fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 13:12

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 587 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 30  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 31 srp 2008 16:35 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 bře 2008 11:48
Příspěvky: 86
Bydliště: Hlinsko, Chrudim
u mě je také po problémech!

_________________
Je: Focus MKI 1.8 Zetec combi
Byl: Escort MKVII 1.6 Zetec hatch


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 zář 2008 14:32 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 13 srp 2008 20:26
Příspěvky: 124
Bydliště: Česká Lípa
Tak mám stejnej problém jak tady popisujete, ale když sem tuto závadu zmínil ve fordu při servisní prohlídce, bylo mi následně sděleno, že to je volnoběžným ventilem (3500,- :( ) Volnoběh mi přijde v pohodě, jen to takhle blbne po ránu...dá se ten ventil odvětráváni klikovky koupit někde samostatně?

_________________
ex: Ford Escort 1.6 16V combi, r.v. 98, 15" alu ford
Škoda Octavia 1.8T combi, r.v. 99, LPG


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 zář 2008 20:22 
Zkus nejprve vyměnit tu hadičku, jak je popsáno výše, než začneš zbytečně sypat peníze do auta. Vždycky nejdříve postupuj od nejlevnějších řešení (ty co najdeš tady nebo tě napadnou) a až po případném neúspěchu přistupuj velice opatrně k těm dražším (ty co ti nakukaj u Forda).


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Zhasínání motoru když je studený.
PříspěvekNapsal: 12 říj 2008 22:38 
Offline
Nováček

Registrován: 12 říj 2008 22:27
Příspěvky: 1
Bydliště: LIBEREC
Zdravím všechny, tak mam taky takový problém se zhasínáním, už jsem vyměnil svíčky, vzduchový filtr, čidlo teploty, vyčistil sání, zkontroloval těsnost sání, změřil tlak paliva a motor pořád kolísá a zhasíná. Dneska jsem se dostal na tyto stránky, kde se tento problém podařilo vyřešit. Hned zítra se pustím do práce dle popisovaných rad a snad už budu jezdit normálně. :-)

_________________
Forďáci všech zemí spojte se.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Volnoběh-otáčky
PříspěvekNapsal: 22 říj 2008 18:47 
Offline
Nováček

Registrován: 08 říj 2008 18:15
Příspěvky: 2
Bydliště: Brno
Zdravím všechny forďáky, před 14 dny jsem k vám přibyl taky. Mám kombika 97, 16V 1.8, 85KW. Když porovnám tohle byť 10 let starý žihadlo s Lagunou kombi 97, 66KW, tak jsem zjistil, že Laguna nebylo auto. Nicméně nejsem žádný zdatný technický talent, tak jak to pročítám, mám docela chaos, co přesně může zvýšené otáčky při neutrálu způsobovat. Vychytávám te´d závady /ložisko, něco ze spodu klepe atd./, pokud však bude Ford držák, jsem s ním velmi spokojený.

_________________
Ford Escort 1.8 combi.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 říj 2008 09:12 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 črc 2008 12:06
Příspěvky: 383
Bydliště: Prágl
Dle mého je to volnoběžným ventilem. Je tu dost infa na fóru, co všechno může dělat problémy při volnoběhu, tak hledej :-)

_________________
Ford Escort MKVII; 1.6 16V Zetek; 1597ccm/66kW/90HP; r.v. 1998


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 říj 2008 13:20 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 bře 2007 13:42
Příspěvky: 768
Bydliště: Žerotice
studenej motor vytáčet do 4tisíc otáček? Upřímně ten motor lituju!

_________________
Ford Escort MKVI 1.6 16V 66kw,r.v. 07/93, servo,2xairbag,2x el. zrcátka,RS packet, ALU 14"


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 říj 2008 09:15 
Offline
Nováček

Registrován: 08 říj 2008 18:15
Příspěvky: 2
Bydliště: Brno
Esky-98 píše:
Dle mého je to volnoběžným ventilem. Je tu dost infa na fóru, co všechno může dělat problémy při volnoběhu, tak hledej :-)

Však hledám, ale právě píšu, že těžko určit přesně, co ten problém způsobuje /ventil, netěsnosti, atd./ Volnoběh se chová pokaždý trochu jinak. Někdy při přeřazení vylítnou otáčky, po nastartování chvíli jede ok, pak spadne až motor chcípne. Jindy na křižovatce při čekání volnoběh ok, někdy blbne v chladnu, někdy v teple..zkrátka to zatím pro mě nemá logiku..

_________________
Ford Escort 1.8 combi.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 říj 2008 14:23 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 črc 2008 12:06
Příspěvky: 383
Bydliště: Prágl
Nj, je toho hodně co má na ten volnoběh vliv, taky už sem vyměnil nebo vyčistil skoro všechno a pořád to blbne, a dost mě to prudí :x

_________________
Ford Escort MKVII; 1.6 16V Zetek; 1597ccm/66kW/90HP; r.v. 1998


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 říj 2008 21:13 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 16 čer 2007 21:52
Příspěvky: 307
Bydliště: Havlíčkuv Brod
pivik: to se tam vejde 8 průměr já jsem to měřil a byl tam průměr 12mm?

_________________
Ford Escort 1997,Zetec L1H,1.6 16V benzín,hatchback,ABS,klima,servo, 2 airbag,DO central,alarm,el.okna,imobilizer,přední mlhovky,15" litáky,sportovní filtr,Pioneer-Alpine,Rozpěrná tyč,Palubní počítač
http://fotoalba.centrum.cz/unewest.php?uid=10141622


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 říj 2008 21:52 
Máš novější přibližovadlo, může tam být použito něco jiného než u mýho veterána.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 31 říj 2008 15:19 
Offline
Nováček

Registrován: 01 bře 2005 21:14
Příspěvky: 8
Myslím, že probllém s volnoběhem u eska je už vyřešen. Jeden kolega ze Slovenska to vyřešil. Popis závady padají otáčky k 500 semtam chcípne, a hrozně smrdí výfukové plyny je to tak????Po resetu ŘJ to vypadá OK, ale za pár km je to znovu. Takže je to takovej černej hříbek vlevo nahoře v motoru za 750,- problém vyřešen. Jdou k tomu dvě tlustý a jedna tenká hadice.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Volnoběh-a můj problém
PříspěvekNapsal: 17 lis 2008 14:08 
Offline
Nováček

Registrován: 16 lis 2008 10:50
Příspěvky: 3
Bydliště: Krnov,79401
Potřebuju poradit ohledně volnoběhu.Budu rád za každou radu.
Mám ford escort kombi 1,6Zetec L1H(66Kw)provedení Ghia. Rok výroby auta je 1999, první registrace je 2.6.1999.
problém č.1-problém spočívá v tom, že ikdyž mám zahřáté autou a vyhodím rychlost tak volnoběch mi neklesne pod 1100rpm(někdy se mi to i sekne na 2000rpm-2500rpm, pak musím rychle zařadit a vyřadit aby to kleslo) Tyto otáčky klesnou až po uvedení vozidla do klidové polohy asi do 10 sekund na přijatelných 800-950rpm. Toto dělá jen někdy. někdy se i stane, že když jedu bez rychlosti (na volnoběch) ručička ukazuje 900rpm(což je asi dobře), le to pozoruji jen zřídka.
Nevím tedy co je tam za problém a jak ho vyřešit.Prosím ví někdo.:?
Problém č.2-spotřeba, jelikož jezdím převážně město tak má spotřeba se pohybuje +- kolem 10L/100km.je tato súpotřeba normální nebo je veliká v závislosti na tom jaký volnoběh u mě zrovna je?

_________________
LudekFrydl


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 lis 2008 14:29 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 12 dub 2006 10:13
Příspěvky: 3428
Bydliště: Salesel a. Elbe
Za prvé....doufám ,že jsis pročetl všechny témata co jsou zavedená ohledně volnoběhu....jinak Ti poradím přečti si to TADY

...a nebo TADY

_________________
FMmkII....alias Borůvka


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Odpověd
PříspěvekNapsal: 17 lis 2008 20:03 
Offline
Nováček

Registrován: 16 lis 2008 10:50
Příspěvky: 3
Bydliště: Krnov,79401
Ano, četl sem toho hodně tady o tom volnoběhu, ale spis je to tady o tom že otačky klesaly hodně nízko až to zdechalo...ale ten muj problem tady nikdo moc nepopisuje...pokud si myslite ze to je tim ventilem..tak holt koupim nový a vimením ho..není to zase az tak veljka položka...

_________________
LudekFrydl


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 lis 2008 20:09 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 12 dub 2006 10:13
Příspěvky: 3428
Bydliště: Salesel a. Elbe
Zkus to pročistit a uvidíš.......nebo dojeď do garáže (pokud jsi z krnova tak to do Bruncku daleko nemáš) a s klukama se na to vrhnem.....napřed udělej vylučovací metodu a pak kupuj něco nového....toť můj postup a rada....

_________________
FMmkII....alias Borůvka


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 lis 2008 22:08 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 07 led 2007 18:16
Příspěvky: 1279
Bydliště: Nový Jičín, Ostrava
zkus si udělat diagnostiku - pokud je to mechanická vada tak ti sice bude naprd, ale pokud by byla chyba v čidlech (že dávají nesmyslné údaje nebo dokonce žádné) tak by se ti to mohlo hodit - možná bych i tipoval čidlo rychlosti vozidla :-) ..ale ten ventil taky nemusí být zrovna v dobrém stavu...

_________________
Historie: Ford Escort 1993, benzín (Zetec) 1.6 16V, MKVI 5door hatchback

* Grafické modely předpovědi počasí pro ČR, SK a střední Evropu na 48 hodin *

možnost slevy 1-2% na KAŽDÝ NÁKUP v 1950 obchodech v ČR (např. Ford Charouz, Autoklever, Slevomat, Kika, Baťa, Takko, Sportisimo, Alpine Pro, BAUMAX, MALL, Interspar, McDonald's...), která se sčítá s ostatními slevami daného obchodu (pro více info SZ)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: odpoved
PříspěvekNapsal: 18 lis 2008 13:19 
Offline
Nováček

Registrován: 16 lis 2008 10:50
Příspěvky: 3
Bydliště: Krnov,79401
Diky za nabidky,urcite ji prijmu...zrejme bych dojel do bruntalu a pokecali by sme o tom spolecne...tento tyden ale urco ne..sem mimo nase uzemi.

_________________
LudekFrydl


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: odpoved
PříspěvekNapsal: 18 lis 2008 13:49 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 12 dub 2006 10:13
Příspěvky: 3428
Bydliště: Salesel a. Elbe
LudekFrydl píše:
Diky za nabidky,urcite ji prijmu...zrejme bych dojel do bruntalu a pokecali by sme o tom spolecne...tento tyden ale urco ne..sem mimo nase uzemi.


Kontak je na me v podpisu.......email....SZ...ICQ.....

_________________
FMmkII....alias Borůvka


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 lis 2008 21:37 
Offline
Nováček

Registrován: 02 lis 2007 00:12
Příspěvky: 41
Bydliště: Českolipsko
Tak řeším obdobný problém. A nevím kde začít s výměnou.

Můj escort(1997 1.6 16V LPG) když nastartuji za studena tak neudrží otáčky a chcípne. Musím držet pod plynem. Po chvilce, kdy se tak středně zahřeje skáče na 1100 otáček a postupně to sundá na 400 - 500 otáček, kdy se klepe celé auto.

Přečetl jsem si celou diskuzi. A prosím o radu čím začít výměnu. Jestli začít teplotním čidlem. Vše začalo po přestavbě na plyn. Seřídit se nepovedlo.

Opravdu všem moc díky za odpověď.

_________________
Ford Escort Combi 1.6 16V ;Rok výroby: 03/1997; Barva: Metalízově fialová, 213000 Km najeto. Výbava: 2x airbag, klimatizace, ABS, stahování předních oken, servo atd. ;) Auto bohužel skončilo po lehké havárii.

Viva nový Škoda Roomster 1.2 TSI 63 kW


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 587 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 30  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz