Už sem tu psal několikrát jak sem měl spoustu problémů s pojistkovkou a že na první pokus ji přepájet sem ji celou zkurvil, a tak sem si sehnal na vrakáči novou, jenomže byla taky načatá, tak sem se i tu druhou rozhodl přepajet, nyní už s větší trpělivostí. Důvod proč jsem i tu druhou přepájel byl že za jízdy cukal neuvěřitelně motor a auto bylo celkově líný. Tak když sem přepájel tu druhou a dal ji do auta, tak vše končeně funkovalo jak má. Motor běžel úžasně prostě konečně sem mohl bejt spokojenej. (U té první opravované mi motor po opravě sice taky šlapal, ale něco sem zkazil, protože pořád troubil klakson, nesvítilo žádné zadní světlo - brzda, normal ani zpátečka a nefunkovaly blinkry, ale trojúhelník ano). Tak sem jel na první testovací jízdu. Jenomže asi po 2 kilometrech sem si všim že mi přestal funkovat blinkr na pravé straně vpředu i vzádu, i když před započetím jízdy na 100% fachal, tak sem jel dál a najednou si všimnu, že otáčkoměr se drží stále na 1400, i když motor vytáčim jakkoliv, zastavil sem a pořádně sešláp plyn a to ručička vylítkla na 5000, ale ihned se vrátila na 1400 nadále se vychylovala max na 1800 i když normálně by byla už na třech, nevím jestli tahle závada tam byla před vyjetím. No a pöslední věc, která mi přijde je že mi svítí jen prosvícení budíků, ale ne ty žárovky co ho nasvicujou zvrchu. Nejsem si jistej zda-li nasvicovací žárovky jsou propojeny s žárovkama prosvicovacíma, tím bych zjjistil jestli je závada buď v paralelním připojení nebo někde v pojistkovce. Když sem přijel domů a zastavil auto (ještě nastartované, pak i s vypnutým motorem), tak blinkry funkovaly všechny bez problémů. Jelikož doufám, že sem tu pojistkovku přepájel zprávně, tak mám podezření, že je nějaký relé na ní rozbité, protože sem tam nedával ty samé, ale mám pytlík, kde mám všechny relátka, asi ze 4 sad pojistkovek, tak sem to dal nějak do kupy. Jestli se v tom někdo vyznáte, tak písněte jak se dá poznat/změřit, že je relé špatné a zda vůbec nějaký rele co je zapíchnutý v pojistkovce může souviset nějak s výšeuvedenýma závadama. Tak a teď raďte, za každou konstruktivní radu předem děkuju.
_________________ Ford Escort MK5 CLX 1.4ccm, r.v. 1991
|