fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 14:23

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 19 led 2009 12:49 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 lis 2008 11:26
Příspěvky: 65
Bydliště: Třebíč
PORADTE PROSIM, po vymene pal. filtru nechtel startovat, nesal naftu, ted saje ale nestartuje, kdyz povolim matku ktera drzi tu zeleznou hadici ke vstrikum tak z toho jde takova pěna - takže mi to nekde saje vzduch???

zhavice jsou ok, naprosto zhavi po cele delce, zhavicema to neni, ale pri startovani neskytne,,,jen toci m a nic ...... kdyz tocim a mam povoleny vstrik tak to chcije jako svina,,

Díky ZA RADY VSEM

_________________
1.8 TD 90PS, EGR off, předehřívač nafty off, sport filtr s zachovaným nasáváním vzduchu z masky
Benzína už nikdy nechci!!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 led 2009 13:34 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 23 úno 2005 23:23
Příspěvky: 678
Bydliště: Ostrava
Pokud jde pěna tak to někde přisává takže bych zkusil filtr znovu rozebrat složit, napojit bez připojení vývodu, pumpovat dokud z filtru nepoteče nezpěněná nafta pak připojit vývod a dotlakovat dokud pumpička úplně neztvrdne. Pokud by z filtru šla nafta stále zpěněná tak je asi problém v membráně ruční pumpičky.

_________________
Minulost: Escort CL 5dv. 1,8TD (51kW)
Současnost: Opel Astra G Combi 1,7 DTi
K mé smůle jsem na auta totální laik.Teď už trochu informovaný laik. Petr
Escort dne 13.2.2009 změnil majitele a po už více než 3 letech musím písnout, že je stále jezdí ke spokojenosti nového majitele.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 led 2009 13:55 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 08 pro 2008 07:39
Příspěvky: 24
Bydliště: Havlíčkův Brod
no a zaplnil si ten palivák při zpětný montáži ?

_________________
Ford Mondeo 2.0 16V 107kW

Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 led 2009 14:02 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 lis 2008 11:26
Příspěvky: 65
Bydliště: Třebíč
ano samo sem filtr zaplnil naftou, pak nejvice tlakoval pumpou, ale nic ze vstriku tece pena, kdyz odpojim hadici z filtru do cerpadla a pumpnu tak nafta s bublinama, vypada to asi na filtr tesneni atd,,,, znovu rozebrat udelat, vyzkousim na hadici misto filtru napijit nadobu s naftou a jestli naskoci tak jasne chyba ve filtru, do toho jedineho se sahalo...

_________________
1.8 TD 90PS, EGR off, předehřívač nafty off, sport filtr s zachovaným nasáváním vzduchu z masky
Benzína už nikdy nechci!!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 led 2009 14:16 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 08 pro 2008 07:39
Příspěvky: 24
Bydliště: Havlíčkův Brod
přesně tak, jedině tak to poznáš.

_________________
Ford Mondeo 2.0 16V 107kW

Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 led 2009 15:59 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 23 úno 2005 23:23
Příspěvky: 678
Bydliště: Ostrava
Pokud se při zpětném nasazení a pumpování odpojí vývod z filtru tak se filtr ani nemusí zalévat naftou a v pohodě si ji natáhne sám. Pokud jde ale zpěněná nafta už z filtru tak je problém v něm - tj. špatně složený nebo je prasklinka v membráně ruční pumpy která se projevila při vypuštění nafty z filtru. Aspoň tak to vidím já.

_________________
Minulost: Escort CL 5dv. 1,8TD (51kW)
Současnost: Opel Astra G Combi 1,7 DTi
K mé smůle jsem na auta totální laik.Teď už trochu informovaný laik. Petr
Escort dne 13.2.2009 změnil majitele a po už více než 3 letech musím písnout, že je stále jezdí ke spokojenosti nového majitele.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 led 2009 11:09 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 lis 2008 11:26
Příspěvky: 65
Bydliště: Třebíč
zjisteno, praskla membrana, proste pri pumpovani to bere vzduch takze bych to tou starou pumpou nikdy snad nenakopl..... porizena univerzalni napojena .... a v pohode nastartovano,,,, s novymi zhavici startuje rano na BRNK a po vymene pal. filtru (v nem byl kal, snad voda humus,,) tak jede jako svine dobre,,,, díky všem

_________________
1.8 TD 90PS, EGR off, předehřívač nafty off, sport filtr s zachovaným nasáváním vzduchu z masky
Benzína už nikdy nechci!!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 led 2009 14:55 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 23 úno 2005 23:23
Příspěvky: 678
Bydliště: Ostrava
Není zač :wink:

_________________
Minulost: Escort CL 5dv. 1,8TD (51kW)
Současnost: Opel Astra G Combi 1,7 DTi
K mé smůle jsem na auta totální laik.Teď už trochu informovaný laik. Petr
Escort dne 13.2.2009 změnil majitele a po už více než 3 letech musím písnout, že je stále jezdí ke spokojenosti nového majitele.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 led 2009 20:24 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 28 dub 2004 07:22
Příspěvky: 455
Bydliště: Zlín-Uherské Hradiště
Nevidim duvod proc ten filtr zalivat naftou kdyz lze nekolika zmacknutima natahnout ho z nadrze......

Za kolik a kde jsi sehnal tu univerzalni? Ja vim jen o opravne saade za cca 800 s nejistym vysledkem.

Jo a ty spatny starty byly proste zpusobene uz deletrvajici netesnosti te membrany kterou jsi pri onom pumpovani po vymene filtru protrhl :-)

_________________
Ford Escort 1.6 3R3i 1987 (SOLD)
Seat Toledo 1.9TD 1993 (SOLD)
Ford Mondeo 1.8TD 1997 (SOLD)
Renault Megane Grandtour 1.5dCi 78kW in progress

Výroba na CNC!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 led 2009 07:19 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 lis 2008 11:26
Příspěvky: 65
Bydliště: Třebíč
jj presne tak pumpovanim sem ji protrhl, zalil jsem ten filtr abych nemusel moc pumpovat, jinak tu rucni pumpicku do ruky mel kamos, da se koupit v obchode za 550 cca,

jinak je to napojene na vyvod filtru - pokracuje to do cerpadla - ta origo hadicka je zatim pryc... vse funguje jak ma,,,,

_________________
1.8 TD 90PS, EGR off, předehřívač nafty off, sport filtr s zachovaným nasáváním vzduchu z masky
Benzína už nikdy nechci!!!


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz