fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 19:12

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 75 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 29 pro 2008 21:39 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 pro 2008 21:25
Příspěvky: 72
Bydliště: KLADNO
Zdravím chlapi potreboval bych radu daval jsem motor 1.8 16v EFI do MK4 puvodně 1.6 XR3i a mam problem se spustenim cerpadla pri otoceni klicku normalne da,ale pri naskoceni uz nedava takze chcipne :(
takze bych potreboval radu kde se chytit,aby tam bylo 12v pouze pri nastartovanem motoru diky moc za odpovedi a rady s pozdravem Michal [/b]

_________________
Ford Escort cabrio r.v.1988 puvodne XR3i pak RS turbo a nyni 1.8 16V EFI.
http://www.tuningmedia.cz/v/Cars/Ford-E ... al-Hladky/ a Ford Escort combi 1,6 16V Zetec


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 pro 2008 22:04 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2007 23:57
Příspěvky: 3865
Bydliště: Náchod
Normálně to jde od relátka, otázka jak si překuchával tu elektriku :wink:
Jinak v nouzi to tam můžeš hodit třeba od zadního světla. Výhodu to bude mít pouze v tom, že nedostaneš pokutu za nesvícení :lol:

_________________
moje maličkost
Ford Mondeo, 1998, 2.5 V6 24V, GHIA, 4x el. okna, ABS, ASR, DIGIklima, pal PC, mlhovky, opět topení ve všem :wink:
Takhle zrychluje na "kilčo"
Obrázek Spotřeba FORD MONDEO Duratec VE 125 kW / 170 HP
Bylo:
Ford Scorpio, 1997, 2.3i DOHC 16V. 4 x el. okna, Aut. klima (zatím funkční), ABS - na škorpo samozřejmost, vyhřejvaný snad všechno co v autě je, pal. PC, mlhovky a akorát mi tam chybí už závěs, abych za tím něco potahal :)

***************************************
Video sraz FF2008
video sraz FF2009


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 pro 2008 22:21 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 pro 2008 21:25
Příspěvky: 72
Bydliště: KLADNO
Diky za radu od relatka to jde nebo spis slo do ridici jednotky a ta nejspis davala dal protoze i to relatko tn casovanej impulz da,nevim jestli se to neda vzit treba z te nove jednotky :? a jaky je to drat :(

_________________
Ford Escort cabrio r.v.1988 puvodne XR3i pak RS turbo a nyni 1.8 16V EFI.
http://www.tuningmedia.cz/v/Cars/Ford-E ... al-Hladky/ a Ford Escort combi 1,6 16V Zetec


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 pro 2008 00:06 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2007 23:57
Příspěvky: 3865
Bydliště: Náchod
Popiš oba typy jak tu 16 tak tu 18 :wink: a mrknem na nějaký schéma :wink:

_________________
moje maličkost
Ford Mondeo, 1998, 2.5 V6 24V, GHIA, 4x el. okna, ABS, ASR, DIGIklima, pal PC, mlhovky, opět topení ve všem :wink:
Takhle zrychluje na "kilčo"
Obrázek Spotřeba FORD MONDEO Duratec VE 125 kW / 170 HP
Bylo:
Ford Scorpio, 1997, 2.3i DOHC 16V. 4 x el. okna, Aut. klima (zatím funkční), ABS - na škorpo samozřejmost, vyhřejvaný snad všechno co v autě je, pal. PC, mlhovky a akorát mi tam chybí už závěs, abych za tím něco potahal :)

***************************************
Video sraz FF2008
video sraz FF2009


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 pro 2008 09:55 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 pro 2008 21:25
Příspěvky: 72
Bydliště: KLADNO
Takze ta 18 ma vlastne celou motorovou elektriku
jako jeden svazek vcetne ridici jednotky a je to spojeno s autem osmi pinovyn konektorem a je to presne 1.8 16V EFI r.v 92,a ta 1.6 je vystipana turbacka elektrika kde byly rozparany svazky a zustalo tam asi deset dratu ktery jdou do auta ztoho je tam na olej cidlo,otackomer a asi ctyri dalsi kde se objevi+12v pri druhe poloze klicku a zustava tam i pri natoceni na coz se necha ten drat od cerpedla napojit ale jde porad kdys otocis klicek

_________________
Ford Escort cabrio r.v.1988 puvodne XR3i pak RS turbo a nyni 1.8 16V EFI.
http://www.tuningmedia.cz/v/Cars/Ford-E ... al-Hladky/ a Ford Escort combi 1,6 16V Zetec


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 pro 2008 11:46 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Hele, to jsi na tom skoro jako ja. U tech strikacek je to reseny nejak pres to rele, ze kdyz zapnes, tak natlakuje a potom vypne, takze start ok, jak se zacne tocit, rozbehne se zase. Ale ani ze schematu jsem nepochopil, jak konkretne tam ty veverky behaj.
Pokud ti to natlakuje po sepnuti klicku a nejede jen pri bezicim motoru, tak aspon pro elektrickou pumpu na karbec mi radili dve reseni. 1/ existuje tlakovej spimac na olej, kterej po natlakovani okruhu sepne cerpadlo, pravdepodobne tlak uz i pri startovani tam je.
2/ zapojeni stavy na svorku civky, ted presne nevim, kterou, ale asi tu, ktera maka az pri behu motoru.
Jsem zvedavej, co k tomu budou mit elektricky guru, taky se mi libi to strikackovy zapojeni.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 pro 2008 12:33 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 úno 2006 12:35
Příspěvky: 2896
Bydliště: poblíž Hodonína
No mně osobě, když už by se tohle stalo, tak to napájení napojím na samotný vypínač a šupnu ho někde k sedačce (schovaný) a bylo by to rovnouu jako pojistka proti krádeži.

_________________
1)Ford Mondeo MKIII 2,5 V6
2)Ford Escort MKVII 1.8 16V, NA PRODEJ r.v. 06/97, 85kW,klima,servo,ABS,2xairbag,2xel. okna, ALU 15", rádio pioneer, modré podsvícení palubky, alarm s DO a odskokem,palubní PC, SuperSport 40/40, rozpěra př. tlumičů, čirá zadek, čirá předek+xenony


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 pro 2008 14:00 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 pro 2008 21:25
Příspěvky: 72
Bydliště: KLADNO
Tak to me presne napadlo Jimmy ale prece jen bych to radsi vyresil nejak elegantnejs,tak aby to chodilo jak ma,ale asi mi nic jinyho nezbyde:-)

_________________
Ford Escort cabrio r.v.1988 puvodne XR3i pak RS turbo a nyni 1.8 16V EFI.
http://www.tuningmedia.cz/v/Cars/Ford-E ... al-Hladky/ a Ford Escort combi 1,6 16V Zetec


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 pro 2008 14:15 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Tohle napojeni natvrdo i treba pres vypinac nepovazuju za moc stastny reseni, i kdyz tam je jeste narazova pojistka. Sice nejsem prehnane uzkostlivej, ale predstava, ze je to nekde ve skarpe, motor nebezi, ale cerpadlo furt pumpuje se mi zrovna nelibi. Nemusim zrovna mit moznost vypnout to.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 pro 2008 14:28 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 pro 2008 21:25
Příspěvky: 72
Bydliště: KLADNO
No prave proto bych to radeji vyresil jinak ale zatim nevim jak:-)

_________________
Ford Escort cabrio r.v.1988 puvodne XR3i pak RS turbo a nyni 1.8 16V EFI.
http://www.tuningmedia.cz/v/Cars/Ford-E ... al-Hladky/ a Ford Escort combi 1,6 16V Zetec


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 pro 2008 18:58 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2007 00:17
Příspěvky: 691
Bydliště: praha
Tohle jsem vždycky řešil že jsem to zapojil normálně na plus po klíčku tzn na 15. Kolikrát máte puštěný klíčky do kontrolek?
Vym že když se po natlakování vypne je to lepší ale tohle je taky řešení když stim člověk počítá a nenechává zbytečně zapnutý klíčky.
A přez to čidlo jak psal Futy je teoreticky taky řešení ale vymejšlet nějaký držák ma benzínovou hadici no nevim pak to někde začne téct no do toho bych se asi moc nepouštěl.
A Futy jestli ti jde o to že auto je ve škarpě tak tam tu nárazovou pojistku můžeš přidat přímo do okruhu.

_________________
jeFORD MONDEO combi 98 1,8 16V ST paket, : FORD MONDEO combi 10 2,0 TDCI Titanium S : FORD TRANSIT 02 2.0TDDI
NEW NA DÍLY FORD MONDEO combi 03 2,0 TDCI sport paket
[size=85]bylo FORD MONDEO combi 94 1,8 TD : FORD MONDEO combi 94 1,8 TD : FORD ESCORT combi 95 1,6 16V : FORD PUMA 98 1,7 16V : FORD ESCORT 5dv 96 1,6 16V: FORD ESCORT 3dv 91 1,4 8V : HONDA CBR 600F[/size]
DIAGNOSTIKA FORD OD 1996 DO 2013;motor,komfort,airbag,automat,pdc,abs,eps,ipc,facm...
DIAGNOSTIKA NA VŠECHNY VOZY


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 pro 2008 19:21 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2007 23:57
Příspěvky: 3865
Bydliště: Náchod
Tak co tohle????

Obrázek

To relé je tam naparavo vede z pinu 22, ale bral jsem pouze 1,8 ´92, může se lišit typ od typu, ten jsem chtěl aby jsi napsal :wink: :!:

Dole k tomu je šéma :-D

_________________
moje maličkost
Ford Mondeo, 1998, 2.5 V6 24V, GHIA, 4x el. okna, ABS, ASR, DIGIklima, pal PC, mlhovky, opět topení ve všem :wink:
Takhle zrychluje na "kilčo"
Obrázek Spotřeba FORD MONDEO Duratec VE 125 kW / 170 HP
Bylo:
Ford Scorpio, 1997, 2.3i DOHC 16V. 4 x el. okna, Aut. klima (zatím funkční), ABS - na škorpo samozřejmost, vyhřejvaný snad všechno co v autě je, pal. PC, mlhovky a akorát mi tam chybí už závěs, abych za tím něco potahal :)

***************************************
Video sraz FF2008
video sraz FF2009


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 pro 2008 19:25 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 čer 2004 21:42
Příspěvky: 5161
....sorry za OT...mas krasne auto....ale nechapu ten postup z RS turba na Zeteca???? Proc????

_________________
Escort Mk.III XR3i 1.8 16V / 1.3 Tuzex/ 1.6 XR3i cabrio/ 1.6 Express automat/ 1.8 D Express

www.vh-autoservis.cz

Úpravy/ opravy/ renovace
604 133 132


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 pro 2008 19:53 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2007 23:57
Příspěvky: 3865
Bydliště: Náchod
Teď na to taky koukám, nebylo náhodou v tunning magazine??? Nebo ho možná znám odm jinud :wink:

_________________
moje maličkost
Ford Mondeo, 1998, 2.5 V6 24V, GHIA, 4x el. okna, ABS, ASR, DIGIklima, pal PC, mlhovky, opět topení ve všem :wink:
Takhle zrychluje na "kilčo"
Obrázek Spotřeba FORD MONDEO Duratec VE 125 kW / 170 HP
Bylo:
Ford Scorpio, 1997, 2.3i DOHC 16V. 4 x el. okna, Aut. klima (zatím funkční), ABS - na škorpo samozřejmost, vyhřejvaný snad všechno co v autě je, pal. PC, mlhovky a akorát mi tam chybí už závěs, abych za tím něco potahal :)

***************************************
Video sraz FF2008
video sraz FF2009


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 pro 2008 21:34 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2007 00:17
Příspěvky: 691
Bydliště: praha
No vidíš Krtku tohle mě vůbec nenapadlo že tam musel dát vlastně i jednotku :oops: takže to vytáhni z toho pinu 22 a máš po problému

_________________
jeFORD MONDEO combi 98 1,8 16V ST paket, : FORD MONDEO combi 10 2,0 TDCI Titanium S : FORD TRANSIT 02 2.0TDDI
NEW NA DÍLY FORD MONDEO combi 03 2,0 TDCI sport paket
[size=85]bylo FORD MONDEO combi 94 1,8 TD : FORD MONDEO combi 94 1,8 TD : FORD ESCORT combi 95 1,6 16V : FORD PUMA 98 1,7 16V : FORD ESCORT 5dv 96 1,6 16V: FORD ESCORT 3dv 91 1,4 8V : HONDA CBR 600F[/size]
DIAGNOSTIKA FORD OD 1996 DO 2013;motor,komfort,airbag,automat,pdc,abs,eps,ipc,facm...
DIAGNOSTIKA NA VŠECHNY VOZY


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 pro 2008 22:03 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 pro 2008 21:25
Příspěvky: 72
Bydliště: KLADNO
Diky chlapi za pochvalu,auto bylo v tuning magazinu i v autosportu a celkove treti misto v tuningcupu 2007,take v zariove ford drive scene a ted na www.tuningcars.de:-)a proc 1.8 z RS turba tak to je jednoduchy,zkratka turbo byla bomba nic mene po vsech upravach co tam byly tak mi kazdou chvili neco odeslo bylo to kazdou chvili tesneni pod hlavou,ojnicni cepy turbo a ted nakonec zacalo dost kourit takze opet turbo:-(proto to to rozhodnuti.jinak na trojku palilo gumy:-)jinak motor je jeste doma a bude k prodeji se vsim vsudy vcetne elektriky velkeho intercooleru,cipovane jednotky,veskereho nerezoveho sani atd.:-)jo atu svorku 22 jsem zkousel ale nic na ni nenamerim nevite co by tam melo byt co tam namerit?Diky

_________________
Ford Escort cabrio r.v.1988 puvodne XR3i pak RS turbo a nyni 1.8 16V EFI.
http://www.tuningmedia.cz/v/Cars/Ford-E ... al-Hladky/ a Ford Escort combi 1,6 16V Zetec


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 pro 2008 22:37 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2007 00:17
Příspěvky: 691
Bydliště: praha
Podle toho schéma by z 22 mělo být (-12)
I podle toho schéma co mam doma je -12

_________________
jeFORD MONDEO combi 98 1,8 16V ST paket, : FORD MONDEO combi 10 2,0 TDCI Titanium S : FORD TRANSIT 02 2.0TDDI
NEW NA DÍLY FORD MONDEO combi 03 2,0 TDCI sport paket
[size=85]bylo FORD MONDEO combi 94 1,8 TD : FORD MONDEO combi 94 1,8 TD : FORD ESCORT combi 95 1,6 16V : FORD PUMA 98 1,7 16V : FORD ESCORT 5dv 96 1,6 16V: FORD ESCORT 3dv 91 1,4 8V : HONDA CBR 600F[/size]
DIAGNOSTIKA FORD OD 1996 DO 2013;motor,komfort,airbag,automat,pdc,abs,eps,ipc,facm...
DIAGNOSTIKA NA VŠECHNY VOZY


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 pro 2008 22:44 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 pro 2008 21:25
Příspěvky: 72
Bydliště: KLADNO
To znamena ze musim merit proti +.
Diky

_________________
Ford Escort cabrio r.v.1988 puvodne XR3i pak RS turbo a nyni 1.8 16V EFI.
http://www.tuningmedia.cz/v/Cars/Ford-E ... al-Hladky/ a Ford Escort combi 1,6 16V Zetec


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 pro 2008 22:56 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2007 23:57
Příspěvky: 3865
Bydliště: Náchod
jo jednotka to jakoby pouze kostří. :wink:

EDIT, ale pozor je to cívka relé, ale pokud ti to jde to prvotní natlakování tak to asi budeš mít obsazený, nebo ti někde ostal plonkovej drát. Tenhle totiž není ve svazku a vede do pojiostkovky :!:

_________________
moje maličkost
Ford Mondeo, 1998, 2.5 V6 24V, GHIA, 4x el. okna, ABS, ASR, DIGIklima, pal PC, mlhovky, opět topení ve všem :wink:
Takhle zrychluje na "kilčo"
Obrázek Spotřeba FORD MONDEO Duratec VE 125 kW / 170 HP
Bylo:
Ford Scorpio, 1997, 2.3i DOHC 16V. 4 x el. okna, Aut. klima (zatím funkční), ABS - na škorpo samozřejmost, vyhřejvaný snad všechno co v autě je, pal. PC, mlhovky a akorát mi tam chybí už závěs, abych za tím něco potahal :)

***************************************
Video sraz FF2008
video sraz FF2009


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 pro 2008 23:01 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 pro 2008 21:25
Příspěvky: 72
Bydliště: KLADNO
Aha tak to bude asi cely problem protoze jsem meril proti -.:-)Takze zitra zkusim adam vedet diky moc adouam ze to klapne:-)

_________________
Ford Escort cabrio r.v.1988 puvodne XR3i pak RS turbo a nyni 1.8 16V EFI.
http://www.tuningmedia.cz/v/Cars/Ford-E ... al-Hladky/ a Ford Escort combi 1,6 16V Zetec


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 75 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 81 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz