fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 00:48

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 143 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 zář 2007 14:08 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 19 čer 2006 17:05
Příspěvky: 350
Bydliště: East Pilsen
TO Vogi: tak jsem zkusil zapojit ten cyklovač AEV 2062 (pochopitelně s úpravou). A v zapojení, které uvádíš to cykluje (po přepnutí na cyklovač) stále cca 6s. :shock: Podle katalogového zapojení od výrobce impuls pro "udělení" paměťi má vstup na pinu "I" na cyklovači AEV 2062. Pokud se na tento pin přivede +, pak se ten cyklovač chová jak píšeš. Problém je však v tom, že páčkou od stěračů přivedeš + na pin 54, stěrače provedou jeden kmit ale pokud pak páčku vrátíš do "O" polohy přívod k cyklovači přerušíš. :( Po opětovném zapnutí stěrače opět kmitnou a dál to jede již zmíněných 6sec. :( Pokud ale na pinu 54 necháš + a přerušuješ přívod k pinu "I" pak se ten cyklovač chová jak má. :D Ale páčkou přerušíš napájecí +.

Proto se ptám ty máš nějakou úpravu zapojení páček stěračů? Má někdo tohle zapojeno už v autě?

Na první fotce je osazení pinů v pojistkovce

Obrázek

na druhé jsou piny relé AEV 2062 (pin "I" je ten nejmenší vpravo nahoře)

Obrázek[/b]

_________________
Mondeo combi 1.8TDCi, TITANIUM, CHILL, 8/2008, Convers+.

dříve ale pořád v rodině: Escort MK VII, 1,6 16v ZETEC, r.v. 98, combi.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 říj 2007 15:27 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 09 črc 2006 21:07
Příspěvky: 68
Bydliště: Louny - okolí
MOC se omlouvám muj uvedený návod se vztahuje na AEV 2012 který má pouze 4piny a nepoužívá funkci wisch-wasch.Dával se do Favoritů.Na fotce toho plošňáku to je i napsaný :oops:
Ještě jednou SORRY :roll:

_________________
Ford Escort Combi 1.8TD 66kw 1998 abs,elektrony 14"Pneu AVON ZV3 185/60/14,klima,2airbaky,el. okna,servo,vyhřívané přední sklo,automatika světel,cyklovač stěračů s pamětí,komfortní blikání.Elektrický i vodní ohřev nafty - prosinec 2014 jel do šrotu pá pá
Prosinec 2014 :
Ford Mondeo 2.0 Tdci 96KW Duratorq DI CR (130PS) SPORT STORM combi r.2005 Černá Panther (met)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 říj 2007 07:57 
Tak uz jsem take absolvoval vymenu pacek, prehodil jsem relatko a vse bezi tak, jak ma. Zadny drat jsem natahovat nemusel. Za pul hodky bylo hotovo. Cyklovac je vazne bomba, nemuzu si to vynachvalit! :D


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 říj 2007 21:03 
Lucky píše:
Tak uz jsem take absolvoval vymenu pacek, prehodil jsem relatko a vse bezi tak, jak ma. Zadny drat jsem natahovat nemusel. Za pul hodky bylo hotovo. Cyklovac je vazne bomba, nemuzu si to vynachvalit! :D
To mi povidej ,mema to chybu snad se i ted tesim na dešt abych si s tim moh hrát.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 dub 2008 14:00 
Offline
Nováček

Registrován: 01 úno 2005 16:51
Příspěvky: 24
Bydliště: Chomutov
nevíte kde koupit relátko AEV 2062 12V ? nikde na něj nemůžu narazit, stačilo by mi i starší :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 dub 2008 01:52 
Offline
Forďák

Registrován: 26 úno 2006 20:47
Příspěvky: 345
Bydliště: Plzeň
V obchodě s náhradními díly pro vozy Škoda .

_________________
Ford Transit 2.5D (1991) Sešrotován , sloužil dobře
Ford Escort 1.6 16V (1994) Sešrotován 10.2.2015 , v autě byla původní baterie Motorcraft , stáří cca 21 let . Asi zázrak
Fiat Ducato 2.8 JTD (2000)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: stěrače
PříspěvekNapsal: 10 dub 2008 20:00 
Offline
Nováček

Registrován: 26 bře 2008 21:04
Příspěvky: 48
Bydliště: OL
Mám Escort r.v.96 a mám tam jen jeden cyklus strašně rychlý a druhý pomalejší ale chybí mi ten co jednou setře a pak je menší pauza.Je to porucha?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 dub 2008 01:13 
Offline
Forďák

Registrován: 26 úno 2006 20:47
Příspěvky: 345
Bydliště: Plzeň
Cyklovač se zapíná stlačením páčky stěračů směrem dolů . To co popisuješ je 1 a 2 rychlost stěračů .

_________________
Ford Transit 2.5D (1991) Sešrotován , sloužil dobře
Ford Escort 1.6 16V (1994) Sešrotován 10.2.2015 , v autě byla původní baterie Motorcraft , stáří cca 21 let . Asi zázrak
Fiat Ducato 2.8 JTD (2000)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 črc 2008 21:36 
Offline
Nováček

Registrován: 05 črc 2008 12:22
Příspěvky: 6
Bydliště: Vysočina
Mám tuto závadu:
Mám nedlouho Escorta a vychytávám mouchy. U stěračů nefunguje 6ti polohový cyklovač. Pouze funguje stírání na ty dvě polohy a navíc se zastaví přímo v době kdy se vypnou páčkou. Tzn. zřejmě nefunkční dojezd?
Relé cvaká a pojistky jsou OK. Setkal se s tímto někdo?
Dík.

_________________
Focus kombi 1,6
Ex: Escort 98 1,6 16V kombi Ghia


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 lis 2008 15:59 
Offline
Nováček

Registrován: 12 říj 2008 22:13
Příspěvky: 8
Bydliště: Hradec Králové
zdravím

mám lucasy na kterých je kroužek cyklovače, přdpokládám že je tam od výroby tudíž by měl fungovat, ale nefunguje čily když dám páčku dolů tak to stírá stejnou rychlostí bez ohledu na to jak tím kroužkem točím. myslíte že by třeba mohlo odejít relé nebo něco podobného?

_________________
Escort rv 96 1.6 16V kombajn


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 lis 2008 16:02 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
Buď odešlo relé, nebo ho někdo nahradil obyčejný, nečasovatelným, nebo někdo před tebou měnil páčky a místo "bezkroužkových" tam dal s kroužkem, ale už nedořešil zbytek (relé a v polovině případů ještě potřeba od páček k pojistkovce natáhnout jeden drát)

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 lis 2008 23:25 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 16 čer 2007 21:52
Příspěvky: 307
Bydliště: Havlíčkuv Brod
Ahoj jen pro rekapitulaci jestly jsem to dobře pochopil mám páčky taky bez volitelného ciklovače.A co jsem tady četl tak stačí koupit páčky s volitelným ciklovačem a pamětové rele to vyměnit za to původní co tam mám popřípadě přivést 1 drát protože mám o 1 pin méně.A bude to fungovat.
Pochopil jsem to správně?Díky Koupi

_________________
Ford Escort 1997,Zetec L1H,1.6 16V benzín,hatchback,ABS,klima,servo, 2 airbag,DO central,alarm,el.okna,imobilizer,přední mlhovky,15" litáky,sportovní filtr,Pioneer-Alpine,Rozpěrná tyč,Palubní počítač
http://fotoalba.centrum.cz/unewest.php?uid=10141622


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 lis 2008 10:27 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
Ano, správně.

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 pro 2008 13:32 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 25 lis 2006 17:11
Příspěvky: 382
Bydliště: Litovel
koupi píše:
Ahoj jen pro rekapitulaci jestly jsem to dobře pochopil mám páčky taky bez volitelného ciklovače.A co jsem tady četl tak stačí koupit páčky s volitelným ciklovačem a pamětové rele to vyměnit za to původní co tam mám popřípadě přivést 1 drát protože mám o 1 pin méně.A bude to fungovat.
Pochopil jsem to správně?Díky Koupi

Já to vidím tak , že pokud máš páčky bez časovacího kroužku - to je jen s polohou pro zapnutí ciklovače a to mají snad všechny , pak pokud použiješ paměťový ciklovač , tak nepotřebuješ páčky s kroužkem?!

_________________
FORD ESCORT 1.6 16V zetec L1H r.v.97
hatchback, tm.fialová metla, výbava GHIA
V rodině MONDEO 1.8 B5Y MK3 hatchback


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 pro 2008 00:20 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 16 čer 2007 21:52
Příspěvky: 307
Bydliště: Havlíčkuv Brod
a jak to pozná jaký interval má dát?

_________________
Ford Escort 1997,Zetec L1H,1.6 16V benzín,hatchback,ABS,klima,servo, 2 airbag,DO central,alarm,el.okna,imobilizer,přední mlhovky,15" litáky,sportovní filtr,Pioneer-Alpine,Rozpěrná tyč,Palubní počítač
http://fotoalba.centrum.cz/unewest.php?uid=10141622


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 pro 2008 10:33 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 25 lis 2006 17:11
Příspěvky: 382
Bydliště: Litovel
Proto je to cyklovač s pamětí , jelikož si zapamatuje interval mezi zapnutím a vypnutím a ten pak po opětovném zapnutí používá.

_________________
FORD ESCORT 1.6 16V zetec L1H r.v.97
hatchback, tm.fialová metla, výbava GHIA
V rodině MONDEO 1.8 B5Y MK3 hatchback


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 pro 2008 22:31 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 25 lis 2006 17:11
Příspěvky: 382
Bydliště: Litovel
Neměřil tu náhodou někdo , jak je zapojený ten přepínací kroužek pro ciklovač? Jsem línej to jít kuchat před panelák. Chtěl bych se pokusit upravit to čtyřnožové relé. Podle mě by to moly být řazené odpory buď proti plusu , nebo proti zemi.

_________________
FORD ESCORT 1.6 16V zetec L1H r.v.97
hatchback, tm.fialová metla, výbava GHIA
V rodině MONDEO 1.8 B5Y MK3 hatchback


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 pro 2008 21:01 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 25 lis 2006 17:11
Příspěvky: 382
Bydliště: Litovel
Tak ten odpor je proti plusu.Dnes jsem obkreslil schema toho relé,kdyby někdo měl zájem.

_________________
FORD ESCORT 1.6 16V zetec L1H r.v.97
hatchback, tm.fialová metla, výbava GHIA
V rodině MONDEO 1.8 B5Y MK3 hatchback


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 pro 2008 14:43 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 pro 2008 19:02
Příspěvky: 188
Bydliště: Vsetín
Pavel 1.6 píše:
Dnes jsem obkreslil schema toho relé,kdyby někdo měl zájem.


Já bych teda zájem měl, předem díky :)

_________________
Historie: Trakař - Ford Escort 1.6 16V Zetec, r.v. 1996 hatchback, tmavě modrá metalíza
Měl jsem ho rád, i přes stresy, které způsoboval :)
Nyní rozprodávám zbylé díly - levně!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 led 2009 23:47 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 16 čer 2007 21:52
Příspěvky: 307
Bydliště: Havlíčkuv Brod
tak ciklovač nefunguje dal jsem tam pamětové relé k normálním páčkám s ciklovačem na jednu polohu a nic

_________________
Ford Escort 1997,Zetec L1H,1.6 16V benzín,hatchback,ABS,klima,servo, 2 airbag,DO central,alarm,el.okna,imobilizer,přední mlhovky,15" litáky,sportovní filtr,Pioneer-Alpine,Rozpěrná tyč,Palubní počítač
http://fotoalba.centrum.cz/unewest.php?uid=10141622


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 143 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 63 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz