fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 00:39

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 34 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 čer 2005 00:12 
O.K. Ještě jedna věc.Chystám se vyměnit olej ale v mánuálu co jsem si zde na stránkách stáhnul nenašel jsem jakej typ tam mám nalejt.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 čer 2005 11:14 
Mam 1,6 CVH a liju 10W40 polosyntetiku na leto a 10W30 na zimu... 8)


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 čer 2005 12:51 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 08 úno 2005 13:15
Příspěvky: 1068
Bydliště:
to ricrd: nechapu logiku, ze na leto 10W40 a na zimu 10W30, zimni slozka u obou bude stejna prece...

_________________
carPWR


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 čer 2005 13:08 
40 ma lepsi viskozitu v teple,ale je drazsi.Na zimu je 30 dostacujici...
To me rekli v dankaru.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 čer 2005 18:40 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 kvě 2004 20:32
Příspěvky: 827
Bydliště: Plzeň
Ričrd píše:
40 ma lepsi viskozitu v teple,ale je drazsi.Na zimu je 30 dostacujici...
To me rekli v dankaru.

Zajímalo by mě, o kolik je 10W30 levnější. A 10W40 je "standardní" běžná polosyntetika, i to se mi zdá při výběru a koupi výhoda. Navíc neřešíš, kdy jakej olej dát.

_________________
Focus 2,0/16V 96kW, Ghia, r.2004, 5dv hatchback, stříbrná
Escort 1,6cvh EFi 77kW, Ghia, r.1991, 5dv hatchback, černá - RIP (ekolikvidace 2014)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 čer 2005 20:29 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 08 úno 2005 13:15
Příspěvky: 1068
Bydliště:
..no, ale mluvis ze davas na zimu 10W, takze jestli menis na zimu olej z 10W40 na 10W30, tak v zime jsou to oleje prece totozny...

_________________
carPWR


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 čer 2005 22:51 
jsou v zime totozny,akorat ze ta 40 ma v lete lepsi viskozitu...ale litr soji cca 160Kc.10w30 shell-soused tam maka... mam zadara a nazimu me staci... 8)


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 čer 2005 23:25 
Tak babo rad'. Tohle se jen tak nevidí. Nevíte náhodou co je to za hadičku??
Nebo kam původně patřila. Myslím že to je foto roku :D
Vyměnil jsem svíčky a přestalo to škubat. Už jen když stáhnu nohu z plynu tak to malinko kuckne. Starty ješte nemám vyzkoušený ale při prvním studeným to bylo na volnoběh v pohodě.

Obrázek


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 čer 2005 14:23 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 srp 2004 22:31
Příspěvky: 178
Bydliště: Pardubice
krásnej KARBURÁTOR klasika weber

_________________
předešlá auta
escort 88 1,4 cvh 51 Kw
escort 92 1,6 cvh 81 Kw


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 čer 2005 14:24 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 srp 2004 22:31
Příspěvky: 178
Bydliště: Pardubice
a ta hadička bude vracečka do nádrže karbec jí mít nemusí

_________________
předešlá auta
escort 88 1,4 cvh 51 Kw
escort 92 1,6 cvh 81 Kw


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 čer 2005 15:01 
Hele Bibo,ja mam motor 1,6 a na nem strikacku z 1,4 a dela me to dost problemy.Mam doma i tenhle karbec a parohy.bylo by slozity to dat misto te strikacky???Mam palivovy cerpadlo v nadrzi a rozdelovac uz taky ten novejsi...bez konika......porad prosim...


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 čer 2005 10:10 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 srp 2004 22:31
Příspěvky: 178
Bydliště: Pardubice
jo šlo by to v pohodě karbec ale musí mít vrcečku aby se nepřeplavoval a neni lepší sehnat vstřikovací ventil z 1,6 místo z 1,4

_________________
předešlá auta
escort 88 1,4 cvh 51 Kw
escort 92 1,6 cvh 81 Kw


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 čer 2005 11:20 
Jenze 1,6 byli 4 body...hm???A ridici jednotka je dalsi problem...


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 čer 2005 20:42 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 srp 2004 22:31
Příspěvky: 178
Bydliště: Pardubice
ten ventil bys tam mohl dát i ze Sierry tam byl a 16 jednobod a mám dojem že i esko je taky 1,6 jednobod ale karbec je zlatej když je dobře seřízen tak to jede parádně horší je startování ale jinak vše v pohodě :-D

_________________
předešlá auta
escort 88 1,4 cvh 51 Kw
escort 92 1,6 cvh 81 Kw


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 34 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 18 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz