Ja mam tak kolem 6,8-7,2 se zhruba pohybuju (ale nejezdim jak duchodce, jak je motor ohratej - tak po 15km) tak sup na plyn at to trochu jede, jinak jezdim 50 obec, 100 mimo a dalnice 130-140
Jinak to jak pisete, ze najedete 400km a dotankujete do plny a spocitate a podobne, tak bacha na to, staci dotankovat o 0,5l vice a hned je spotreba jiny - si to spocitejte, proto podle me tady tak desne litaj spotreby prumerny, zkuste to pocitat jak NAT, aspon 1/2 roku a pak se uvidi a verte, ze kdyz nezajedete uplne ke stejnymu stojanu a stejne nezastavite, spocitate uplny prd, zkuste dotankovat do plny a zahybat s autem, nadrz si krkne a dalsi 3l tam nacpete jako prd. Jelikoz sem doma tankovaval z barelu, ktery sem mel na stolku vedle auta, bylo znat, kdyz nafta do nadrze tekla pomalu a kdyz sem to tam chrstnul rychle - proste ta bublina v nadrzi jednou vilitla tychleji, jindy tam zustala...
PISTY - jako NAT, mam to taky odpojene (EGR a klikovku) a nezda se mi, ze by byla nejaka zmen, jenom to mam blbe udelane (tu klikovku) a na krizovatce s pustenym vetrakem mi de smrad do kabiny, ale tak desny to zase neni, chystam se to v lete poupravit
mam hadici vyvedenou do flasky a ve flasce na hne molitan, do ktereho se olej vsakuje a na petce jsou nahore dirky, aby mohl vzduch z petky unikat
_________________ ACEMajky Ford Mondeo Kombi 1,5EB Titanium, white - r.v.2018 Ford Focus RS 2,3 EcoBoost, white frozen
Minulost: Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, black panther - r.v. 1997 Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi (114kW) Titanium X, black panther - r.v.2006
|