zapalovani - 11,8 V a klesalo,po chvilce tam bylo 11,68 V
nastartovany motor - 13,7 - 13,9 V

Odpojil sem kabel od starteru a nameril sem:
vyp zapalovani - 12,52 V
zap.zapalovani - 12,10 a po chvilce tam bylo 11,92 V

pozn. Jak sem mel nastartovane, tak sem zapnul svetla(potkavaci) a poslechove se zmeni chod motoru, nemam otackomer, tak nemuzu rict jestli se zmeni i otacky. Zacne v nem tak trochu piskat. A jde si vsimnout jak svetla a palubovka poblikavaji.

_________________
ESCORTík CL 1.4 CVH- 55 kW 1996


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 říj 2008 15:14 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 18 čer 2005 21:18
Příspěvky: 1723
Zanesená deska s diodami usměrňování v altiku. Vyčistit, rovnou vyměnit ložiska. :-D :-D :-D :-D

_________________
MAXI FERDA -Mondeo Ghia 2.0 107Kw, 2001, kombi, stříbrná metalíza


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Alternátor 1,8D rv 1992
PříspěvekNapsal: 13 říj 2008 19:17 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 10 zář 2007 17:01
Příspěvky: 30
Bydliště: Soběslav
Ahoj, odešel mi alternátor (Dobyjí málo, přeměřeno vyzkoušeno) a potřeboval bych vědět jestli je stejný jako na benzínových autech, nebo jinejch typech jako např sierra, granada, scorpio.... Vím že se dávali 3 druhy do escorta:Magneti Marelli, Bosh, Mitsubishi. Popřípadě alternativa (stejný typ) na autech jiných značek? Mockrát děkuji.

_________________
Ford Escort 1,8D Mk5-6 rv 1992


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 říj 2008 21:38 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 25 bře 2007 22:37
Příspěvky: 159
Bydliště: Praha
Když jsem kdysi porovnával altík z 1.8D a CVH tak byly stejný. Liší se pouze jinou řemenicí, ampérama a konektorama pro kabel ke startéru. Magneti má velký dva fastony (9mm nebo 10mm tedkon nevím - dost blbě se sháněj) a jeden malej (4,8mm) a ostatní mají kabely přes očka.

_________________
VW Golf III Match 1.9D
Ford Fiesta XR2i, 76KW, r.v. 1990 - prodáno
Ford Fiesta 1.8D CL , 44KW, r.v. 1990 prodáno


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 říj 2008 21:42 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 17 led 2006 08:48
Příspěvky: 3457
Bydliště: Dobřany (dříve Plzeň)
odletelo píše:
Když jsem kdysi porovnával altík z 1.8D a CVH tak byly stejný. Liší se pouze jinou řemenicí, ampérama a konektorama pro kabel ke startéru.


Takže sou vlastně jiný.

_________________
Tourneo Courier Deep Impact Blue
Fiesta 1,25 Duratec 2011 Squeeze
Fusion 1,4 Duratec 05/2008 Panther black

Escort 1,6 16V Combi rv 03/97 barva AUTUMN GREEN - terminován
Escort 1,4i CLX 3dv. rv 12/92 barva NOUVEAU RED -terminován


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 říj 2008 22:11 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 25 bře 2007 22:37
Příspěvky: 159
Bydliště: Praha
to jsem zas něco napsal :-D základ je stejnej :wink:

_________________
VW Golf III Match 1.9D
Ford Fiesta XR2i, 76KW, r.v. 1990 - prodáno
Ford Fiesta 1.8D CL , 44KW, r.v. 1990 prodáno


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Jak má být zapojený alternátor
PříspěvekNapsal: 21 říj 2008 19:55 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 17 zář 2008 18:59
Příspěvky: 775
Bydliště: Liberec 7
Vcera jsem montoval do auta alternator a zapomel jsem jak byli na to starem draty myslel jsem ze to bude jen + a - a na alternatoru je myslim B+ a D+ jestli se neptelu a kabely mam cerveny a modry kam ktery prijde ???

_________________
Nyní:
Opel Omega MV6 3litr V6 sedan plná palba
Opel Omega MV6 3litr sedan na ND

Bylo: :(
Ford escort VII COMBI GHIA 1.8/16 85KW Benzin v plny palbe rok 1998/5dv klimat,abs,tonovany skla atd


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 říj 2008 20:04 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 06 bře 2004 16:56
Příspěvky: 4126
Bydliště: Pardubicko - Skořenice 80
Já bych teda řekl, že to snad ani nejde splést, ne? Jeden šroub je osmička a druhý šestka, ale jinak ten tlustej od baterky půjde na B+ a ten tenkej od kontrolky na D+.

_________________
Escort VII, Focus I+II, Mondeo I-III, Fiesta III-V, Fusion, Galaxy I - veškeré použité díly na prodej Tel.: 608977212 http://www.dilyford.eu
Ford Galaxy 1.9TDI ´03 Ghia - moje


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: málo dobíjí ???
PříspěvekNapsal: 08 lis 2008 13:39 
Offline
Nováček

Registrován: 08 říj 2007 15:46
Příspěvky: 31
Bydliště: Liberec
Zdarec forďáci, mám 1.8Td, novou baterku a celkem blbě to startuje. Když dám baterii nabít a potom startuju tak celkem v pohodě točí a chytne. Jenže časem (týden) začnou být ty starty (točení) pomalejší. Chytne to vždycky, ale prostě točí pomalu. Měřil jsem napětí na baterii při běhu a je na ní 13.8V. Není to málo? Bude stačit vyměnit regulátor nebo komplet repas alternátoru? Případně jiné závady? Kabely jsou ok. Díky moc

_________________
1,8 TD, 51 kW, r.v. 96, combi, Ghia


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 lis 2008 19:08 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 05 bře 2004 21:52
Příspěvky: 5740
Bydliště: Praha
a jaký máš napětí při zapnutejch světlech apod. ??

_________________
----------- Ford Escort 1.6 16V 66kW GHIA rv:05/1997 -----------
-- Ford Mondeo 2.2 TDCi 114kW Titanium X kombi rv:03/2005 --
---------- Originální náhradní díly (nejen Ford) se slevou ----------
Obrázek -------> Diagnostika IDS <------- Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 460 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 23  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 23 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz