fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 04:47

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 301 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 16  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 dub 2005 10:12 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 17 úno 2005 10:00
Příspěvky: 599
Bydliště: Brünn/Znaim
Já mám nálepku o výměně na takovým tom rámu nad chladičem. Modrá s předtištěným: Zahnriemen wurde erneut bei........km a datum.

_________________
Cougar 99´ Melina blue
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
History:
Škoda Felicia LXi Combi, 1.3 MPi (50kW), 09/96
Ford Escort, 1,6 16V (66kW), hatchback, 06/98
Škoda 120L 05/87

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Poznámka pod čarou:
LeMamlas, ufonz - primitivové, omezení provokatéři, lháři. Zkrátka pravý velehnůj.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 dub 2005 13:23 
Offline
Nováček

Registrován: 26 pro 2004 18:50
Příspěvky: 44
Znám asi 15 lidí co maj eskorta s motorem zetec a nikdo nikdy a to na jeden rozvodovej řemen najížděly i 150 tis. a nikdo se s tím nesetkal že by prasknul ono u těhlech motorů to zas tak namáhaný neni jeko třeba u diselu no taky záleží jek na to šlepeš a jek se k tomu chováš, ale 120 tis jek už bylo zmíněno je optimalní na výměnu. Já ho měnil při 135 tis.a známej co to dělal říkal že byl netknutej, ale jistota je jistota.

_________________
Escort 1,6 16V Zetec r.v.96 tm.modrá metl. 3-dv.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 dub 2005 09:17 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 08 úno 2005 13:15
Příspěvky: 1068
Bydliště:
...tak jsem nechal vymenit rozvodak vcetne kladek, stalo me to 3000 rozvodak a kladky a asi 800 prace...znamej toho delal vic, tak nevim, kolik stalo jen vymena rozvodaku.

_________________
carPWR


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: kryt rozvoďáku
PříspěvekNapsal: 08 dub 2005 09:33 
Apropo,
když už jsme u toho rozvoďáku tak by mě zajímalo jestli na něm máte nějaký plastový kryt či nikoliv. O víkendu jsem vlez pod auto s kamošem a tomu se zdále velice podezřelý, že mám nezakrytý rozvoďák a že na něj může stříkat všechen sajrajt od pravého kola a od silnice. Na to jak je to citlivá součást je to prý neobvyklé. No a tak od PO nakukuju pod každýho Escorta, kterýho kde natrefim, a někdo tam kryt má a někdo ne. Tak jak to je?


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 dub 2005 10:08 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 kvě 2004 20:32
Příspěvky: 827
Bydliště: Plzeň
Rozvoďák by podle mě měl kryt mít po celým obvodu. Já mám plastovej kryt ze dvou dílů, ten horní je takovej delší. Je utěsněnej měkkou gumou k motoru, aby se na řemen nedostal hlavně olej. Ale zas mám 8V, tak nevím, jak je to u dvou vaček.

_________________
Focus 2,0/16V 96kW, Ghia, r.2004, 5dv hatchback, stříbrná
Escort 1,6cvh EFi 77kW, Ghia, r.1991, 5dv hatchback, černá - RIP (ekolikvidace 2014)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 dub 2005 10:10 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 úno 2005 10:51
Příspěvky: 280
Bydliště: Děčín přechodně Liberec
Já rozvoďák zakrytovanej mam

_________________
Ford Escort Combi 1,8 TD 66kW r.v. 5/99 klima 195/50/15


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 dub 2005 10:24 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
Ano celý rozvod má i motor Zetec zapouzdřený v plastovém krytu. Jestli ho tam nemáš tak se ho snaž doplnit.

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 dub 2005 07:17 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 01 říj 2004 09:18
Příspěvky: 92
Bydliště: Praha 9
Měníte při rozvodech i vodní pumpu??
Já jsem teď nechal udělat rozvody a vyměnili mi i pumpu... no byla už vcelku jetá...řek bych, že Ty rozvody asi někdo dělal, ale tu pumpu tam nechal původní..

_________________
1,4i CVH CFI 52kW, CLX, r.v 93; 3dveře, černá


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 dub 2005 10:48 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
Když je pumpa dobrá tak se u rozvodů automaticky nemění. Mění se jen řemen a kladky.

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 dub 2005 13:31 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 08 úno 2005 13:15
Příspěvky: 1068
Bydliště:
...kdyz uz jsme u ty pumpy, jak poznam, ze tece? nejak hodne ubejva kapalina v nadrzce? nebo to tece pod autem? Menili mi tedka rozvodak a kladky, mam najeto 87000, tak si myslim, ze pumpa by mela byt dobra jeste...

_________________
carPWR


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 dub 2005 14:05 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
Ona ta kapalina zpočátku moc neubývá a na nádržce se to nepozná. Je to vidět přímo na čerpadle, kapalina teče kolem hřídelky a je vidět za řemenicí na tělese čerpadla. Kapalina pak může ztékat na kladku a řemen což není moc dobré pro jejich životnost.

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 dub 2005 14:06 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 08 úno 2005 13:15
Příspěvky: 1068
Bydliště:
Standa píše:
Ona ta kapalina zpočátku moc neubývá a na nádržce se to nepozná. Je to vidět přímo na čerpadle, kapalina teče kolem hřídelky a je vidět za řemenicí na tělese čerpadla. Kapalina pak může ztékat na kladku a řemen což není moc dobré pro jejich životnost.


..aha, a tobe se to stalo? jestli jo, kolik mas schvalne najeto?

_________________
carPWR


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 dub 2005 14:14 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
Na tacho mám 49 t km, já myslím že reál je 249t km a pumpu jsem měnil před 2 roky u opravy hlavy motoru. Na tachometru jsem měl 27t km. Že teče jsem zjistil až když jsem chtěl montovat nové rozvody. Kapalina mi neubývala a při demontáži jsem si kapaliny na pumpě nevšimnul.

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rozvody při 62 000 Km?????
PříspěvekNapsal: 11 dub 2005 21:46 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 25 úno 2005 13:53
Příspěvky: 34
Bydliště: Praha
a hele kluci...nevite nahodou jakou zaruku preferuje ford? jen tak me napada...;)))

retez je na motorovy pile ...;)))) zet neni jako skodovka, kde si moch mi deda rikal..pouzit silonky ;)))))))))


-petr- píše:
M. Geleta píše:
Mám svého esca dotaženého z německa a dle faktur ze servisu je tam řetěz a kladky měněny po 62 000 km! U nás ve Fordu mi řekli že to musí být blbost, že u 1,6 Zetecu se rozvody dělají po cca 120 000Km! Co si o tom myslíte? Dík za názor


Osobně si myslím, že ve Fordu ti to řekli zcela záměrně - abys si to tam nechal udělat a oni měli prašule... Já mám Escorta rovněž z D a na motoru nálepku, že rozvoďák byl měněn po 46.000 km, téměř přesně po 5ti letech v létě 2003. Auto bylo servisováno ve Fordu. Řekl bych, že v Německu naprostá většina majitelů aut dodržuje dané servisní intervaly a nešetří se tam jak u nás. Mám i servisní knížku, žádnou kolonku jako výměna rozvodového řemene jsem tam ale nenašel. Týden před výměnou je tam záznam o prohlídce a uvedený údaj o počtu najetých kilometrů cca o 150 km nižší než pak na štítku výměny rozvoďáku u motoru. Vypadá to docela věrohodně, tak tomu docela věřím. Doufám, že se mi to nevymstí.

_________________
Ford Escort 1.6i 16V 1993


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 dub 2005 09:05 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 08 úno 2005 13:15
Příspěvky: 1068
Bydliště:
Standa píše:
Na tacho mám 49 t km, já myslím že reál je 249t km a pumpu jsem měnil před 2 roky u opravy hlavy motoru. Na tachometru jsem měl 27t km. Že teče jsem zjistil až když jsem chtěl montovat nové rozvody. Kapalina mi neubývala a při demontáži jsem si kapaliny na pumpě nevšimnul.


...aha, tak to budu muset zkouknout, ale pokud jsi mel 227t km nebo alespon 127t km, tak snad ta moje jeste vydrzi...

_________________
carPWR


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: rozvoďák, stav
PříspěvekNapsal: 30 dub 2005 20:14 
asi hloupý dotaz, dá se pouhým okem poznat, jestli je rozvoďák již zralý na výměnu? třeba jaký má mít prohyb, nebo jak mají vypadat zuby, kladky a tak. včera jsem se na něj díval a vypadá jako nový. Je mi jasné, že nejspolehlivější ukazatel jsou ujeté km, ale když nevím kolik má najeto :shock: když jsem se ptal ve Fordu tak mi řekli, vyměnit a ani se na něj nepodívali


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: rozvoďák, stav
PříspěvekNapsal: 02 kvě 2005 11:32 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 08 úno 2005 13:15
Příspěvky: 1068
Bydliště:
doktor píše:
asi hloupý dotaz, dá se pouhým okem poznat, jestli je rozvoďák již zralý na výměnu? třeba jaký má mít prohyb, nebo jak mají vypadat zuby, kladky a tak. včera jsem se na něj díval a vypadá jako nový. Je mi jasné, že nejspolehlivější ukazatel jsou ujeté km, ale když nevím kolik má najeto :shock: když jsem se ptal ve Fordu tak mi řekli, vyměnit a ani se na něj nepodívali

..no kdyz me nemili rozvodak pri 87000km, vypadal jako novej, jestli je dobrej se pozna tak, ze kdyz je sundanej, tak ho prohnes a nesmi se trepit mezi zubama...ale kdyz uz bych ho mel sundanej, dal bych tam stejne novej bejt tebou...

_________________
carPWR


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 čer 2005 10:50 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Koukal jsem, že na krytu rozvodů mám jen nějakou bílou fordí nálepku, začínající 96, takže nevím, zda byly rozvody měněny. Takže to asi znamená co nejdřív šupky hupky na výměnu do servisu. Projeví se opotřebené rozvody nějak postupně, nebo jen tím přeskočením či prasknutím řemenu?

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 čer 2005 10:22 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Ještě jeden dotaz. Sníží se po výměně rozvodů hlučnost motoru? Resp. jak se podílí hlučnost rozvodů na celkové hlučnosti motoru za jízdy?

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 čer 2005 10:37 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 úno 2005 13:17
Příspěvky: 533
Bydliště: Praha
Nagant píše:
Ještě jeden dotaz. Sníží se po výměně rozvodů hlučnost motoru? Resp. jak se podílí hlučnost rozvodů na celkové hlučnosti motoru za jízdy?


Ja jsem menil po 130tkm, uz to pry bylo jen tak tak, ale na hluku jsem nic nezpozoroval.

_________________
Ford Mondeo combi GHIA, Duratec HE 1.8 92kW


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 301 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 16  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz