fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 05:36

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 207 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 dub 2005 13:35 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 22 čer 2004 09:24
Příspěvky: 546
Bydliště: Brno
Až to budeš mít vymontované, tak můžeš vyzkoušet funkci - na konektoru je napsáno + - , tak připoj zdroj napětí (nejlépe regulovaný) a reguluj od 0-12 V a uvidíš (nebo taky ne :D ), jak elektromagnet hýbe tím kovovým posuvným ventilem.

_________________
Ford C-Max Trend Plus Ecoboost 1.0, 100HP, barva metalíza hnědá Lunar Sky - nový, 2014

Dříve: (prodáno)
Ford Escort combi 1.6 16V Zetec,EFI, 90HP, 04/1996, klima,2x airbag,centrál,alarm,el.přední okna, stříbrný
original bílé budíky, original kožený 3-ramenný volant
úpravy : palubní počítač zabudovaný do palubky, indikátor lambda sondy,zadní plast. podběhy, přední zástěrky, dojezdy oken Jablotron, odskok 5-tých dveří na DO


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 dub 2005 09:18 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 10 led 2005 20:27
Příspěvky: 184
Bydliště: Valašské Meziříčí
OK. Zkusim se na to pdívat. Dneska ráno mi to zase zůstalo viset na 2700 otáčkách a nechtělo to dolů. Ne že by mi to nějak vadilo 8) , ale dělá to kravál jak sviňa. Vypadá to totiž blbě když zavírám bránu, auto je před ní a řve jak tur. Lidi blbě čumí :shock: co je to za trotla že tak tůří prázdné auto. Fakt sem z toho na nervy :x . Ono se i blbě jezdí když máš volnoběh na 2000. Z popojíždění v koloně mám vždycky do ruda rozpálenou spojku :cry: . Tak to zkusim rozebrat. No a když to rozdrbu ještě víc než to je :oops: , budu mít aspoň důvod jet do servisu. No holt když to nejde silou, půjde to ještě větší silou. A když ani tou ne, bude třeba zavolat odborníka :lol: ...

_________________
Ford Escort Combi r.1998, 1.6 16V Zetec 66 kW
Žádný sociální holovágn, nýbrž pravý bazarní xindl - fbenzínu, fkorozi, fkombajnu, ftuzingu, nahlínách a se samýma hájtek fíčerama. Šestá číslice počítadla kilometrů nelze zaručit. Žere benzínu osumapůl, vody půl a oleje čtvrt litru na sto, emisní norma odhadem Euro minus 3 a furt je na tom něco podělané...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 dub 2005 09:33 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 10 led 2005 20:27
Příspěvky: 184
Bydliště: Valašské Meziříčí
A ještě mám jeden problém. Když startuju studený motor, můžu to točit třeba i víc než 5 sec, ale nenaskočí. Vypnu zapalování, startuju znovu a teď sou tu dvě možnosti (jak kdy). Buď naskočí "na ťuk" a vyletí na 1500, nebo i víc (dříve popsaný problém), nebo zůstane na 1000 ale strašně se dusí, otáčky lítají cca mezi 300 a 800, hýbe to s celým autem jak to tam v tom motoru mlátí ze strany na stranu a cca po 10 sec chcípne (pokud to teda psychycky unesu a netípnu ho dřív než stihne zdechnout sám). Nepomůže ani čachrovat s plynem. Prostě zdechne. Nevíte čím by mohlo být tohle?

_________________
Ford Escort Combi r.1998, 1.6 16V Zetec 66 kW
Žádný sociální holovágn, nýbrž pravý bazarní xindl - fbenzínu, fkorozi, fkombajnu, ftuzingu, nahlínách a se samýma hájtek fíčerama. Šestá číslice počítadla kilometrů nelze zaručit. Žere benzínu osumapůl, vody půl a oleje čtvrt litru na sto, emisní norma odhadem Euro minus 3 a furt je na tom něco podělané...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 dub 2005 15:55 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 zář 2004 10:03
Příspěvky: 344
Bydliště: Brno
Ja bych se stím nes**l a hodil bych to rovnou do servisu, připojí to na počítač a hned budou vědět čím to je.

_________________
Ford Escort CLX 1.6 16V, 66KW, 11/96, 1x airbag, ABS, el. okna, el. kufr, červený, výfuk Laityng, Alu Borbet 195/50/15, NA PRODEJ

Opel Vectra 2.0 16V, 100KW, rv. 99, plná nálož, krom kůže


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 dub 2005 16:01 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 10 led 2005 20:27
Příspěvky: 184
Bydliště: Valašské Meziříčí
No asi jo. Problémek je, že nevim kde je nejbližší ford. Okolo V.M. sou jen takové malé servisky, které asi měřicí jednotky nemají. Poraďte někdo kdo bydlíte blízko. Na druhou stranu když zajedu do forda, oni mi řeknou že je všechno v ř..i, dají mi účet, já řeknu mamince o prachy a ona mi utrhne hlavu a hodí mi ji do obličeje :evil: :arrow: :|

_________________
Ford Escort Combi r.1998, 1.6 16V Zetec 66 kW
Žádný sociální holovágn, nýbrž pravý bazarní xindl - fbenzínu, fkorozi, fkombajnu, ftuzingu, nahlínách a se samýma hájtek fíčerama. Šestá číslice počítadla kilometrů nelze zaručit. Žere benzínu osumapůl, vody půl a oleje čtvrt litru na sto, emisní norma odhadem Euro minus 3 a furt je na tom něco podělané...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 dub 2005 10:08 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
Nitro tak na to bych nespoléhal. Hodí to na počítač a vypíše jim to chyby (pokud tam nějaké budou) a začnou měnit díly za nové. Takže začnou u volnoběžného ventilu, senzoru škrtící klapky, kabely, svíčky, škrtící klapka, MAF, atd. Je to taková metoda pokus-omyl a bohužel dost finančně náročná. Diagnostika není všespásná a jen podle ní se opravovat nedá. Je lépe ji brát jen jako nápovědu, směr , kterým se má opravář vydat.
JanRypal zkus fukci voln. venitlu, pokud bude na napětí reagovat, zaměřil bych se na MAF a senzor škrítcí klapky.

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 dub 2005 13:51 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 10 led 2005 20:27
Příspěvky: 184
Bydliště: Valašské Meziříčí
Měl si pravdu. Zajel sem tam, a... 5500 chechtáků v řiti. Vyšlo z toho toto. Vyměněný volnoběžný ventil, a ventil odsávání klikové skříně. V háji je i senzor otáček a polohy klikové hřídele. Ale to měli pravdu. Tyto 3 součástky byly v takovém stavu, že by jim nepomohla ani svěcená voda s odrezovačem, ředidlem a Vanish Oxy action. Dále je v háji čidlo teploty chladicí kapaliny. Váha vzduchu byla tak zabordelovalá, že se divím že ještě vůbec nějaký vzduch vážila. Ten žhavicí drátek který to měří skoro nebyl vidět pod nánosem těch sraček. Zajímavé je, že filtr vzduchu byl skoro čistý. No každopádně to všechno vyčistili a teď se to má tak. Volnoběh je super, ale pořád startuju až napodruhé. Tak v čem to ještě může být? Doporučil mi vyměnit svíčky a kabely (což asi udělám, vypadají totiž hrozně). Jo a ještě toto. Motor z volnoběhu pomalu akceleruje. Prostě má trošku spoždění. Tak co poradíte teď? Může na to všechno mít vliv třeba palivový filtr? Že by byl třeba ucpaný a benzín měl malý tlak?

_________________
Ford Escort Combi r.1998, 1.6 16V Zetec 66 kW
Žádný sociální holovágn, nýbrž pravý bazarní xindl - fbenzínu, fkorozi, fkombajnu, ftuzingu, nahlínách a se samýma hájtek fíčerama. Šestá číslice počítadla kilometrů nelze zaručit. Žere benzínu osumapůl, vody půl a oleje čtvrt litru na sto, emisní norma odhadem Euro minus 3 a furt je na tom něco podělané...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 dub 2005 10:57 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
No já bych v tvém případě mluvil ještě o štěstí, že neměnili, ale jen čistili to co se dá vyčistit. To startování bych viděl na ty kabely a svíčky. Uvidíš, že to potom bude lepší.

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 čer 2005 07:42 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 22 čer 2004 09:24
Příspěvky: 546
Bydliště: Brno
Trochu (skoro jako každý) mám problémy s volnoběhem, někdy je ukázkový, někdy točí málo kolem 400-500, někdy visí na 1500.....

Odpojil jsem tedy při nastartovaném motoru kabel k volnoběžnému ventilu a motor okamžitě chcípl. Při odpojeném se mu ani nechtělo startovat.Zkoušel jsem to 2x, jak při studeném, tak při teplém motoru.
Jak psal Standa, měl by držet kolem 700 ot. Mám ale pocit, že tu na druhou stranu někdo psal, že dle Fordu (či nějakého servismana) motor ZETEC ihned chcípne. Tak nevím.
Co by to mohlo signalizovat za závadu ? Připomenu nový vzduch filtr, diagnostika 111, volnoběžný ventil čistěný a funční, klapka čístá (celý sání je a bylo čisté).

Ještě zkusím vyčístit MAF (ani ne kvuli tomuto ale dočetl jsem se že se může zlepšit chod i spotřeba).

_________________
Ford C-Max Trend Plus Ecoboost 1.0, 100HP, barva metalíza hnědá Lunar Sky - nový, 2014

Dříve: (prodáno)
Ford Escort combi 1.6 16V Zetec,EFI, 90HP, 04/1996, klima,2x airbag,centrál,alarm,el.přední okna, stříbrný
original bílé budíky, original kožený 3-ramenný volant
úpravy : palubní počítač zabudovaný do palubky, indikátor lambda sondy,zadní plast. podběhy, přední zástěrky, dojezdy oken Jablotron, odskok 5-tých dveří na DO


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 čer 2005 10:38 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 22 čer 2004 09:24
Příspěvky: 546
Bydliště: Brno
Tak jsem právě doladil volnoběh - odstranil jsem silnou vrstvu hmoty, která chránila červík klapky, doladil na kýžených cca 700 ot. při odpojeném volnob. ventilu. Takže teď při vytažení konektoru voln. ventilu už nechcípne, po připojení drží 850 +- (dle otáčkoměru těžko kalibrovat přesně).
Uvidíme, jak se to bude chovat z dlouhodobějšího hlediska.. Klapku jsem nemusel demontovat, pouze povolit úchyt plyn. lanka (zavazela přiruba) a sundat plastovou trubici sání, abych měl dobrý přístup při vydlabávání hmoty.
Červík jsem musel docela hodně dostavit, zhruba o 2 mm !

_________________
Ford C-Max Trend Plus Ecoboost 1.0, 100HP, barva metalíza hnědá Lunar Sky - nový, 2014

Dříve: (prodáno)
Ford Escort combi 1.6 16V Zetec,EFI, 90HP, 04/1996, klima,2x airbag,centrál,alarm,el.přední okna, stříbrný
original bílé budíky, original kožený 3-ramenný volant
úpravy : palubní počítač zabudovaný do palubky, indikátor lambda sondy,zadní plast. podběhy, přední zástěrky, dojezdy oken Jablotron, odskok 5-tých dveří na DO


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 čer 2005 14:59 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 22 čer 2004 09:24
Příspěvky: 546
Bydliště: Brno
Po dostavení klapky a resetu ŘJ se voloběh chová zatím výborně. Na křižovatkách drží svých cca 850.

Problém se chcípnutím studeného motoru na první křižovatce se mi tím ale nevyřešil.

_________________
Ford C-Max Trend Plus Ecoboost 1.0, 100HP, barva metalíza hnědá Lunar Sky - nový, 2014

Dříve: (prodáno)
Ford Escort combi 1.6 16V Zetec,EFI, 90HP, 04/1996, klima,2x airbag,centrál,alarm,el.přední okna, stříbrný
original bílé budíky, original kožený 3-ramenný volant
úpravy : palubní počítač zabudovaný do palubky, indikátor lambda sondy,zadní plast. podběhy, přední zástěrky, dojezdy oken Jablotron, odskok 5-tých dveří na DO


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 čer 2005 15:06 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 22 čer 2004 09:24
Příspěvky: 546
Bydliště: Brno
JanRypal píše:
Měl si pravdu. Zajel sem tam, a... 5500 chechtáků v řiti. Vyšlo z toho toto. Vyměněný volnoběžný ventil, a ventil odsávání klikové skříně. V háji je i senzor otáček a polohy klikové hřídele. Ale to měli pravdu. Tyto 3 součástky byly v takovém stavu, že by jim nepomohla ani svěcená voda s odrezovačem, ředidlem a Vanish Oxy action. Dále je v háji čidlo teploty chladicí kapaliny. Váha vzduchu byla tak zabordelovalá, že se divím že ještě vůbec nějaký vzduch vážila. Ten žhavicí drátek který to měří skoro nebyl vidět pod nánosem těch sraček. Zajímavé je, že filtr vzduchu byl skoro čistý. No každopádně to všechno vyčistili a teď se to má tak. Volnoběh je super, ale pořád startuju až napodruhé. Tak v čem to ještě může být? Doporučil mi vyměnit svíčky a kabely (což asi udělám, vypadají totiž hrozně). Jo a ještě toto. Motor z volnoběhu pomalu akceleruje. Prostě má trošku spoždění. Tak co poradíte teď? Může na to všechno mít vliv třeba palivový filtr? Že by byl třeba ucpaný a benzín měl malý tlak?

je zajímavé, že máš o 2 roky novější auto, ale já když jsem rozdělal MAF, tak byl čistý jako dětská prdýlka (po přebalení ovšem :-D )
Jo zacházení a údržba asi dělají své (nic proti tobě)

_________________
Ford C-Max Trend Plus Ecoboost 1.0, 100HP, barva metalíza hnědá Lunar Sky - nový, 2014

Dříve: (prodáno)
Ford Escort combi 1.6 16V Zetec,EFI, 90HP, 04/1996, klima,2x airbag,centrál,alarm,el.přední okna, stříbrný
original bílé budíky, original kožený 3-ramenný volant
úpravy : palubní počítač zabudovaný do palubky, indikátor lambda sondy,zadní plast. podběhy, přední zástěrky, dojezdy oken Jablotron, odskok 5-tých dveří na DO


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: svíčky
PříspěvekNapsal: 23 čer 2005 10:23 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 22 čer 2004 09:24
Příspěvky: 546
Bydliště: Brno
Teď jsem nechal vyměnit svíčky (original Motorcraft), původní byly už špatné, platinový hrot co to má už tam skoro nebyl, nechal jsem změřit i tlaky (vše od 10,5 - 11 bar) tak doufám, že občasné problémy se škubnutím, zhasínáním v zimě na první křižovatce přestanou. Hlavně očekávám zlepšení spotřeby !

_________________
Ford C-Max Trend Plus Ecoboost 1.0, 100HP, barva metalíza hnědá Lunar Sky - nový, 2014

Dříve: (prodáno)
Ford Escort combi 1.6 16V Zetec,EFI, 90HP, 04/1996, klima,2x airbag,centrál,alarm,el.přední okna, stříbrný
original bílé budíky, original kožený 3-ramenný volant
úpravy : palubní počítač zabudovaný do palubky, indikátor lambda sondy,zadní plast. podběhy, přední zástěrky, dojezdy oken Jablotron, odskok 5-tých dveří na DO


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 čer 2005 09:23 
Mám také problémy s volnoběhem viz.předchozí příspěvky.Vyměnil jsem svíčky (motorcraft),vzduchový filtr,vyčistil jsem MAF,klapku sání vzduchu.Bohužel volnoběh stále kolísá,při studeném motoru cca.+/-300 ot. při teplém odhaduji +/-100 ot/min.Jediné co jsem nečistil je volnoběžný ventil - POMOHLO někomu na foru jeho vyčištění ??Při odpojení vol.ventilu motor chcípne.Naopak při odpojení konektoru na MAFU se volnoběh stabilizuje a jde dobře bez kolísání.Zkusil jsem nastavit doraz klapky na červíku,ale "stabilnějšího" volnoběhu jsem docílil při zahřátém motoru až u cca.1200 ot/min,o čemž si nemyslím,že je ideální.Jinak jsem vždy udělal reset ŘJ.
Vím,že o tomto problému bylo řečeno dost,ale kdyby měl někdo nějaké nové postřehy tak předem děkuji !!!!


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 čer 2005 09:25 
Omlouvám se,ale neuvedl jsem 1,6 16V combi - r.v. 96


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 čer 2005 10:13 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 22 čer 2004 09:24
Příspěvky: 546
Bydliště: Brno
Marten píše:
Mám také problémy s volnoběhem viz.předchozí příspěvky.Vyměnil jsem svíčky (motorcraft),vzduchový filtr,vyčistil jsem MAF,klapku sání vzduchu.Bohužel volnoběh stále kolísá,při studeném motoru cca.+/-300 ot. při teplém odhaduji +/-100 ot/min.Jediné co jsem nečistil je volnoběžný ventil - POMOHLO někomu na foru jeho vyčištění ??Při odpojení vol.ventilu motor chcípne.Naopak při odpojení konektoru na MAFU se volnoběh stabilizuje a jde dobře bez kolísání.Zkusil jsem nastavit doraz klapky na červíku,ale "stabilnějšího" volnoběhu jsem docílil při zahřátém motoru až u cca.1200 ot/min,o čemž si nemyslím,že je ideální.Jinak jsem vždy udělal reset ŘJ.
Vím,že o tomto problému bylo řečeno dost,ale kdyby měl někdo nějaké nové postřehy tak předem děkuji !!!!

Ten volnobezny ventil bych kazdopadne vycistil a prezkousel (mne vycisteni nepomohlo, byl cisty). S volnobehem ale mam uz jen male problemy - příliš nízké otáčky jsem dostavil červíkem klapky, občas mám zvýšené. Dle Standy by to mohl dělat ještě ventil odsávání klikové skříně - ten je ale zahalen tajemstvím, jak je tam přidělaný a jestli ho někdo čistil - jakým způsobem.

_________________
Ford C-Max Trend Plus Ecoboost 1.0, 100HP, barva metalíza hnědá Lunar Sky - nový, 2014

Dříve: (prodáno)
Ford Escort combi 1.6 16V Zetec,EFI, 90HP, 04/1996, klima,2x airbag,centrál,alarm,el.přední okna, stříbrný
original bílé budíky, original kožený 3-ramenný volant
úpravy : palubní počítač zabudovaný do palubky, indikátor lambda sondy,zadní plast. podběhy, přední zástěrky, dojezdy oken Jablotron, odskok 5-tých dveří na DO


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 čer 2005 10:37 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 16 dub 2004 13:03
Příspěvky: 510
Bydliště: nedaleko FM
Mi ten ventil odvětrávání klikové hřídele měnili společně s volnoběžným ventilem, už jsem to tu někde psal. Cena byla cca 600 Kč. Pokud chcete vidět jak vypadá demontovaný - http://toko.a4.cz/finish_1065894.jpg

_________________
Toko

Kia XCeed GT-line 1,5 T-GDI/118 kW, šedá Penta Metal, 09/2023
Opel Corsa Enjoy 5D, 1,2-16V/63 kW, 05/2014, Sunny Melone
Kia Ceed SW 1,6 GDI/99 kW, 11/2013, šedá metalíza - prodáno
Ford Mondeo 5D, 1.8 SCi 96 kW - 6 kvalt, 01/2005, stříbrná Machine - prodáno
Nissan Almera HB N16, 1.5-16V/66 kW, 12/2000, modrá perleť - prodáno
Ford Escort Turnier 1.8, 16V-85 kW, Ghia, 11/1997, Tourmallard Green - budiž mu vrakoviště lehké


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 čer 2005 10:44 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 22 čer 2004 09:24
Příspěvky: 546
Bydliště: Brno
Toko píše:
Mi ten ventil odvětrávání klikové hřídele měnili společně s volnoběžným ventilem, už jsem to tu někde psal. Cena byla cca 600 Kč. Pokud chcete vidět jak vypadá demontovaný - http://toko.a4.cz/finish_1065894.jpg

Jo ten obrazek mam, Standa mi dokonce poslal i umisteni v motoru kde je.
Ja jsem myslel, jestli to někdo svépomocí demontoval a čistil. Do servisu jim to zase dávat za "těžký prachy" se mi moc nechce.

_________________
Ford C-Max Trend Plus Ecoboost 1.0, 100HP, barva metalíza hnědá Lunar Sky - nový, 2014

Dříve: (prodáno)
Ford Escort combi 1.6 16V Zetec,EFI, 90HP, 04/1996, klima,2x airbag,centrál,alarm,el.přední okna, stříbrný
original bílé budíky, original kožený 3-ramenný volant
úpravy : palubní počítač zabudovaný do palubky, indikátor lambda sondy,zadní plast. podběhy, přední zástěrky, dojezdy oken Jablotron, odskok 5-tých dveří na DO


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 čer 2005 10:48 
Díky za odpověď,pokusím se tedy vyčistit ten volnoběžný ventil,ozvu se jak jsem dopadl.

Ford Escort 1,6 16V 96 - combi


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: ÚSPĚCH
PříspěvekNapsal: 29 čer 2005 16:36 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
Takže jsem snad vyhrál nad občas zlobícím volnoběhem a tím, že motor dávkoval benzín i při brzdění motorem. Pokud měl Escortík špatné období, měl jsem při diagnostice v paměti 122 - nízké napětí na klapce a proto jsem se napojil těsně za senzor a k řídící jednotce a byl tam rozdíl !!!! Takže jsem v podstatě natáhnul nový kabel a FUNGUJE. Vše je teď 100% v pořádku.

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 207 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz