fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 06:31

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 23 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Subwoofer
PříspěvekNapsal: 01 čer 2005 16:21 
Nevite nekdo kudy mam do kufru pritahnout napajeni od baterie k zesilovaci.?? Dival sem se na to ale nikde sem nic nenasel. Diky za radu.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 čer 2005 19:12 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 dub 2004 10:16
Příspěvky: 688
Bydliště: Plzeň
Uz se to tu nekde resilo. Vlez si pod volant a ze spodu pojistkovky je hlavni privod el. od baterky. Tam sem se napojil ja taky zalezi jakej zesik tam budes davat aby to vydrzelo. Kdyz ti to nebude stacit tak v obou blatnicich jsou pruchodky na draty, staci sundat plastove podbehy a urcite na ne narazis, to by bylo k plusu a minus sem napojil normalne na kostru v kufru.

_________________
Ford Modeo mkIII Socka

bejvávalo:
Ford Escort 97" Ghia


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 čer 2005 19:36 
Mam esco 99 takže nevím jaky jsou u tvýho kde jaký díry, ale každopádně bych to tahl přímo na baterku. Na pojistku určitě myslíš. :oops:


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 čer 2005 19:57 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 17 úno 2005 08:58
Příspěvky: 746
Bydliště: Plzeň
vrele doporucuji natahnout zdroj primo od baterky!sice nevim proc ale asi kdyby se neco stalo(treba skrat zesiku) tak aby to neodnesla pojistkovka.....me to poradil kamos co se zivi delanim muziky do aut,tak predpokladam ze tomu asi rozumi......ja to mam vedeny pruchodkou od nahonu na tachometr (musis vyndat budiky pak se tam lip muze)a pak levym prahem az dozadu......v pravym prahu sou kabliky od radia,prej aby zdroj proudu nerusil signal od radia....

_________________
mondeo......


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 čer 2005 20:10 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 dub 2004 10:16
Příspěvky: 688
Bydliště: Plzeň
sedloň píše:
vrele doporucuji natahnout zdroj primo od baterky!sice nevim proc ale asi kdyby se neco stalo(treba skrat zesiku) tak aby to neodnesla pojistkovka.....me to poradil kamos co se zivi delanim muziky do aut,tak predpokladam ze tomu asi rozumi......ja to mam vedeny pruchodkou od nahonu na tachometr (musis vyndat budiky pak se tam lip muze)a pak levym prahem az dozadu......v pravym prahu sou kabliky od radia,prej aby zdroj proudu nerusil signal od radia....

Pres pojistkovku to ale vubec defakto nejde ty privody jsou chytly sroubem a je to docela dost tlustej kabel kdo tam koukal zna. Staci udelat vocko a prisroubovat to k tomu hlavnimu kabelu.

_________________
Ford Modeo mkIII Socka

bejvávalo:
Ford Escort 97" Ghia


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 čer 2005 20:19 
sedloň píše:
vrele doporucuji natahnout zdroj primo od baterky!sice nevim proc ale asi kdyby se neco stalo(treba skrat zesiku) tak aby to neodnesla pojistkovka.....me to poradil kamos co se zivi delanim muziky do aut,tak predpokladam ze tomu asi rozumi......ja to mam vedeny pruchodkou od nahonu na tachometr (musis vyndat budiky pak se tam lip muze)a pak levym prahem az dozadu......v pravym prahu sou kabliky od radia,prej aby zdroj proudu nerusil signal od radia....

Zesik by neměl ničemu ublížít, jelikož má svou pojistku, a už proto to tahnout rovnou z baterky , samozřejmě s dalším jištěním. V max. vzdálenosti 30 cm od baterky. A nejlepší je koupit jistič, už jen kvůli šroubování pojistky a osobně myslím že je to hezčí. A cena není moc odlišná.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 čer 2005 20:21 
sedloň píše:
vrele doporucuji natahnout zdroj primo od baterky!sice nevim proc ale asi kdyby se neco stalo(treba skrat zesiku) tak aby to neodnesla pojistkovka.....me to poradil kamos co se zivi delanim muziky do aut,tak predpokladam ze tomu asi rozumi......ja to mam vedeny pruchodkou od nahonu na tachometr (musis vyndat budiky pak se tam lip muze)a pak levym prahem az dozadu......v pravym prahu sou kabliky od radia,prej aby zdroj proudu nerusil signal od radia....

Přívod a signál určitě tahnout mimo vzájemný dosah, je to tak jak říkáš.


Naposledy upravil Návštěvník dne 01 čer 2005 20:36, celkově upraveno 1

Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 čer 2005 20:29 
Ja take doporucuji primej privod napajeni od baterky. mam to reseni pres pravej podbech..je tam gumova pruchodka.pak pres prahy az do kufru. Prace na hodku a ok! 8)


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 čer 2005 20:35 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 úno 2005 10:51
Příspěvky: 280
Bydliště: Děčín přechodně Liberec
Hledat Hledat Hledat

http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic ... 0854#20854

Napájet zesilovač určitě rovnou od baterie,ale dát k baterce pojistku Obrázek
a spínat ho s rádiem

a vůbec koukni sem http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic ... 9209#19209

_________________
Ford Escort Combi 1,8 TD 66kW r.v. 5/99 klima 195/50/15


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 čer 2005 21:22 
ObrázekObrázek[/img]
Takhle by to mohlo vypadat


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 čer 2005 21:27 
Kde koupim tu pojistku ? Diky


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 čer 2005 21:32 
Blade píše:
Kde koupim tu pojistku ? Diky

odkud jsi ?


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 čer 2005 22:06 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 úno 2005 10:51
Příspěvky: 280
Bydliště: Děčín přechodně Liberec
Blade píše:
Kde koupim tu pojistku ? Diky


http://dexon.602portal.cz

_________________
Ford Escort Combi 1,8 TD 66kW r.v. 5/99 klima 195/50/15


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 čer 2005 00:19 
Sem z Ostravy. KOlik to tak stoji.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 čer 2005 00:22 
Uz sem to nasel v Dexonu za 140 kc


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 čer 2005 07:10 
Offline
Forďák

Registrován: 25 říj 2004 22:23
Příspěvky: 73
Bydliště: Českokrumlovsko
Nejlepsi reseni primo od baterie s jistenim.Akumulator tak pusobi i jako filtracni kapacita.Vyhnes se tak ruseni ktere by se mohlo na vedeni objevit.Druha vec je ze omezis ubytky napeti ktere vznikaji na kazdem prechodu(spoje) a na kazdem drate pri zatizeni.A nesetri na prurezu vodice kterym to potahnes.Jo a pokud vezmes misto pojistky ten vyse zminovany jistic chtej jistic pro stejnosmerne napeti.Trochu se lisi od stridavych v provedeni maji vetsi vzdalenost mezi kontakty kvuli zhaseni oblouku pri vypnuti.

_________________
1,8 TD CLX Combi 1996/05,ABS,klima,2xairbag,


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 čer 2005 08:24 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 úno 2005 10:51
Příspěvky: 280
Bydliště: Děčín přechodně Liberec
Blade píše:
Uz sem to nasel v Dexonu za 140 kc


je tam i návod http://www.dexon.cz/kautoozv.htm

_________________
Ford Escort Combi 1,8 TD 66kW r.v. 5/99 klima 195/50/15


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 črc 2005 09:40 
Môžem pripojiť akt. subwoofer priamo na výstup z autorádia označený ako výstup na (zosilňovač), alebo treba nejaký low-pass filter?


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 črc 2005 10:13 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 dub 2004 10:16
Příspěvky: 688
Bydliště: Plzeň
Majo píše:
Môžem pripojiť akt. subwoofer priamo na výstup z autorádia označený ako výstup na (zosilňovač), alebo treba nejaký low-pass filter?

Zalezi na tom co ten woofer umi (jestli ma v sobe vyhybku) v kazdym pripade to muzes zkusit nic nezkazis max. to bude hrat na prd.

_________________
Ford Modeo mkIII Socka

bejvávalo:
Ford Escort 97" Ghia


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 črc 2005 22:33 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 12 kvě 2005 22:13
Příspěvky: 483
Bydliště: Kostelec nad Orlicí
Pánové, to co píšete je vesměs pravda, ale bycha na stínění.
Mám v Escu už třetí hudbu a zvedám ukazováček!!!! BACHA!!!!
Nejlepší řešení je: sundat pravý podběh, protáhnout napájecí kabel průchodkou a táhnout ho mezi středovým tunelem a sedačkou spolujezdce. Vyvarujete se tím pískání nebo jiných zvuků z výškáčů.
Nejlepší řešení je koupit sadu kabelů, která obsahuje napájecí kabel i s pojistkou, signálový kabel od rádia, cinche a kabel na kostru.
Stojí to litra, ale rozhodně se to vyplatí.
Jsou dvě základní varianty na silnější a slabší zesik, ale doporučuji kupovat vždy silnější kabely.
Já si původně koupil slabší variantu a pak mě to pěkně mrzelo.

_________________
Prodáno: Escort MKVII 1,6 16V r.v.98, nový majitel z něho bohužel udělal vrak, vidím ho každý týden, ach jo :-(

Chci se vrátit k Escortu, ale už ke kabriu MKIV nebo MKVII v super stavu s Cosworth kolama

Seat Leon


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 23 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 56 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz