fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 00:41

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 34 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: BC zRST se špérou vs. MTX 75 RS 2000
PříspěvekNapsal: 14 lis 2008 11:51 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 31 led 2006 09:24
Příspěvky: 3201
Bydliště: Medlovská vrchovina
Když už budu přebastlovat motor,tak mě maestro anglesman nahlodal na BC z RS turba. prý hodně vydrží, údajně víc, než MTX75 :shock: a hlavně má špéru což je celkem podstatné. Nižší váha bude taky určitě plus, zpřevodování vzhledem k vyššímu výkonu podle mě též ideální.
Ale co mě zajímá: vyplatí se to vůbec předělávat?

Prosím zdejší radu moudrých o moudrou radu :D
Jak moc to bude náročné dobastlení (o nutnosti předělat držáky vím) a fakt ta převodovka tolik vydrží? jak odhadujete její cenu?

kolik vydrží MTX převodovka? někdo psal že max 250 Nm..?
co si o tom myslíte?

_________________
SATAN: ford escort N7A.. pekelná hračka.. a hroznej HAJZL... :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 lis 2008 19:19 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 srp 2005 19:34
Příspěvky: 1101
Bydliště: kousek od prahy...
nevidím důvod proč by RST převodovka vydržela víc než kterákoliv jiná BC, na té převodovce není nic zázračnýho, nemá to ani uprated ložiska jako RS1800 a pozdější modely

jediný kouzlo tý převodovky je v diferáku, S2 má i převodový poměry naprd, S1 taky ale na tom krátkej stálej

jestli chceš něco zajímavýho tak getrag, z anglie nejsou ani moc drahý a v esku jich určitě moc není

pokud nechceš investovat do getragu, jakože z RS neseženeš a v ST není samosvor, takže další investice, koupil bych dif do té MTX quaife nebo na závodění lamelovej třeba tran-x

jo, dá se koupit BCčko který vydrží fakt hodně, ale za hodně :-D

_________________
Žádnej můj escort nemá přední pohon ani víc než dvoje dveře!

Ford Escort mk2 2.0 Zetec 141kW 210Nm 860kg. Ford Transit kombi 140T300. Ford Fiesta ST150.
Ford Fiesta mk3 2.0 Zetec - 136kW a 196Nm na 820kg... auto, který fakt fungovalo!!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 lis 2008 23:27 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 srp 2004 12:18
Příspěvky: 261
Bydliště: Praha
milos.l píše:
nemá to ani uprated ložiska jako RS1800 a pozdější modely


Ale má ,poslední modely dva roky před než přišla IB5. A pozná se takto.

ObrázekObrázek

_________________
Ford Escort Xr3i MkIV s motorem z RS turbo
Ford Escort RS turbo MkIV


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 lis 2008 20:03 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 srp 2005 19:34
Příspěvky: 1101
Bydliště: kousek od prahy...
a do kdy že se vyrábělo RST? ještě jsem takovou neviděl, každopádně pokud se najde, tím líp, pak už tam jsou blbě jen kvalty a u S2 stálej :-D

_________________
Žádnej můj escort nemá přední pohon ani víc než dvoje dveře!

Ford Escort mk2 2.0 Zetec 141kW 210Nm 860kg. Ford Transit kombi 140T300. Ford Fiesta ST150.
Ford Fiesta mk3 2.0 Zetec - 136kW a 196Nm na 820kg... auto, který fakt fungovalo!!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 lis 2008 21:41 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 srp 2004 12:18
Příspěvky: 261
Bydliště: Praha
milos.l píše:
a do kdy že se vyrábělo RST? ještě jsem takovou neviděl, každopádně pokud se najde, tím líp, pak už tam jsou blbě jen kvalty a u S2 stálej :-D


Mě osobně by se taky hodila a tak jak je. Udajně jich ze všech vyrobených je 90% z celkové produkce těch co nemají upravená ložiska a tím pádem bych se asi nezabýval do kdy se vyráběli.V každým případě budou v Angliji v posledních RST.Kdy tam přesně skončily nevím ,ale tuším pozdeji než v německu.

_________________
Ford Escort Xr3i MkIV s motorem z RS turbo
Ford Escort RS turbo MkIV


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 lis 2008 23:36 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 31 led 2006 09:24
Příspěvky: 3201
Bydliště: Medlovská vrchovina
no tak to tak vypadá, že zůstanu u MTX, jak jsem si myslel, bo investice do převodovky by pomalu převýšila cenu auta :)

_________________
SATAN: ford escort N7A.. pekelná hračka.. a hroznej HAJZL... :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 lis 2008 23:45 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 bře 2008 13:59
Příspěvky: 658
Bydliště: Otrokovice, Opava
Ta převodovka stojí 10000,--? :shock: :shock: :shock: :-D

_________________
Obrázek
Mazda 323F - Auto, které oslní
BG GLX 1.8 SOHC, 78 kW, bílá... říkám jí MAGDA
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 lis 2008 23:49 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 31 led 2006 09:24
Příspěvky: 3201
Bydliště: Medlovská vrchovina
aby to bylo podle mých předsta tak do 3 stejně zpřevodované jako mtx a 5ku mít výrazně delší.

Uvažuju o shortshiftu, pan PH mě do toho jednu dobu výrazně lámal a já mám momentálně chutě do toho zkusit praštit, musel bych asi odstranitt pojistku zpátečky, ale jinak by neměl být problém..

_________________
SATAN: ford escort N7A.. pekelná hračka.. a hroznej HAJZL... :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 lis 2008 09:29 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 srp 2004 12:18
Příspěvky: 261
Bydliště: Praha
Mafie píše:
Ta převodovka stojí 10000,--? :shock: :shock: :shock: :-D


BC z RST mě před 6 měsíci nabýzeli na vrakáči za 5000,- a k tomu motor za dalších 5000,-.

_________________
Ford Escort Xr3i MkIV s motorem z RS turbo
Ford Escort RS turbo MkIV


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 lis 2008 10:12 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 31 led 2006 09:24
Příspěvky: 3201
Bydliště: Medlovská vrchovina
hmm tož to je slušná cena, ale nechat to ještě zpřevodovat podle mých představ by vyšlo asi docela dost draho... :(

_________________
SATAN: ford escort N7A.. pekelná hračka.. a hroznej HAJZL... :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 lis 2008 15:46 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 srp 2004 12:18
Příspěvky: 261
Bydliště: Praha
No nevím jak se liší BC z escortů a ve fiestě ,ale mám teď ve svým autě BC z 1,4 fiesty jednobod a je krátká. Chová se to tak ,že motor točí cca o 1000 otáček za minutu víc abych dosáhl stejné rychlosti jako z RST BC a je podstatně kratší vhodná na sprinty.

_________________
Ford Escort Xr3i MkIV s motorem z RS turbo
Ford Escort RS turbo MkIV


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 lis 2008 20:22 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 srp 2005 19:34
Příspěvky: 1101
Bydliště: kousek od prahy...
no jestli máš RST S2 tak snad ani delší skříň není, má to 3,82

ta fiesta bude mít odhadem 4,06 nebo tak něco

5000 za LSD je dobrá cena jen za dif, neprodávat fiestu už bych se ptal kde že to je... do nějakejch 200k super diferák

_________________
Žádnej můj escort nemá přední pohon ani víc než dvoje dveře!

Ford Escort mk2 2.0 Zetec 141kW 210Nm 860kg. Ford Transit kombi 140T300. Ford Fiesta ST150.
Ford Fiesta mk3 2.0 Zetec - 136kW a 196Nm na 820kg... auto, který fakt fungovalo!!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 lis 2008 09:43 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Rekl bych, ze doporuceni na BC se sperou by mohlo vyplyvat z neprilis dobrych zkusenosti s MTX, ktery tady probehly, ty zniceny diferaky a prdly skrine. Ale kdybych to mel vzit objektivne, i kdyz BC sam mam , tak MTX asi opravdu bude po vsech strankach dokonalejsi, jen ten dierak nebude dimenzovanej na krutejsi zachazeni ve spojeni s tim kroutakem a semikama, co ma ten motor.Kdyby ta prevodovka byla v mensich motorizacich, asi by jezdila vecne a naopak, tu BC vetsinou ta motorizace neni schopna utahat a jezdi se s tim i civilizovanejc. Optimalni reseni bych videl v MTX se samosvorem, kritickym mistem je asi osicka satelitu, coz u LSD odpada.
Co se tyka zprevodovani, tak aspon u BC a s pouzitim beznych komponentu neni moc moznosti menit prevodovy pomery jednotlivejch stupnu, stromecek je z jednoho kusu, kola maji dany pocet zubu a k tomu najit nasazovaci kolo se zadanym poctem zubu a navic i prislusnym modulem je problem. Pokud se nejaka kombinace nahodou podari, nemusi to bejt zrovna to pravy orechovy a zase je clovek u toho, ze ta fabrika fakt myslela skoro na vsechno a to, co udelali, je asi optimalni kompromis na bezny, spotrebitelsky pouziti.Pokud to auto chce nekdo pouzivat specifickym zpusobem, da se i takhle a s pripadnou zmenou stalyho prevodu vyhovet hodne narokum, pokud by slo hodne specificky podminky, tak holt jak rika Milos, poridit za vic penez specialku.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 lis 2008 10:51 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 srp 2004 12:18
Příspěvky: 261
Bydliště: Praha
Ještě k BC 1,4 CVH Escort

1,4 RST RS1800


1 3,58 3,15 2,86
2 2,04 1,91 1,91
3 1,35 1,28 1,41
4 0,95 0,95 1,10
5 0,76 0,76 0,87

3,84 3,82 3,82

_________________
Ford Escort Xr3i MkIV s motorem z RS turbo
Ford Escort RS turbo MkIV


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 lis 2008 11:14 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Tak konkretne jednicka 3,58 je dost silenstvi i ve spojeni se stalym 3,82, jediny pozitivum to ma v Praze na Jizni spojce ve spicce, to fakt jede krokem na volnobeh.Jinak rozjizdet se s tim v beznym provozu mi pripada jako s nakladakem, akorat cuknout a uz davat za dve.Jeste na kluzku by to mohlo mit urcity klady pri vyhrabavani, ze bez prokluzovani nejakyho spojky dosahnu pomalyho otaceni.Do nove udelany prevodovky jsem ted dal 3,15, tak jsem zvedavej, az nekdy namontuju. Stavajici 2,86 je prima na volny jezdeni, v kolone je to k vzteku,do kopce nemluve, furt pres spojku a to me moc netesi.
V zasade bych videl pouziti kratky prevodovky ze slabsich motorizaci jako neprilis stastny reseni u vetsich obsahu a vykonu, pokud nejde o cileny zamereni na specificky pouziti.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 lis 2008 20:42 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 srp 2005 19:34
Příspěvky: 1101
Bydliště: kousek od prahy...
jde o to že použitím té první máš kvalty příšerně daleko od sebe, jednička tak na rozjezdy do kopce s naloženym vozejkem bez přidání plynu a 5. je jak rychloběh na dálnici

pokud ti jde o nějaké sportovní/závodní ježdění tak potřebuješ dlouhou 1, klidně přes 60 v omezovači a pak poskládaný k 5 která by v omezovači měla mít u takovýho auta něco kolem 200, 180 stačí.

vyjímkou můžou bejt sprinty, to nemám vyzkoušený, ale spíš bych čekal že krátkou 1 nesmyslně prohrabeš a ani se nechytne

kdyžtak tu mám rst převody, 3,82 a 4,06 stálej, kdyby někdo chtěl si hrát, skříně k tomu mám taky, jediný co nedám jsou RS1800 střeva :-D

_________________
Žádnej můj escort nemá přední pohon ani víc než dvoje dveře!

Ford Escort mk2 2.0 Zetec 141kW 210Nm 860kg. Ford Transit kombi 140T300. Ford Fiesta ST150.
Ford Fiesta mk3 2.0 Zetec - 136kW a 196Nm na 820kg... auto, který fakt fungovalo!!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 lis 2008 21:46 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 31 led 2006 09:24
Příspěvky: 3201
Bydliště: Medlovská vrchovina
ooh vidím, že jsem rozpoutal přesně takovou diskuzi jakou jsem chtěl a opět jen lačně hltám informace :) no mě jde především o diferák a špéru, která tomu může hodně pomoct k posunu někam jinam. Už ted si to umí nehorázně hrabat a to tam vlastně ani nic nemám.. Ovšem nějaké efektivní a zároven ekonomicky únosné řešení bohžel není, proto zůstanu u MTX skříně a budu se v klidu věnovat jiným věcem. každopádně sem rád, že tuhle kapitolu mám vyřešenou a uzavřenou :)

_________________
SATAN: ford escort N7A.. pekelná hračka.. a hroznej HAJZL... :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 lis 2008 22:09 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 srp 2005 19:34
Příspěvky: 1101
Bydliště: kousek od prahy...
kup dif do mtx, stojí to za ty prachy... do mtx by mohly bejt levný z jůesej

případně sleduj inzerce a nějakej se objeví, escortů u nás závodilo/závodí dost

_________________
Žádnej můj escort nemá přední pohon ani víc než dvoje dveře!

Ford Escort mk2 2.0 Zetec 141kW 210Nm 860kg. Ford Transit kombi 140T300. Ford Fiesta ST150.
Ford Fiesta mk3 2.0 Zetec - 136kW a 196Nm na 820kg... auto, který fakt fungovalo!!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 lis 2008 22:25 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 kvě 2005 23:01
Příspěvky: 1254
Bydliště: Jihlava
ja jsem koukal ze v anglii se da sehnat na nase penize diferak do MTX neco kolem 23tis....

_________________
Ford Escort 1.6 77 kW nyní už RS2000===> ?? RS2300 ??
http://www.zevlouni.cz/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 lis 2008 08:39 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
23? Tolik? Ja ziju furt v bludu, ze podobny prachy to stoji u mk racing, v GB jsem pocital tak 16. Ale je to asi fakt o nahode, kazdopadne jak rika Milos, ten difec by to naramne zvednul.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 34 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 38 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz