fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 17 lis 2024 04:51

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Problémy s 1,4 i CVH
PříspěvekNapsal: 23 bře 2004 22:14 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 09 bře 2004 23:54
Příspěvky: 499
Bydliště: Liberec
tak nevim kam sem měl tohle ýzařadit, nakonec sem to dal sem , jsem z toho už docela hotovej, prostě když mi esco běží na volnoběh, tak najedno, spadnou otáčky, a pěkně blbě se drží při chodu, někdy i zdechne, hjzl!! že to tak musim napsat, přitom jak to klesne , tak je v autě slyšet, jqak cvakaj relé, zkoušel sem prostříkat, všechny spojky kabelů v motorovym prostoru, dál sem přivohejbyl kontakty relátek, , nevim jestli to má za následek že je někde v pojistkovce studěňák a nejde proud chvílema na relé čerpadla, pže to cvakne někdy i při normální jízdě, a nebo jestli je to relátko nějáký divný,pak mí známý řikali že smrdí benzín z vejfu, ale tomu bych se moc nepřikláněl, docela bych byl rád kdyby se to už někomu přihodilo a dokázal by mi poradit, přesto že sem automechanik, tak tohle hledání rád vůbec nemám, přadem dík RS1400


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 bře 2004 07:50 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
Když pominu možnost studeńáku, tak by to klidně mohli dělat podpálené výfukové ventily. Máš změřene tlaky na válcích motoru ? Jestli tlaky dobre, pak asi studeňák, nebo taky něco jiného.

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 bře 2004 08:21 
A startuje to dobre? V kazdym pripade bych zkusil projit vsechny kostry v motoru,zvlast ty hlavni,mne relatka cvakaly jako o zivot,kdyz byla blba kostra,navic to nekdy startovalo,nekdy jen cvaklo a konec. Natahnul jsem radsi novy,nektery oka uz toho maj dost,ty kabely v nich jsou uvolneny a oxidovany. Jinak podle Standy.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 bře 2004 08:24 
Nejak me to nechce prihlasit,to nahore je moje.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 dub 2004 20:39 
Než jsem se v těch fórech zorientoval, byl jsem zmaten jak lesní fčela, proto jsem tento příspěvek psal i na tuning-fórum.
Mám Escorta 1600 16V, r.v. 12/94.
Z ničeho nic mi začal vynechávat motor. Vynechává v naprosto nepravidelných intervalech. Vynechávání je asi způsobeno nedostatkem paliva. Všimnul jsem si, že když začne motor blbnout, cvaká mi jedno relé. Občas se stane, že cvakne a auto prostě přestane ject, nemá benzín. Podle manuálu (stáhnul jsem ho na webu) k escortu na straně 122 se jedná o relé 3. Ověřil jsem to v praxi tak, že jsem to relé za jízdy "osahal" :oops: , takže jsem ověřil, že to je fakt ono. Dospěl jsem k závěru, že se jedná o někde nějaký špatný kontakt. Zkontroloval jsem a vystříkal :shock: podle schématu kontakty všech relé, jističe (jistícího spínače) a řídící jednotky. Prohodil jsem mezi sebou relé 3 a 4. Zatim bez úspěchu. Cvaká jen a pouze to jedno relé. Jinak vše bez závad, včetně startů atd. Když to jede, jede to dobře. Když to blbne, buď to škubne 1x, 2x, někdy to vydrží třeba 2 nebo 3 vteřiny než se to chytne. Někdy to udělá 3x během 50 km, někdy to vydrží 300 km a nic. Tak teď nevim. Píšu to hlavně proto, že vidim jistou souvislost s prvním příspěvkem od RS1400 i přesto že se jedná o druhý motór.
Máte někdo nějakou zkušenost? Kazdá rada drahá.
Díky


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 dub 2004 13:54 
..


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 dub 2004 14:01 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 09 bře 2004 23:54
Příspěvky: 499
Bydliště: Liberec
Čus! semnapsat sem vzkaz to je opravdu problém, zlatý starý forum*52*, píšu to bohužel až teď bylo to v elektrice, zaoxidovaný kontakty, u svorkovnice na Poj. skř. jak je relé čerpadla tak ta nalevo od něj, mno pro jistotu jsem ještě nechal zkontrolovat pojistkovku za kilo, prej tam byly ještě nějáky, studeňáky tak to zapájeli a je to o.k.
to HOnza: zkusil bych to taky tak, u Tebe dej vědět co zjistíš


RS1400


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 dub 2004 13:03 
Tak jsem včera rozebral celou pojistkovou skříňku do mrtě. Všechno jako novy. Z důvodu složitosti plošných spojů jsem provedl zběžnou kontrolu a přepájení spojů na vnitřních stranách plošných spojů. Cela operace , kompletní rozebrání a kompletního smontování pojistkove skříňky trvala od 15:00 do asi 22:30. Tedy asi 7,5 hodiny. Závada ve skříňce nalezena nebyla. Jeden z důvodů proč nebyla nalezena je i ten, že prostě nemám odpovídající schéma. Jsem zvědav, kdy mě to nechá ve štichu.
To RS1400: Prosim tě eReSi. Nejde mi do hlavy, jak někdo opravi studene spoje v pojistkove skříňce za kilo. Jestli´s to měl někdy rozebrany do detailů, asi zapochybuješ o tom, že to lze za kilo udělat. Alespoň já o tom pochybuju. Pojistková skříňka je totiž zajímave složena deska oboustraných plošných spojů tak, že jsou nad sebou vlastně 2 desky, navzájem propájené zhruba třiceti dráty. Dostat se mezi ty desky normalne nejde. Já to řešil tak, že jsem ty dráty přecvakal, desku roztáhl, dráty odpájel, desku složil, udělal nový dráty a ty tam zapájel. Taky proto mi to trvalo 7,5 hod a to bych asi nedělal za stovku ani pro kamaráda. Mozna, že to je tim, že mam 1,6 a ta to může mít jinak. V každém případě pozor.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 dub 2004 20:59 
Zavada s vynechavanim motoru se projevila znovu a jeste se zhorsila. Proste to klidne prestane ject, coz je nejlepsi v Praze na krizovatce.
Dalsimi spekulacemi u jistice palivoveho cerpadla jsem zjistil, ze imobilizer je znacne amatersky nainstalovan a u jistice byla obrovska hromada zachumlanych dratu, do kterych se mi vubec nechtelo, protoze jak pisu v jine sekci nemam poradny schema. Nevadi. Rozplet sem to a koukam, jeden drat od jistice je precvaklej a na preruseny konce jsou pripajeny draty, zabaleny nejakou hnusnou izolepou - hnus. Du po dratech a dorazim az k imobilizeru v motorove casti. Vytahnu konektory imob a vidim hnus. Vystrikal sem to, parkrat zasunul a vysunul :oops: a raduji se jak sem dobrej, ze sem to opravil. Ujel sem 50 km a konec. Prozatim sem vyradil imobilizer v oblasti jistice tak, ze sem draty spojil do puvodnoho (original) zapojeni a vono to "zatim" jede. V sobotu rozeberu imobil a uvidime. Upozornuji, ze dostupne schema tzv. Anti-Theft alarmu je v mem pripade absolutne neplatne.


Nahoru
  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz