fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 10:09

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 23 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Vodní pumpa?
PříspěvekNapsal: 25 dub 2005 20:26 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 05 bře 2005 11:55
Příspěvky: 104
Zdravím, máte někdo problémy s úbytkem chladící kapaliny v nádržce? Ztrácí se mi jí dost, může to být netesnost na vodní pumpě?

_________________
FORD ESCORT 1.6 16V Combi Ghia, r.v. 96


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 dub 2005 20:36 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 08 úno 2005 13:15
Příspěvky: 1068
Bydliště:
..na to jsem se uz ptal a prej ne, spis se koukni, jestli ti netece chladic nebo nekde nemas ruplou hadici...

_________________
carPWR


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 dub 2005 20:37 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
Mel by jsi tam louzicku(rikas ze se ztraci dost) pod autem v miste, kde je pumpa.Samozrejme pri stani.A bylo by to mokre na motoru.

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 dub 2005 20:43 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 05 bře 2005 11:55
Příspěvky: 104
loužička tam je ale myslíte že by ta pumpa propouštěla tolik? Ta loužička je vždycky pod převodovkou

_________________
FORD ESCORT 1.6 16V Combi Ghia, r.v. 96


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 dub 2005 06:04 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
Vodní pumpa je na druhé straně než převodovka, tedy ze strany rozvodového řemenu. Já myslím že místo unikající kapaliny nebude problém najít, jestli je pod autem loužička. Chce to jen otevřít kapotu a vzít si případně nějakou svítilnu. Pak už většinou stačí rukou projet spodní strany hadic a součástek, určitě někde narazíš na mokré místo. Voda má také určitou vazkost a všechna hned neskončí pod autem. Když bude toho mokrého víc tak všechno vytřít do sucha a znovu pozorovat. Jestli by se nic neukázalo tak nastartovat a prohřát motor, kapalina nejčastěji utíká když je teplá. Hadice teplem změknou trhliny se roztáhnou a konečně i teplá kapalina má menší viskozitu a spíš proteče.

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 dub 2005 17:07 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 05 bře 2005 11:55
Příspěvky: 104
Omlouvám se, nebyla to převodovka.Kaluž je v místech pod rozvodama.
Musím to omrknout

_________________
FORD ESCORT 1.6 16V Combi Ghia, r.v. 96


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 kvě 2005 17:02 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 kvě 2005 00:15
Příspěvky: 72
Bydliště: Brno
Mě taky tekla voda, musel jsem měnit vodní pumpu, ale problém je v tom, že musíš sundat celý rozvody, což jsem přenechal známýmu, kterej má servis, protože je to fakt dost pakárna. Ta pumpa mě stála 1300 kč, ale práce je drahá. Jak ta voda cákala, tak mě odešel i alternátor, ale byla to jen menší oprava. Ve finále mě praskla trubka chlazení, co je za chladičem.(je napojená na hadici u expanzky). :roll: Koupil jsem originál za cca 500 kč. Teď už konečně jezdím a nic z toho už neteče!!!

_________________
Ford Escort Kombi r.v.1992
motor 1.8 16v Zetec
výkon 77 kW-snad po úpravách víc
originál RS kit Ford, alu. kola,pneu 185*60 R14, nové bílé budíky,sportovní filtr sání, rezonátor
k vidění na "naše auta MK V"-Michal


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 kvě 2005 17:09 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 17 úno 2005 08:58
Příspěvky: 746
Bydliště: Plzeň
veril bych tomu ze je to pumpu.....na pumpe(smerem dolu)je dirka na nalitku pro remenici.....prej kdyz je zima a zamrzne ti voda(coz by se ti nemelo stat!)tak je tam naka membrana a ta praskne a zmrzla voda tim muze ven a neposkodi ti nic jinyho!na hlave sou preci taky ,,mrazovky,, ne!takhle to bylo vysvetleno me,kdyz sem byl na vymene pumpy i s rozvodama.....

_________________
mondeo......


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 31 kvě 2005 06:21 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 10 bře 2004 14:07
Příspěvky: 3137
Bydliště: kousek od Dvora Králové nad L.
No to by klině mohla bej vodní pumpa, já přišel na to že mi taky trošku sákne ne moc ale občas ukápne, ale myslím že u mě to bylo i tím že jsem měl křivě nasazený klínovej řemen, na jedné straně byl o drážku uskočený tomu borcoj co to dál bych dal korunu, tak jsem ho sundali navlíkli zpět a zdá se že je to dobrý.
A už zmizel i ten psíklaý zvuk který se ozýval.Ale pumpa mě asi čeká také

_________________
lubak
Escort RS 2000
POZOR !!! - všechny nové vozy(např.Focus,Mondeo, S-Max, Kuga, Transit, Custom) za exklusivní ceny (více info SZ nebo e-mail)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 31 kvě 2005 22:32 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 kvě 2005 00:15
Příspěvky: 72
Bydliště: Brno
Pánové, to ještě není všechno. Jak jsem jel z té opravny po výměně vodní pumpy a opravě altíku, tak se mě najednou začalo kouřit z motoru. Zastavil jsem u benzinky, otevřel jsem kapotu a něvěřil vlastním očím!! Ten mechanik, co mě to opravoval mě necha :evil: l ležet na sběrným potrubí výfuku hadru nasáklou olejem!!?? Řídit to moje žena, tak asi uhořela??!!Takže pozor na opraváře!!(Byl to známej!!!)

_________________
Ford Escort Kombi r.v.1992
motor 1.8 16v Zetec
výkon 77 kW-snad po úpravách víc
originál RS kit Ford, alu. kola,pneu 185*60 R14, nové bílé budíky,sportovní filtr sání, rezonátor
k vidění na "naše auta MK V"-Michal


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 čer 2005 07:12 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 kvě 2004 20:32
Příspěvky: 827
Bydliště: Plzeň
To mike33: vím o čem mluvíš, důvěřuj, ale prověřuj. Radši vše zkontrolovat - stalo se mi to dvakrát - na favoritu mi špatně nasadili zadní brzdovou paknu a tak brzdila hranou. Podruhý na escu jsem musel dotahovat povolenou sponu na hadici.
Když já něco dělám, tak všechno aspoň třikrát zkontroluju.

_________________
Focus 2,0/16V 96kW, Ghia, r.2004, 5dv hatchback, stříbrná
Escort 1,6cvh EFi 77kW, Ghia, r.1991, 5dv hatchback, černá - RIP (ekolikvidace 2014)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 kvě 2006 07:18 
Mám dotaz - teče vodní pumpa na Escortu, mění se celá, nebo se dá vyměnit jen nějakej simering....díky.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 kvě 2006 07:28 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
Vodní pumpa se mění celá za nový díl.

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 kvě 2006 08:04 
Stando díky, moc jsi mě nepotěšil....někde jsem tu četl, že stojí cca 1300....je to tak???


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 kvě 2006 08:09 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
Jo zhruba tolik, někdy i více asi do 1800 a originál u Forda 2800,- Kč

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 kvě 2006 08:14 
Ježišmarjááá, už mě nestraš...:-)


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 kvě 2006 14:57 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 kvě 2005 00:15
Příspěvky: 72
Bydliště: Brno
To není všechno, hlavně musí rozvody dolů a jak mě říkal známej, co mě to dělal, je to docela drbačka!V servisu je hodně drahá hlavně práce, ta pumpa ještě ujde, je to skutečně okolo 1200 Kč!Jinak bych ji vyměnil co nejdřív, jinak dopadneš jako já, musel jsem totiž ještě nechat opravit alternátor, bo mě na něj cákala voda z té pumpy a nějak ne to celý vys....a přestal mě dobíjet!!!Když mě ji měnili, tak jsem si nechal rovnou vyměnit klíňák, protože je tam u Zetecu strašnej přístup!!

_________________
Ford Escort Kombi r.v.1992
motor 1.8 16v Zetec
výkon 77 kW-snad po úpravách víc
originál RS kit Ford, alu. kola,pneu 185*60 R14, nové bílé budíky,sportovní filtr sání, rezonátor
k vidění na "naše auta MK V"-Michal


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 kvě 2006 23:01 
mike33 píše:
To není všechno, hlavně musí rozvody dolů a jak mě říkal známej, co mě to dělal, je to docela drbačka!V servisu je hodně drahá hlavně práce, ta pumpa ještě ujde, je to skutečně okolo 1200 Kč!Jinak bych ji vyměnil co nejdřív, jinak dopadneš jako já, musel jsem totiž ještě nechat opravit alternátor, bo mě na něj cákala voda z té pumpy a nějak ne to celý vys....a přestal mě dobíjet!!!Když mě ji měnili, tak jsem si nechal rovnou vyměnit klíňák, protože je tam u Zetecu strašnej přístup!!

TAk jsem dneska koupil tu pumpu (906 s DPH), výměna cca hodina, vše v pohodě......plně funkční. dík za odpovědi.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 kvě 2006 23:01 
Jason píše:
mike33 píše:
To není všechno, hlavně musí rozvody dolů a jak mě říkal známej, co mě to dělal, je to docela drbačka!V servisu je hodně drahá hlavně práce, ta pumpa ještě ujde, je to skutečně okolo 1200 Kč!Jinak bych ji vyměnil co nejdřív, jinak dopadneš jako já, musel jsem totiž ještě nechat opravit alternátor, bo mě na něj cákala voda z té pumpy a nějak ne to celý vys....a přestal mě dobíjet!!!Když mě ji měnili, tak jsem si nechal rovnou vyměnit klíňák, protože je tam u Zetecu strašnej přístup!!

TAk jsem dneska koupil tu pumpu (906 s DPH), výměna cca hodina, vše v pohodě......plně funkční. dík všem za odpovědi.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 kvě 2006 13:54 
čus,

a to ti neměnili rozvody? když ti měnili vodní pumpu. jinak když ti ubývá voda z nádržky tak to vesměs bejvá těsnění hlavy motoru. stalo se mi to nedávno...jedu jedu, najednou vařim, tak jsem zastavil, vychcala všechna voda někde kolem rozvoďáku, nechal jsem to odtahnout do forda, kde mi vyměnili pumpu a rozvody (cca 7000). po tom co to projeli, tak že to prej tlakuje a že mi asi fouká těsnění hlavy motoru, který se asi zpeklo jak jsem to uvařil.a byl to opravdu mžik (možná že už bylo načatý, ...to se stane když auto dlouho, někde stojí, třeba v bazaru) takže dalších 7000 za repas hlavy a výměnu těsnění. Jakmile si auto vyzvednu budu vodu v chladiči kontrolovat asi pořád. Rozhodně nepodceňovat ... vodní pumpa za 1500 může vyjít na 15000 a když se do toho posere teplotní čidlo ani nepoznáte že vaříte a je to takřka hned.

v.


Nahoru
  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 23 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 29 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz