fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 10:10

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 50 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 zář 2008 14:27 
Offline
Nováček

Registrován: 04 kvě 2008 11:42
Příspěvky: 7
Bydliště: kladno
Nevím, jestli to tu už nepadlo, nechce se mi to číst, ael stejněj problém mi včera diagnostikovali jako vadu palivového čepadla. Dodává špatné množství nafty pro vstřikovače

_________________
Práce je poslední zoufalý způsob jak přijít k penězům


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 zář 2008 15:32 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 lis 2005 16:49
Příspěvky: 307
Bydliště: kousek od Jaroměře
Tak cukání vyřešeno:dal jsem ho do servisu kde byla provedena vyměna,kompletní filtr paliva 1649,-kč a solenoid 5023,-kč +práce a celé cukání přišlo na 9311,-kč Doufám že až do smrti dá s cukáním pokoj :lol:

_________________
Ford escort 1.8 TD kombi 66KW rv.98
Toyota corola 1.6 GTI rv.90
Ford Fiesta 1,1 5DV rv.92
Hyundai matrix 1.6 rv.05
--------------------------------
citroen C3 picaso 1,6 rv.12


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 zář 2008 00:51 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 12 srp 2008 10:43
Příspěvky: 23
Bydliště: Nebelvír
Walker píše:
Zkusil bych naftový filtr, čerpadlo si musí samo nasát, a když je filtr špinavej,tak to nezvládne, pak bych zkusil těsnost palivovýho okruhu( vzduch je prevít) a občas to dělá ucpaný přepad do nádrže, nafta se nevrací a musí vstřikem do motoru a pak to cuká... to pro začátek, vstřiky a čerpadlo až potom.


dost radikalni postup.
Filtr, no neblazni , vzdyt filtr se neda strhnout spinou, teda pokud nejezdis na "naftu" :roll: . Tesnost palivoveho potrubi je zpravny krok.
Me to dela to samy a vim cim to je. Presne to zacina kolem 1900 - 2300( i trochu vic) proste az zacne na plno brat turbo. Tak panove je to tim ze skutene nasavame vzduch.
Podivejte se zda mate prihrivani nafty, pokud ano zkuste jednoduhy testik, rozpojte hadice, napojte je k sobe, vypnete eletriku na vyhrovani a zkuste si zajet cca 10-20 km okruh. vsechny tyto priznay cukani zmizi. pokud by prece jen neodezneli, zkusit vymenit hlinikovy podlozky u sroubu cerpadla a zkontrolovat prepad, ten prepad to muze byt,ale stava se to opravdu jen vyjmecne, nejcasteji je to tim topenim nafty

_________________
1,8 TD r.v.98 (RVA) 51kW GHIA , ale cerpadlo z 66kW (RFS), jediny co tunim na aute je eletrika a nadstandart vybava a samo sebou motor, kterej slape jako hodinky :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 říj 2008 00:31 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 14 srp 2008 08:16
Příspěvky: 6
Bydliště: Brno
juraset píše:
nasel jsem tohle tema a dam sem i moji zkusenost:

presne jak pise PADY,hlavně se to projevuje kdyz brzdim motorem, mam otacky kolem 1900 - potom pridam zacne to cukat, az prelezu 2100 tak to prestane.

tankoval jsem taky Shell-V power diesel delalo to stejne tak, ted tankuju uz 6. měsíců směsnou naftu a chová se to stejně...a jede to taky stejně,ale stále cuká :evil:

V servisu mi řekli ať to neřeším, že to není tak velká závada.

Takže jezdim tak,ze se vyhýbám těmhle otáčkám, při řazení motor vytáčím na 2900 a kdyz zaradim vetsí rychlost mám uz tam 2100 otáček a motor necuká. Uz 4 roky takhle jezdim a uz jsem si zvykl, i kdyz někdy,kdyz se zapomenu me to dopálí :)



Takze uz jsem tu znovu a problem je vyresen :)

Kamarad me presvecoval,ze je to zanesenyma tryskama at si koupim cistic vstrikovani STP Diesel Injector.
Neveril jsem, ale co tu budu dlouho povidat...
Nalil jsem to do plne nadrze, skoro 14 dni jen popojizdel po meste a nic.
Potom jsem najel 120km v jeden den a uz to necuka :) , neveril bych
tomu ,ale je to tak. Zkousim to i v kopci ,kde to skakalo nejvic a super, jsem nadseny :D .

Jeste je treba rict , ze jsem natankoval cistou naftu do smesne jsem to nedaval, i kdyz to asi nebude mit vliv.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 říj 2008 08:36 
Offline
Forďák

Registrován: 07 kvě 2007 09:06
Příspěvky: 218
Bydliště: Hodonín
no jestli jezdíš na směsnou bionaftu tak bacha - mě na to dojela sierra 2,3. Dělal jsem pak čerpadlo i solenoid. Čerpadlo nezmáklo čerpat to co to natáhlo (vysráží se s bordelem co je na dně nádrže a táhne se to jak sopel až po trysky). Vzápětí to při cukání přestalo zdechávat po vypnutí klíčku a to byl právě rozežraný elektroventil. Palivo bylo OMV a Slovnaft.

_________________
Escort combi 1.8D r.95 - bez výbavy ale nežere a odveze :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 říj 2008 11:11 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 14 srp 2008 08:16
Příspěvky: 6
Bydliště: Brno
uz rok jezdim a zadny problem... hodne jse o tom premyslel a cetl ruzne clanky a zkusenosti.
A tenhle odstavec me presvecil:
"Přechod na provoz na bionaftu
Při přechodu na provoz na bionaftu je dobré si pohlídat palivový filtr. Bionafta je detergentnější (víc rozpouští), než běžná nafta, takže může odplavit a “rozpustit” některé usazeniny, které v motoru a celé soustavě vznikly při provozu na motorovou naftu. To motoru ve výsledku prospěje. Tyto usazeniny se ale někde musí zachytit, pokud se rovnou nespálí. A zachytí se zpravidla v palivovém filtru, který je dobré vyměnit o něco dříve, než normálně, aby se nezhrošila rapidně jeho průchodnost a tím se celkově neovlivnil chod motoru."

je to z http://www.biodiesel.cz/co-je-bionafta/

no jeden znamy jezdil dvo roky na olej z Makra, redil to 50:50 , tak jsem si rikal, ze ta smesna nafta ,ktera je 30:70 musi byt uplne v pohode.

_________________
Ford Orion 1,8D, 10/1991


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 říj 2008 13:20 
Offline
Forďák

Registrován: 07 kvě 2007 09:06
Příspěvky: 218
Bydliště: Hodonín
tím jsem se řídil taky ale přežilo to jen 2 zimy a bylo po ptákách i při vší péči.

_________________
Escort combi 1.8D r.95 - bez výbavy ale nežere a odveze :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 říj 2008 09:54 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 14 srp 2008 08:16
Příspěvky: 6
Bydliště: Brno
hmm na zimu budu tedy radeji tankovat normalni naftu.
Je fakt ze to za to nestoji.
Hlavne at nam to jezdi :)

_________________
Ford Orion 1,8D, 10/1991


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 říj 2008 11:11 
Offline
Forďák

Registrován: 07 kvě 2007 09:06
Příspěvky: 218
Bydliště: Hodonín
na zimu jsem vždycky odkaloval nádrž, přidával chemii a všecko možné, i aditiva a stejně to sežralo elektroventil a čerpadlo. Ventil byl za 1000,- a čerpadlo ze scorpia za 2500,- a pak to byl jinačí fofr - akorát ten dým :-) To už mi připadá leší olej než bionafta. Ten je sice hustý a kazí motorový olej ale aspoň není agresivní na těsnění na přívodu.

_________________
Escort combi 1.8D r.95 - bez výbavy ale nežere a odveze :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 kvě 2009 23:09 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 pro 2005 18:47
Příspěvky: 65
Bydliště: Červený Kostelec
Tak jako LyLu píše dělá to i mě, ale nebral jsem to v podtaz. Bylo to opravdu jen mírně. Ale dnes mi fordík domů vyloženě doklepal. Nad 1500 to začne silně klepat, pod ně nic. Volnoběch je nějakej divnej a co jsem dokodrcal domů, otevřel kapotu a přidal rukou plyn tak bez klepání. Jo a starty teď byly horší. Tak co tomu Esku sakriš zase je? Dík za odpovědi! Víc jsem zatím nezkoušel .. bojím se že to půjde do kytek :-D .

_________________
Ford Mondeo Combi TDDI 85kW 01'
Ford Escort Combi 1,8TD 66kW 96' .......... R.I.P.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 50 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz