fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 06:51

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: spotřeba a chod motoru
PříspěvekNapsal: 03 čer 2005 09:00 
čau všichni mám esco XR3i 1,6 K jetronic rok výroby 1985 problém mám v tom,že po nastartování mě studený motor drzi 1500 otáček a po chvilkce padá na 1000 ot. to je v poho ale po ujetí cca 2 km uz nedrzi volnobeh a zdecha mi to...ALE pokud se zahreje cca po 7 km jizdy na cca 75 stupnu tak drzi 900...
nevíte čím to muže být že nez se zahreje tak zdechá? musel jsem pridat na volbobehu aby mi studenej drzel alespon 750 ale kdyz se zahreje tak toci nejakych 1200 :((( :cry:
jeste jedna vec jedzim po meste s lehkou nohou netocim vic jak 3 tis otacek a spotreba je nejakych 12,5 litru :cry: poradte prosím díky moccc


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: to nikoho nic nenapadá?
PříspěvekNapsal: 06 čer 2005 08:50 
to opravdu nikoho nic nenapadá? co teplotní čidlo motoru? díky prosím ta spotřeba je šílená :cry:


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 čer 2005 10:49 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 08 úno 2005 13:15
Příspěvky: 1068
Bydliště:
ahoj, no zvysenou spotrebu vidim jednak v tom, ze jsi musel zvysit volnobeh, jednak 1.6 z XR3i asi bude papat bezne nekde kolem 9-10l, zvlast, kdyz je z roku 1985. No, ze ti to nejde studeny nastartovat, tak ze by bylo malo benzinu? vidim to, ze kdyz je to studeny, tak te sytic pri startu dava malo benzinu...jedna moznost...

_________________
carPWR


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 čer 2005 11:56 
jo kdyby papal 9-10 litru tak bych to bral ale né když bere 13 :cry:

mě to jde nastartovat studený uplně v poho to chybá na drb drží asi 1400 otáček ale po kilometru když vypne sytič tak začne zdechat a nevydrží volnobeh nez se zahreje na nejakych 75 stupnu asi po 7 km jizdy...
proto jsem malinko pridal na volnobehu aby i studeny nezdechal takze drzi nejakch 750 ot kdyz je studený ale prave po zahrati uz má 1200 :((
nemyslím že tady tím mensim zvednutím volnobehu muze vzrust spoteba az o 3 litry na 100..?
jo a kdyz zapnu klicek tak palivove cerpadlo nebzuci ani vterinu kdyby se nekdo ptal jestli jede na nahradni program, pry tam mám nejaky expazni cerpadlo které nema bzucet? :oops:


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 čer 2005 20:42 
. . jo kdy me to papalo třínact . . . to by byla krasa !

mas v riti nejaky cidlo, nevim co tam mas presne, ale mrkni na MAP(vaha vzduchu), TP(sktrici klapku), teplotu motoru, lambdasondu (y), proste po tech vecech co davaj signaly řidici jednotce.

. . . . hlavne ta lambda delava neco podobnyho . . .


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: ooo
PříspěvekNapsal: 23 čer 2005 08:31 
cau tak uz jsem vsechno s mechanikem promeril,ventil studeneho startu funguje jak ma,teplotni cidlo taky ok,pridavne vzduchove soupatko taky v norme ale je chyba u regulatoru pridavneho paliva do konektoru nejde stava,na fordfans je etzold ale bez schmat nevis kde bych nasel schemata?


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: spotreba a chd motoru
PříspěvekNapsal: 24 čer 2005 02:48 
já mám 1.6 z 88 a ber mi 7l/100km čerpadlo u nadrze po zapnutí klíčku zabzučí tak na vteřinku a po nastartováníběží pořád, ale při startování studenýdo motoru mi to dlouho točí než chytne


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: spotreba a chd motoru
PříspěvekNapsal: 24 čer 2005 19:52 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 kvě 2004 20:32
Příspěvky: 827
Bydliště: Plzeň
annatom píše:
já mám 1.6 z 88 a ber mi 7l/100km čerpadlo u nadrze po zapnutí klíčku zabzučí tak na vteřinku a po nastartováníběží pořád, ale při startování studenýdo motoru mi to dlouho točí než chytne

A když zkusíš dvakrát či třikrát otočit klíčkem než startuješ(aby čerpadlo víckrát nasálo), nechytne to dřív? Jestli jo, tak soustava neudrží tlak a při prvním zapnutí zapalování čerpadlo nestačí vytvořit potřebný tlak.

_________________
Focus 2,0/16V 96kW, Ghia, r.2004, 5dv hatchback, stříbrná
Escort 1,6cvh EFi 77kW, Ghia, r.1991, 5dv hatchback, černá - RIP (ekolikvidace 2014)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: spotřeba a chod motoru
PříspěvekNapsal: 26 čer 2005 00:31 
zkoušelsem několikrát zapnout a vypnout zapalování a stejně to hlouho točí než chytne. nemůže to bejt sitič? ať je studenej nebo tepej má pořád stejný otáčky asi 900. Začalo to když sem vyjel nádrž až to chcíplo. Odvzdušňuje se palivovej systém?


Nahoru
  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 55 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz