fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 05:13

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 26 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 16 kvě 2005 16:26 
Pokud stojím na místě, pak mi jdou bez problému a zcela přesně zařadit všechny rychlosti. Pokud ale jedu, pak se mi obtížněji podřazuje, čím rychleji jedu, tím hůř jde podřadit například z 3 na 2.
Mám auto jen krátkou dobu(1měsic) takže nemůžu posoudit jestli to je normální. V čem může být problém?


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 kvě 2005 06:07 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
Předpokládám že když jedeš, tak řazení převodů nahoru jde dobře. Řazení z 3° na 2° mi šlo taky při vyšších otáčkách hůř. Po doplnění převodového oleje po kontrolní šroub je podřazování hladší a také se lépe řadí zpátečka.

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 kvě 2005 07:49 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 kvě 2004 20:32
Příspěvky: 827
Bydliště: Plzeň
Mně taky podřazování 3->2 nejde úplně nejlíp, taky záleží na rychlosti, otáčkách atd. Řeším podřazování meziplynem a jde to bez problémů.
Jiný kvalty jdou řadit bez problémů(nahoru i podřazování).

_________________
Focus 2,0/16V 96kW, Ghia, r.2004, 5dv hatchback, stříbrná
Escort 1,6cvh EFi 77kW, Ghia, r.1991, 5dv hatchback, černá - RIP (ekolikvidace 2014)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Diky...
PříspěvekNapsal: 17 kvě 2005 09:37 
Díky za reakce, Zkusím se podívat na ten olej a případně ho doplnit.
...A jak se řadí s 'meziplynem' ??


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: To: Standa
PříspěvekNapsal: 17 kvě 2005 09:59 
To: Standa
- našel jsem si tvuj příspěvek (z 10 květen 2005, 05:18:59): http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic ... c&start=20
Jaký olej jsi použil?


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 kvě 2005 11:15 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
To Marshi: Jsem rád že se tady také najde někdo kdo umí použít hledání. Já jsem pro novou náplň do převodovky použil olej zakoupený u Forda. Podle specifikace Ford mi nikdo neuměl olej dodat, nezbylo než koupit u něj. Litr stojí 360,- Kč.

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diky...
PříspěvekNapsal: 17 kvě 2005 12:13 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 08 úno 2005 13:15
Příspěvky: 1068
Bydliště:
Marshi píše:
Díky za reakce, Zkusím se podívat na ten olej a případně ho doplnit.
...A jak se řadí s 'meziplynem' ??


..normalne, kdyz chces preradit, tak nejdriv vyradis na neutral trochu plyn a az pak tam das jinej (nizsi) kvalt...

_________________
carPWR


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 kvě 2005 09:36 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 úno 2005 13:17
Příspěvky: 533
Bydliště: Praha
Nemuzou to byt synchrony? mne to delalo ve skodovce a bylo to prave synchronama. Taky pomuze dvakrat seslapovat spojku, vyradit, seslapnout, pustit, seslapnout a zaradit. Takhle se radilo na prevodovkach bez synchronu

_________________
Ford Mondeo combi GHIA, Duratec HE 1.8 92kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 kvě 2005 10:56 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 08 úno 2005 13:15
Příspěvky: 1068
Bydliště:
M. píše:
Nemuzou to byt synchrony? mne to delalo ve skodovce a bylo to prave synchronama. Taky pomuze dvakrat seslapovat spojku, vyradit, seslapnout, pustit, seslapnout a zaradit. Takhle se radilo na prevodovkach bez synchronu


..jo skodovka mi to taky dela :-)

...dvakrat vyslapnout spojku, to mas takhle...

...kdyz radis treba ze 3 na 2, tak potrebujes dostat vyssi otacky motoru, aby se srovnaly otacky prevodovky s motorem, proto das meziplyn, naprotitomu, kdyz radis z 2 na 3, potrebujes otacky motoru snizit, proto vyradis, pustis spojku a pak znova zmacknes a zaradis......

_________________
carPWR


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 kvě 2005 11:55 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 úno 2005 13:17
Příspěvky: 533
Bydliště: Praha
carPWR píše:
M. píše:
Nemuzou to byt synchrony? mne to delalo ve skodovce a bylo to prave synchronama. Taky pomuze dvakrat seslapovat spojku, vyradit, seslapnout, pustit, seslapnout a zaradit. Takhle se radilo na prevodovkach bez synchronu


..jo skodovka mi to taky dela :-)

...dvakrat vyslapnout spojku, to mas takhle...

...kdyz radis treba ze 3 na 2, tak potrebujes dostat vyssi otacky motoru, aby se srovnaly otacky prevodovky s motorem, proto das meziplyn, naprotitomu, kdyz radis z 2 na 3, potrebujes otacky motoru snizit, proto vyradis, pustis spojku a pak znova zmacknes a zaradis......


...ale u esca teda problemy nemam ani nahodou, tam ty kvalty padaj jak nemci do krytu :lol: zrovna tuhle jsem na dalnici daval v kopci za dve pri cca 70km/h a v pohode... bych ty kamiony poslal po poli...

_________________
Ford Mondeo combi GHIA, Duratec HE 1.8 92kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 kvě 2005 15:47 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 08 úno 2005 13:15
Příspěvky: 1068
Bydliště:
M. píše:
carPWR píše:
M. píše:
Nemuzou to byt synchrony? mne to delalo ve skodovce a bylo to prave synchronama. Taky pomuze dvakrat seslapovat spojku, vyradit, seslapnout, pustit, seslapnout a zaradit. Takhle se radilo na prevodovkach bez synchronu


..jo skodovka mi to taky dela :-)

...dvakrat vyslapnout spojku, to mas takhle...

...kdyz radis treba ze 3 na 2, tak potrebujes dostat vyssi otacky motoru, aby se srovnaly otacky prevodovky s motorem, proto das meziplyn, naprotitomu, kdyz radis z 2 na 3, potrebujes otacky motoru snizit, proto vyradis, pustis spojku a pak znova zmacknes a zaradis......


...ale u esca teda problemy nemam ani nahodou, tam ty kvalty padaj jak nemci do krytu :lol: zrovna tuhle jsem na dalnici daval v kopci za dve pri cca 70km/h a v pohode... bych ty kamiony poslal po poli...


...pri 70ti daval za 2? to by te melo jet tak 100 na dvojku ne???

_________________
carPWR


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 kvě 2005 20:53 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
Tachometrových na 2ku 100ku udělám, otáčky 6.000, dělají se boule na kapotě od válců :D , pak 3ka do 140, pak 5ka 185 a pak jsem musel odbočit z dálnice.
Jinak něco k tématu. Podřazování na 2ku mi ve vyšších rychlostech dělá také problémy, s meziplynem je to lepší. Zajímavé je to, že to samé jsem měl na Fiestě. Prubnu hladinu oleje v převodovce.

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 kvě 2005 08:35 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 úno 2005 13:17
Příspěvky: 533
Bydliště: Praha
carPWR píše:
M. píše:
carPWR píše:
M. píše:
Nemuzou to byt synchrony? mne to delalo ve skodovce a bylo to prave synchronama. Taky pomuze dvakrat seslapovat spojku, vyradit, seslapnout, pustit, seslapnout a zaradit. Takhle se radilo na prevodovkach bez synchronu


..jo skodovka mi to taky dela :-)

...dvakrat vyslapnout spojku, to mas takhle...

...kdyz radis treba ze 3 na 2, tak potrebujes dostat vyssi otacky motoru, aby se srovnaly otacky prevodovky s motorem, proto das meziplyn, naprotitomu, kdyz radis z 2 na 3, potrebujes otacky motoru snizit, proto vyradis, pustis spojku a pak znova zmacknes a zaradis......


...ale u esca teda problemy nemam ani nahodou, tam ty kvalty padaj jak nemci do krytu :lol: zrovna tuhle jsem na dalnici daval v kopci za dve pri cca 70km/h a v pohode... bych ty kamiony poslal po poli...


...pri 70ti daval za 2? to by te melo jet tak 100 na dvojku ne???


ja se nepru, ze to nejede 100, ale dvojku jsem radil cca pri 70km/h... mazal jsem do kopce a blbec s kamionem mi to smiknul z pomalyho pruhu prede a v levym bylo plno.. tak jsem zpomalil na cca 70km/h, jel jsem za nim na 4 a kdyz se vlevo uvolnilo, dal jsem za 2 a predjel ho... kolik mi ta dvojka nakonec dala, to uz jsem nekoukal... ale 100 si myslim, ze je fakt realne maximum...

_________________
Ford Mondeo combi GHIA, Duratec HE 1.8 92kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 kvě 2005 10:07 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 08 úno 2005 13:15
Příspěvky: 1068
Bydliště:
to M. and mrazik: no, ja sem cetl, ze i kacko 1.3 udela na 2ku 100, proto se ptam, kolik udela esco 1.6ka no...ja to jaksi nemam sanci zjistit :-D

_________________
carPWR


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 kvě 2005 12:35 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 úno 2005 13:17
Příspěvky: 533
Bydliště: Praha
carPWR píše:
to M. and mrazik: no, ja sem cetl, ze i kacko 1.3 udela na 2ku 100, proto se ptam, kolik udela esco 1.6ka no...ja to jaksi nemam sanci zjistit :-D


pri 3000rpm to ukazuje 48-50km/h, takze tachometrovych 100km/h pri 6000rpm - je to mozne, ja to snad nekdy zkusim :lol: ale prislo mi, ze za 5500rpm uz to moc netahne...
ono jestli je to 1,3ka nebo dvoulitr je celkem jedno... zalezi na max. otackach a zprevodovani...

_________________
Ford Mondeo combi GHIA, Duratec HE 1.8 92kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 kvě 2005 14:22 
no chlapi tak teoreticky podľa etzolda max. krátkodobé otáčky:
ZETEC 1.6 - 6170
1.4 PTE - 6325

Nuž ale viac ako 90kmh na 2. som nemal odvahu, nie je to pekný zvuk ...


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 kvě 2005 08:59 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 08 úno 2005 13:15
Příspěvky: 1068
Bydliště:
...pravda je, ze i moje 120ca udela 80 na 2ku :-) (toci asi 6000 :-D )

_________________
carPWR


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 kvě 2005 08:14 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 úno 2005 13:17
Příspěvky: 533
Bydliště: Praha
carPWR píše:
...pravda je, ze i moje 120ca udela 80 na 2ku :-) (toci asi 6000 :-D )


presne tak a jezdis se spuntama v usich, nebo bez? :lol: ja mel na 125ce dokonce dlouhou rozvodovku a ta dvojka chodila i lehce pres 80 :lol: ale mel jsem pocit, ze mi vylitnou pisty z motoru :lol:

_________________
Ford Mondeo combi GHIA, Duratec HE 1.8 92kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 kvě 2005 15:14 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 08 úno 2005 13:15
Příspěvky: 1068
Bydliště:
M. píše:
carPWR píše:
...pravda je, ze i moje 120ca udela 80 na 2ku :-) (toci asi 6000 :-D )


presne tak a jezdis se spuntama v usich, nebo bez? :lol: ja mel na 125ce dokonce dlouhou rozvodovku a ta dvojka chodila i lehce pres 80 :lol: ale mel jsem pocit, ze mi vylitnou pisty z motoru :lol:


...ja sem si za ty 3 roky zvyknul, zase to alespon jede, kdyz sednu do jiny, tak to je des no...jojo, dlouha rozvodovka ale ta byla origo jen ve 130tce ne? a pak snad jeste v nejaky 120LE nebo co.....

_________________
carPWR


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 kvě 2005 15:58 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 úno 2005 13:17
Příspěvky: 533
Bydliště: Praha
carPWR píše:
M. píše:
carPWR píše:
...pravda je, ze i moje 120ca udela 80 na 2ku :-) (toci asi 6000 :-D )


presne tak a jezdis se spuntama v usich, nebo bez? :lol: ja mel na 125ce dokonce dlouhou rozvodovku a ta dvojka chodila i lehce pres 80 :lol: ale mel jsem pocit, ze mi vylitnou pisty z motoru :lol:


...ja sem si za ty 3 roky zvyknul, zase to alespon jede, kdyz sednu do jiny, tak to je des no...jojo, dlouha rozvodovka ale ta byla origo jen ve 130tce ne? a pak snad jeste v nejaky 120LE nebo co.....


Presne tak, ve 130ce byla rychlejsi prevodovka (ale uplne jine kvuli jine zadni naprave), ja mel jen ty prevody, almara byla 125kova, pac se mi jednou almara vysypala a musela na GO... zrovna v dobe, kdy se zacalo jezdit po dalnici 130 km/h, tak jsem to prubnul a fakt dobry... pri 130 mi to tocilo nejakych 3700, coz uz byl taky hukot, ale furt lepsi nez 4000 :lol: o te LE jsem cetl, ale nikdy nevidel.

_________________
Ford Mondeo combi GHIA, Duratec HE 1.8 92kW


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 26 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz