fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 06 říj 2024 17:24

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 40 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 pro 2008 16:18 
Offline
Nováček

Registrován: 01 pro 2008 15:41
Příspěvky: 7
Bydliště: Česká Lípa
Takže jsem otestoval řídící jdnotku LED testrem z tématu DIAGNOSTIKAa vychází mi vadná lambda sonda smazal jem paměť vyčitil konektor a uvidím. Ale myslím že se koupi nové nevyhnu.

_________________
Ford Escort Kombi´97 1.8 I 16V ANLRDA Zetec 77Kw


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 pro 2008 10:22 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 lis 2007 09:21
Příspěvky: 179
Bydliště: Šaľa
oli_2 píše:
svíčky nové,kabely nové :smt102 pal sem už trochu vejš.svíčky sou tam měsíc,kabely 14 dní


Nekolíše Ti voľnobeh?
Ak áno, tak je tam stále opakujúci sa problém, hadička od odvetrania kľukovky. Vyčisti ventil odvetrania v technickom benzíne a pozri hadičku v mieste, kde sa nasadzuje na sacie parohy. Tam som mal ja problém, spľasnutá, a v tom ohybe aj deravá. Preto to pri pridaní plynu syčalo a nešlo za plynom.

A potom som menil káble a sviečky, káble boli na vine strieľaniu z výfuku pri prudkom pridaní plynu a tiež celé auto poskakovalo.

_________________
Escort Turnier 1,6 16v benzín, 10/97, zelená, alarm Radix
Focus Hatchback 1,8 TDDi, 2/2000, strieborná,

Služobné
bolo: Škoda Octavia II, Kombi, 1,9TDi, 4x4, zelená metalíza
Kia Ceed, 1,4 Benzín, biela, design pekný, len z tých 100 koní tam 90 chýba
Škoda Octavia III, Kombi, 1,9TDi, 4x4, čierna metalíza
je: Škoda Octavia III, 1,8 TSi, 160 koníkov, biela strela


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 pro 2008 20:34 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 srp 2008 02:26
Příspěvky: 1132
Bydliště: Tachov, Praha
Mám podobný problém, akorát s tím rozdílem, že když chci lehce přišlápnout plyn .. tzn. když na 2jku popojíždím někde v koloně a chci jen lehce přidat (jen položím nohu na plyn),, tak to udělá škub škub a jedem, kdežto, když plyn přidám o něco víc tak už to nic nedělá ,, nevím jestli je to normální nebo ne .. A zase se mi stává, že když jedu z kopce a brzdím motorem, že se auto jakoby rozeskáče ... ale to není tak častý ... Nevíte čím by to mohlo bejt?

_________________
Focus RS MK1, 2.0T 16V - 280bhp ...
Fiesta ST, 2.0 16V - 160bhp ...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 pro 2008 21:04 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 05 led 2008 13:01
Příspěvky: 4384
Bydliště: Třinec
Nebude to tím,že na daný př.stupeň máš nízké otáčky a motor se jakoby trápí?Já pozoruji při brzdění motorem stejné příznaky,ale stačí podřadit a je vše OK.

_________________
FOCUS 1,6 16v combi,100stříbrných italských hřebečků v Ghia výbavě
Dříve fiesta 1,1 37kw5.d/ ,esco1,6 16v ghia FORD-všechno co děláme,zmrvíte VY


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 pro 2008 01:07 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 srp 2008 02:26
Příspěvky: 1132
Bydliště: Tachov, Praha
to Miki21: Mno jo ,, ale to mam pri 30ti podradit na jednicku? btw. mam v haji volnobeznej ventil, mohlo by to bejt tim?

_________________
Focus RS MK1, 2.0T 16V - 280bhp ...
Fiesta ST, 2.0 16V - 160bhp ...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 pro 2008 01:44 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 05 led 2008 13:01
Příspěvky: 4384
Bydliště: Třinec
No to ne.Mně to dělá když jsou otáčky pod 1200,tak to asi není tvůj případ.

_________________
FOCUS 1,6 16v combi,100stříbrných italských hřebečků v Ghia výbavě
Dříve fiesta 1,1 37kw5.d/ ,esco1,6 16v ghia FORD-všechno co děláme,zmrvíte VY


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 pro 2008 09:53 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
Jiri_cek_CZe píše:
to Miki21: Mno jo ,, ale to mam pri 30ti podradit na jednicku? btw. mam v haji volnobeznej ventil, mohlo by to bejt tim?

Pokud máš v háji volnoběžňák, tak se nediv :-)

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 pro 2008 09:56 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 lis 2007 09:21
Příspěvky: 179
Bydliště: Šaľa
Asi tak

_________________
Escort Turnier 1,6 16v benzín, 10/97, zelená, alarm Radix
Focus Hatchback 1,8 TDDi, 2/2000, strieborná,

Služobné
bolo: Škoda Octavia II, Kombi, 1,9TDi, 4x4, zelená metalíza
Kia Ceed, 1,4 Benzín, biela, design pekný, len z tých 100 koní tam 90 chýba
Škoda Octavia III, Kombi, 1,9TDi, 4x4, čierna metalíza
je: Škoda Octavia III, 1,8 TSi, 160 koníkov, biela strela


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 pro 2008 16:17 
Offline
Nováček

Registrován: 01 pro 2008 15:41
Příspěvky: 7
Bydliště: Česká Lípa
Tak jsem tu lambdu dnes odpojil,auto zkušebně projel a ani cuk.Zkusím italskej univerzál http://www.autodily-ford.cz/Lambda-sondy/ v mém případě je to tip SLP4109.Až ji otestuji dám vědět.

_________________
Ford Escort Kombi´97 1.8 I 16V ANLRDA Zetec 77Kw


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 pro 2008 18:39 
Offline
Nováček

Registrován: 12 říj 2008 18:40
Příspěvky: 18
Bydliště: Krkonoše
Mno, u mě to svíčky nejsou, kabel taky ne, že by ta lambda??

_________________
Ford Escort 1.8 16V (77kW) rv. 92


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 pro 2008 21:02 
Offline
Nováček

Registrován: 01 pro 2008 15:41
Příspěvky: 7
Bydliště: Česká Lípa
Ono je to těžký já čet různý temata a může to bejt fůra věcí.Ventil odsávání klikového hřídele,volnoběžnej ventil,EGR ventil (pokud tam je),netěsný sání (taky někdo psal že měl prasklý sání),svíce,kabely...já to našel podle té DIAGNOSTIKY přes LED diodu a třípinovej testovací konektor.pak už podle návodu vyblikal kódy a vylezlo mi 171 (HEGO-vyhřívaná lambda).tak jsem ji na radu odpojil,a projel auto no a už se to neopakovalo.S připojenou to teplý cuká.Kdyby to cukalo i s odpojenou je problém jinde.Jinak se dá taky změřit osciloskopem (průběh),nebo si udělat jednoduchý voltmetr http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic ... da&start=0

_________________
Ford Escort Kombi´97 1.8 I 16V ANLRDA Zetec 77Kw


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 črc 2009 16:38 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 kvě 2008 18:54
Příspěvky: 1455
Bydliště: Plzeň
tak vzheledem k tomu že nebyl čas sem k tomu dostal až teď a měl sem pravdu že tam něco nejspíš fouká.vyhodil sem celej airsystem,hledal a naše.našel sem nezapojenou věc (nejspíš sme na to zapomněly při výměně motoru) :smt017 je to tohle a bincalo se to pod sánim :
Obrázek
Obrázek
vyselo to na konektoru na levim nadkolí (pohled zvenčí do motoru) :
Obrázek
hledal sem kam by to tak mohlo patřit,no pod sání sem se nedostal,to je zralý na rampu,ale jedena hadička by asi mohla patřit sem :
Obrázek
nejspíš to tam vedlo tudy,páč bych řek že ty úchyty sou dělaný na 4 hadičky a sou tu jenom 3 :
Obrázek
kam by měl patřit druhej konec sem nezjistil a navíc sem byl tak šikovnej že sem to poprznil eště víc :smt116 .tam co si myslim že to patří mi zustala hadička nad tim i s čudlíkem na kterej se to navlíká v ruce :smt037 :
Obrázek
doufam že až pro to pudu na vrakoš projevim víc inteligence než nadprůměrný síly :smt005 .když voni to taky hňupy dělaj všechno z umělý hmoty,pak to má něco vydržet :smt102
řekne mi někdo co to je a kam to připojit?

pak sem našel tenhle kabel vedoucí z kabiny mezi nádobkou serva a výrobním číslem kastle.podle mě je to nějaká kostra,ale čeho???
Obrázek

_________________
Ford Mondeo 1.8i 16V combi 1995 85kw - už neni
Ford Escort 1.8 skoroTurbo D combi 1997 51kw


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 črc 2009 21:05 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 kvě 2008 18:54
Příspěvky: 1455
Bydliště: Plzeň
tak sem trochu pokročil.našel sem rozsáhlejší jak na to nebo skromnější servisní příručku,bohužel v angličtině.tam sem našel dva obrázky :
Obrázek
Obrázek
podle horního obrázku jem to ono a podle schématu by to měl bejt E nebo G.po hrubém přelouskání do češtiny a pročtení pár jiných debat a chytrých knih sem vydedukoval,že hentej onej bazmek by měl bejt ventil odvětrání palivový nádrže přepouštějící za chodu motoru výpary z nádrže sáním ke spálení.při vypnutém motoru jdou výpary přes uhlíkový filtr (u mondea pod rezervou - už sem ho vzal dvakrát obrubníkem :lol: ) do ovzduší.
takže už vim co to je,proč to tam je,podle schéma kam by to mělo bejt připojený a proč mi to nechce jezdit jak má,když když si sání saje prázdnym vývodem.
teď mi eště čeká porod než tam nahmatam kam to pařtí píchnout,pokud se s tim nedostanu na rampu abych k tomu mohl zespoda pod sání :smt012 :smt017 :smt009 :smt099

_________________
Ford Mondeo 1.8i 16V combi 1995 85kw - už neni
Ford Escort 1.8 skoroTurbo D combi 1997 51kw


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 31 črc 2009 15:08 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 kvě 2008 18:54
Příspěvky: 1455
Bydliště: Plzeň
tak ventil sem umístil (doufam že dobře)
Obrázek
nicméně problém sem neodstranil,protože to s tim pravděpodobně nemělo nic společnýho :smt085
no zkusil sem vyčistit škrtící klapku kydž to bylo rozebraný a zkontroloval konektor jejího čidla.vše sem čisté vrátil a hrůza.4x to zdechlo a teď se volnoběh drží na 1000 ot .doufam že je to jen nějakej prvotní záchvěv ŘJ jak sem měl sundanou tu vzduchovou soustavu.problém díry v plynu stále.z toho usuzuju že váhou to asi nebude,když to dělá i bez ní.jedinej novej poznatek je že při pomalim postupnym přidávání žádná díra neni.pouze když rychlejš sešlápnu plyn z čehoš bych usoudil že čidlo klapky by mělo bejt nejspíš taky v pořádku,ale zatim sem ho neměřil ani jinak neskoušel.
takže si du naštudovat všechny ty škrdlaprdlačidla který s tim mají co do činění a zkusim se na to vrhnout s měřákem kydž si ho teda někde pučim,ten muj umřel :lol:

_________________
Ford Mondeo 1.8i 16V combi 1995 85kw - už neni
Ford Escort 1.8 skoroTurbo D combi 1997 51kw


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 31 črc 2009 20:09 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 07 lis 2008 17:26
Příspěvky: 1056
Bydliště: Zlín-Fryšták
svíčky nebo kabely, můžeš mít proražený kabel od svíčky,mně to dělalo toto

_________________
cabrio XR3i 1992 1.8 16v 96KW (RQB)
Ford Cougar 2.0 16v 96KW
Možnost ford diagnostiky.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 31 črc 2009 21:54 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 kvě 2008 18:54
Příspěvky: 1455
Bydliště: Plzeň
eště je skontroluju,ale tenhle problém mam od podzimu.dal sem nový svíčky i kabely a dělalo to pořád.eště mam v záloze novou zapalovací cívku,ale nepočítam s tim že by to pomohlo.to pravděpodobně vyřeší občasný výpadky a poškubávání za jízdy,ale né u tý díry v plynu.ta díra neni jako vynechání motoru,ale přidušení.kdybych to měl napsat,tak by to bylo asi takle :
výpadky za jízdy - rrr rrr rrr rrr
díra v plynu (to co tady řešim) - fffffffuuuuuurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

_________________
Ford Mondeo 1.8i 16V combi 1995 85kw - už neni
Ford Escort 1.8 skoroTurbo D combi 1997 51kw


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 srp 2009 16:36 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 kvě 2008 18:54
Příspěvky: 1455
Bydliště: Plzeň
tak sem tam dal novou cívku.cukání za jízdy nevim,uvidim zejtra.volnoběh v pořádku,bez kolísání a otáčky cca jak maj bejt.díra v plynu setrvává :(

dal sem se do léčby zadních lemů a když sem měl vykitováno oblepeno a začal sem stříkat zákled,tak začlo lejt.kua práce,to bych :smt078

_________________
Ford Mondeo 1.8i 16V combi 1995 85kw - už neni
Ford Escort 1.8 skoroTurbo D combi 1997 51kw


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 srp 2009 12:50 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 srp 2008 22:32
Příspěvky: 53
Bydliště: jablonec n/n
Falic píše:
Takže jsem otestoval řídící jdnotku LED testrem z tématu DIAGNOSTIKAa vychází mi vadná lambda sonda smazal jem paměť vyčitil konektor a uvidím. Ale myslím že se koupi nové nevyhnu.


prosim tě jak se přesně dělá to testování s led? mám něco podobného a nemůžu na to taky přijít dík moc

_________________
Mám ford escort 1,6 16v Zetec r.v.1996,
bez něj bych se o výkendech nudil ještě že ho mám


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 srp 2009 21:35 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 kvě 2008 18:54
Příspěvky: 1455
Bydliště: Plzeň
escortik009 píše:
Falic píše:
Takže jsem otestoval řídící jdnotku LED testrem z tématu DIAGNOSTIKAa vychází mi vadná lambda sonda smazal jem paměť vyčitil konektor a uvidím. Ale myslím že se koupi nové nevyhnu.


prosim tě jak se přesně dělá to testování s led? mám něco podobného a nemůžu na to taky přijít dík moc

vždyť to tady cituješ "z tématu DIAGNOSTIKA" - téma diagnostika se nachází v sekci Návody,rady,zkušenosti.je to popsaný hned v prvnim přízpěvku :wink:

_________________
Ford Mondeo 1.8i 16V combi 1995 85kw - už neni
Ford Escort 1.8 skoroTurbo D combi 1997 51kw


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 srp 2009 21:48 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 kvě 2008 18:54
Příspěvky: 1455
Bydliště: Plzeň
oli_2 píše:
tak sem tam dal novou cívku.cukání za jízdy nevim,uvidim zejtra.volnoběh v pořádku,bez kolísání a otáčky cca jak maj bejt.díra v plynu setrvává :(

takže po jízdě s novou cívkou přestaly drobný výpadky motoru za jízdy a motor je znatelně živější.i při vyšších rychlostech jako třeba 120-140 šlápnu na plyn a auto bez odmlouvání vystřelý (samozřejmě ´vystřelý´ bráno v ohledu na typ motoru)
tak už jenom to dušení při rychlejšim sešlápnutí a budu spokojenej :smt041

_________________
Ford Mondeo 1.8i 16V combi 1995 85kw - už neni
Ford Escort 1.8 skoroTurbo D combi 1997 51kw


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 40 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 25 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz